|
|
Trouwe hond
|
|
|
*Feijenoorder pur sang *international *Speler van grote nationale topclub en vele inernationale topclubs. *Moet mijn inziens zeker een netwerk hebben. *Loyaal, nooit iets negatiefs gehoord over Feijenoord uit zijn mond.
*Zal gevleid zijn door dit aanzoek en er hard tegen aan gaan, zijn onervarenheid kan bevrijdend werken. Er zal mijn inziens veel draagvlak voor deze oer-Feijenoorder zijn wat hem vertrouwen kan geven.
Ik zeg doen!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gio moet eerst lekker trainer worden... |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Kanjers kunnen functies overslaan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
bs
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:02 schreef Trouwe hond het volgende:*Feijenoorder pur sang *international *Speler van grote nationale topclub en vele inernationale topclubs. *Moet mijn inziens zeker een netwerk hebben. *Loyaal, nooit iets negatiefs gehoord over Feijenoord uit zijn mond. *Zal gevleid zijn door dit aanzoek en er hard tegen aan gaan, zijn onervarenheid kan bevrijdend werken. Er zal mijn inziens veel draagvlak voor deze oer-Feijenoorder zijn wat hem vertrouwen kan geven. Ik zeg doen!!!! je kan in onze situatie geen onervaren TD aannemen.Gio is heel ervaren maar niet als TD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:02 schreef Trouwe hond het volgende:*Feijenoorder pur sang *international *Speler van grote nationale topclub en vele inernationale topclubs. *Moet mijn inziens zeker een netwerk hebben. *Loyaal, nooit iets negatiefs gehoord over Feijenoord uit zijn mond. *Zal gevleid zijn door dit aanzoek en er hard tegen aan gaan, zijn onervarenheid kan bevrijdend werken. Er zal mijn inziens veel draagvlak voor deze oer-Feijenoorder zijn wat hem vertrouwen kan geven. Ik zeg doen!!!! gudde zegt dat het 5 jarenplan geen geld uitgeven is,wat moet je dan met een tder trouwe hond? Gio is zowiezo nog niet toe aan zo`n baantje,die is straks eerst nog top trainer ergens bij jou in spanje.. |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:10 schreef piet de paler het volgende:[..] je kan in onze situatie geen onervaren TD aannemen.Gio is heel ervaren maar niet als TD Wat heeft de ervaren Leo opgeleverd? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] gudde zegt dat het 5 jarenplan geen geld uitgeven is,wat moet je dan met een tder trouwe hond? Gio is zowiezo nog niet toe aan zo`n baantje,die is straks eerst nog top trainer ergens bij jou in spanje.. Dan hoop ik bij Barcelona en dat dat een beetje met mijn vluchten richting Rotterdam uitkomt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
gratis spelers,en helaas geblesseerde spelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:13 schreef Trouwe hond het volgende:[..] Dan hoop ik bij Barcelona en dat dat een beetje met mijn vluchten richting Rotterdam uitkomt de knvb kunnen toch het programma op jou verzoek aanpassen haha |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Ooit was van Hanegem onervaren, Ooit was Wim Jansen Onervaren, Ooit was van Marwijk onervaren, Ooit was Beenhakker onervaren, nu is van Bronckhorst onervaren, nou en....... |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
quote: Zouden die naar mij luisteren ga morgen eens bellen hahaha |
|
|
|
|
simondehongaar
|
|
|
Martin van Geel is echt de beste kandidaat. Kijk wat hhij presteer bij Roda. Is dus ook een club zonder geld,maar hebben inmiddels wel pluym onder contract. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:18 schreef Trouwe hond het volgende:Ooit was van Hanegem onervaren, Ooit was Wim Jansen Onervaren, Ooit was van Marwijk onervaren, Ooit was Beenhakker onervaren, nu is van Bronckhorst onervaren, nou en....... wim jansen is alleen onervaren gebleven he? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:18 schreef Trouwe hond het volgende:Ooit was van Hanegem onervaren, Ooit was Wim Jansen Onervaren, Ooit was van Marwijk onervaren, Ooit was Beenhakker onervaren, nu is van Bronckhorst onervaren, nou en....... ja zo lust ik er nog wel een paar, laat Gio nou maar lekker ervaring op doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:20 schreef simondehongaar het volgende:Martin van Geel is echt de beste kandidaat. Kijk wat hhij presteer bij Roda. Is dus ook een club zonder geld,maar hebben inmiddels wel pluym onder contract. ze hebben ook geen schulden meer,en hoe zit het met nol hendriks? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ja goede naam oude Nol |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
quote: Eerst moet hij trainer worden daar is ie toch ook onervaren in, sla gewoon een functie over kan goed uitpakken heb ik meerdere malen meegemaakt |
|
|
|
|
simondehongaar
|
|
|
Nol hendriks nemen we dan gewoon mee. Is weer goed voor een paar miljoen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:23 schreef Trouwe hond het volgende:[..] Eerst moet hij trainer worden daar is ie toch ook onervaren in, sla gewoon een functie over kan goed uitpakken heb ik meerdere malen meegemaakt Begint vast wel met de jeugd... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik kan er wel een paar,goede brabantse metselaars..haha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:18 schreef Trouwe hond het volgende:Ooit was van Hanegem onervaren, Ooit was Wim Jansen Onervaren, Ooit was van Marwijk onervaren, Ooit was Beenhakker onervaren, nu is van Bronckhorst onervaren, nou en....... Ooit was Mark Wotte onervaren, ooit was Peter Bosz onervaren..... wat nou nou en? |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
|
|
|
craven