BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIE MOET ER HIER NU RUSTIG BLIJVEN?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - dinsdag 18 januari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Het zal niemand zijn ontgaan, bij Feyenoord is weer eens ouderwets de pleuris uitgebroken.
Ditmaal op het hoogste niveau, alwaar technisch directeur Leo Beenhakker te weinig vertrouwen en respect meende te proeven en dus besloot de handdoek te zullen werpen.
Het gevolg liet zich raden: climax achter de schermen, lekken naar de pers, media op stelten, trainer boos, vileine persconferentie, koele reacties, onrust alom!
En dat uitgerekend pál voor de hervatting van de competitie. Lees: De Klassieker.

Wellicht een vreemde vraag, maar in hoeverre is dit alles nu in het belang van de club?

Daarnaast: Ons, supporters, is verzocht dit seizoen rustig te blijven. De boel kalm te houden.
Dit alles, ten einde investeerders en clubleiding de ruimte te bieden de boel weer op de rails te krijgen.
Dat lukt -zelfs na de meest beschamende nederlagen- tot op heden aardig.

Bij het aanschouwen van alle uit diezelfde clubleiding voortkomende onrust vraag je je af hoe lang nog
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
mischien is het al zo ver dat wij het juiste voorbeeld moeten geven. terwijl dat eigelijk niet zo hoort te zijn. duidelijk hebben wij meer passie voor Feyenoord als de slimmerts die het voor het zeggen hebben. (en uiteindelijk zijn wij dat ook) toch rustig blijven is het beste. zodat we in augustus weer met schone lei kunnen beginnen. ook nieuwe spelers als simon en onze japanse vriend hebben rust nodig zodat ze goed kunnen wennen, en volgend jaar echt wat kunnen laten zien. ik hoop op rust. ook al is dat bijna niet te doen. we lijden met zijn allen. toch is kalmte uiterst nodig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door FR-Han --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
ik ben heel rustig.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
ik ook.
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
ik niet!
de flh
 de flh - dinsdag 18 januari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
ik ook niet. het gaat er niet eerlijk aan toe.

enige wat telt is of je een vriendje bent van Gudde.

die smerige teringrat.
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:39 schreef de flh het volgende:
ik ook niet. het gaat er niet eerlijk aan toe.

enige wat telt is of je een vriendje bent van Gudde.

die smerige teringrat.
oh, niet daarom hoor hahaha
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:40 schreef craven het volgende:

[..]

oh, niet daarom hoor hahaha
waarom den wel forumvriend craven? ;-) toch geen huwelijks problemen?
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 18:47   quote  deeplink  
nee man, kleintje moet komen....hahaha
de flh
 de flh - dinsdag 18 januari 2011 - 18:49   quote  deeplink  
hahaha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Ik houd me nog even in tot morgen avond.
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:51 schreef hotjumper het volgende:
Ik houd me nog even in tot morgen avond.
al aan t indrinken?
de flh
 de flh - dinsdag 18 januari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
nou, tot morgenavond dan... ..
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:47 schreef craven het volgende:
nee man, kleintje moet komen....hahaha
en dat is nou wel belangrijker als onze mooie club vind ik!! alvast heel veel geluk en voorspoed strakkies!! ik zou het een eer vinden als obiku als tussen naam gebruikt zou worden.... ;-)
FIIIR
 FIIIR - dinsdag 18 januari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
rustig , die tijd hebben we nu wel gehad die gudde moet opdonderen ,een clown is het en wat heeft hij ons nu gebracht kk bestuur
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:55 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en dat is nou wel belangrijker als onze mooie club vind ik!! alvast heel veel geluk en voorspoed strakkies!! ik zou het een eer vinden als obiku als tussen naam gebruikt zou worden.... ;-)
hahahaha wie weet...ik hoop dat ik morgen gewoon naar de wedstrijd kan kijken...
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Niet dat ik nou zo'n fan was van Leo Beenhakker, maar bij mij is er wel wat stuk. Ik vind dat Feyenoord onder Gudde weinig respectvol omgaat met personeel en oud-personeel. Ik zou het dus enorm waarderen als deze man dezelfde conclusie over hemzelf zou trekken als ik al heb gedaan, en hij op zou stappen.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 21:19   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:19 schreef El Aanmeldi het volgende:
LEO STEEKT DE CLUB EN DE SUPPORTERS ANDERMAAL IN DE RUG, HET IS TERECHT DAT GUDDE EN BLOKLAND DIT EGOCENTRISCHE MANNETJE ERUIT WILLEN HEBBEN
als je een statement wil maken die aandacht trekt. dan graag je caps weg bikken met een beitel!!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 januari 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Hij heeft een wijs besluit genomen . maar als ik me bedrogen zou voelen.En ik heb net zo een gevulde portomonee als Leo had ik gezegd steek dat geld maar in je........maar zoveel ballen heeft hij niet.Of koop er aandelen van en ga in de directie zitten.
Ik denk (aanname) dat hij ook beledigd zou zijn als het anders gespeeld was (heel normaal)Maar nu zit je met een TD die niets meer doet hebben we daar wat aan ????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:17 schreef Els het volgende:
Niet dat ik nou zo'n fan was van Leo Beenhakker, maar bij mij is er wel wat stuk. Ik vind dat Feyenoord onder Gudde weinig respectvol omgaat met personeel en oud-personeel. Ik zou het dus enorm waarderen als deze man dezelfde conclusie over hemzelf zou trekken als ik al heb gedaan, en hij op zou stappen.
Mijn Elsje ;) hahahaha
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:19 schreef El Aanmeldi het volgende:
LEO STEEKT DE CLUB EN DE SUPPORTERS ANDERMAAL IN DE RUG, HET IS TERECHT DAT GUDDE EN BLOKLAND DIT EGOCENTRISCHE MANNETJE ERUIT WILLEN HEBBEN
Gudde gaat respectloos met zijn werknemers om. In november is aangegeven, via de media overigens, toen Beenhakker aangaf over zijn contract te willen praten, dat vóór 1 februari gesproken zou worden. Nu geeft meneer aan dat Beenhakker te oud is. En dat kon hij in november dus nog niet bedenken? Hebben die 2 maanden nou echt zo'n verschil gemaakt? Hoe gaat zoiets eigenlijk? Net als gewone winkels gooit Feyenoord op 1 januari de zaak dicht en gaat balansen? En dan stuit je op het cv van je td en blijkt 'ie al 68 te zijn?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
hahahahaha
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:27 schreef Els het volgende:

[..]

Gudde gaat respectloos met zijn werknemers om. In november is aangegeven, via de media overigens, toen Beenhakker aangaf over zijn contract te willen praten, dat vóór 1 februari gesproken zou worden. Nu geeft meneer aan dat Beenhakker te oud is. En dat kon hij in november dus nog niet bedenken? Hebben die 2 maanden nou echt zo'n verschil gemaakt? Hoe gaat zoiets eigenlijk? Net als gewone winkels gooit Feyenoord op 1 januari de zaak dicht en gaat balansen? En dan stuit je op het cv van je td en blijkt 'ie al 68 te zijn?
Els ik begrijp je motivatie wel en je hebt ook wel gelijk, maar Leo wist ook dat zijn contract afliep.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:27 schreef Els het volgende:

[..]

Gudde gaat respectloos met zijn werknemers om. In november is aangegeven, via de media overigens, toen Beenhakker aangaf over zijn contract te willen praten, dat vóór 1 februari gesproken zou worden. Nu geeft meneer aan dat Beenhakker te oud is. En dat kon hij in november dus nog niet bedenken? Hebben die 2 maanden nou echt zo'n verschil gemaakt? Hoe gaat zoiets eigenlijk? Net als gewone winkels gooit Feyenoord op 1 januari de zaak dicht en gaat balansen? En dan stuit je op het cv van je td en blijkt 'ie al 68 te zijn?
nou open je ook wel weer wat luiken bij mij els... pfff word steeds ingewikkelder!
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:30 schreef obiku010 het volgende:

[..]

nou open je ook wel weer wat luiken bij mij els... pfff word steeds ingewikkelder!
Jij gaat volgend jaar 1 januari ook alle cv's die je kan vinden inventariseren?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:30 schreef craven het volgende:

[..]

Els ik begrijp je motivatie wel en je hebt ook wel gelijk....
Natuurlijk heeft Els gelijk :)
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:17 schreef Els het volgende:
Niet dat ik nou zo'n fan was van Leo Beenhakker, maar bij mij is er wel wat stuk. Ik vind dat Feyenoord onder Gudde weinig respectvol omgaat met personeel en oud-personeel. Ik zou het dus enorm waarderen als deze man dezelfde conclusie over hemzelf zou trekken als ik al heb gedaan, en hij op zou stappen.
Beenhakker ging ook erg respectvol om met Roy Makaay, Kevin Hofland en Danny Landzaat, mensen die nota bene gedeeltelijk afzagen van hun salaris en dit spreidde over een aantal jaren. Maar nu is Beenhakker op zijn zieltje getrapt tsjonge jonge.
Zijn cirkel was toch jaren geleden rond dus wat doet hij dan weer bij Feijenoord. O ja onrust stoken net voor de enige klassieker je zou er haast iets van denken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Zit hier op m'n werk te chillen. Lekker rustige topic.
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:30 schreef craven het volgende:

[..]

Els ik begrijp je motivatie wel en je hebt ook wel gelijk, maar Leo wist ook dat zijn contract afliep.
Tuurlijk wist hij dat, maar had het nou allemaal niet wat netter, menselijker gekunt. Als hij in november vraagt of over z'n contract gepraat kan worden, kan je hem toch ook gelijk bij je roepen, en zeggen, Leo, jong, we zitten met een dilemma. Feyenoord waardeert je inzet en je netwek, en je hebt afgelopen tijd ontzettend je best gedaan en hebt geprobeerd van niets iets te maken. We hoeven jou natuurlijk niet te vertellen dat Feyenoord weer naar de lange termijn moet gaan kijken, en bij die afweging lopen we telkens stuk op jouw leeftijd. We willen graag naar de toekomst kijken en hebben Gio, Paul Bosvelt of wie dan ook op het oog. Kunnen we op jou rekenen als het gaat om het opleiden van deze jonge kerel, want dan natuurlijk ook gelijk inhoudt dat we jouw contract als TD graag om willen zetten naar een adviseurscontract. Ws had dan iedereen er mee kunnen leven, en was het nu rustig geweest, ipv één grote pleuriszooi.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:39 schreef Els het volgende:

[..]

Tuurlijk wist hij dat, maar had het nou allemaal niet wat netter, menselijker gekunt. Als hij in november vraagt of over z'n contract gepraat kan worden, kan je hem toch ook gelijk bij je roepen, en zeggen, Leo, jong, we zitten met een dilemma. Feyenoord waardeert je inzet en je netwek, en je hebt afgelopen tijd ontzettend je best gedaan en hebt geprobeerd van niets iets te maken. We hoeven jou natuurlijk niet te vertellen dat Feyenoord weer naar de lange termijn moet gaan kijken, en bij die afweging lopen we telkens stuk op jouw leeftijd. We willen graag naar de toekomst kijken en hebben Gio, Paul Bosvelt of wie dan ook op het oog. Kunnen we op jou rekenen als het gaat om het opleiden van deze jonge kerel, want dan natuurlijk ook gelijk inhoudt dat we jouw contract als TD graag om willen zetten naar een adviseurscontract. Ws had dan iedereen er mee kunnen leven, en was het nu rustig geweest, ipv één grote pleuriszooi.
zo zie je maar. els heeft minder testosteron hormonen. en ziet helder als bijvoorbeeld ik effe opgenaait raak door alle ellende. lieve els? trouwen? volgens mij kan je me net in toom houden. alleen forum maatjes is ook genoeg.... dit om je niet onder druk te zetten om je eigelijk heel makkelijke keuze te maken.... leon of obiku... hahahaha
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
absoluut heb je daar helemaal gelijk in en wat ik ook erken: het verdiend zeker niet de schoonheidsprijs! Toch vraag ik me af of het allemaal zo gegaan is als beenhakker verteld...
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:39 schreef Els het volgende:

[..]

Tuurlijk wist hij dat, maar had het nou allemaal niet wat netter, menselijker gekunt. Als hij in november vraagt of over z'n contract gepraat kan worden, kan je hem toch ook gelijk bij je roepen, en zeggen, Leo, jong, we zitten met een dilemma. Feyenoord waardeert je inzet en je netwek, en je hebt afgelopen tijd ontzettend je best gedaan en hebt geprobeerd van niets iets te maken. We hoeven jou natuurlijk niet te vertellen dat Feyenoord weer naar de lange termijn moet gaan kijken, en bij die afweging lopen we telkens stuk op jouw leeftijd. We willen graag naar de toekomst kijken en hebben Gio, Paul Bosvelt of wie dan ook op het oog. Kunnen we op jou rekenen als het gaat om het opleiden van deze jonge kerel, want dan natuurlijk ook gelijk inhoudt dat we jouw contract als TD graag om willen zetten naar een adviseurscontract. Ws had dan iedereen er mee kunnen leven, en was het nu rustig geweest, ipv één grote pleuriszooi.
Zo werkt dat niet in het bedrijfsleven, Leo moest nog even met een kluitje in het riet worden gestuurd om in deze transferperiode zijn stinkende best te doen. Zo zit het bedrijfsleven in elkaar. Een 68-jarige kan wel tegen zo´n klapje hoor. Een pleuriszooi is het niet er wordt gewoon 1 contract niet verlengd, ik denk en weet haast wel zeker dat er bij meerdere mensen vandaag het contract niet is verlengd, maar daar hoor je niets van.
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:44 schreef obiku010 het volgende:

[..]

zo zie je maar. els heeft minder testosteron hormonen. en ziet helder als bijvoorbeeld ik effe opgenaait raak door alle ellende. lieve els? trouwen? volgens mij kan je me net in toom houden. alleen forum maatjes is ook genoeg.... dit om je niet onder druk te zetten om je eigelijk heel makkelijke keuze te maken.... leon of obiku... hahahaha
Het dilemma aller dilemma's. Vooral omdat jullie me alletwee erg lief zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:44 schreef craven het volgende:
absoluut heb je daar helemaal gelijk in en wat ik ook erken: het verdiend zeker niet de schoonheidsprijs! Toch vraag ik me af of het allemaal zo gegaan is als beenhakker verteld...
Nee jij gaat op de waarheid van Gudde cq Jacobs af hahaha lieve Stefan hehehe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:49 schreef Els het volgende:

[..]

Het dilemma aller dilemma's. Vooral omdat jullie me alletwee erg lief zijn.
dubbel date?haha
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee jij gaat op de waarheid van Gudde cq Jacobs af hahaha lieve Stefan hehehe
hahahaha hufter!!!
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dubbel date?haha
Open lekker een apart topic hiervoor, ben geen voyeur hehehe
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:44 schreef craven het volgende:
absoluut heb je daar helemaal gelijk in en wat ik ook erken: het verdiend zeker niet de schoonheidsprijs! Toch vraag ik me af of het allemaal zo gegaan is als beenhakker verteld...
Iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid, dus ook Leo. Ik geloof zonder meer dat beide partijen dezelfde gebeurtenissen anders ervaren. Maar de vraag in november kwam gewoon in de media, dus dat traject hebben we bijna live kunnen volgen. En dat vind ik ook zo'n probleem bij Feyenoord, er wordt teveel gelekt. En Beenhakkers salaris ligt op straat, dus je kan er vanuit gaan, dat het gemanipuleer al een paar maanden bezig is.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dubbel date?haha
ik ben voor!! leon en obiku is een gezellig duo... met gastvrouw els erbij word het een intelectueel en licht ontvlambaare avond. ik voel nu al een soort sensueele spanning tussen ons...... hopen dat els het ook gaat voelen...;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:50 schreef craven het volgende:

[..]

Open lekker een apart topic hiervoor, ben geen voyeur hehehe
hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:53 schreef Els het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid, dus ook Leo. Ik geloof zonder meer dat beide partijen dezelfde gebeurtenissen anders ervaren. Maar de vraag in november kwam gewoon in de media, dus dat traject hebben we bijna live kunnen volgen. En dat vind ik ook zo'n probleem bij Feyenoord, er wordt teveel gelekt. En Beenhakkers salaris ligt op straat, dus je kan er vanuit gaan, dat het gemanipuleer al een paar maanden bezig is.
LEKKEN///JACOBS!!!
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:53 schreef Els het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid, dus ook Leo. Ik geloof zonder meer dat beide partijen dezelfde gebeurtenissen anders ervaren. Maar de vraag in november kwam gewoon in de media, dus dat traject hebben we bijna live kunnen volgen. En dat vind ik ook zo'n probleem bij Feyenoord, er wordt teveel gelekt. En Beenhakkers salaris ligt op straat, dus je kan er vanuit gaan, dat het gemanipuleer al een paar maanden bezig is.
zeker dat vindt ik ook treurig, wanbeleid
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

LEKKEN///JACOBS!!!
begin je weer viespeuk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:53 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik ben voor!! leon en obiku is een gezellig duo... met gastvrouw els erbij word het een intelectueel en licht ontvlambaare avond. ik voel nu al een soort sensueele spanning tussen ons...... hopen dat els het ook gaat voelen...;-)
whahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:55 schreef craven het volgende:

[..]

begin je weer viespeuk
nee jacobs brrrrrr
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee jacobs brrrrrr
ongeschikt2_1.png
jo3h
 jo3h - dinsdag 18 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
ach ik heb geen medelijde met beenhakker jaren geleden was hij ook zo blij om bij feyenoord te zijn drie maanden later zat hij bij ajax als technische directeur alles draait om geld meer niet
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:48 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet in het bedrijfsleven, Leo moest nog even met een kluitje in het riet worden gestuurd om in deze transferperiode zijn stinkende best te doen. Zo zit het bedrijfsleven in elkaar. Een 68-jarige kan wel tegen zo´n klapje hoor. Een pleuriszooi is het niet er wordt gewoon 1 contract niet verlengd, ik denk en weet haast wel zeker dat er bij meerdere mensen vandaag het contract niet is verlengd, maar daar hoor je niets van.
Ligt eraan, er zijn ook bedrijven die gewoon netjes met hun personeel omgaan. En er is ook personeel dat netjes met hun werkgever omgaat. Maar goed, jouw omschrijving geeft haarscherp aan hoe het er bij Feyenoord onder Gudde aan toe gaat. Ik vind dat de pleuris is uitgebroken: er is een live mededeling in VI, een persconferentie, de kranten staan vol, het forum hier draait op volle toeren, er zijn vannacht een aantal berichten verwijderd, er wordt opgeroepen om te protesteren tegen Gudde, tegen Beenhakker, Mario moet oprotten, Gudde moet oprotten. Maar als jij dat samenvat als ach, er is 1 contract niet verlengd, tja, dan moet ik misschien gewoon maar zwijgen en realiseren dat just another day at the office bij jou een hele andere invulling heeft als bij mij.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:39 schreef Els het volgende:

[..]

Tuurlijk wist hij dat, maar had het nou allemaal niet wat netter, menselijker gekunt. Als hij in november vraagt of over z'n contract gepraat kan worden, kan je hem toch ook gelijk bij je roepen, en zeggen, Leo, jong, we zitten met een dilemma. Feyenoord waardeert je inzet en je netwek, en je hebt afgelopen tijd ontzettend je best gedaan en hebt geprobeerd van niets iets te maken. We hoeven jou natuurlijk niet te vertellen dat Feyenoord weer naar de lange termijn moet gaan kijken, en bij die afweging lopen we telkens stuk op jouw leeftijd. We willen graag naar de toekomst kijken en hebben Gio, Paul Bosvelt of wie dan ook op het oog. Kunnen we op jou rekenen als het gaat om het opleiden van deze jonge kerel, want dan natuurlijk ook gelijk inhoudt dat we jouw contract als TD graag om willen zetten naar een adviseurscontract. Ws had dan iedereen er mee kunnen leven, en was het nu rustig geweest, ipv één grote pleuriszooi.
Eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5116
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIE MOET ER HIER NU RUSTIG BLIJVEN?









0.0055179