|
|
FR-Han
|
|
|
lees net dat eredivisie live vanaf 19 tot en met 31 jan gratis is. dus voor iedereen zonder eredivisie live abonnement maar wel met kpn normale tv kan kijken!!! ook leeds united arsenal is te zien! fa cup!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ook op de analoog? Of moet je dan wel weer digitale televisie hebben? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat weet ik echt niet. er stond bij alle kpn leden. dus als jij kpn lid bent analoog of niet, ga ik ervan uit dat het ook voor analoog teld. dat hoop ik in ieder geval voor mijn analoge mede Feyenoorderts!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:28 schreef obiku010 het volgende:[..] dat weet ik echt niet. er stond bij alle kpn leden. dus als jij kpn lid bent analoog of niet, ga ik ervan uit dat het ook voor analoog teld. dat hoop ik in ieder geval voor mijn analoge mede Feyenoorderts!! als je het ook voor de ziggo klanten regeld wordt het echt een top topic.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik zal wel effe bellen met mijn ziggo vriende.... hahahaha kon ik het maar leon. was zelf al 3 x bijna overgestapt naar ziggo omdat me internet soms echt zuigt. wat is nou de beste providert? qua alles in een? want telfort sucks, kpn sucks, ziggo zuigt heb ik geloof van jumper of stylzz wel eens gehoord. ik vind het allemaal kut |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Delft woon je toch? Nee, stalk je niet, toevallig een keer gelezen ;)
Hebben jullie geen UPC? Weet dat m'n pa in de Kuijperwijk ook op Ziggo zit, maar ik gebruik al jaren UPC (---> verhuisde Delftenaar) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:40 schreef obiku010 het volgende:ik zal wel effe bellen met mijn ziggo vriende.... hahahaha kon ik het maar leon. was zelf al 3 x bijna overgestapt naar ziggo omdat me internet soms echt zuigt. wat is nou de beste providert? qua alles in een? want telfort sucks, kpn sucks, ziggo zuigt heb ik geloof van jumper of stylzz wel eens gehoord. ik vind het allemaal kut Nee Jappie zei dat Ziggo zuigt... Kpn zuigt want die had ik,ziggo is top!!! En die gaf de hele maand oktober gratis eredivisielive. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alle kabelaars zuigen. Maar ik heb geen andere keus dan Ziggo. Ik wil eigenlijk HD TV van Ziggo, maar omdat ik al Alles-in-1 heb, moet ik voor dat apparaat dan bij Ziggo het volle pond betalen. Ipv 100 EYPO 4,5x zo veel.
Dat zuigt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hij doet het!! Feyenoord tv kijken!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je kan nu testen. bij mij doet hij het!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nogmaals, nogmaals, nogmaals, en dan zegt hij dat gewoon nogmaals!! hahahaha word je helemaal gek van |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ik heb een paar weken geleden die 3d televisie van samsung gekocht en vanavond wordt het uitgezonden in 3d,dus ik zit met m'n bril op voor de tv.Hoop alleen niet dat ik de tv van de muur schop,als ik met een sleiding een doelpunt probeer te voorkomen.Ga wel proberen een paar smerige overtredingen te maken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 09:12 schreef raket het volgende:Ik heb een paar weken geleden die 3d televisie van samsung gekocht en vanavond wordt het uitgezonden in 3d,dus ik zit met m'n bril op voor de tv.Hoop alleen niet dat ik de tv van de muur schop,als ik met een sleiding een doelpunt probeer te voorkomen.Ga wel proberen een paar smerige overtredingen te maken. ja dat is de strijd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3d ging niet door geloof ik.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ga maar zitten met je brilletje.... hahahaha |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Godverdomme.Ze hebben een dak,hoe kan het weer dan roet in het eten gooien.Kut joden. Doe die bril toch op |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 09:19 schreef raket het volgende:[..] Godverdomme.Ze hebben een dak,hoe kan het weer dan roet in het eten gooien.Kut joden. Doe die bril toch op roze? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Raket? Gitzwart is die bril van hem. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hij is vandaag nog wel oke. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja is nog waar ook,met lampjes aan de zijkant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door raket -- |
|
|
|