BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe ver ziet men Ajax komen in de 3 lopende competities???????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Ik was eigenlijk weleens benieuwd naar jullie gedachtes hierover.

Voor wie het interesseert zijn dit in ieder geval mijn gedachtes hierover. Ik ga er vanuit dat de selctie hierbij intact blijft.

1.)De Competitie.
Ik denk dat wij zeker om de titel mee kunnen strijden, en dat het nog wel eens van belang kan zijn, dat Ajax de laatste wedstrijd van het seizoen thuis tegen Twente speelt, ik denk namelijk dat we de schaal dan al in A'dam hebben liggen.

2.) De Beker.
Ik weet niet waarom, maar ik denk niet we dit jaar de beker zullen winnen, waarom?? omdat we te druk zijn met het behalen van onze derde ster.

3.) De Europa League.
Vraag me niet waarom, maar ik heb een heel goed gevoel over ons avontuur in Europa de rest van dit seizoen. We hebben redelijk geloot, en ook de daarop volgende tegenstander is waarschijnlijk prima te verslaan, dan sta je in de kwartfinale, en kunnen er rare dingen gebeuren, ik heb serieus het gevoel, dat we MINIMAAL een halve finale kunnen gaan spelen dit seizoen...

Just my 2 cents.
Blade85
 Blade85 - dinsdag 18 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
gewoon een triple...:D
Ride
 Ride - dinsdag 18 januari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:35 schreef Blade85 het volgende:
Whaaahahahaha

Echt wel...

WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
MikeT
 MikeT - dinsdag 18 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
1.)De Competitie - Kampioen
Word heel spannend, Grun doet nog ff mee en AZ zal proberen aan te hake. Uiteindelijk zal AJAX 1ste worden Twente 2de en AZ 3de.
2.) De Beker.
Halve Finale verliezen we. Minder belangrijk en kost een hoop extra energie...
3.) De Europa League.
Word misschien wel lastig maar waarom zouden we hier niet ver kunnen komen? Wanneer AJAX de vorm van Frankie vasthoud, en een vergelijkbare seizoenshelft neerzet als vorig jaar..... Ik zeg gewoon finale!
AFCA!
 AFCA! - dinsdag 18 januari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Denk dat met Suarez in de spits, als de doelpunten dan weer gaan vallen, we ver kunnen komen in de 3 competities. De beker is niet zo belangrijk maar als we een beetje gunstig loten, waarom niet? De competitie mogen we niks meer verspelen en alles geven voor die derde ster! Europa League is mooi meegenomen als we daar ver in komen =)
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 januari 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:35 schreef Blade85 het volgende:
Hahaha... dan ga ik uit m'n dak :-)
Ik hoop en reken op een mooi seizoen. Feessie!!
Jacco
 Jacco - dinsdag 18 januari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
Als Eriksen in de vorm blijft van de wedstrijden tegen milan, vitesse en Az EN Suarez blijft, dan kan het zomaar eens allemaal goed komen.
Zonder Suarez zijn we niet verloren maar hij kan wel net dat extra beetje geven om in de Europa League verder te komen.
AFCA!
 AFCA! - dinsdag 18 januari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Of Mounir moet de doelpunten gaan maken, maar het liefs toch Suarez erbij
PS25
 PS25 - dinsdag 18 januari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
1) Ajax gaat zeker meedoen om het kampioenschap. Cruciaal daarin is hoe we de eerste 3 wedstrijden na de winterstop doorkomen. Kampioen worden is prioriteit nummer 1.

2) beker, leuk als we winnen en lekker belangrijk als we de beker niet winnen. Heeft in mijn ogen de laagste prioriteit. We kunnen ver komen, aangezien de loting ons tot nu toe nog niet tegen heeft gezeten.

3) EL, Ajax heeft een ploeg die zou kunnen verrassen. Ik hoop minimaal op een kwartfinale. Winnen zit er niet in denk ik.

Algemeen geldt: hoe verder Ajax komt, hoe meer ik ze zie voetballen. En dat maakt het dan weer leuk!!!
remco k
 remco k - dinsdag 18 januari 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Best wel veel uiteenlopende meningen zo 123, behalve over het kampioenschap..

Ik vroeg trouwens niet jullie hoop he... maar wat jullie denken dat reeel is..
Ride
 Ride - dinsdag 18 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:17 schreef remco k het volgende:

Ooh...

Triple
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 januari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:

Wat Ride ook al aangeeft... :-) de triple, dus!
Robertos90
 Robertos90 - dinsdag 18 januari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
ik denk alleen de beker. ik hoop ook de competitie en finale Uefa maar gezien de laatste 2 oefenwedstrijden was het nog wel een gatenkaas, Hopen dat Frank dat goed krijgt
joduh
 joduh - dinsdag 18 januari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
1 prijs!!!!! altijd prijs in de kuip is de 2e!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 18 januari 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Hahahahahahaha, ik doe mee.............................

De Triple
dege
 dege - dinsdag 18 januari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:

voor de competitie hangt het ervan af hoe AJAX uit de winterstop komt, gaat dat lekker ga ik zeker voor het kampioenschap
De beker is zeker te pakken, moeten ze ok gewoon voor gaan, ook al beschouwen andere teams het als een troostprijs.
De EL, hoop en denk dat ze ver komen, zolang ze maar geen enkele tegenstander onderschatten, dan zie ik AJAX ver komen.
En dan als dat allemaal lukt veroveren we volgend seizoen de CL!!!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 18 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Eigenlijk moeten jullie dit topic bewaren en op het eind even vergelijken met de echte resultaten. Mensen die er volledig naast zitten mogen voor volgend seizoen geen voorspellingen meer doen. :P
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Hahaha...

Hoe zal jij je voelen als je voor het 3e jaar op rij geen kampioen wordt?
Wij weten het inmiddels dubbel................
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 18 januari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:01 schreef FsideVak129 het volgende:
Hahaha...

Hoe zal jij je voelen als je voor het 3e jaar op rij geen kampioen wordt?
Wij weten het inmiddels dubbel................
Ik ben al chronisch depressief vanaf het moment dat AZ in 2008 kampioen werd. PSV was daarvoor 1457 dagen onafgebroken landskampioen. Toen zag de wereld er een stuk zonniger uit kan ik je vertellen...haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door PSVMocro --
thomASS
 thomASS - dinsdag 18 januari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
1. Kampioen
2. Ajax haalt sowieso de halve finale we winnen namelijk van Anderlecht en in de kwartfinale komen wij basel of spartak moskou tegen! Appeltje eitje.
3. Beker is altijd leuk. Vooral om de finale te bezoeken in de kuip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door thomASS --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 18 januari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Focussen op 1
meedoen in 2
zover mgogenlijk komen in 3
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:07 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben al chronisch depressief vanaf het moment dat AZ in 2008 kampioen werd. PSV was daarvoor 1457 dagen onafgebroken landskampioen. Toen zag de wereld er een stuk zonniger uit kan ik je vertellen...haha
Hahahahahahaha valt dus nog mee vergeleken met ons.
Blade85
 Blade85 - woensdag 19 januari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
zoals ik al zei gewoon de triple...

Ik bedoel geef nou is een heel goede reden waarom dat niet zou kunnen???

1 De competitie: Concurentie Twente en Psv... Allebei in ieder geval niet beter

2 De beker: ???? pfff eitje... heb je NAC net gezien???

3 Europa: Is er nou echt een ONVERSLAANBAAR team??? Porto??? Sevilla??? Liverpool???
Misschien is Manchester city te zwaar maar het kan best
eSCee
 eSCee - woensdag 19 januari 2011 - 01:23   quote  deeplink  
t zal om twente en ajax gaan..zaken waar we nu van afhankelijk zijn, zijn winterverkopen en blessures/kaarten..

Twente is een geduchte tegenstander dit jaar, zie ze niet minder worden, integendeel. PSV heb ik al afgeschreven.

ajax...ik hoop het

Europees neem ik aan dat ze op wraak zinnen tegen anderlecht..finale halen?? wordt lastig..ligt aan schorsingen en vorm van de dag..

beker moet altijd lukken.sowieso finale..twente verslaan in de finale en op laatste speeldag tegen twente kampioen worden zou een leuk scenario zijn...

Maar eerst morgen...en dan zondag....en dan nac uit...lekker begin van 2011..hopelijk qua uitslagen niet hetzelfde als januari 2009..
Ride
 Ride - woensdag 19 januari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
De Eredivisie wordt woensdag weer hervat en de grote vraag is of PSV zijn koppositie kan vasthouden. Uit een analyse van de Euro Club Index, de ranglijst van alle voetbalclubs in de hoogste Europese divisies, blijkt dat de Eindhovenaren 58,4 procent kans op de titel hebben, Twente nog 25,5 procent kans heeft en Ajax genoegen moet nemen met een percentage van 15,7.
Mooi... we zijn underdog...
remco k
 remco k - woensdag 19 januari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Ik snap niet zo goed waarom men PSVB af zou schrijven, wat ik me kan herinneren, staan ze "gewoon" boven aan...
Ride
 Ride - woensdag 19 januari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 13:19 schreef remco k het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom men PSVB af zou schrijven, wat ik me kan herinneren, staan ze "gewoon" boven aan...
Vorig seizoen zelfs 9 punten voor op ons ;)
remco k
 remco k - woensdag 19 januari 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 13:38 schreef Ride het volgende:

[..]

Vorig seizoen zelfs 9 punten voor op ons ;)
Ja dat klopt allemaal wel, maar dit is een ander seizoen, en ik vind het raar om een club die gewoon boven aan staat, bij voorbaat af te schrijven voor de Titel. Als hun allen winnen en gelijk spelen tegen ons zijn ze kampioen.
Ride
 Ride - woensdag 19 januari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat klopt allemaal wel, maar dit is een ander seizoen, en ik vind het raar om een club die gewoon boven aan staat, bij voorbaat af te schrijven voor de Titel. Als hun allen winnen en gelijk spelen tegen ons zijn ze kampioen.
Ik schrijf ze niet af... ik acht ze samen met Twente als enige concurrent.

Alleen wij zijn AJAX...
Robin-am*dam
 Robin-am*dam - woensdag 19 januari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Wat er ook gebeurd:

Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.

Vergeet niet hoe groot we waren. We zijn nu hard op weg, every litlle thing is gonna be alright!
Eide
 Eide - donderdag 20 januari 2011 - 00:08   quote  deeplink  
1. De competitie wordt moeilijk. Twente doet het redelijk, psv toch wel. Met het vertrek van Affelay heeft psv wel veel voetballend vermogen ingeleverd. Blijft wel een stugge ploeg die weinig punten morst. Twente is wat vreemd dit seizoen, soms heel goed, soms bar slecht. Als Ajax net zo'n 2e seizoenshelft als de voorgaande 2 jaren draait komt het goed! In percentages op dit moment denk ik 50-50 of de 3e ster er komt.

2. Beker winst zal er wel weer komen. De afgelopen jaren was Ajax excellerend en het zeer effectief winnen van dit soort potjes, zelfs met slecht voetbal.

3. Het Europese spook is toch een beetje vervelend iets de afgelopen jaren. Overwinteren lukte vaak wel maar dan hielt het al snel op. Als Anderlecht wordt verslagen mag dit Europese seizoen als redelijk succesvol de boeken in, als Ajax verder komt is het gewoon heel erg goed geweest. Gezien de hoeveelheid Duitse, Engelse en Spaanse clubs denk ik dat winst wel een heel moeilijk verhaal wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Eide --
Afcarius
 Afcarius - donderdag 20 januari 2011 - 08:20   quote  deeplink  
Ik wacht eerst maar eens de winterstop af voordat ik voorspellingen ga doen. Als we die kansen die we gisteren kregen tegen feijenoord niet afmaken dan gaat het nog lastig worden in europa. iedereen speelt en beweegt goed, maar het afronden is nog wel slecht.
Als suarez blijft word het de triple.
alibabba
 alibabba - vrijdag 21 januari 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Ajax gaat minimaal een prijs pakken als ze op deze voet doorgaan onder Frank. De titel is prioriteit nummer 1 bij alles wat met AJAX te maken heeft en ik denk dat we de 3e ster gaan pakken! De beker is mooi meegenomen, maar ik denk dat we in een uitwedstrijd verliezen na verlenging of strafschoppen. In de EL is alles mogelijk. Een finaleplek zit er zeker in. Als ik dan toch moet voorspellen, zeg ik dat AJAX die finale GEWOON wint!:)
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:19 schreef alibabba het volgende:
Ajax gaat minimaal een prijs pakken als ze op deze voet doorgaan onder Frank. De titel is prioriteit nummer 1 bij alles wat met AJAX te maken heeft en ik denk dat we de 3e ster gaan pakken! De beker is mooi meegenomen, maar ik denk dat we in een uitwedstrijd verliezen na verlenging of strafschoppen. In de EL is alles mogelijk. Een finaleplek zit er zeker in. Als ik dan toch moet voorspellen, zeg ik dat AJAX die finale GEWOON wint!:)
Klasse Ali................ That's the spirit...
bully
 bully - vrijdag 21 januari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:19 schreef alibabba het volgende:
ik hoop dat de boer het voormekaar krijgt.
maar zitten nog genoeg zwakke punten in het spel.
onderandere de vele kansen die ze missen.
en ze geven nog steeds kansen weg en als je dan zelf niet scoort.
en de wedstrijd tegen feyenoord kan je niet echt als graadmeter nemen.
want die waren te laf.
die beker kan me niet veel schelen is leuk dat ze hem pakken maar meer ook niet.
el zou leuk zijn maar verwacht er nog niet veel van.
maar die derde ster is broodnodig na al die magere jaren.
maar durf er nog niet mijn geld op intezetten.
na paar leuke wedstrijden kan je nog niet zeggen dat ze er al zijn.
heb dat namelijk meer meegemaakt.
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
3x voortijdig afhaken?
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 20:40 schreef sevillana het volgende:
3x voortijdig afhaken?
Wat dacht je van de triple? Het zou zomaar kunnen. Wij barsten van het zelfvertrouwen. Jij ook?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat dacht je van de triple? Het zou zomaar kunnen. Wij barsten van het zelfvertrouwen. Jij ook?
Die gasten dachten dat ze met die 3 nieuwe spelers weer gingen meedoen in de top van de Eredivisie. Vermoedelijk waren ze even vergeten dat het niveau een stukkie hoger ligt dan dat van de Jupiler League.
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

hoogmoed komt voor de val
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

hoogmoed komt voor de val
Daar weten ze in dat stinkgat inmiddels alles van, toch? Jullie zouden nu stijgen met die 3 nieuwe aankopen, echter vielen jullie een stuk harder naar beneden.
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:00 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Daar weten ze in dat stinkgat inmiddels alles van, toch? Jullie zouden nu stijgen met die 3 nieuwe aankopen, echter vielen jullie een stuk harder naar beneden.
vond ik eigenlijk wel meevallen, ajakkes scoorde de 1e goal ten gevolge van het niet nakomen van de gemaakte afspraak door het middenveld van Feyenoord en de 2e goal n.a.v. een misschien toch wel wat makkelijk door de scheids gegeven penalty.
ik wil hiermee overigens niet ontkennen dat ajakkes beter was en terecht heeft gewonnen maar echt naar de slachtbank geleid is toch net weer wat anders.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

vond ik eigenlijk wel meevallen, ajakkes scoorde de 1e goal ten gevolge van het niet nakomen van de gemaakte afspraak door het middenveld van Feyenoord en de 2e goal n.a.v. een misschien toch wel wat makkelijk door de scheids gegeven penalty.
ik wil hiermee overigens niet ontkennen dat ajakkes beter was en terecht heeft gewonnen maar echt naar de slachtbank geleid is toch net weer wat anders.
Whahahahaha geweldig. Als de spitsen bij Ajax met iets meer scherpte hadden geschoten, waren jullie met de billen bloot van het veld gestapt. Jullie zijn geen moment in de wedstrijd geweest en het is toch schandalig dat je keeper vanaf minuut 3 al begint met tijdrekken???? Ik heb me kapot gelachen op de tribune. Had echt het idee dat Ajax tegen een amateurelftal aan het voetballen was.
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:15 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahaha geweldig. Als de spitsen bij Ajax met iets meer scherpte hadden geschoten, waren jullie met de billen bloot van het veld gestapt. Jullie zijn geen moment in de wedstrijd geweest en het is toch schandalig dat je keeper vanaf minuut 3 al begint met tijdrekken???? Ik heb me kapot gelachen op de tribune. Had echt het idee dat Ajax tegen een amateurelftal aan het voetballen was.
kan me er wel iets bij voorstellen, Feyenoord speelde zonder enige durf en/of motivatie.
er zit gewoon 0,0 karakter in het huidige team van Feyenoord.
overigens zegt het niet benutten van kansen misschien toch wel meer over het huidige ajakkes dan over het huidige Feyenoord?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door sevillana --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

kan me er wel iets bij voorstellen, Feyenoord speelde zonder enige durf en/of motivatie.
er zit gewoon 0,0 karakter in het huidige team van Feyenoord.
overigens zegt het niet benutten van kansen misschien toch wel meer over het huidige ajakkes dan over het huidige Feyenoord?
Jij kan je er wel iets bij voorstellen?? Ik zou me kapot schamen als mijn ploeg zich zo zou profileren op het veld. Maar ja jullie schamen je al maanden.
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jij kan je er wel iets bij voorstellen?? Ik zou me kapot schamen als mijn ploeg zich zo zou profileren op het veld. Maar ja jullie schamen je al maanden.
neem maar van mij aan dat het legioen zeker niet blij is met de huidige gang van zaken en dat we het graag allemaal anders zouden willen zien, maar wij kunnen er helaas weinig of niets aan veranderen.
joduh
 joduh - vrijdag 21 januari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

hahahah zelfs zonder onze spitsen werden jullie gewoon afgeslacht en vernedert man.......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Mannen, schei toch uit met dat ge-oh over Feyenoordt (voltooid verleden tijd). Ik denk dat de amateurs van die gasten veel meer tegenstand hadden geboden, dan dat bij elkaar geraapte zooitje wat woensdagavond tegenover ons AJAX op het veld stond!!!

en toch is het jammer, want Feyenoord en AJAX hebben wel het Nederlandse voetbal op de kaart gezet en er is niets mooier (in het voetbal) dan wat voorheen de enige echte klassieker die ons land heeft gehad weer terug zou komen.

dit moest ik toch even kwijt
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:32 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahah zelfs zonder onze spitsen werden jullie gewoon afgeslacht en vernedert man.......
tsja, . . . wat heet afgeslacht?
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . . wat heet afgeslacht?
NIet in doelpunten, maar weet je wat ik wel lachen vind, is dat er een aantal Feyenoorders waren, die roepen dat Feyenoord alleen maar jonge spelers op het veld had staan, en dat AJax dat niet had, jammer dat Ajax haar gemiddelde leeftijd lager was dan die van Feyenoord...
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

NIet in doelpunten, maar weet je wat ik wel lachen vind, is dat er een aantal Feyenoorders waren, die roepen dat Feyenoord alleen maar jonge spelers op het veld had staan, en dat AJax dat niet had, jammer dat Ajax haar gemiddelde leeftijd lager was dan die van Feyenoord...
vind ik ook een beetje zwak excuus om (nog) steeds maar over de leeftijd te blijven praten. als je goed genoeg bent moet je het gewoon op 't veld laten zien, maar die jonge gasten zijn veel te veel met allerlei bijzaken bezig zoals kleur van de schoenen, I-pods en ga zo nog maar ff door

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe ver ziet men Ajax komen in de 3 lopende competities???????

0.0098118