BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIE MOET ER HIER NU RUSTIG BLIJVEN?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Beenhakker is dus alleen maar aangesteld om Gudde te redden. Zo komt het hele verhaal op mij over. Gudde stond op het punt om er uit gegooid te worden en komt met Leo op de proppen die vervolgens ALLE shit over zich heen krijgt. Nu er een hoop (financiele) problemen zijn opgelost en dus de wind een beetje is gaan liggen gaat meneer Gudde opeens vooruit kijken en mag Leo vertrekken omdat hij "te oud" is. Ik ben het met Els eens, ze hadden hem gewoon nog een jaar moeten houden met een nieuwe "jonge" TD erbij die hij kon opleiden en aan zijn contacten had kunnen voorstellen. Dus gewoon weer als Technisch Adviseur. Leo blij, Mario blij.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 18 januari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:13 schreef henkie1969 het volgende:
Beenhakker is dus alleen maar aangesteld om Gudde te redden. Zo komt het hele verhaal op mij over. Gudde stond op het punt om er uit gegooid te worden en komt met Leo op de proppen die vervolgens ALLE shit over zich heen krijgt. Nu er een hoop (financiele) problemen zijn opgelost en dus de wind een beetje is gaan liggen gaat meneer Gudde opeens vooruit kijken en mag Leo vertrekken omdat hij "te oud" is. Ik ben het met Els eens, ze hadden hem gewoon nog een jaar moeten houden met een nieuwe "jonge" TD erbij die hij kon opleiden en aan zijn contacten had kunnen voorstellen. Dus gewoon weer als Technisch Adviseur. Leo blij, Mario blij.
Heb het idee dat er misschien wel meer gaat gebeuren nu Beenhakker weg is. Misschien komen er nu weer nieuwe geldschieters nu Leo weg is, waarom zou dhr. Blokland anders ook een stem in het geheel hebben gehad(Intervieuw met Gudde)? Wie weet weten zij al veel meer. Het is niet netjes, maar misschien is het echt beter dat hij weg is.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:28 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Heb het idee dat er misschien wel meer gaat gebeuren nu Beenhakker weg is. Misschien komen er nu weer nieuwe geldschieters nu Leo weg is, waarom zou dhr. Blokland anders ook een stem in het geheel hebben gehad(Intervieuw met Gudde)? Wie weet weten zij al veel meer. Het is niet netjes, maar misschien is het echt beter dat hij weg is.
Els en Henkie hebben gelijk,hij zou toch al gaan over 5 maanden dus waarom
vertel je hem niet op een normale manier hoe de zaken ervoor staan..
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Els en Henkie hebben gelijk,hij zou toch al gaan over 5 maanden dus waarom
vertel je hem niet op een normale manier hoe de zaken ervoor staan..
Ja toch, ik zou ook pissig zijn als mijn baas dit zou flikken ..... ze wisten toen hij werd aangesteld toch ook zijn leeftijd. Ben geen fan van Beenhakker, maar dit heeft hij niet verdiend.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Mijn vraag is, als hij toch tot 1 juni blijft, waarom dan niet tot na de klassieker met die persconferentie?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:32 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Ja toch, ik zou ook pissig zijn als mijn baas dit zou flikken ..... ze wisten toen hij werd aangesteld toch ook zijn leeftijd. Ben geen fan van Beenhakker, maar dit heeft hij niet verdiend.
Zeker weten,precies zo als jij het zegt Henkie!!!
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Dank u beste Leon :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:34 schreef hotjumper het volgende:
Mijn vraag is, als hij toch tot 1 juni blijft, waarom dan niet tot na de klassieker met die persconferentie?
Zoiets kan zwaar om je nek hangen,je kan er maar weer vanaf zijn...
Daarbij zal het geen invloed hebben op de spelers want het legioen
laat hun zelfs koud!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 18 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:59 schreef jo3h het volgende:
ach ik heb geen medelijde met beenhakker jaren geleden was hij ook zo blij om bij feyenoord te zijn drie maanden later zat hij bij ajax als technische directeur alles draait om geld meer niet
Precies
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:34 schreef hotjumper het volgende:
Mijn vraag is, als hij toch tot 1 juni blijft, waarom dan niet tot na de klassieker met die persconferentie?
denk dat de gemoederen gewoon te hoog op gelopen zijn. soort van ego ding naar de pers. want eigenbelang is wat teld bij onze club
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:35 schreef henkie1969 het volgende:
Dank u beste Leon :)
Niks bijzonders Henkie ik zie het gewoon ook zo :)
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Maar toch.... :)

Wat ik nou eigenlijk niet snap is dat iedereen hier om van Hanegem roept, waarom in vredesnaam, heeft de afgelopen jaren alleen maar alles van de zijkant bekeken, heeft wel in Nederland gewerkt, maar heeft totaal geen buitenlandse contacten. Ik denk dat de capaciteiten van de Kromme een beetje overschat worden. Uiteraard heeft hij verstand van voetbal, maar laten we nu maar kijken naar een "jonger" iemand. Al zou ik zo snel niet weten wie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 januari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:34 schreef hotjumper het volgende:
Mijn vraag is, als hij toch tot 1 juni blijft, waarom dan niet tot na de klassieker met die persconferentie?
was waarschijnlijk ook de bedoeling. maar sinds gisteren de pleuris is uitgebroken hebben ze denk ik bedacht dat ze nu het best met alles naar buiten kunnen komen om zsm de rust weer in de tent te krijgen.
Vakkie Q
 Vakkie Q - dinsdag 18 januari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Leo Beenhakker weg als TD bij Feyenoord!!
Nou wat is hier nu vreemd aan want als een speler niet presteerd wordt ook zijn contract niet verlengd dat is dus bij Leo niet anders.
De investeerders zijn niet tevreden met Leo en vinden dat hij niet de goede spelers heeft aangtrokken.(daar is veel voor te zeggen)
Al is het moeilijk om te winkelen met een lege portemonne maar Schakelaar en Oudesar zijn voorbeelden van foute beslissingen van Leo.
Geef deze man een seizoenkaart voor het leven en reserveer vast een plaatsje op het balkon van het stadhuis als we ooit het kampioenschap gaan vieren.
Voor de rest Leo bedankt voor je diensten maar we slaan een andere weg in.
Vakkie Q
 Vakkie Q - dinsdag 18 januari 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Wie heb je nu liever een groep investeerders die de club uit de goot prberen te trekken of een TD die zonder geld niets kan maar zelf ook nog 5 ton per jaar opstrijkt.
De keuze is denk ik snel gemaakt.
Jeli
 Jeli - dinsdag 18 januari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:24 schreef Vakkie Q het volgende:
Leo Beenhakker weg als TD bij Feyenoord!!
Nou wat is hier nu vreemd aan want als een speler niet presteerd wordt ook zijn contract niet verlengd dat is dus bij Leo niet anders.
De investeerders zijn niet tevreden met Leo en vinden dat hij niet de goede spelers heeft aangtrokken.(daar is veel voor te zeggen)
Al is het moeilijk om te winkelen met een lege portemonne maar Schakelaar en Oudesar zijn voorbeelden van foute beslissingen van Leo.
Geef deze man een seizoenkaart voor het leven en reserveer vast een plaatsje op het balkon van het stadhuis als we ooit het kampioenschap gaan vieren.
Voor de rest Leo bedankt voor je diensten maar we slaan een andere weg in.
Helemaal mee eens. Leo was/is natuurlijk wel een persoonlijkheid en op dat vlak compenseerde hij Gudde, maar uiteindelijk waren het bij Beenhakker meer woorden dan daden.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 23:29   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 januari 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:47 schreef craven het volgende:
nee man, kleintje moet komen....hahaha
mooi man, spannende tijden!! Istie er al bijna?
raket
 raket - dinsdag 18 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:24 schreef Vakkie Q het volgende:
Leo Beenhakker weg als TD bij Feyenoord!!
Nou wat is hier nu vreemd aan want als een speler niet presteerd wordt ook zijn contract niet verlengd dat is dus bij Leo niet anders.
De investeerders zijn niet tevreden met Leo en vinden dat hij niet de goede spelers heeft aangtrokken.(daar is veel voor te zeggen)
Al is het moeilijk om te winkelen met een lege portemonne maar Schakelaar en Oudesar zijn voorbeelden van foute beslissingen van Leo.
Geef deze man een seizoenkaart voor het leven en reserveer vast een plaatsje op het balkon van het stadhuis als we ooit het kampioenschap gaan vieren.
Voor de rest Leo bedankt voor je diensten maar we slaan een andere weg in.
Ja een doodlopende weg met van geel en gilhaus.Je met een leider hebben op de belangrijkste plaats in de club,iemand die wat uitstraalt,iemand die weet wat er speelt in de voetballerij.Gudde gaat met z'n kornuiten nu iemand binnenhalen,waar ze over heen gaan lopen,die ze kunnen beinvloeden,net zoals die lamlul van koevermans,slaat ook helemaal nergens op en Bas van Noordwijk als teammanger is ook kut.Maar dat zie je in het bedrijfleven ook vaak.Een bestuur van een bedrijf stelt een manager aan die wel heel slim is,maar die ze wel kunnen bespelen.Zo houden ze de macht over hun bedrijf en geven ze hem overal de schuld van als er toch wat fout mocht gaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 07:27   quote  deeplink  
Zo net weer heel rustig wakker geworden.
Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 08:15   quote  deeplink  
heb onrustig geslapen. maar heb een redelijk goed gevoel over vanavond
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 08:32   quote  deeplink  
Nou van berichten over Van Geel wordt ik niet heel rustig eigenlijk....
el1986
 el1986 - woensdag 19 januari 2011 - 08:35   quote  deeplink  
iemand met blijkbaar een feyenoord hart sturen ze weg, en iemand met een neuze achtergrond komt? hahaha....:S:S:S:S
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 08:37   quote  deeplink  
leo was ook een snavel toch? of heeft hij daar niet ook gewerkt?
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:32 schreef Pietje1 het volgende:
Nou van berichten over Van Geel wordt ik niet heel rustig eigenlijk....
Ik ook niet. En had vannacht een nachtmerrie, Gudde bleef nog zeker een half jaar zitten, club naar de klote, marionetten in het maasgebouw.
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 08:40   quote  deeplink  
leo is done, next!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 08:42   quote  deeplink  
Zo, ben blij dat ik een 12-urige werkdag erop heb zitten. Kan al die onrust ook even van de zijlijn bekeken worden.
Geweldig geïrriteerd aan Droef de Hond-Derksen bij Pauw en Witteman. 1 dimensionaal gereutel over icoon Beenhakker en ambtenaartje Gudde. Versimpeling eerste klas.
1 belangwekkende opmerking: het bestuur is nu aangeschoten wild, en dat kan tot revolte leiden als de sportieve prestaties rampzalig blijven.
De leiding zal heel snel een populaire, zeer geschikte ex-Feyenoorder op de TD-post moeten aanstellen.
En Gudde? Ach, crisismanagers zijn nooit populair, en rekenen mensen eerder af op hun (non-)prestaties. Het bedrijf moeten immers weer gezond worden. En dat is zijn hoofdtaak.
Verwijtbaar is dat hij daar niet eleganter en eerlijker mee om is gegaan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Leo had wel een punt met zijn opmerking dat de bezuinigingen niet de basis van je bedrijf mag uithollen, als je een transportbedrijf hebt ruil je ook niet je vrachtwagens in voor fietsen omdat je zo kosten bespaard.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:22 schreef hotjumper het volgende:
Leo had wel een punt met zijn opmerking dat de bezuinigingen niet de basis van je bedrijf mag uithollen, als je een transportbedrijf hebt ruil je ook niet je vrachtwagens in voor fietsen omdat je zo kosten bespaard.
eens!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 19 januari 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Kanker RVC en directie!!!! Nu roept de RVC dat beenhakker 7 miljoen liet verdampen!! Als ik het goed zie is de RVC het orgaan die dat soort dingen kan voorkomen!!!!!! Met dit bestuur en RVC komen we er nooit meer bovenop!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Helemaal niet als ze straks een geldwolf als van geel binnenhalen.
Vnny
 Vnny - woensdag 19 januari 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:32 schreef hotjumper het volgende:
Helemaal niet als ze straks een geldwolf als van geel binnenhalen.
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 19 januari 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:32 schreef hotjumper het volgende:
Helemaal niet als ze straks een geldwolf als van geel binnenhalen.
Met dit bestuur en RVC heb je geen geldwolven meer nodig om de club naar de klote te helpen!!
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kanker RVC en directie!!!! Nu roept de RVC dat beenhakker 7 miljoen liet verdampen!! Als ik het goed zie is de RVC het orgaan die dat soort dingen kan voorkomen!!!!!! Met dit bestuur en RVC komen we er nooit meer bovenop!!!!!
Dat heeft van Well idd gezegd. Maar hoeveel heeft hij wel niet laten verdampen. Hij zat toch in de RvC toen Feyenoord de schuld verdubbelde. Hij vindt het ook raar om het contract te verlengen van iemand die de 65 is gepasseerd. Maar Beenhakker is 68, waar was hij toen het contract getekend werd? En hij zegt dat hij zelf ook op moest stappen toen hij 65 was, waarom zit hij dan nog in de RvC? Waarom gaat hij niet lekker bij zijn vrouw thuiszitten. Laat hem zijn eigen adviezen ter harte nemen en opstappen.
freduc
 freduc - woensdag 19 januari 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Gudde heeft het misschien niet heel slim verteld maar hij staat in zijn recht ,
zijn contract loopt af en wordt niet verlengd en wat doet leo ? zich gedragen als een klein kind en een hoop stennis maken , lekken naar de pers enz enz
nou als je nou zo'n feyenoord hart heb , hou je eigen dan in en maak het seizoen af als een volwassen prof in het belang van de club , maar nee leo vind zichzelf belangrijker en zorgt voor een hoop onrust wat we nu JUIST niet kunnen gebruiken
daarbij laten we eens kijken wat leo de afgelopen 2 jaar heeft bereikt ?
behalve een hoop bla bla helemaal niks
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 11:08 schreef freduc het volgende:
Gudde heeft het misschien niet heel slim verteld maar hij staat in zijn recht ,
zijn contract loopt af en wordt niet verlengd en wat doet leo ? zich gedragen als een klein kind en een hoop stennis maken , lekken naar de pers enz enz
nou als je nou zo'n feyenoord hart heb , hou je eigen dan in en maak het seizoen af als een volwassen prof in het belang van de club , maar nee leo vind zichzelf belangrijker en zorgt voor een hoop onrust wat we nu JUIST niet kunnen gebruiken
daarbij laten we eens kijken wat leo de afgelopen 2 jaar heeft bereikt ?
behalve een hoop bla bla helemaal niks
+1 en dat voor een grote wedstrijd, been en beenhakker spraken elkaar tegen trouwens, been zei ook verantwoordelijk te zijn van de aankopen auassar, schaken en huur lumb en smolov! beenhakker zei dat hij het op eigen initatief had gedaan, lachen been probeerd tot het einde zijn vriend te beschermen! been gaat het niet halen!
KKL
 KKL - woensdag 19 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Het ontslag van Co Adriaanse bij 020 in 2001 onder verantwoordelijkheid van technisch directeur Leo Beenhakker verdiende toen allerminst de schoonheidsprijs. Formeel valt Feyenoord-directeur Eric Gudde trouwens niets te verwijten betreffende zijn handelswijze.
In zijn hart weet Beenhakker wel beter.

In tegenstelling tot zijn succesvolle directeurschap bij 020 heeft Beenhakker niet geleverd bij Feyenoord.
Weliswaar was hij financieel met handen en voeten gebonden, maar het geld dat hij mocht uitgeven werd verkeerd besteed.
Dat voelde vooral de kersverse commissaris Pim Blokland in zijn portemonnee.

Zijn miljoeneninvesteringen in spelers zijn nog maar een habbekrats waard.
Niet vreemd dat de investeerder zijn handen van Beenhakker aftrok toen hem door de raad van commissarissen en directie om zijn mening werd gevraagd over een nieuw contract voor de technisch directeur.

Die groeperingen waren al eerder tegen de traditionele maximale houdbaarheidsdatum van Beenhakker aangelopen en willen hun vijfjarenplan door een jongere en ambitieuze technisch directeur laten uitvoeren.
Voor Mario Been en de spelers van Feyenoord komt de Beenhakker-affaire uiterst ongelegen vlak voor de Klassieker ajax-Feyenoord.

Iets wat Beenhakker valt aan te rekenen.
Het is onprofessioneel dat hij zijn eigen frustratie niet vijf dagen in de wacht heeft kunnen zetten tot na Feyenoord-De Graafschap.
Hoezeer hij met zichzelf begaan is, blijkt uit zijn wens zn aflopende contract uit te dienen omdat de directie geen afvloeiingsregeling wilde, waarbij hij zou opstappen, maar wel salaris zou ontvangen tot 30 juni van dit jaar!!!

Paradoxaal genoeg kan Feyenoord zich zo formeel opstellen dankzij Mario Been.
Hij vindt dat het contract van zijn steun en toeverlaat moet worden verlengd, maar verklaart zich niet solidair met Beenhakker.
Daarmee voorkomt hij een Rotterdams volksoproer.

Voor de Ajacied Beenhakker weigeren de Feyenoord-fans het Maasgebouw te bestormen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
Het beste wat ik de afgelopen uren heb gelezen. Helemaal goed KKL!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 12:17 schreef KKL het volgende:
Het ontslag van Co Adriaanse bij 020 in 2001 onder verantwoordelijkheid van technisch directeur Leo Beenhakker verdiende toen allerminst de schoonheidsprijs. Formeel valt Feyenoord-directeur Eric Gudde trouwens niets te verwijten betreffende zijn handelswijze.
In zijn hart weet Beenhakker wel beter.

In tegenstelling tot zijn succesvolle directeurschap bij 020 heeft Beenhakker niet geleverd bij Feyenoord.
Weliswaar was hij financieel met handen en voeten gebonden, maar het geld dat hij mocht uitgeven werd verkeerd besteed.
Dat voelde vooral de kersverse commissaris Pim Blokland in zijn portemonnee.

Zijn miljoeneninvesteringen in spelers zijn nog maar een habbekrats waard.
Niet vreemd dat de investeerder zijn handen van Beenhakker aftrok toen hem door de raad van commissarissen en directie om zijn mening werd gevraagd over een nieuw contract voor de technisch directeur.

Die groeperingen waren al eerder tegen de traditionele maximale houdbaarheidsdatum van Beenhakker aangelopen en willen hun vijfjarenplan door een jongere en ambitieuze technisch directeur laten uitvoeren.
Voor Mario Been en de spelers van Feyenoord komt de Beenhakker-affaire uiterst ongelegen vlak voor de Klassieker ajax-Feyenoord.

Iets wat Beenhakker valt aan te rekenen.
Het is onprofessioneel dat hij zijn eigen frustratie niet vijf dagen in de wacht heeft kunnen zetten tot na Feyenoord-De Graafschap.
Hoezeer hij met zichzelf begaan is, blijkt uit zijn wens zn aflopende contract uit te dienen omdat de directie geen afvloeiingsregeling wilde, waarbij hij zou opstappen, maar wel salaris zou ontvangen tot 30 juni van dit jaar!!!

Paradoxaal genoeg kan Feyenoord zich zo formeel opstellen dankzij Mario Been.
Hij vindt dat het contract van zijn steun en toeverlaat moet worden verlengd, maar verklaart zich niet solidair met Beenhakker.
Daarmee voorkomt hij een Rotterdams volksoproer.

Voor de Ajacied Beenhakker weigeren de Feyenoord-fans het Maasgebouw te bestormen.
Helemaal eens!!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - woensdag 19 januari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Ik begrijp de reden van het ontslag van Beenhakker. Bij zijn aanstelling was de situatie bij Feyenoord anders dan nu, daarom is het profiel van de TD nu anders dan toen.
Beenhakker heeft ook geen moeite met het feit dat zijn contract niet wordt verlengd, hij heeft moeite met de wijze waarop naar hem toe is gecommuniceerd (of eigenljk niet is gecommuniceerd).
Het verhaal van Gudde is absoluut legitiem. Hetgeen hij onderschat heeft is de emotie die hij bij Beenhakker heeft opgeroepen door de kwestie puur rationeel te benaderen.
Hierdoor zijn er in feite alleen maar verliezers:
Beenhakker, is gefrusteerd door zijn naderend ontslag
De resterende directieleden krijgen nu een golf van kritiek te verduren
Been is gefrusteerd door het vertrek van zijn mentor
De club, want nu is naar buiten toe geen sprake meer van eenheid en dit gaat ten koste van de rust die er heerste ondanks de mindere resultaten
De spelers die een beslissing moeten nemen over al dan niet verlengen van hun contract zullen hun beslissing wellicht laten beinvloeden door wat er is gebeurd
De supporters houden aan al het gezeik een kater over en vragen zich af wat de zin is geweest van het bewaren van de rust ald de top van de club nu zelf voor de onrust zorgt.

Maar toch vind ik dit geen reden om Gudde CS af te serveren.
Wat gebeurd is is gebeurd, laat de directie de klus die zij is gestart om Feyenoord weer gezond te krijgen afmaken,
We gingen juist weer de goede kant op, met de komst van Simon, de (al dan niet officlele) samenwerking met Arsenal en Inter
etc.
JanM
 JanM - woensdag 19 januari 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:38 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ook niet. En had vannacht een nachtmerrie, Gudde bleef nog zeker een half jaar zitten, club naar de klote, marionetten in het maasgebouw.
Wist niet dat het zo diep zat bij je Els. En Gudde blijft voorlopig nog wel even!
JanM
 JanM - woensdag 19 januari 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 12:17 schreef KKL het volgende:
Het ontslag van Co Adriaanse bij 020 in 2001 onder verantwoordelijkheid van technisch directeur Leo Beenhakker verdiende toen allerminst de schoonheidsprijs. Formeel valt Feyenoord-directeur Eric Gudde trouwens niets te verwijten betreffende zijn handelswijze.
In zijn hart weet Beenhakker wel beter.

In tegenstelling tot zijn succesvolle directeurschap bij 020 heeft Beenhakker niet geleverd bij Feyenoord.
Weliswaar was hij financieel met handen en voeten gebonden, maar het geld dat hij mocht uitgeven werd verkeerd besteed.
Dat voelde vooral de kersverse commissaris Pim Blokland in zijn portemonnee.

Zijn miljoeneninvesteringen in spelers zijn nog maar een habbekrats waard.
Niet vreemd dat de investeerder zijn handen van Beenhakker aftrok toen hem door de raad van commissarissen en directie om zijn mening werd gevraagd over een nieuw contract voor de technisch directeur.

Die groeperingen waren al eerder tegen de traditionele maximale houdbaarheidsdatum van Beenhakker aangelopen en willen hun vijfjarenplan door een jongere en ambitieuze technisch directeur laten uitvoeren.
Voor Mario Been en de spelers van Feyenoord komt de Beenhakker-affaire uiterst ongelegen vlak voor de Klassieker ajax-Feyenoord.

Iets wat Beenhakker valt aan te rekenen.
Het is onprofessioneel dat hij zijn eigen frustratie niet vijf dagen in de wacht heeft kunnen zetten tot na Feyenoord-De Graafschap.
Hoezeer hij met zichzelf begaan is, blijkt uit zijn wens zn aflopende contract uit te dienen omdat de directie geen afvloeiingsregeling wilde, waarbij hij zou opstappen, maar wel salaris zou ontvangen tot 30 juni van dit jaar!!!

Paradoxaal genoeg kan Feyenoord zich zo formeel opstellen dankzij Mario Been.
Hij vindt dat het contract van zijn steun en toeverlaat moet worden verlengd, maar verklaart zich niet solidair met Beenhakker.
Daarmee voorkomt hij een Rotterdams volksoproer.

Voor de Ajacied Beenhakker weigeren de Feyenoord-fans het Maasgebouw te bestormen.
Perfect samengevat!
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 19 januari 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Beenhakker bracht rust in de club. Zonder geld kan je niets. Ze hadden Leo in het nieuwe beleid moeten betrekken.
Gudde is alleen maar uit op eigen succes.
Vrienden van Feyenoord was ten alletijde wel ingesprongen, wie ook de leiding had binnen Feyenoord. Gudde probeerd hierop te teren. Hij heeft nog niets goeds gedaan tot nu toe. Het zijn allemaal managers en geen mensen met voetbal verstand. Waarom zijn bepaalde oud spelers tot nu toe niet benaderd. Omdat die gudde op allerlei manieren onder de tafel lullen. Die vent heeft geen uitstraling niets. Beenhakker heeft de contacten en ga daar iets mee doen stelletje geldkloppers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door Ronnie W --
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 13:58 schreef JanM het volgende:

[..]

Wist niet dat het zo diep zat bij je Els. En Gudde blijft voorlopig nog wel even!
Ja, het zit zo diep. Die man brengt mijn club op de rand van de afgrond. Ik ben er ook helemaal klaar mee, en kan zijn smoel niet meer zien. Overweeg voorlopig alleen uitwedstrijden te gaan.
freduc
 freduc - woensdag 19 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 12:17 schreef KKL het volgende:
Het ontslag van Co Adriaanse bij 020 in 2001 onder verantwoordelijkheid van technisch directeur Leo Beenhakker verdiende toen allerminst de schoonheidsprijs. Formeel valt Feyenoord-directeur Eric Gudde trouwens niets te verwijten betreffende zijn handelswijze.
In zijn hart weet Beenhakker wel beter.

In tegenstelling tot zijn succesvolle directeurschap bij 020 heeft Beenhakker niet geleverd bij Feyenoord.
Weliswaar was hij financieel met handen en voeten gebonden, maar het geld dat hij mocht uitgeven werd verkeerd besteed.
Dat voelde vooral de kersverse commissaris Pim Blokland in zijn portemonnee.

Zijn miljoeneninvesteringen in spelers zijn nog maar een habbekrats waard.
Niet vreemd dat de investeerder zijn handen van Beenhakker aftrok toen hem door de raad van commissarissen en directie om zijn mening werd gevraagd over een nieuw contract voor de technisch directeur.

Die groeperingen waren al eerder tegen de traditionele maximale houdbaarheidsdatum van Beenhakker aangelopen en willen hun vijfjarenplan door een jongere en ambitieuze technisch directeur laten uitvoeren.
Voor Mario Been en de spelers van Feyenoord komt de Beenhakker-affaire uiterst ongelegen vlak voor de Klassieker ajax-Feyenoord.

Iets wat Beenhakker valt aan te rekenen.
Het is onprofessioneel dat hij zijn eigen frustratie niet vijf dagen in de wacht heeft kunnen zetten tot na Feyenoord-De Graafschap.
Hoezeer hij met zichzelf begaan is, blijkt uit zijn wens zn aflopende contract uit te dienen omdat de directie geen afvloeiingsregeling wilde, waarbij hij zou opstappen, maar wel salaris zou ontvangen tot 30 juni van dit jaar!!!

Paradoxaal genoeg kan Feyenoord zich zo formeel opstellen dankzij Mario Been.
Hij vindt dat het contract van zijn steun en toeverlaat moet worden verlengd, maar verklaart zich niet solidair met Beenhakker.
Daarmee voorkomt hij een Rotterdams volksoproer.

Voor de Ajacied Beenhakker weigeren de Feyenoord-fans het Maasgebouw te bestormen.
freduc
 freduc - woensdag 19 januari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
ging ff mis , maar ben het 100% eens KKl
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
eens met kkl!!
JanM
 JanM - woensdag 19 januari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 15:48 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, het zit zo diep. Die man brengt mijn club op de rand van de afgrond. Ik ben er ook helemaal klaar mee, en kan zijn smoel niet meer zien. Overweeg voorlopig alleen uitwedstrijden te gaan.
Maar wat heeft Gudde gedaan dan dat jij er 'ineens' helemaal klaar mee bent? Volgens mij heb ik eerder veel minder negatieve uitspraken over Gudde van je gelezen, toch? En volgens mij is Feyenoord inmiddels al weer behoorlijk van de afgrond verwijderd, mede met dank aan Gudde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIE MOET ER HIER NU RUSTIG BLIJVEN?









0.0106618