BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ode van Don Leo

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR12-1908
 FR12-1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
aangezien Beenhakker ervan doorgaat omdat ie als een kind is behandeld door gudde en co. Vind ik dat we toch wel iets moeten voor hem. toch?!
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
moeten doen voor hem bedoel je..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 januari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Doe je dat ook als mijn contract niet verlengd wordt? Het is trouwens ode aan...
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Ode van Don Leo
Bedankt.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Bedankt.
en ode aan de baab!!
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en ode aan de baab!!
Eens!!!!
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - dinsdag 18 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
als leo dood gaat moeten jullie haters niet meteen zielig doen stelletje haters zijn jullie gewoon
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 17:22 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
als leo dood gaat moeten jullie haters niet meteen zielig doen stelletje haters zijn jullie gewoon
waarom moet leo ineens dood gaan dan? en waaraan? als jij op je werk niet voldoet mag of moet je ook pleite. echt een compleet debiele opmerking zoals bijna al jouw opmerkingen. haal alsjeblieft je j(g)oden snavel van dit forum af!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 januari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
Ik doe wel weer respectvol als ze m naar Hofwijk rijden. Tot dan mag ie van mij lekker van zn pensioen genieten.
frray
 frray - dinsdag 18 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Deze man heeft toch wel wat betekent voor Feyenoord, eerder en laatste 1.5 jaar ook. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, en op basis daarvan mag je hem ontslaan, alleen denk dat hij 1 van de weinige is die op steun van eht legioen kan rekenen en ook iets kan losmaken bij spelers/club om bij Feyenoord te spelen.
Maar vind dat we in ieder geval wel wat meoten doen, iets kleins, alleen zaterdag is van Coen.
burgy
 burgy - dinsdag 18 januari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
ode aan de commmissarisen die wel op de centjes letten.
Vnny
 Vnny - dinsdag 18 januari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 17:22 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
als leo dood gaat moeten jullie haters niet meteen zielig doen stelletje haters zijn jullie gewoon
Is er nog transver nieuws uit polen of irak? Jij bent nogal eens goed ingelicht
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:03 schreef Vnny het volgende:

[..]

Is er nog transver nieuws uit polen of irak? Jij bent nogal eens goed ingelicht
lol
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:03 schreef Vnny het volgende:

[..]

Is er nog transver nieuws uit polen of irak? Jij bent nogal eens goed ingelicht
Quiroz gaat naar Krakau
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 19:11   quote  deeplink  
hahahahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 18 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Dit is toch dezelfde Beenhakker die ONS inruilde voor de Joden een paar jaar terug,allemaal vergeten!!!!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 18 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en ode aan de baab!!
Eens2!!!!
De Spot
 De Spot - dinsdag 18 januari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Leo heeft het niet goed gedaan ik had meer van hem verwacht,maar de handel wijze waarop hij behandeld is kan je vraagtekens bij zetten...die Gudde was net op de tv enne die komt over als een gluipert eerste klas maar of die het is...die geldschieters moeten Leo niet dat weet ik wel..maarja dat zeg je niet tegen mekaar..ik mag je niet dus je contract word niet verlengd...laten we wachten om een td aan te trekken en het dit een volgend seizoen gewoon Mario laten doen.

Goed scouten,ook in de Topklasse en dan overleggen met mario en zijn staf natuurlijk!!!
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Leo heeft een groots carriere achter de rug, echter de afgelopen twee jaar heeft hij weinig tot niets toegevoegd aan Feijenoord.
1)Ik hoor mensen roepen de jeugd is doorgebroken? Volgens mij breekt de jeugd door als elke topclub achter de jeugd aan zit, dit is echter niet het geval. De jeugd is noodgedwongen opgesteld, omdat er geen geld was voor aankopen.
De jeugd speelt nu bij Feijenoord in het eerste op zich een goede zaak, maar is zeker nog niet doorgebroken.
2) Mario Been heeft hij nog steeds niet goed kunnen coachen want roept nog steeds van alles en nog wat in de pers een stukje onervarenheid wat Beenhakker er na twee jaar toch wel eens uit had kunnen halen echter helaas.
3) Aankopen en huren laten we het daar maar niet over hebben de laatste twee jaar, natuurlijk zeer zeer moeilijk zonder geld en vissen in een 2e of misschien zelfs 3e vijver, maar bij twijfel niet halen. Leo wist waar hij aan begon. Hij moest zonder geld werken, maar meende dit toch steeds aan de pers te moeten etaleren. Hou de problemen binnenskamers.
4) Hij gebruikt nu zijn status en leeftijd, deze zelfde status en leeftijd had hem de inzichten kunnen geven toen hij zijn contract tekende. Hij ventileert nu naar buiten dat hij goed naar Feijenoord is geweest, maar deze zelfde technische leiding zet wel mensen met een enorme voetbal status als Roy Makaay, Danny Landzaat, Kevin Hofland zo aan de kant, spelers die nota bene hun salaris over meerdere jaren laten betalen omdat Feijenoord in de shit zit. Dus zelf is hij ook niet vies om mensen met status en een Feijenoord hart zo aan de kant te schuiven.
Nu roepen zij we moeten het doen met jeugd en onervaren spelers, toen deze er wel waren maakte ze er geen gebruik van.
5) Beenhakker geeft zelf aan weinig tot geen vrienden te hebben in de vrienden van Feijenoord, dus ook dat deze mensen nu investeren lijkt mij geen verdiensten van hem.
6)Tijdens de persconferentie zegt hij dat sportief gezien Feijenoord spelers had moeten aantrekken in de goede leeftijd aan de 20 kant, deze hadden zich moet doorontwikkelen en hadden kunnen worden verkocht. De volgende zin van Beenhakker was de transfermarkt zit echter wel op slot dus of dit gelukt was????? Hoe dubbelzinnig kan het.
7) Afspraak was 1 februari duidelijkheid. Dit is een afspraak tussen grote meneren dus waarom al half november over je contract willen praten. 1 februari is 1 februari, contract is contract.
8) Als ik de media mag geloven dan heeft Beenhakker ook geen aandeel in het Arsenal verhaal en de huur of stage van onze Japanner. Arsenal geeft zelf aan Gudde en Brard hoog te hebben zitten en alleen met hen te hebben gesproken.

Alles overziend en als ik nog wat verder denk heeft Beenhakker weinig toegevoegd, ik respecteer deze man echter enorm en ik erken dat deze man een geweldige carriere heeft gehad, maar niet op de basis van de afgelopen twee jaar.
Leo ik wens jou het allerbest!!!!!!!!!!

Follow Feijenoord to the top!!!!!!!!!!!!!!, maar zonder Beenhakker
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:30 schreef Trouwe hond het volgende:
Leo heeft een groots carriere achter de rug, echter de afgelopen twee jaar heeft hij weinig tot niets toegevoegd aan Feijenoord.
1)Ik hoor mensen roepen de jeugd is doorgebroken? Volgens mij breekt de jeugd door als elke topclub achter de jeugd aan zit, dit is echter niet het geval. De jeugd is noodgedwongen opgesteld, omdat er geen geld was voor aankopen.
De jeugd speelt nu bij Feijenoord in het eerste op zich een goede zaak, maar is zeker nog niet doorgebroken.
2) Mario Been heeft hij nog steeds niet goed kunnen coachen want roept nog steeds van alles en nog wat in de pers een stukje onervarenheid wat Beenhakker er na twee jaar toch wel eens uit had kunnen halen echter helaas.
3) Aankopen en huren laten we het daar maar niet over hebben de laatste twee jaar, natuurlijk zeer zeer moeilijk zonder geld en vissen in een 2e of misschien zelfs 3e vijver, maar bij twijfel niet halen. Leo wist waar hij aan begon. Hij moest zonder geld werken, maar meende dit toch steeds aan de pers te moeten etaleren. Hou de problemen binnenskamers.
4) Hij gebruikt nu zijn status en leeftijd, deze zelfde status en leeftijd had hem de inzichten kunnen geven toen hij zijn contract tekende. Hij ventileert nu naar buiten dat hij goed naar Feijenoord is geweest, maar deze zelfde technische leiding zet wel mensen met een enorme voetbal status als Roy Makaay, Danny Landzaat, Kevin Hofland zo aan de kant, spelers die nota bene hun salaris over meerdere jaren laten betalen omdat Feijenoord in de shit zit. Dus zelf is hij ook niet vies om mensen met status en een Feijenoord hart zo aan de kant te schuiven.
Nu roepen zij we moeten het doen met jeugd en onervaren spelers, toen deze er wel waren maakte ze er geen gebruik van.
5) Beenhakker geeft zelf aan weinig tot geen vrienden te hebben in de vrienden van Feijenoord, dus ook dat deze mensen nu investeren lijkt mij geen verdiensten van hem.
6)Tijdens de persconferentie zegt hij dat sportief gezien Feijenoord spelers had moeten aantrekken in de goede leeftijd aan de 20 kant, deze hadden zich moet doorontwikkelen en hadden kunnen worden verkocht. De volgende zin van Beenhakker was de transfermarkt zit echter wel op slot dus of dit gelukt was????? Hoe dubbelzinnig kan het.
7) Afspraak was 1 februari duidelijkheid. Dit is een afspraak tussen grote meneren dus waarom al half november over je contract willen praten. 1 februari is 1 februari, contract is contract.
8) Als ik de media mag geloven dan heeft Beenhakker ook geen aandeel in het Arsenal verhaal en de huur of stage van onze Japanner. Arsenal geeft zelf aan Gudde en Brard hoog te hebben zitten en alleen met hen te hebben gesproken.

Alles overziend en als ik nog wat verder denk heeft Beenhakker weinig toegevoegd, ik respecteer deze man echter enorm en ik erken dat deze man een geweldige carriere heeft gehad, maar niet op de basis van de afgelopen twee jaar.
Leo ik wens jou het allerbest!!!!!!!!!!

Follow Feijenoord to the top!!!!!!!!!!!!!!, maar zonder Beenhakker
eens met onze trouwe hond!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Als Leo wil doorwerken wil ik wel definitief stoppen met werken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ode van Don Leo









0.0064549