BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 23 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:
Gudde zat op de tribune bij Roda.. Dan lijkt mij het wel duidelijk he.
Was z'n zoon aan het scouten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:09 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

ja helaas,mischien vind van Geel het bod niet genoeg en red dat ons...
Maarja de aandacht die Feyenoord landelijk krijgt.....dat zal hem dan wel weer over de streep trekken
mja, maar ik begin langzaam te denken dat t misschien wel nodig is om op die positie iemand te hebben die geen Feyenoord-hart heeft maar voetbalverstand en zakelijke slimheid.. En dan komt hij niet slecht uit de bus...

De RvC moet het Feyenoord imago bewaken. Dus die moeten de lijnen bakenen waar binnen deze mensen mogen manouvreren.

Blijft er bij dat v. Geel een eng mannetje is.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mja, maar ik begin langzaam te denken dat t misschien wel nodig is om op die positie iemand te hebben die geen Feyenoord-hart heeft maar voetbalverstand en zakelijke slimheid.. En dan komt hij niet slecht uit de bus...

De RvC moet het Feyenoord imago bewaken. Dus die moeten de lijnen bakenen waar binnen deze mensen mogen manouvreren.

Blijft er bij dat v. Geel een eng mannetje is.
ah jij hebt hem ook wel s aan tafel gezien bij "voetbal insite"of studio voetbal"?!

en over dat niet slecht uit de bus komen...
Lees voor de gein 2 posts terug hier op dit onderwerp terug...
Is een stuk uit de NRC,zogoed heeft hij het echt niet gedaan
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:15 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

ah jij hebt hem ook wel s aan tafel gezien bij "voetbal insite"of studio voetbal"?!

en over dat niet slecht uit de bus komen...
Lees voor de gein 2 posts terug hier op dit onderwerp terug...
Is een stuk uit de NRC,zogoed heeft hij het echt niet gedaan
bij 020 bedoel je. Ik geloof niet dat dat zijn aankopen waren.
Bij 020 bepaalden de trainers wie dr kwamen toendertijd.

Maar goed, de vraag is: Wie anders? En iedereen die met Willem aan komt is niet goed.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 januari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

bij 020 bedoel je. Ik geloof niet dat dat zijn aankopen waren.
Bij 020 bepaalden de trainers wie dr kwamen toendertijd.

Maar goed, de vraag is: Wie anders? En iedereen die met Willem aan komt is niet goed.
bovendien wordt hem in dat stukje ook min of meer aangewreven dat onder Van Geel Ajax alleen de beker heeft gewonnen. Volgens mij is het aan de Technisch Directeur om de trainer een representatief elftal te bezorgen en zijn de resultaten op het veld nog altijd de verantwoordelijkheid van de trainer. Ajax heeft jaar in jaar uit een van de beste selecties maar toch zijn ook zij al een tijd geen kampioen meer geworden.

Elke club heeft spelers die slagen en spelers die niet slagen. Dus dat rijtje spelers zegt mij niet zo veel. Elke Technisch Directeur heeft wel een rijtje spelers die niet geslaagd zijn.

Vind Van Geel voor zover ik het kan beoordelen kundig en ervaren. Het is inderdaad een eng mannetje maar dat zou geen reden moeten zijn om hem niet aan te stellen.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

bij 020 bedoel je. Ik geloof niet dat dat zijn aankopen waren.
Bij 020 bepaalden de trainers wie dr kwamen toendertijd.

Maar goed, de vraag is: Wie anders? En iedereen die met Willem aan komt is niet goed.
Nou jah,bij Az had hij de mazzel met Scheringa en z'n euro's dat is lekker beleid uitstippelen natuurlijk,daarbij zat Az al in de lift omhoog...
Los daarvan wist hij niet hoe snel hij weg moest toen onze geneusde vrienden op de deur klopten(lekker loyaal)

Lees nog maar s dat stuk om te zien voor welke aankopen hij wel verantwoordelijk was.
En als de trainers dat toen bepaalde zegt dat wat over zijn functioneren.

Als laatste Roda wat zichzelf in leven hield in de Kuip,en daarna is het volgens mij niet zo dat hij hoogstpersoonlijk de deuren is langsgegaan om SCC's te verkopen,en nu heeft hij een pluim en nog een oud vitesse speler opgepikt die het toevallig goed doen,maar was waarschijnlijk onder een andere TD ook gebeurt en vergeet de rol van die van Veldhoven niet!!

Wie wel?!
Mischien ff wachten aangezien ook de nieuwe TD een lege portemonee heeft!!
Zie liever een Marcel Brands of Earnie Stewart bvb,komen als personen een stuk prettiger en betrouwbaarder over....

Ideaalplaatje voor mij persoonlijk zou ff wachten zijn en kijken of je Hiddink niet warm kan maken vanaf het moment dat turkije uitgeschakeld is voor het EK
Lijkt me iemand die zo'n positie nog niet heeft gehad en wel zou ambieren naar jaren veldtrainer te zijn en heeft meerder malen z'n symphatie uitgesproken voor Feyenoord
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 januari 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

bovendien wordt hem in dat stukje ook min of meer aangewreven dat onder Van Geel Ajax alleen de beker heeft gewonnen. Volgens mij is het aan de Technisch Directeur om de trainer een representatief elftal te bezorgen en zijn de resultaten op het veld nog altijd de verantwoordelijkheid van de trainer. Ajax heeft jaar in jaar uit een van de beste selecties maar toch zijn ook zij al een tijd geen kampioen meer geworden.

Elke club heeft spelers die slagen en spelers die niet slagen. Dus dat rijtje spelers zegt mij niet zo veel. Elke Technisch Directeur heeft wel een rijtje spelers die niet geslaagd zijn.

Vind Van Geel voor zover ik het kan beoordelen kundig en ervaren. Het is inderdaad een eng mannetje maar dat zou geen reden moeten zijn om hem niet aan te stellen.
Als je jaar in jaar uit 1 van de beste selecties heb maar je wint jaar in jaar uit niks dan kan je volgens mij niet van 1 van de beste selecties spreken?!
Zeker gezien het finacieel budget van hunnie de afgelopen jaren,heb ik toch meer respect voor het beleid en de prestaties van Pisvee,Az en laatste 3/4 jaar Twente
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 23 januari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
van geel is goed als hij maar met minder geld genoegen wil nemen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 januari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:30 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Als je jaar in jaar uit 1 van de beste selecties heb maar je wint jaar in jaar uit niks dan kan je volgens mij niet van 1 van de beste selecties spreken?!
Zeker gezien het finacieel budget van hunnie de afgelopen jaren,heb ik toch meer respect voor het beleid en de prestaties van Pisvee,Az en laatste 3/4 jaar Twente
ik wilde daarmee aangegeven dat er nog andere factoren zijn. bijvoorbeeld onervaren trainers of trainers die niet in hun filosofie passen, druk etc etc. Persoonlijk denk ik dat Ajax elk jaar een selectie heeft die mee zou moeten doen om het kampioenschap, maar het staat je natuurlijk vrij om daar anders over te denken.

Heb zelf ook veel respect voor het beleid van Twente. is in wezen een goed voorbeeld voor Feyenoord. AZ is groot gemaakt door Scheringa (en daarna ook weer ingeklapt) en PSV was onder Hiddink zeer succesvol maar zijn daarna niet meer zo sterk als ze voorheen waren.

Maar goed, het ging natuurlijk over Van Geel, zie hem toch graag komen, ik zou eigenlijk ook niet zo gauw iemand anders weten die geschikter zou zijn. De goede, ervaren, Nederlandssprekende en beschikbare TD's liggen niet voor het oprapen. Bovendien heeft ie ook nog bij onze mooie club gespeeld. Minpuntje is natuurlijk wel zijn Ajaxverleden en het feit dat hij een beetje een eng mannetje is, maar die onvolkomenheden zijn te overzien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:28 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Ideaalplaatje voor mij persoonlijk zou ff wachten zijn en kijken of je Hiddink niet warm kan maken vanaf het moment dat turkije uitgeschakeld is voor het EK
Lijkt me iemand die zo'n positie nog niet heeft gehad en wel zou ambieren naar jaren veldtrainer te zijn en heeft meerder malen z'n symphatie uitgesproken voor Feyenoord
Ja Hiddink is natuurlijk de ideale kandidaat, hij heeft inderdaad de ambitie uitgesproken om ooit nog eens bij of Ajax of Feyenoord aan de slag te gaan. Maar zolang Hiddink bij Turkije zit is er uberhaupt geen sprake van dat hij komt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 januari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:39 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
van geel is goed als hij maar met minder geld genoegen wil nemen
yep, vin ik ook, hooguit de Beenhakker-norm
keeperrkvvheksenberg
 keeperrkvvheksenberg - zondag 23 januari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Hij mag komen van mij, hij heeft ervaring in spelers aantrekken zonder budget
gfvp1
 gfvp1 - zondag 23 januari 2011 - 21:05   quote  deeplink  
De vraag is heb je een Td nodig? , immers er is gen geld, dus kun je weinig op de transfermarkt. Dan kun je je beter de salariskosten van een Td besparen en een coach/Td aanstellen. Een type Hiddink
Vnny
 Vnny - zondag 23 januari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:
Gudde zat op de tribune bij Roda.. Dan lijkt mij het wel duidelijk he.
kwam hij niet bij zijn zoon kijken?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 21:37 schreef Vnny het volgende:

[..]

kwam hij niet bij zijn zoon kijken?
Nee...hij snap echt wel dat hij voer voor verdere geruchten geeft door juist daar dit weekend aanwezig te zijn.
Vnny
 Vnny - zondag 23 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 21:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee...hij snap echt wel dat hij voer voor verdere geruchten geeft door juist daar dit weekend aanwezig te zijn.
toch wel slim he die gudde, haha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Of hij kan goed uitvoeren wat hem opgedragen wordt.....
Vnny
 Vnny - zondag 23 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 21:46 schreef FR-Henk het volgende:
Of hij kan goed uitvoeren wat hem opgedragen wordt.....
ja dat kan natuurlijk ook
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 januari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mja, maar ik begin langzaam te denken dat t misschien wel nodig is om op die positie iemand te hebben die geen Feyenoord-hart heeft maar voetbalverstand en zakelijke slimheid.. En dan komt hij niet slecht uit de bus...

De RvC moet het Feyenoord imago bewaken. Dus die moeten de lijnen bakenen waar binnen deze mensen mogen manouvreren.

Blijft er bij dat v. Geel een eng mannetje is.
Gelukkig zie ik net deze foto weer.
Doe dus maar niet.

luissuarezcontractx_gr.jpg
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gelukkig zie ik net deze foto weer.
Doe dus maar niet.

[ afbeelding ]
Alles in het juiste perspectief... Van Geel hoeft van mij echt niet te komen, oa vanwege het shirt dat hij daar zo liefdevol vasthoudt. Maar als die Suarez van Groningen naar ons was gekomen, er zo'n 125 doelpunten had ingeschopt en de club nu met een transfer van 25 miljoen schuldenvrij maakte, vond ik het ook gewoon een wereldvent. (Suarez dan he, niet van Geel)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel









0.0065870