|
|
Ride
|
|
|
quote:Het gaat er steeds meer op lijken dat Luis Suarez na de winterstop niet meer in Amsterdam voetbalt. Als het aan Liverpool ligt wordt Luis Suarez dé winteraankoop van de Premier League. Ryan Babel wordt nu wellicht betrokken in de transfer, om de Uruguyaan naar Engeland te halen.
Gisteren was er een gesprek tussen Liverpool-baas John Henry en zaakwaarnemer Pere Guardiola. The Daily Mail meldt dat Liverpool overweegt om boven het transferbedrag van Fernando Torres in 2007 te gaan (30 miljoen euro), maar bekijkt ook om Ryan Babel te betrekken in de transfer.
Voorzitter Tom Werner hoopt ook op de komt van Suarez. Ik zou er flink van balen als we geen verbetering zien na de winterstop. We hebben bepaalde targets en we hopen die te halen. Ondanks het halen van een verdediger en een middenvelder is het contracteren van een kompaan voor spits Fernando Torres de hoogste prioriteit.
30 Miljoen... strik eromheen en inpakken.
Heel snel.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb het ook gelezen. Lijkt me toch wel dat het nu om dat "absurde bedrag" gaat waarover Frank de Boer sprak. Accepteren lijkt me! Maar wat er staat over Ryan Babel? Liverpool was toch in onderhandeling met Hoffenheim en de clubs waren er toch uit? Hoe kun je dan nu nog spreken over het betrekken van Babel in de transfer met Luis Suárez? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Niks ervan....hier houden en aan het eind van seizoen met de schaal onder zijn arm verkopen voor 20 miljoen. Als we hem verkopen worden wij zeker geen kampioen...gisteren wel weer gezien dat we een spits missen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 13:20 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb het ook gelezen. Lijkt me toch wel dat het nu om dat "absurde bedrag" gaat waarover Frank de Boer sprak. Accepteren lijkt me! Maar wat er staat over Ryan Babel? Liverpool was toch in onderhandeling met Hoffenheim en de clubs waren er toch uit? Hoe kun je dan nu nog spreken over het betrekken van Babel in de transfer met Luis Suárez? Babel wil niet naar Hoffenheim, hij komt liever terug naar Ajax, naar wat ik ervan verniomen heb, is Ajax alleen niet geinteresseerd in de huur van Babel, en wil men enkel en alleen Babel erin betrekken, als hij gekocht wordt en minimaal 31/2 jaar tekend. Het schijnt zo te zijn, dat Ajax in eerste instantie 35 miljoen heeft gevraagd voor Suarez, en dat men nu 25 miljoen +Babel wil ontvangen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
dus dan kost Babel ons eigenlijk 10 miljoen? NEE DAN NIET!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, nee, nee.
Ajax wil 35 miljoen, maar dat zal het nooit krijgen, toch speelt Aajx gewoon keihard blufpoker.
Het hoogste bod tot nu toe op Suarez schijnt rond de 22 miljoen euro te zitten, 25 + babel is goed dan toch |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ooh ok, maar blijf nog maar ff bluffen dan, 29 miljoen is mooi + babel |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Hahaha
zoek je nog een baan... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: zaou niet verkeerd zijn, als hij al weggaat, dan echt voor het maximale bedrag dat ze kunnen krijgen, laat ajax maar bekend worden als een stel uitknijpers naar andere clubs toe, misschien blijven die honden dan ooit een van oze spelers af.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kenny Dalglish ready to splash the cash as Liverpool bid to wrap up Luis Suarez deal By Sportsmail Reporter Last updated at 3:02 PM on 20th January 2011 Comments (3) Add to My Stories Kenny Dalglish insists Liverpool are ready for a January spree - with Luis Suarez his No 1 target. The Reds boss has identified the £20million-rated Ajax striker as a perfect partner for Fernando Torres to boost their attacking prowess.
Top target: Uruguay striker Luis Suarez (left) could be on his way over to Anfield Dalglish met the club's owners John Henry and Tom Werner this week to step up their plans for the January transfer window. Despite the imminent move for Suarez, he stressed the need for 'responsible' spending as they attempt to surge up the Barclays Premier League table.
Dalglish said: 'They are good people and we had a positive meeting with John and Tom. We discussed many things, one was obviously transfers.
'There is no problem with transfers as long as we are responsible. We can go and look for players and try to sign them and bring them in.
'Any time I have been in a transfer market it has been responsible so I will continue to do that and try to spend the club's money as diligently as my own.'
Ready to swoop: Kenny Dalglish wants to bring in reinforcements during the transfer window Dalglish refused to discuss the possibility of bringing Suarez to Anfield even though Henry met with the player's agent Pere Guardiola - who is the brother of Barcelona boss Pep - on Tuesday night.
He added: 'We are not going to give names or talk about sums of money. We don't intend to mislead people but we have a huge responsibility to do our business in a way that has been done since I've known the club and that is in private.'
Liverpool are waiting to discover whether Ryan Babel will choose Hoffenheim over Ajax. The Germans have offered £5.9m for the flop forward but he could yet be used as part of the deal to lure Suarez.
Another player on the way out may be left back Paul Konchesky. He has failed to win over the fans since arriving from Fulham in the summer for £4m and may now be on his way back to Craven Cottage in a loan deal.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1348891/Kenny-Dalglish-ready-spend-Liverpool-bid-wrap-Luis-Suarez-deal.html#ixzz1BaafkluY |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
en toch denk ik dat hij blijft tot de zomer en AJAX kampioen gaat maken!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 14:32 schreef remco k het volgende:[..] Babel wil niet naar Hoffenheim, hij komt liever terug naar Ajax, naar wat ik ervan verniomen heb, is Ajax alleen niet geinteresseerd in de huur van Babel, en wil men enkel en alleen Babel erin betrekken, als hij gekocht wordt en minimaal 31/2 jaar tekend. Het schijnt zo te zijn, dat Ajax in eerste instantie 35 miljoen heeft gevraagd voor Suarez, en dat men nu 25 miljoen +Babel wil ontvangen. Lijkt me een prachtige deal! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] Nee, nee, nee. Ajax wil 35 miljoen, maar dat zal het nooit krijgen, toch speelt Aajx gewoon keihard blufpoker. Het hoogste bod tot nu toe op Suarez schijnt rond de 22 miljoen euro te zitten, 25 + babel is goed dan toch Eens! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hey Pietje en Remco, waarom gaan jullie zo makkelijk overstag. denken jullie nu echt dat Suarez in de winterstop weg gaat? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 17:55 schreef Ronald 1960 het volgende:hey Pietje en Remco, waarom gaan jullie zo makkelijk overstag. denken jullie nu echt dat Suarez in de winterstop weg gaat? Nou, Ronald, voor zoveel miljoenen? Altijd doen, want ik ben er heilig van overtuigd dat Luis aan het eind van het seizoen sowieso weggaat, maar dan voor een aantal miljoenen minder. Ik ga ervan uit dat het management zijn belofte houdt en dat Frank de Boer voor een deel van het binnengekomen bedrag een adequate opvolger mag zoeken. Luis is een superheld, absoluut, maar hij is niet heilig! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 18:03 schreef Pietje het volgende:[..] Nou, Ronald, voor zoveel miljoenen? Altijd doen, want ik ben er heilig van overtuigd dat Luis aan het eind van het seizoen sowieso weggaat, maar dan voor een aantal miljoenen minder. Ik ga ervan uit dat het management zijn belofte houdt en dat Frank de Boer voor een deel van het binnengekomen bedrag een adequate opvolger mag zoeken. Luis is een superheld, absoluut, maar hij is niet heilig! mee eens. alleen zie ik het nut van de deal met babel erbij niet zitten. babel is geen coaltjesdief ook geen kaatsende spits. meer een speler voor de vleugels en daar heb je tegenwoordig met al dat aankomende talent genoeg van. dus hij remt dan alleen de ontwikkeling van die jongespelers. als suares weg is kan je rondkijken naar een goede spits. want de jong kaatst leuk maar het heefd weinig rendement. en een talent als eriksen is heel leuk zeker voor de toekomst maar is geen afmaker, de jong zijn kwaliteiten zijn juist uit de kaats voor het doelverschijnen. dan is hij ook doeltreffent,wat eriksen nog niet heefd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door bully -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 18:31 schreef bully het volgende:[..] mee eens. alleen zie ik het nut van de deal met babel erbij niet zitten. babel is geen coaltjesdief ook geen kaatsende spits. meer een speler voor de vleugels en daar heb je tegenwoordig met al dat aankomende talent genoeg van. dus hij remt dan alleen de ontwikkeling van die jongespelers. als suares weg is kan je rondkijken naar een goede spits. want de jong kaatst leuk maar het heefd weinig rendement. en een talent als eriksen is heel leuk zeker voor de toekomst maar is geen afmaker, de jong zijn kwaliteiten zijn juist uit de kaats voor het doelverschijnen. dan is hij ook doeltreffent,wat eriksen nog niet heefd. Hey bully. Op zich heb je zeker gelijk, maar Ryan Babel was ooit bij de jeugd centrumspits. Ik meen onder Henk ten Cate is hij bij het eerste gehaald en is hij uit nood omgeschoold tot linkerspits. Maar ik geloof eerlijk gezegd nooit dat Ajax Babel gaat terughalen. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik wacht Ajax.nl wel af maar vanaf 25 miljoen is gewoon weg doen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 18:45 schreef Pietje het volgende:[..] Hey bully. Op zich heb je zeker gelijk, maar Ryan Babel was ooit bij de jeugd centrumspits. Ik meen onder Henk ten Cate is hij bij het eerste gehaald en is hij uit nood omgeschoold tot linkerspits. Maar ik geloof eerlijk gezegd nooit dat Ajax Babel gaat terughalen. dat je ooit centrumspits bent geweest zegt natuurlijk niks of je een coaltjesdief bent. heeft bij ajax meerdere keren ook in de spits gespeeld ook in het eerste. en ook is hij niet de kaatsende spits waar ajax naar zoekt. begrijp me niet verkeerd ik vind hem een goede voetballer. maar is naar mijn mening niet de speler die ajax op moment nodig heeft. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Ik hoor de kassa al rinkelen, kom maar op met dat geld! koop er maar een mooie spits van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Liever een goede spits man.....:-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Naam van Bas Dost valt zo her en der. Is ook niet nieuw natuurlijk. Hij wil en mag weg bij Heerenveen. Lijkt mij vrij simpel. Zelfs als Suarez blijft, moeten ze hem binnenhalen op de een of andere manier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zit hij niet heeeeel veel op de bank bij H'veen??? hoe kan hij dan goed genoeg zijn voor ons Ajax??? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Hij zit op de bank omdat de trainer hem niet moet. Tuurlijk kan hij goed genoeg zijn. Ajax speelt veel op de helft van de tegenstander en dus anders dan Heerenveen. Ik zie Dost als een sterke spits die goed in de combinatie is en vrij makkelijk scoort. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Dost was afgelopen seizoen ook al gewild, toen koos hij zelf voor hereeveen omdat hij AJAX nog een stap te hoog vond. Als de afkoopsom niet te hoog is kan hij wel een spits zijn die AJAX kan gebruiken, want vrees dat we Suarez nu dan toch gaan kwijtraken, helaas. Mocht het zo zijn, ik gun het hem wel, dat zeker. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 21:29 schreef Oceanu het volgende:Hij zit op de bank omdat de trainer hem niet moet. Tuurlijk kan hij goed genoeg zijn. Ajax speelt veel op de helft van de tegenstander en dus anders dan Heerenveen. Ik zie Dost als een sterke spits die goed in de combinatie is en vrij makkelijk scoort. Ben ik het mee eens zeker halen die vent.
On: 25 miljoen is genoeg voor suarez.. Kun je een mooie vervanger voor halen lijkt me. Misschien zelfs lukaku? Suarez heeft ons ook 8 miljoen gekost he (zonder salaris) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 19:39 schreef bully het volgende:[..] dat je ooit centrumspits bent geweest zegt natuurlijk niks of je een coaltjesdief bent. heeft bij ajax meerdere keren ook in de spits gespeeld ook in het eerste. en ook is hij niet de kaatsende spits waar ajax naar zoekt. begrijp me niet verkeerd ik vind hem een goede voetballer. maar is naar mijn mening niet de speler die ajax op moment nodig heeft. Ik ben het helemaal met je eens! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Gozer is 21 jaar. Gewoon kopen, lijden ze nooit verlies op, want met de 15 kansen die Ajax minstens krijgt per wedstrijd, schiet er heus wel een zwikkie in. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 21:19 schreef remco k het volgende:Zit hij niet heeeeel veel op de bank bij H'veen??? hoe kan hij dan goed genoeg zijn voor ons Ajax??? Oceanu schrijft het hier ook al, Remco. Het heeft puur te maken met het feit dat Ron Jans wil dat Bas Dos "anders" gaat voetballen, namelijk ook meeverdedigen, etc. Dat wil Dos niet en dat heeft geleid tot ruzie. Alleen daarom zit hij op de bank: trainer en speler kunnen niet door een deur. Het heeft, volgens mij, niets met de voetbalkwaliteiten vanBas Dost te maken. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Pff dus zelfs de site van Liverpool meld t al. Ik weet niet hoor, als hij voor 30 mln weg gaat, oke das veel geld. Maar een kampioenschap en dus automatische plaatsing voor de Champions league is voor mij wel wat belangrijker.... Al die miljoenen van de CL die je dan krijgt is een lekkere bonus. En je hebt eindelijk weer een kampioensfeest! Dat is veeel meer waard voor mij dan die miljoenen! Net alsof Suarez in de zomer door Ajax kampioen te maken, minder waard zou worden. Na de zomer heeft hij nog 2 jaar een contract! En als je nu nog een vervanger gaat halen, moet ie er eerst inkomen of fit worden of papieren etc gedoe, zal je m ook een tijdje niet kunnen opstellen. Dus ik zeg verkoop hem alsjeblieft in de zomer en niet in de winter!! Verkoop mounir maar, veel strakker plan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door ThomasAjacied -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 21:48 schreef Pietje het volgende:[..] Oceanu schrijft het hier ook al, Remco. Het heeft puur te maken met het feit dat Ron Jans wil dat Bas Dos "anders" gaat voetballen, namelijk ook meeverdedigen, etc. Dat wil Dos niet en dat heeft geleid tot ruzie. Alleen daarom zit hij op de bank: trainer en speler kunnen niet door een deur. Het heeft, volgens mij, niets met de voetbalkwaliteiten vanBas Dost te maken. Dat is toch juist wel iemand om zijn voetbalkwaliteiten op de bank laten, aangezien meeverdedigen daar ook een onderdeel van is. Denk niet dat De Boer trek heeft in een speler die zich zo opstelt. Hij heeft zijn handen al vol aan El Hamdaoui.
Mijn mening: Als je van Heracles naar Heerenveen gaat en geen basisplaats kan afdwingen, dan hoor je niet voor een topclub in Nederland te spelen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 21:54 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat is toch juist wel iemand om zijn voetbalkwaliteiten op de bank laten, aangezien meeverdedigen daar ook een onderdeel van is. Denk niet dat De Boer trek heeft in een speler die zich zo opstelt. Hij heeft zijn handen al vol aan El Hamdaoui. Mijn mening: Als je van Heracles naar Heerenveen gaat en geen basisplaats kan afdwingen, dan hoor je niet voor een topclub in Nederland te spelen. Ik schrijf ook niet, dat ik vind dat Bas Dost naar Ajax zou moeten komen. Ik gaf alleen maar een verklaring waarom die jongen nu bij sc Heerenveen op de bank terecht is gekomen. Verder ben ik er ook niet precies van op de hoogte. Bij elke aankoop moet je altijd maar afwachten of die in het systeem past, je hebt nooit een garantie. Dat zou ook voor Bas Dost gelden. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Heb er echt een slecht gevoel bij als luis vertrekt! Ik geef er niks omdat zn waarde dan daalt door dat half jaartje en zn contact t/m 2012.. Ajax in deze vorm en een voetballer als Luis is de perfecte formule voor een kampioenschap. En stel dat ie vertrekt, dan komt Ajax met Bas Dost met alle respect.. Hij is niet als Huntelaar destijds? Ben echt benieuwd welke voorhoede spelers er op het lijstje staan van Ajax als Luis vertrekt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 22:10 schreef Johnnyafca het volgende:Heb er echt een slecht gevoel bij als luis vertrekt! Ik geef er niks omdat zn waarde dan daalt door dat half jaartje en zn contact t/m 2012.. Ajax in deze vorm en een voetballer als Luis is de perfecte formule voor een kampioenschap. En stel dat ie vertrekt, dan komt Ajax met Bas Dost met alle respect.. Hij is niet als Huntelaar destijds? Ben echt benieuwd welke voorhoede spelers er op het lijstje staan van Ajax als Luis vertrekt. Op zich zou ik het ook jammer vinden, Johnny, maar zoveel miljoenen... Eens zal Luis ons toch gaan verlaten. En wat betreft de invulling van de spitspositie, dat is denk ik wel aan Frank de Boer toevertrouwd. Hij heeft een fantastische visie, ik ben echt blij verrast hoe snel hij Ajax weer tot ONS AJAX heeft getransformeerd. Een goede veel scorende spits zal er zeker snel (weer) komen. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 22:16 schreef Pietje het volgende:[..] Op zich zou ik het ook jammer vinden, Johnny, maar zoveel miljoenen... Eens zal Luis ons toch gaan verlaten. En wat betreft de invulling van de spitspositie, dat is denk ik wel aan Frank de Boer toevertrouwd. Hij heeft een fantastische visie, ik ben echt blij verrast hoe snel hij Ajax weer tot ONS AJAX heeft getransformeerd. Een goede veel scorende spits zal er zeker snel (weer) komen. Maar dan kunnen we het kampioenschap wel WEER vergeten vrees ik. En heb echt 10 x liever dat Suarez 5 mln minder opbrengt en dat we kampioen worden dan dat we een gevulde bankrekening hebben en weer achter de tv zitten.... Ook al is de kans dat we met Suarez kampioen worden, natuurlijk niet 100 %, maar voor die laatste 5 mln, maakt me dat geen flikker meer uit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door ThomasAjacied -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ja moeilijke kwestie is dit voor supporters, maar voor de hoge mannen is deze kwestie al lang en breed beslist, namelijk een verkoop om zo het financieel in orde te maken. Of dit sportief gezien goed is, daar heb ik mijn twijfels bij. Maar aan de andere kant, wie zegt dat Luis ons wel kampioen maakt, of erger!stel hij raakt geblesseerd. Maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren, dat risico loop je altijd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 22:19 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Maar dan kunnen we het kampioenschap wel WEER vergeten vrees ik. En heb echt 10 x liever dat Suarez 5 mln minder opbrengt en dat we kampioen worden dan dat we een gevulde bankrekening hebben en weer achter de tv zitten.... Ook al is de kans dat we met Suarez kampioen worden, natuurlijk niet 100 %, maar voor die laatste 5 mln, maakt me dat geen flikker meer uit! Zeker, Thomas, kampioen worden is ook mijn grootste wens en ik denk eerlijk gezegd ook dat Ajax MET Luis Suárez veel sterker is dan ZONDER Luis Suárez. Maar ja... de commercie... Ajax is ook teveel een beursgenoteerd bedrijf. Ik vermoed dan ook dat Jeroen Slop zich ook nog wel in de discussie gaat mengen. Daarnaast heb ik Luis nog niet zo lang geleden horen zeggen, dat hij (min of meer) is uitgeleerd bij Ajax en dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is. Die dingen bij elkaar opgeteld denk ik dat Luis ons binnenkort gaat verlaten. Natuurlijk hoop ook ik dat hij nog (even) bij ons blijft en ons de derde ster gaat bezorgen. Alle Ajacieden zijn toe aan een feestje op het Leidseplein :-) |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ja maar ik zou sowieso wachten. Want ik denk sowieso niet dat ie minder waard wordt n de zomer. 2 jaar contract of 2,5 half. Maakt niet zoveel verschil! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Precies, maar kom op zeg. 30 miljoen.... Daar zeg je gewoon geen nee tegen, zeker niet als de speler zelf al aangeeft wel weg te willen. Als Suarez blijft wat voor onthaal denk je dat hij krijgt bij de tegenstanders en publiek. Laat staan het beruchte scheidsrechterskorps. Nee, inpakken en wegwezen. Het is toch geen centrumspits en die hebben we nodig. Zoveel heeft hij ook weer niet gescoord de laatste tijd. Het was mooi zo lang het duurde maar we waren toch maar een tussenstation voor hem. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 22:57 schreef FsideVak129 het volgende:Precies, maar kom op zeg. 30 miljoen.... Daar zeg je gewoon geen nee tegen, zeker niet als de speler zelf al aangeeft wel weg te willen. Als Suarez blijft wat voor onthaal denk je dat hij krijgt bij de tegenstanders en publiek. Laat staan het beruchte scheidsrechterskorps. Nee, inpakken en wegwezen. Het is toch geen centrumspits en die hebben we nodig. Zoveel heeft hij ook weer niet gescoord de laatste tijd. Het was mooi zo lang het duurde maar we waren toch maar een tussenstation voor hem. het scheidsrechterskorp zou zich daar niet schuldig aan mogen maken. maar helaas dat gebeurd hier in nederland wel. denk ook dat de teleurstelling als hij geen transfer krijgt groot is. en voor de winterstop was hij al niet in zijn goede doen. dus wie zegt dat hij dat na de winterstop wel is. zo als hij toen voetbalde was hij ook geen garantie voor doelpunten. dus waarschijnlijk is een mooie transfer wel goed. en misschien voor ons aller ajax ook. dus ben het in grootste gedeelte hierwel mee eens.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 23:15 schreef bully het volgende:[..] het scheidsrechterskorp zou zich daar niet schuldig aan mogen maken. maar helaas dat gebeurd hier in nederland wel. denk ook dat de teleurstelling als hij geen transfer krijgt groot is. en voor de winterstop was hij al niet in zijn goede doen. dus wie zegt dat hij dat na de winterstop wel is. zo als hij toen voetbalde was hij ook geen garantie voor doelpunten. dus waarschijnlijk is een mooie transfer wel goed. en misschien voor ons aller ajax ook. dus ben het in grootste gedeelte hierwel mee eens.. Ja ik ook wel, maar bovendien denk ik dat Suárez flink last had van de naweeën van het WK, zoals eigenlijk wel meer spelers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 21:48 schreef Pietje het volgende:[..] Oceanu schrijft het hier ook al, Remco. Het heeft puur te maken met het feit dat Ron Jans wil dat Bas Dos "anders" gaat voetballen, namelijk ook meeverdedigen, etc. Dat wil Dos niet en dat heeft geleid tot ruzie. Alleen daarom zit hij op de bank: trainer en speler kunnen niet door een deur. Het heeft, volgens mij, niets met de voetbalkwaliteiten vanBas Dost te maken. Meeverdedigen is juist iest dat MOET bij Ajax, dat gaat namelijk niet altijd over achteruit lopen, je kan ook vooruit meeverdedigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 23:32 schreef Pietje het volgende:[..] Ja ik ook wel, maar bovendien denk ik dat Suárez flink last had van de naweeën van het WK, zoals eigenlijk wel meer spelers. Dat klopt, maar je ziet nui gelukkig bij een de Zeeuw wel dat hij zich weer flink heeft verbeterd.... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Technisch directeur Damien Comolli van Liverpool heeft aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn in Ajacied Luis Suárez. Ondanks de vele geruchten rondom de Uruguayaan ontkent Comolli dat Liverpool al met Ajax gesproken heeft.
Sinds vorige week wordt Suárez veelvuldig in verband gebracht met een overgang naar de Premier League. Volgens de technisch directeur is de Uruguayaan de ideale speler voor de Engelse club.
"We zijn in ieder geval op zoek naar een nieuwe aanvaller, want die missen we", zo liet Comolli weten. "Luis is een speler die we er graag bij willen hebben, maar gesproken met Ajax hebben we nog niet."
Naast de interesse in Suárez heeft de Premier League-club aangegeven Ashley Young over te willen nemen van Aston Villa, maar ook een overgang van Young is volgens Comolli nog niet aan de orde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax is niet van plan Luis Suarez op het laatste moment nog te verkopen. Dit vertelde Frank de Boer tijdens het persmoment voor de wedstrijd tegen FC Utrecht. Op dit moment is het stil, zo voegde De Boer toe. "Hopelijk is het geen stilte voor de storm."
Afspraken Het is inmiddels algemeen bekend dat Liverpool de Uruguayaan graag naar Engeland ziet komen, terwijl ook Tottenham Hotspur weinig tegen de komst van Suarez heeft. Nieuwe ontwikkelingen zijn er niet, volgens De Boer.
"Op dit moment is het stil. Hopelijk blijft dat zo en is het geen stilte voor de storm," aldus De Boer, die Suarez graag bij Ajax ziet blijven. Als een 'supertopclub' een 'absurd bedrag' biedt, bestaat wel de kans dat Ajax alsnog overstag gaat.
Maar de club is niet van plan Suarez op het laatste moment nog af te staan. De Boer: "Daarover zijn afspraken gemaakt met Rik van den Boog. We willen Suarez niet om 23.55 uur op de laatste dag alsnog kwijt. Dan kunnen we niet meer op zijn vertrek inspelen."
Ajax heeft in ieder geval een plan-B achter de hand voor het geval dat Suarez weggaat. Daar wordt al aan gewerkt, aldus De Boer, die bevestigde dat hij Eidur Gudjohnsen en Bas Dost op de korrel heeft. "Er zijn veel spitsen, we hebben iedereen op de korrel." |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 21:52 schreef ThomasAjacied het volgende:Pff dus zelfs de site van Liverpool meld t al. Ik weet niet hoor, als hij voor 30 mln weg gaat, oke das veel geld. Maar een kampioenschap en dus automatische plaatsing voor de Champions league is voor mij wel wat belangrijker.... Al die miljoenen van de CL die je dan krijgt is een lekkere bonus. En je hebt eindelijk weer een kampioensfeest! Dat is veeel meer waard voor mij dan die miljoenen! Net alsof Suarez in de zomer door Ajax kampioen te maken, minder waard zou worden. Na de zomer heeft hij nog 2 jaar een contract! En als je nu nog een vervanger gaat halen, moet ie er eerst inkomen of fit worden of papieren etc gedoe, zal je m ook een tijdje niet kunnen opstellen. Dus ik zeg verkoop hem alsjeblieft in de zomer en niet in de winter!! Verkoop mounir maar, veel strakker plan! Ik ben het helemaal met je eens Thomas! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 23:32 schreef Pietje het volgende:[..] Ja ik ook wel, maar bovendien denk ik dat Suárez flink last had van de naweeën van het WK, zoals eigenlijk wel meer spelers. Precies Pietje! Ik denk dat AJAX met Suarez veel meer kans heeft op een kampioensschap dan zonder! Nu is Suarez weer topfit en dan kan hij ontzettend veel. Er zal niet veel verschil gaan zitten aan het einde van de rit en juist Suarez geeft dat beetje extra. Bovendien zal zijn waarde hierdoor alleen maar stijgen en kan Ajax hem in de zomer verkopen, waardoor je beter kunt inspelen op zijn vertrek! |
|
|
|