BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax laat Suárez alleen gaan bij 'absurd bedrag' van 'supertopclub'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Luis Suarez mag niet weg bij Ajax, tenzij er 'een absurd hoog bedrag' wordt geboden. Dat zei trainer Frank de Boer dinsdag tegenover AT5. Hoe hoog 'absurd hoog' is, wilde de oefenmeester van de Amsterdammers niet specificeren. Liverpool meldde zich afgelopen weekeinde officieel voor de Uruguayaan.

Volgens de regionale omroep heeft Suárez in de kleedkamer tegen zijn medespelers gezegd dat hij verwacht dat de transfer binnen twee dagen rondkomt. Mogelijk maakt Ryan Babel onderdeel uit van de transfer. De Liverpudlian en ex-Ajacied heeft al laten weten wel oren te hebben naar een (tijdelijke) terugkeer bij Ajax. De Oranje-international maakte medio 2007 de overstap naar Liverpool.

De Boer wilde niet op de zaken vooruitlopen, maar gaf wel aan in Babel een bruikbare speler te zien, die zowel op de flanken als op de spitspositie uit de voeten kan. "Het voordeel is bovendien dat hij het Ajax-systeem goed kent", aldus De Boer, die ook door Ajax Life werd geciteerd. "Suárez wil graag blijven als die 'supertopclub' niet komt. Hij traint heel goed en voelt zich senang. Tot op heden heb ik daarover geen zorgen. Wat ik met Suárez bespreek, blijft verder onder ons."

Voor welk bedrag Ajax bereid is Suarez nog in de winterstop te verkopen, wilde De Boer niet zeggen. Een bedrag van dertig miljoen euro, de transfersom die Manchester City voor Edin Dzeko betaalde, ziet de oud-verdediger wel zitten. "Zo'n bedrag is voor iedere Nederlandse club welkom."
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Een hele goede zaak, en wederom een verstandige uitspraak van de Boer, Suarez is weer een stuk rustiger in het veld, en gaat van levensbelang zijn in de strijd om de derde ster, wil een club niet de gevraagde transfersom betalen???? Dan blijft Suarez lekker voor Ajax spelen..
Brandje
 Brandje - dinsdag 18 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Voor welk bedrag Ajax bereid is Suarez nog in de winterstop te verkopen, wilde De Boer niet zeggen. Een bedrag van dertig miljoen euro, de transfersom die Manchester City voor Edin Dzeko betaalde, ziet de oud-verdediger wel zitten. "Zo'n bedrag is voor iedere Nederlandse club welkom."

En terecht. Ondanks dat Dzeko een goede spits is heeft Luis is mijn ogen meer laten zien. Zowel europees als op mondiaal niveau. Dus als City daar 30 miljoen voor betaald dan is Suarez dat ook waard
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:48 schreef Brandje het volgende:

En terecht. Ondanks dat Dzeko een goede spits is heeft Luis is mijn ogen meer laten zien. Zowel europees als op mondiaal niveau. Dus als City daar 30 miljoen voor betaald dan is Suarez dat ook waard
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk:-). Ajax bepaald wat een speler kost, niet de kopende partij, al lijkt dat tegenwoordig weleens anders..
Ride
 Ride - dinsdag 18 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Volgens de regionale omroep heeft Suárez in de kleedkamer tegen zijn medespelers gezegd dat hij verwacht dat de transfer binnen twee dagen rondkomt. Mogelijk maakt Ryan Babel onderdeel uit van de transfer. De Liverpudlian en ex-Ajacied heeft al laten weten wel oren te hebben naar een (tijdelijke) terugkeer bij Ajax. De Oranje-international maakte medio 2007 de overstap naar Liverpool.
eeeh.... ben ik de enige die dit stukje leest zoals het bedoeld is?
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:52 schreef Ride het volgende:

[..]

eeeh.... ben ik de enige die dit stukje leest zoals het bedoeld is?
Nee hoor, maar het andere gedeelte van deze post vind ik belangrijker in dit geval, mocht het zo zijn, dat Suarez wel vertrekt, dan zal dat voor de hoofdprijs zijn, ongeacht wat Babel in de deal kan betekenen.

Misschien (koffiedik kijken) zegtAjax wel, "wij willen 31 miljoen voor Suarez, jullie betalen nu 20 miljoen Euro, en wij nemen tot het einde van dit seizoen Babel over van jullie, en hierin hebben wij een eenzijdige optie om Babel te kopen, lichten wij deze optie niet, dan betalen jullie aan het einde van dit seizoen nog eens 11 miljoen Euro"
Ride
 Ride - dinsdag 18 januari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, maar het andere gedeelte van deze post vind ik belangrijker in dit geval, mocht het zo zijn, dat Suarez wel vertrekt, dan zal dat voor de hoofdprijs zijn, ongeacht wat Babel in de deal kan betekenen.

Misschien (koffiedik kijken) zegtAjax wel, "wij willen 31 miljoen voor Suarez, jullie betalen nu 20 miljoen Euro, en wij nemen tot het einde van dit seizoen Babel over van jullie, en hierin hebben wij een eenzijdige optie om Babel te kopen, lichten wij deze optie niet, dan betalen jullie aan het einde van dit seizoen nog eens 11 miljoen Euro"
Hahahaha

wereldidee..maar dan moet hij wel ons aan de 3e ster helpen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 18 januari 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, je hebt helemaal gelijk:-). Ajax bepaald wat een speler kost, niet de kopende partij, al lijkt dat tegenwoordig weleens anders..
hahahaha Ik weet dat het soms lastig is. Ben zelf ook stronteigenwijs!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, heb ik er niet zo heel veel moeite mee om een ander gelijk te geven. Maar is het vrijwel onmogelijk om mij zonder keiharde feiten op andere gedachten te brengen, zolang het meningen betreft is het draai ik gewoon 99 van de 100 keer niet bij, ik ben namelijk van mening, dat ik gelijk heb:-)
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

En he, een stevige discussie op z'n tijd is niks mis mee, sterker nog, het is zelfs amusant om tegen beter weten in, een ander persoon jou mening te laten delen..
Rogier
 Rogier - dinsdag 18 januari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Goed zo De boer....topclubs weten nu dat als ze hem nu willen hebben zullen ze flink in de buidel moeten tasten. Anders maar aan het eind van het seizoen als Suarez ons hopelijk naar het kampioenschap heeft geschoten.
Marco vd L
 Marco vd L - dinsdag 18 januari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn als Liverpool hiermee akkoord gaat ;)
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:43 schreef Marco vd L het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn als Liverpool hiermee akkoord gaat ;)
Zat me eigenlijk te bedenken, dat het helemaal niet zo gek is toch???
Pietje P.
 Pietje P. - dinsdag 18 januari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Dit lijkt er weer een beetje op!!
Ride
 Ride - dinsdag 18 januari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zit net nog eens te rekenen maar als we de optie niet lichten kost Babel ons dan 11 miljoen?
Of krijgen we dan 11 miljoen minder voor Suarez en kopen we Babel voor pakweg 5 ofzo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door Ride --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 18 januari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Het zou niet zo gek zijn, indien AJAX dan maar zo slim is om op het einde van het seizoen de optie om Babel te kopen zeker NIET te gaan lichten. Dat zou dan inhouden dat Babel 11 miljoen moet kosten. Heel veel geld voor een middelmatige speler. Ik hoop liever dat Liverpool tussen de 25 en 30 miljoen neerlegd voor Suarez zonder Babel hierin te betrekken. Van mij hoeft Babel niet terug tekeren naar ons AJAX. Ten eerste omdat ik hem een middelmatige voetballer vind, en ten tweede belemmerd hij nu juist de opmars van een Özbiliz. En ondanks dat Babel in de jeugd Spits heeft gespeeld denk ik dat hij een buitenspeler is.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 18 januari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:29 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Het zou niet zo gek zijn, indien AJAX dan maar zo slim is om op het einde van het seizoen de optie om Babel te kopen zeker NIET te gaan lichten. Dat zou dan inhouden dat Babel 11 miljoen moet kosten. Heel veel geld voor een middelmatige speler. Ik hoop liever dat Liverpool tussen de 25 en 30 miljoen neerlegd voor Suarez zonder Babel hierin te betrekken. Van mij hoeft Babel niet terug tekeren naar ons AJAX. Ten eerste omdat ik hem een middelmatige voetballer vind, en ten tweede belemmerd hij nu juist de opmars van een Özbiliz. En ondanks dat Babel in de jeugd Spits heeft gespeeld denk ik dat hij een buitenspeler is.
eens hij voegt weinig tot niks toe
Rogier
 Rogier - dinsdag 18 januari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Man...we hebben toch niks aan Babel ? Er komt nu net jeugd door op de vleugels, laat die het maar oppakken. En als Lpool 11 miljoen vraagt voor Babel, dan moeten wij 60 miljoen voor Luis vragen ! Ik zag dat Darren Bent ofzo al voor meer dan 20 miljoen van club verhuist in Engeland....te gek voor woorden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 januari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Louis Suarez; Please don't Go!!! nu nog niet!!! Eerst AJAX kampioen maken en dan voor een record bedrag verkopen!!!

AJAX FOREVER!!!
Robertos90
 Robertos90 - dinsdag 18 januari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Verkopen voor 20 miljoen met bonussen bij sportief resultaat.
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 17:40 schreef Ronald 1960 het volgende:
Louis Suarez; Please don't Go!!! nu nog niet!!! Eerst AJAX kampioen maken en dan voor een record bedrag verkopen!!!

AJAX FOREVER!!!
Is dat een nieuwe speler LOUIS??????:-)
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 18 januari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
VOLGENS AT5 IS HET TOCH EEN KWESTIE VAN TIJD DAT SUAREZ NAAR LIVERPOOL VERTREKT...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door verbrande harry --
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 18 januari 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:18 schreef verbrande harry het volgende:
VOLGENS AT5 IS HET TOCH EEN KWESTIE VAN TIJD DAT SUAREZ NAAR LIVERPOOL VERTREKT...
Ja jojo, natuurlijk
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 18 januari 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:23 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ja jojo, natuurlijk
IK KIJK NU DE UITZENDING EN WACHT HET NIEUWS AF...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 18 januari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
Verstandige uitspraak van De Boer, alleen gaat hij er niet over.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 januari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Hey, Remco; maak jij nooit tikvouten ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 18 januari 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:23 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ja jojo, natuurlijk
FRANK DE BOER BEVESTIGD DE INTERESSE VOOR SUAREZ ZELF WIL HIJ GRAAG NAAR LIVERPOOL ALLEEN DAT GAAT NIET ZONDER SLAG OF STOOT(AFKOOPSOM)

BABEL IS OOK BESPROKEN DE BOER ZAG ER WEL WAT IN EVT IN DE DEAL MET SUAREZ.

MOUNIR SCHIJNT ECHT ZIEK TE ZIJN EN DAT KWAM UIT DE MOND VAN ONZE TRAINER EN SPEELT ZEKER MORGEN NIET.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:31 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hey, Remco; maak jij nooit tikvouten ;-)
eigenlijkdoeikdatbestwelvaakenletikerbijanderenookvrijwelnooitopmaarwatjijzeivondikwelgrappig...
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:24 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

IK KIJK NU DE UITZENDING EN WACHT HET NIEUWS AF...
CAPSLOCKPROBLEEMPJE???
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:35 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

FRANK DE BOER BEVESTIGD DE INTERESSE VOOR SUAREZ ZELF WIL HIJ GRAAG NAAR LIVERPOOL ALLEEN DAT GAAT NIET ZONDER SLAG OF STOOT(AFKOOPSOM)

MOUNIR SCHIJNT ECHT ZIEK TE ZIJN EN DAT KWAM UIT DE MOND VAN ONZE TRAINER EN SPEELT ZEKER MORGEN NIET.
CAPSLOCKPROBLEEMPJE?
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 18 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:16 schreef remco k het volgende:

[..]

CAPSLOCKPROBLEEMPJE???
Die van jou is alweer een tijdje gemaakt :P
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 18 januari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:35 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Is Luis al weg dan?
Hebben we al 30 miljoen op onze rekening?
Staat het al op Ajax.nl?

in de traditie van een heel leuk programma op AT5 : "we wachten af..."
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:19 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Die van jou is alweer een tijdje gemaakt :P
Ja inderdaad, "verbeter de wereld begin bij jezelf" was het toch??

Ik dacht, laat ik die wijze kennis eens op een ander overbrengen, het heeft mij goed geholpen, nog bedankt daarvoor...:-)
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 18 januari 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, "verbeter de wereld begin bij jezelf" was het toch??

Ik dacht, laat ik die wijze kennis eens op een ander overbrengen, het heeft mij goed geholpen, nog bedankt daarvoor...:-)
Hahahahahahaha, wat een "schouderklop" niet kan betekenen :P
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:24 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Hahahahahahaha, wat een "schouderklop" niet kan betekenen :P
LOL
joduh
 joduh - dinsdag 18 januari 2011 - 19:35   quote  deeplink  
of een vinger in je kont!!!hahahahahahaaaa
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:35 schreef joduh het volgende:
of een vinger in je kont!!!hahahahahahaaaa
Leg eens uit wat dat met je doet, is mij namelijk nog nooit overkomen....
joduh
 joduh - dinsdag 18 januari 2011 - 19:37   quote  deeplink  
is best lekker man.....kan je ook met je eigen vinger proberen hoor......
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:37 schreef joduh het volgende:
is best lekker man.....kan je ook met je eigen vinger proberen hoor......
Nou, heb ff Altijd prijs zijn topic geopend, en heb 't ff met m'n pinkie geprobeerd, maar snap de lol nog steeds niet, of werkt het pas na die 6 biertjes???
joduh
 joduh - dinsdag 18 januari 2011 - 19:58   quote  deeplink  
hahahaha ikweetnie???????zal ik straks ook ff proberen......
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:58 schreef joduh het volgende:
hahahaha ikweetnie???????zal ik straks ook ff proberen......
EN???
Ride
 Ride - woensdag 19 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Zit een beetje op Televaag.nl de reacties te lezen en deze is geweldig...

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8778733/__Liverpool_zet_Ajax_onder_druk__.html

quote:
Ajax zegt 25 dan is het 25,hebben jullie allemaal stront in je oren/ogen. We zijn niet de Lidl van het voetbal. Als je een koopje wil moet je bij Feijenoord zijn.
Tom , A'dam | 15:12 | 19.01.11
BRW
 BRW - woensdag 19 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Dan koopt Liverpool die pannekoek van Sevilla toch lekker! Wat denken al die clubs nou dat Ajax iedereen maar laat lopen voor een prikkie? Laat ze die Negredo lekker halen die heeft een hoog doelgemiddelde per seizoen.. (NOT) Vind je het gek dat ie goedkoper is dan Suarez! F*CK Liverpool.. Suarez blijf lekker nog een half jaartje! Doe je best en dan kun je naar een mooie club verhuizen!
nora
 nora - woensdag 19 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
Uiteraard weer een goed antw.van Frank niet verkopen of de hoofdprijs want we moeten dit jaar kampioen worden en daar hebben wij Suarez voor nodig onze bijtgrage spits is flink uitgerust gaat helemaal goed komen.En ook die engelse cockerspaniels denken echt alles voor een prikkie te kunnen kopen maar dat gaat niet gebeuren !!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 januari 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Waarom zou Suarez naar Liverpool gaan, die spelen volgend seizoen hoogst waarschijnlijk geen CL.
Als hij met AJAX kampioen wordt, speelt hij dus zeker CL en kan hij zijn waarde verder opwaarderen (en dan nog even bijtekenen en de hoofdprijs voor AJAX bij verkoop)goed plan???
remco k
 remco k - woensdag 19 januari 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:02 schreef Ronald 1960 het volgende:
Waarom zou Suarez naar Liverpool gaan, die spelen volgend seizoen hoogst waarschijnlijk geen CL.
Als hij met AJAX kampioen wordt, speelt hij dus zeker CL en kan hij zijn waarde verder opwaarderen (en dan nog even bijtekenen en de hoofdprijs voor AJAX bij verkoop)goed plan???
Ga jij t em vertellen????
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga jij t em vertellen????
denk jij dat hij echt gaat dan?
remco k
 remco k - donderdag 20 januari 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Dat weet ik niet, hij heeft gezegd te willen blijven, en alleen te vertrekken bij de top, ik kan me echter voorstellen, dat aangezien die interesse uitblijft, dat een club als tottenham voor hem wel interesant wordt, Liverpool snap ik echt totaal niet.

Echter gun ik het hem wel, in deze tegenwoordige tijden is het al vrij bijzonder dat hij nog een vol jaar sinds afgelopen wintserstop bij ons heeft gespeeld.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 20 januari 2011 - 09:41   quote  deeplink  
ik denk dat hij het seizoen gewoon af maakt en daarna voor 22 miljoen weg gaat. wat ik eerder gequote, is wat ik het liefst zou willen, maar ik denk niet dat hij nog een keer bijtekend, helaas :-(
Ride
 Ride - donderdag 20 januari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:41 schreef Ronald 1960 het volgende:
ik denk dat hij het seizoen gewoon af maakt en daarna voor 22 miljoen weg gaat. wat ik eerder gequote, is wat ik het liefst zou willen, maar ik denk niet dat hij nog een keer bijtekend, helaas :-(
Ik denk het ook niet ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax laat Suárez alleen gaan bij 'absurd bedrag' van 'supertopclub'

0.0066170