BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Persconferentie Beenhakker

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
breek maar los jongens
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 13:47   quote  deeplink  
ik heb een visie, en dat oordeel ik een beetje uit op het feit van de woorden die beenhakker zei, en ik kan het fout hebben, maar als blokland, beenhakker en been 3 goeie vriendjes van elkaar zijn.. en als beenhakker overhoop lag met de directie, waar been niet mee eens was, en best boos en verdrietig over was etc... zou het dan maar zo kunnen zijn dat er koppen gaan rollen binnen de directie?? aangezien blokland erg machtig staat nu..

of is dit te ver gezocht?
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Deze zichzelf noemende doorgewinterde jongen heeft zich op zijn 66e dus nog niet goed kunnen inbeelden wat deze functie inhoud zonder geld.
Zijn speech vol tegenstrijdigheden met bijvoorbeeld spelers aantrekken en doorontwikkelen om ze te verkopen voor goed geld, maar daar nota bene zelf achter aan zeggen dat de transfermarkt op slot zit, tsja Leo zo lust ik er nog wel een paar.
En op jou leeftijd een evaluatiemoment rond 1 februari is geen half november of half december of ik weet niet wanneer.
Ben blij dat je weg bent want je hebt heel lang nota bene via de pers lopen zeiken over de financiele situatie van Feijenoord. Je had er nooit aan moeten beginnen, maar ja je was nog erg jong dat je er in stapte.
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
misschien heb je een punt..
waar leo wel een punt heeft is dat er dus totaal geen communicatie was, dat niet hoort, dat eerliijkheid en zeker binnen de directie WEL op zijn plaats moet zijn.. dus ik snap de frustratie van Leo wel
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Leo heeft keurig van dhr. Gudde en let op ruim voor 1 februari te horen gekregen dat zijn contract niet verlengd zou worden, ik zie dus niet wat hier niet eerlijk aan is. Als er rond 1 februari is afgesproken en je gaat al half november lopen vissen dan draag je zelf ook niet bij tot goede communicatie.

Communiceren doe je ook niet via de pers en zo kan ik nog wel even doorgaan. Laat Leo alsjeblieft zijn mond houden over communicatie.
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - dinsdag 18 januari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
wat reageren we allemaal primair zeg
tuurlijk kan je altijd terugkijken en roepen dit was zo en dit is zo
mijn insteek is dat ik vooruit (wil) kijken en dan is het wat mario heeft aangegeven dan saat er een jonge maar wel talentvolle groep waar Leo ook verantwoordelijk voor is geweest.
Vorig jaar 4e geeindigd! dit jaar enorm MOETEN bezuinigen. gio weg roy weg landzaat weg hofland weg geen geld.
een td moet een feyenoord hart hebben (heeft ie) een td moet over creativiteit beschikken ( heeft ie) een td moet over een groot netwerk beschikken( heeft ie als geen ander) een td moet over geld kunnen beschikken HEEFT IE NIET! en dan komen er een aantal RVC 's die lekker uit hun kantoortje kijken en die roepen dat hij niet optimaal functioneerd. TRIEST
en diezelfde mensen die hem eerst binnenhaalden voor niks duwen hem nu een mes in de rug (gudde, jacobs) Laat die leekr opzouten.
Mario / spelers en echte fans veel succes.

En wie er ook komt en wie er ook gaan ik ben feyenoorder en blijf feyenoorder
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 14:10   quote  deeplink  
ben bang dat dit helemaal fout gaat....
denk dat er vanavond weer 1200 supp staan bij t maasgebouw, schreeuwend om t vertrek van bestuur..

wie er ook schuldig mag zijn,
BEDANKT!!! :S:S:S:S
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:09 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
wat reageren we allemaal primair zeg
tuurlijk kan je altijd terugkijken en roepen dit was zo en dit is zo
mijn insteek is dat ik vooruit (wil) kijken en dan is het wat mario heeft aangegeven dan saat er een jonge maar wel talentvolle groep waar Leo ook verantwoordelijk voor is geweest.
Vorig jaar 4e geeindigd! dit jaar enorm MOETEN bezuinigen. gio weg roy weg landzaat weg hofland weg geen geld.
een td moet een feyenoord hart hebben (heeft ie) een td moet over creativiteit beschikken ( heeft ie) een td moet over een groot netwerk beschikken( heeft ie als geen ander) een td moet over geld kunnen beschikken HEEFT IE NIET! en dan komen er een aantal RVC 's die lekker uit hun kantoortje kijken en die roepen dat hij niet optimaal functioneerd. TRIEST
en diezelfde mensen die hem eerst binnenhaalden voor niks duwen hem nu een mes in de rug (gudde, jacobs) Laat die leekr opzouten.
Mario / spelers en echte fans veel succes.

En wie er ook komt en wie er ook gaan ik ben feyenoorder en blijf feyenoorder
echt een dikke +1
echt veel respect voor deze reactie, precies hoe ik ook denk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door el1986 --
Milo
 Milo - dinsdag 18 januari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
wat trouwe hond zegd!!!!!!
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Leo is niet voor niks binnengehaald, de Poolse bond gaf hem niet vrij. Hij heeft toen wat hand en spandiensten gratis moeten verrichten, maar dit is gerust later verrekend.
Leo heeft niet alleen een Feijenoord hart maar ook ik krijg het niet uit mijn bek een .... hart.
Van Roy, Kevin en Danny werd nauwelijks gebruik gemaakt vorig seizoen, dus geen reden om die nu te noemen.
Fer, Wijnaldum enz. dienden zich al aan voor de periode Beenhakker.

Gelukkig kunnen we inderdaad nu weer voor uit kijken. Het feit dat Leo niet direct opstapt zal het allemaal nog wel meevallen of krijgt hij anders een pensioengat.
Collin
 Collin - dinsdag 18 januari 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Ik heb er geen moeite mee dat ie weg gaat, te veel spelers is achteraf niet goed genoeg gebleken. er zijn tot nu toe nog geen contracten verlengd. Is mede ook te danken aan de spelers(wijnaldum vind zichzelf geweldig volgens mij, maar nog lang niet laten zien wat ie kan, vlaar heeft verlenging gehad terwijl die ernstig geblesseerd was, castaignos komt net kijken en wil alweer weg, en fer is zeker nog niet klaar voor een andere club) die moeten gewoon de club steunen door bij te tekenen zeker in deze tijd. Maar vind wel dat ze bij feyenoord er niet om heen moeten draaien en gewoon moeten zeggen hoe het er voor staat.
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:19 schreef Collin het volgende:
Ik heb er geen moeite mee dat ie weg gaat, te veel spelers is achteraf niet goed genoeg gebleken. er zijn tot nu toe nog geen contracten verlengd. Is mede ook te danken aan de spelers(wijnaldum vind zichzelf geweldig volgens mij, maar nog lang niet laten zien wat ie kan, vlaar heeft verlenging gehad terwijl die ernstig geblesseerd was, castaignos komt net kijken en wil alweer weg, en fer is zeker nog niet klaar voor een andere club) die moeten gewoon de club steunen door bij te tekenen zeker in deze tijd. Maar vind wel dat ze bij feyenoord er niet om heen moeten draaien en gewoon moeten zeggen hoe het er voor staat.
wbt je argumenten tot de spelers, ben ik met je eens,,voor de rest is je verhaal niet echt on-topic
Collin
 Collin - dinsdag 18 januari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
bedoel eigenlijk gewoon te zeggen dat ik blij ben dat ie weg is. en dat ie weinig tot niks heb gepresteerd. zal mede te maken hebben dat ie geen geld heb. Maar dat wist ie van te voren. verder vond ik het een beetje een triest gezicht die persconferentie.
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - dinsdag 18 januari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
wat ik heb proberen te zeggen is dat met en tijdens leo goed is gepresteerd (4e) dat daarna er zo veel spelers weg (moeten) ivm noodzakelijke bezuinigingen. oftewel nu met minimale (geen) middelen toch td tje moeten spelen.
En doordat er veel weggingen en er niemand bijgekocht mocht worden heeft hij goed gepresteerd. En dat hij ooit bij ajakkes is geweest is eigenlijk triest als we hem dat in dezen kwalijk nemen. Want wellicht halen we straks met tromgeroffel die gladde / achterbakse van Geel binnen. (dat is pas een neus)
Vwb de jeugd en de vrij, cabral, luc, van haaren, mokotjo, schenkeveld enz wel van nu een geweldige jeugdopleiding ook van nu. simon gehaald ook van nu, die japanner gehaald ook van nu samenwerking met arsenal ook van nu en wat hij allemaal nog zou en willen gaan doen om feyenoord samen met mario weer positief op de kaart te gaan zetten ook van nu.
Niet alleen de negatieve dingen aanhalen maar ook durven zeggen dat hij een goede partner van mario en van feynoord was.
Zouden anderen dat ook zijn?
en de onrust zal blijven en een spanningsveld zal er blijven als hij niet per direct opstapt
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:30 schreef Collin het volgende:
bedoel eigenlijk gewoon te zeggen dat ik blij ben dat ie weg is. en dat ie weinig tot niks heb gepresteerd. zal mede te maken hebben dat ie geen geld heb. Maar dat wist ie van te voren. verder vond ik het een beetje een triest gezicht die persconferentie.
hmm oke.. wbt geld klopt idd..helaas.
maar triest gezicht? ik vond wel dat er harde woorden vielen:P.. wat er van waar is, moet ook maar blijken natuurlijk..
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
samenwerking arsenal is door Gudde jeugdopleiding door brard
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:30 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
wat ik heb proberen te zeggen is dat met en tijdens leo goed is gepresteerd (4e) dat daarna er zo veel spelers weg (moeten) ivm noodzakelijke bezuinigingen. oftewel nu met minimale (geen) middelen toch td tje moeten spelen.
En doordat er veel weggingen en er niemand bijgekocht mocht worden heeft hij goed gepresteerd. En dat hij ooit bij ajakkes is geweest is eigenlijk triest als we hem dat in dezen kwalijk nemen. Want wellicht halen we straks met tromgeroffel die gladde / achterbakse van Geel binnen. (dat is pas een neus)
Vwb de jeugd en de vrij, cabral, luc, van haaren, mokotjo, schenkeveld enz wel van nu een geweldige jeugdopleiding ook van nu. simon gehaald ook van nu, die japanner gehaald ook van nu samenwerking met arsenal ook van nu en wat hij allemaal nog zou en willen gaan doen om feyenoord samen met mario weer positief op de kaart te gaan zetten ook van nu.
Niet alleen de negatieve dingen aanhalen maar ook durven zeggen dat hij een goede partner van mario en van feynoord was.
Zouden anderen dat ook zijn?
en de onrust zal blijven en een spanningsveld zal er blijven als hij niet per direct opstapt
jup..
ik denk idd ook dat dit voor niemand goed is,de situatie van nu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door el1986 --
Collin
 Collin - dinsdag 18 januari 2011 - 14:34   quote  deeplink  
die japanner hebben we niet te danken aan beenhakker, maar omdat arsenal is opgevallen dat de jeugd opleiding bij Feyenoord zo goed is. En die geweldige jeugdopleiding was al voordat leo hier kwam. en er is helemaal geen samenwerkings verband tussen feyenoord en arsenal. geen officiele teminste
KKL
 KKL - dinsdag 18 januari 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Ik heb net gekeken op Rijnmond en ik ben tot de conclusie gekomen dat het uiteindelijk goed is dat Beenhakker vertrekt.

Het verhaal wat Beenhakker vertelde was eigenlijk niets nieuws.

Tegerlijkertijd het verhaal erna van Gudde vond ik meer overtuigend en duidelijkheid scheppen.

Feyenoord wil een 5 jaren plan starten.
Feyenoord wil daarom een nieuwe jongere TD omdat LB zelf aangaf niet die 5 jaar te willen volhouden.
Feyenoord kiest daarom niet voor verlenging van LB zijn contract.
VvF hadden al eerder aangeven dat zij ook niet met LB verder willen gaan de komende 5 jaar.

Dan kan iedereen wel een moeilijk verhaal ophangen maar in werkelijkheid ligt het dus heel simpel.

Jammer vind ik dan ook dat Mario zo (wederom) emotioneel reageert!
En doodleuk vertelt dat er binnen de club verdeeldheid is.

Waarom moet Mario Been, een trainer, dit publieke vertellen?
Wat heeft dit voor zin?

En Mario mag nooit vergeten dat LB in dienst van Feyenoord een collega is en niet een vriend!
helaas heeft Mario dat niet goed begrepen.
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 14:35   quote  deeplink  
het einde van een demagoog....
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:35 schreef KKL het volgende:
Ik heb net gekeken op Rijnmond en ik ben tot de conclusie gekomen dat het uiteindelijk goed is dat Beenhakker vertrekt.

Het verhaal wat Beenhakker vertelde was eigenlijk niets nieuws.

Tegerlijkertijd het verhaal erna van Gudde vond ik meer overtuigend en duidelijkheid scheppen.

Feyenoord wil een 5 jaren plan starten.
Feyenoord wil daarom een nieuwe jongere TD omdat LB zelf aangaf niet die 5 jaar te willen volhouden.
Feyenoord kiest daarom niet voor verlenging van LB zijn contract.
VvF hadden al eerder aangeven dat zij ook niet met LB verder willen gaan de komende 5 jaar.

Dan kan iedereen wel een moeilijk verhaal ophangen maar in werkelijkheid ligt het dus heel simpel.

Jammer vind ik dan ook dat Mario zo (wederom) emotioneel reageert!
En doodleuk vertelt dat er binnen de club verdeeldheid is.

Waarom moet Mario Been, een trainer, dit publieke vertellen?
Wat heeft dit voor zin?

En Mario mag nooit vergeten dat LB in dienst van Feyenoord een collega is en niet een vriend!
helaas heeft Mario dat niet goed begrepen.
eens...
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Mario slaat af en toe helemaal door met dat slappe gelul van 'm
Collin
 Collin - dinsdag 18 januari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Verhaal van Gudde gemist maar zoals het hier boven is neer gezet door KKL wel duidelijk en begrijpelijk. Maar dat hadden ze wel mogen zeggen tegen leo op het moment van besluiten. Maar aan de andere kant zouden ze voor 1 Feb. een evaluatiegesprek hebben. Dus dan had ie dat dan vast gehoord.
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - dinsdag 18 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
eens met kkl

maar wel met de kanttekening dat we niet z'n allen LB gaan zitten afzeiken wetende wat hij heeft gepoogd en heeft gedaan met minimale middelen.

En mooi dat mario reageert siert hem laat ie in ieder geval zien een mens te zijn met een eigen idee en geen meeloper met bobo's te willen spelen.

Mario Held laten we met z'n allen hem en de spelers steunen!
KKL
 KKL - dinsdag 18 januari 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:40 schreef Collin het volgende:
Verhaal van Gudde gemist maar zoals het hier boven is neer gezet door KKL wel duidelijk en begrijpelijk. Maar dat hadden ze wel mogen zeggen tegen leo op het moment van besluiten. Maar aan de andere kant zouden ze voor 1 Feb. een evaluatiegesprek hebben. Dus dan had ie dat dan vast gehoord.
Dat werd Gudde ook gevraagd!

Die zei ook dat Beenhakker in 2009 binnen kwam samen met hem.
En dat de situatie toen er heel anders uitzag dan nu.

Gudde vertelde dat er nu door de kapitaal injectie van de VvF weer licht in de duisternis is en er langzamerhand, dmv een 5 jaren plan, een nieuwe koers zal worden gevaren.
KKL
 KKL - dinsdag 18 januari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:43 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
eens met kkl

maar wel met de kanttekening dat we niet z'n allen LB gaan zitten afzeiken wetende wat hij heeft gepoogd en heeft gedaan met minimale middelen.

En mooi dat mario reageert siert hem laat ie in ieder geval zien een mens te zijn met een eigen idee en geen meeloper met bobo's te willen spelen.

Mario Held laten we met z'n allen hem en de spelers steunen!
ik zal Mario ook zeker nooit laten vallen maar hij moet wel gaan leren om eerst na te denken voordat hij iets zegt....oftewel emotie onder controle te krijgen.
Collin
 Collin - dinsdag 18 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Is wel wat voor te zeggen ja.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 18 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Don Leo als assistent trainer van die 'kleine'
Rvl
 Rvl - dinsdag 18 januari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Laat de directie nu ook maar opstappen, dan kunnen we net zo goed beginnen met een schoon schip. Één club, nieuwe directie, nieuwe gezichten en bouwen aan een topclub in de komende 5 jaar.
En geen mensen binnen de club die aan hun eigen hachje denken, daar ben ik nu helemaal klaar mee!
Het is onze club en van niemand anders! Die strijd intern tussen directie, technische staf en sponsors moest maar eens afgelopen zijn.
Ben helemaal klaar met dat gezeik elke keer, gaat ten kosten van de selectie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Waar maakt iedereen zich zo druk over? iemand zn contract wordt niet verlengd, 68 jaar oud maar liefst, dat gebeurt wel vaker in t bedrijfsleven.
freduc
 freduc - dinsdag 18 januari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
inderdaad stylzz
zijn contract is keurig op tijd opgezegd heel normaal met alle respect , dus moet ie niet gaan piepen "zoals hij zelf zegt " als een kleine schooljongen , hij heeft niks klaargemaakt de afgelopen 2 jaar dus vind ik het klasse van gudde om verder te kijken
daarbij laat gudde lekker zitten , hij verdient een compliment voor al het puin ruimen en de club weer wat aan geld te helpen
Wtje
 Wtje - dinsdag 18 januari 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Als er een nieuw stappenplan wordt gemaakt is het logisch om voor een jongere TD te kiezen,verder zijn de spelers welke hij heeft aangetrokken/gehuurd verre van geschikt.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 18 januari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Blijft een held!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:51 schreef Quiroz het volgende:
Blijft een judas!
FIIIR
 FIIIR - dinsdag 18 januari 2011 - 19:04   quote  deeplink  
kk gudde wat heb ik een hekel aan die man heeft feyenoord nog niks goeds gebracht, om over onno maar te zwijgen
Marco12345
 Marco12345 - dinsdag 18 januari 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:04 schreef FIIIR het volgende:
kk gudde wat heb ik een hekel aan die man heeft feyenoord nog niks goeds gebracht, om over onno maar te zwijgen
Noem het eens op wat Gudde allemaal verkeerd heeft gedaan? Volgens mij gebeueren er onder zijn leiding alleen maar goede dingen:

- Verbeek was een goede keuze, helaas was de selectie toen niet bepaald meegaand.
- Opvolgers Been/Beenhakker prima keuze op dat moment
- Schuld wordt gesaneerd.
- VVF dragen bij aan wederopstanding door $$ injectie
- Amateurtak en profclub zijn samengevoegd
- Er ligt een 5 jarenplan, prima moment om dit te starten met een goede jonge(re), frisse en ambitieuze TD.

Ik snap echt niet wat die man fout doet.
De Spot
 De Spot - dinsdag 18 januari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:09 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
wat reageren we allemaal primair zeg
tuurlijk kan je altijd terugkijken en roepen dit was zo en dit is zo
mijn insteek is dat ik vooruit (wil) kijken en dan is het wat mario heeft aangegeven dan saat er een jonge maar wel talentvolle groep waar Leo ook verantwoordelijk voor is geweest.
Vorig jaar 4e geeindigd! dit jaar enorm MOETEN bezuinigen. gio weg roy weg landzaat weg hofland weg geen geld.
een td moet een feyenoord hart hebben (heeft ie) een td moet over creativiteit beschikken ( heeft ie) een td moet over een groot netwerk beschikken( heeft ie als geen ander) een td moet over geld kunnen beschikken HEEFT IE NIET! en dan komen er een aantal RVC 's die lekker uit hun kantoortje kijken en die roepen dat hij niet optimaal functioneerd. TRIEST
en diezelfde mensen die hem eerst binnenhaalden voor niks duwen hem nu een mes in de rug (gudde, jacobs) Laat die leekr opzouten.
Mario / spelers en echte fans veel succes.

En wie er ook komt en wie er ook gaan ik ben feyenoorder en blijf feyenoorder
Ojaa Schaken Aussar Ignatovisch...Beukering....Smolov lekker netwerk.!!

Nog niemand heb verlengd..laat je toch niks aanpraten door leo de demagoog..
De Spot
 De Spot - dinsdag 18 januari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:35 schreef craven het volgende:
het einde van een demagoog....
hee nog 1 die wakker is.
fredje
 fredje - dinsdag 18 januari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:38 schreef MMM het volgende:
Mario slaat af en toe helemaal door met dat slappe gelul van 'm
Zo is hij altijd al geweest.Moet hij aan gaan werken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 januari 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:35 schreef KKL het volgende:
Ik heb net gekeken op Rijnmond en ik ben tot de conclusie gekomen dat het uiteindelijk goed is dat Beenhakker vertrekt.

Het verhaal wat Beenhakker vertelde was eigenlijk niets nieuws.

Tegerlijkertijd het verhaal erna van Gudde vond ik meer overtuigend en duidelijkheid scheppen.

Feyenoord wil een 5 jaren plan starten.
Feyenoord wil daarom een nieuwe jongere TD omdat LB zelf aangaf niet die 5 jaar te willen volhouden.
Feyenoord kiest daarom niet voor verlenging van LB zijn contract.
VvF hadden al eerder aangeven dat zij ook niet met LB verder willen gaan de komende 5 jaar.

Dan kan iedereen wel een moeilijk verhaal ophangen maar in werkelijkheid ligt het dus heel simpel.

Jammer vind ik dan ook dat Mario zo (wederom) emotioneel reageert!
En doodleuk vertelt dat er binnen de club verdeeldheid is.

Waarom moet Mario Been, een trainer, dit publieke vertellen?
Wat heeft dit voor zin?

En Mario mag nooit vergeten dat LB in dienst van Feyenoord een collega is en niet een vriend!
helaas heeft Mario dat niet goed begrepen.
kijk. gelukkig nog iemand die gewoon helder het verhaal ondekt en gewoon ziet dat er eigenlijk helemaal niet zo veel aan de hand is.

alleen dat er nu wel veel aan de hand lijkt te zijn, is natuurlijk uitermate zwak gecommuniceerd van alle betrokken.

Op zich begrijp ik Leo nog wel. Gezien zijn leeftijd en carriere had hij wel met meer respect behandeld mogen worden. Goed voorbeeld dat hij zelf gaf was dat hij gewoon met Pastoor informeel ging praten over zijn toekomst, hoe Leo dat zag en hoe Pastoor dat zelf ziet. Dit was toch niet meer dan normaal geweest als Gudde dit ook richting Leo had gedaan. Dan staat er een duidelijke datum in zijn contract, maar Gudde had zich wel wat menselijker op mogen stellen. Zeker als het iemand als Beenhakker betreft.

Feyenoord heeft wel vaker problemen om dingen goed te communiceren. Als er dan toch iemand ontslagen moet worden, dan maar de PR-afdeling.

Reden waarom Leo's contract niet wordt verlengd vind ik legitiem. Als de directie iemand wil voor het 5-jaren plan die de rit kan uitzitten en Leo geeft notabene zelf aan dat niet te willen, dan moet je niet raar opkijken dat je contract niet verlengd wordt. Bovendien is de kritiek op zijn functioneren af en toe zwaar overtrokken, maar niet geheel onterecht.
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:20 schreef Marco12345 het volgende:

[..]

Noem het eens op wat Gudde allemaal verkeerd heeft gedaan? Volgens mij gebeueren er onder zijn leiding alleen maar goede dingen:

- Verbeek was een goede keuze, helaas was de selectie toen niet bepaald meegaand.
- Opvolgers Been/Beenhakker prima keuze op dat moment
- Schuld wordt gesaneerd.
- VVF dragen bij aan wederopstanding door $$ injectie
- Amateurtak en profclub zijn samengevoegd
- Er ligt een 5 jarenplan, prima moment om dit te starten met een goede jonge(re), frisse en ambitieuze TD.

Ik snap echt niet wat die man fout doet.
1 Je kiest dus een trainer die niet bij je elftal past, maar je wilt dit toch een goede keuze noemen? En uiteindelijk kost die trainer je voor een half jaar 1 1/2 miljoen. Ook besluit je die trainer spreektijd te geven, om de supporters nog even lekker tegen het elftal op te zetten en riskeert daarmee dat je de club in brand zet.
2 Eens
3 Opdracht van de KNVB, maar als je dit graag op het conto van Gudde wil schrijven, mijn zegen heb je.
4 VvF hebben toch nog toe geen financiele injectie gegeven, maar schuld omgezet naar eigen vermogen. Vestzak-broekzak, maar het scheelt wel rentekosten. Daarvoor in de plaats heb je wel een gedeelte van de eigendom en zeggenschap op moeten geven.
5 Ja, maar amateurtak zitten in kamp Beenhakker, dus maar eens afwachten hoe dit gaat lopen.
6 Vijf jaren plan op zich prima, maar het afscheid nemen van je huidige td had respectvoller gekund. Zoals ook de omgang met de begrafenis van Coen Moulijn, en dan specifiek de afweging Oman-aanwezigheid selectie zorgvuldiger gekund had. En je op zijn minst een afvaardiging had kunnen sturen naar de begrafenis van de zoon van Coen.
En waarom moet die frisse en ambitieuze td nou weer een snavel zijn? Had dat niet anders gekund.

Ik vind Gudde kleurloos, fantasieloos en respectloos. Jammer dat hij ooit naar Feyenoord is gekomen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:44 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind Gudde kleurloos, fantasieloos en respectloos. Jammer dat hij ooit naar Feyenoord is gekomen.
Tsja, maar een directeur met te veel Feyenoord hart zal ook niet de goede keuzes maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Persconferentie Beenhakker









0.0068168