BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax laat Suárez alleen gaan bij 'absurd bedrag' van 'supertopclub'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Suarez mag van mij niet vertrekken. Hij kan in de tweede seizoenhelft nog flink van pas komen. Helemaal nu El Hamdoei meer ziek dan beter is. Suarez met zijn bevliegingen is een belangrijke troef voor dit Ajax. Hij gaat ons de schaal bezorgen!! Ik voel het!
joduh
 joduh - vrijdag 21 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:48 schreef amsterdammer113 het volgende:
Suarez mag van mij niet vertrekken. Hij kan in de tweede seizoenhelft nog flink van pas komen. Helemaal nu El Hamdoei meer ziek dan beter is. Suarez met zijn bevliegingen is een belangrijke troef voor dit Ajax. Hij gaat ons de schaal bezorgen!! Ik voel het!
bel hem ff dan man......hahahahh el hamdoei........
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:48 schreef amsterdammer113 het volgende:
Transfer Suarez wellicht niet in de winterstop
21-01-11

Wij worden (waarschijnlijk) op onze wenken bediend ;-)

De kans dat Luis Suarez Ajax gaat verlaten in de komende transfer-periode is weer wat geslonken. Liverpool wil niet verder gaan dan een bod van veertien miljoen euro, terwijl Tottenham Hotspur pas tot actie kan overgaan wanneer er een andere spits wordt verkocht.
AjaxF-side.NL
Voor de Amsterdammers is dit bod onbespreekbaar. Ajax wil een bedrag van minimaal 25 miljoen incasseren voor zijn topspeler. Ook Tottenham Hotspur ligt nog op de loer. De Londenaren zullen om zaken te kunnen doen echter eerst een andere spits Robbie Keane of Roman Pavlyuchenko van de hand moeten doen. Keane moet een bedrag van 6,5 miljoen pond opleveren. Voor de Rus willen de Spurs minimaal het aankoopbedrag van 13 miljoen pond vangen.

Een aantal clubs, waaronder West Ham United heeft interesse in Pavlyuchenko maar wil alleen maar huren.

Tekst: Voetbalprimeur.nl
AjaxF-side.NL
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:50 schreef joduh het volgende:

[..]

bel hem ff dan man......hahahahh el hamdoei........
Ik weet bijna wel zeker dat Suarez bij Ajax wil blijven om aan het eind van dit seizoen samen met ons Ajacieden het kampioenschap te vieren!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Transfer Suarez wellicht niet in de winterstop
21-01-11

Wij worden (waarschijnlijk) op onze wenken bediend ;-)

De kans dat Luis Suarez Ajax gaat verlaten in de komende transfer-periode is weer wat geslonken. Liverpool wil niet verder gaan dan een bod van veertien miljoen euro, terwijl Tottenham Hotspur pas tot actie kan overgaan wanneer er een andere spits wordt verkocht.
AjaxF-side.NL
Voor de Amsterdammers is dit bod onbespreekbaar. Ajax wil een bedrag van minimaal 25 miljoen incasseren voor zijn topspeler. Ook Tottenham Hotspur ligt nog op de loer. De Londenaren zullen om zaken te kunnen doen echter eerst een andere spits Robbie Keane of Roman Pavlyuchenko van de hand moeten doen. Keane moet een bedrag van 6,5 miljoen pond opleveren. Voor de Rus willen de Spurs minimaal het aankoopbedrag van 13 miljoen pond vangen.

Een aantal clubs, waaronder West Ham United heeft interesse in Pavlyuchenko maar wil alleen maar huren.

Tekst: Voetbalprimeur.nl
AjaxF-side.NL
Kijk dat is heel goed nieuws!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax laat Suárez alleen gaan bij 'absurd bedrag' van 'supertopclub'

0.0060439