BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Beenhakker enige die de boel in bedwang kan houden'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
voor ik slapen ga:

http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/563787/2011/01/18/Beenhakker-enige-die-de-boel-in-bedwang-kan-houden.dhtml

HILVERSUM - "Feyenoord heeft een bijzonder slecht besluit genomen door Leo Beenhakker aan de dijk te zetten." Dat zei VI-hoofdredacteur Johan Derksen vanavond bij het televisieprogramma Pauw en Witteman.

Derksen: "Er zijn maar twee mensen bij Feyenoord die op dit moment de boel rustig kunnen houden: Mario Been en Leo Beenhakker. Daarvan valt er nu een weg. Ik voorspel dat de beleidsbepalers een moeilijke tijd tegemoet gaan als de resultaten van de club niet snel verbeteren.

Leo was een man met charisma, iemand die haarfijn kon uitleggen waarom de club er zo slecht voorstond. Het legioen nam genoegen met zijn uitleg en de sfeer rond de club bleef maandenlang rustig.

Als een man als Gudde (voorzitter van Feyenoord) zijn hoofd uit het raam steekt, wordt hij bekogeld met tomaten," aldus Derksen. (CBR)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door el1986 --
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
haha weet je wat grappig is? dit is zomaar de 1e keer dat ik het met hem eens ben..
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
weltrusten mensen, met obiku'010'ert in het bijzondert! ;)
ZZzzZzzzz
raket
 raket - dinsdag 18 januari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:57 schreef el1986 het volgende:
voor ik slapen ga:

http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/563787/2011/01/18/Beenhakker-enige-die-de-boel-in-bedwang-kan-houden.dhtml

HILVERSUM - "Feyenoord heeft een bijzonder slecht besluit genomen door Leo Beenhakker aan de dijk te zetten." Dat zei VI-hoofdredacteur Johan Derksen vanavond bij het televisieprogramma Pauw en Witteman.

Derksen: "Er zijn maar twee mensen bij Feyenoord die op dit moment de boel rustig kunnen houden: Mario Been en Leo Beenhakker. Daarvan valt er nu een weg. Ik voorspel dat de beleidsbepalers een moeilijke tijd tegemoet gaan als de resultaten van de club niet snel verbeteren.

Leo was een man met charisma, iemand die haarfijn kon uitleggen waarom de club er zo slecht voorstond. Het legioen nam genoegen met zijn uitleg en de sfeer rond de club bleef maandenlang rustig.

Als een man als Gudde (voorzitter van Feyenoord) zijn hoofd uit het raam steekt, wordt hij bekogeld met tomaten," aldus Derksen. (CBR)
Derksen zegt tenminste ook de waarheid.Is niet altijd fijn om te horen,maar heeft vaak gelijk.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 19 januari 2011 - 00:02   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 00:03   quote  deeplink  
gelul, het legioen slikte zijn uitleg niet altijd, maar we zeikten er neit over omdatr we niet achterlijk zijn en weten dat het slecht gaat. Die Derksen zet ons weer neer als een stelletje domme kleuters die door kleuterleider Leo in de hoek gezet is.
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 00:07   quote  deeplink  
Wat een realist
de flh
 de flh - woensdag 19 januari 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 00:03 schreef Pietje1 het volgende:
gelul, het legioen slikte zijn uitleg niet altijd, maar we zeikten er neit over omdatr we niet achterlijk zijn en weten dat het slecht gaat. Die Derksen zet ons weer neer als een stelletje domme kleuters die door kleuterleider Leo in de hoek gezet is.
Tijd zal het leren, maar ik denk dat Derksen nog best gelijk kan krijgen..
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 19 januari 2011 - 01:08   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Red
 Red - woensdag 19 januari 2011 - 03:10   quote  deeplink  
Derksen is nu een bron voor zijn nieuwtjes kwijt.... Leo praat te veel en te makkelijk.
Marco12345
 Marco12345 - woensdag 19 januari 2011 - 07:00   quote  deeplink  
Dat laatste is zeker waar. Ik heb niemand er nog over gehoord maar hoe kon Derksen maandagavond al vertellen dat Leo in het weekend zijn afscheidsbrief had geschreven, dat kon maar van 1 iemand afkomen: de schrijver zelf...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 07:30   quote  deeplink  
Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 08:10   quote  deeplink  
heb kut geslapen. maar heb toch een redelijk goed gevoel voor vanavond
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:10 schreef obiku010 het volgende:
heb met een kut geslapen. maar heb toch een redelijk goed gevoel voor vanavond
Nou Obiku, zo praat je toch niet over je vriendin?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 08:53   quote  deeplink  
Derksen....Volksmenner eerste klas. Hij weet wel wanneer het Legioen zich gaat roeren en hoe je ze stil moet houden.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 08:53   quote  deeplink  
waarom niet dan, weet jij veel hoe groot die zure sloot is ;-)
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 03:10 schreef Red het volgende:
Derksen is nu een bron voor zijn nieuwtjes kwijt.... Leo praat te veel en te makkelijk.
Het salaris van Beenhakker ligt op straat, niet dat van Gudde. De bron is dus kamp Gudde, ze zijn ons al maanden aan het manipuleren, zodat de supporters Beenhakker makkelijker laten vallen. Het ergste van alles, manipuleren is zo'n beetje het enige wat Gudde cs goed kan, ze zijn er waarachtig nog in geslaagd ook.
raket
 raket - woensdag 19 januari 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:
Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen
Ik weet niet of we daar nou zo blij mee moeten zijn
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 09:03   quote  deeplink  
uiteraard wel.
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 09:04   quote  deeplink  
slot!
raket
 raket - woensdag 19 januari 2011 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:55 schreef Els het volgende:

[..]

Het salaris van Beenhakker ligt op straat, niet dat van Gudde. De bron is dus kamp Gudde, ze zijn ons al maanden aan het manipuleren, zodat de supporters Beenhakker makkelijker laten vallen. Het ergste van alles, manipuleren is zo'n beetje het enige wat Gudde cs goed kan, ze zijn er waarachtig nog in geslaagd ook.
Juist Els.Goed dat je je negatiefe kant ook even laat gaan.Er word ons al een tijdje weer een worst voor gehouden en de meeste supporters zijn er weer ingetrapt.Je wil eigenlijk ook niet anders,want je wil dat het goed gaat met je club,dus doe je mee,je blijft rustig,verzamel geld in en wat doet Feyenoord.Praat achter de rug om op advies van de investeerders met Martin van geel.Dadelijk hebben we een miljoen en dan zouden we een stem krijgen.Maar wat er nu gebeurd de investeerders gaan uitmaken wat er gaat gebeuren onder leiding van de heer Blokland en het eerste wat ze doen.Achter de rug om van Leo en de supporters martin van geel benaderen.Nou als je 100 Feyenoord supporters zou vragen of ze dat een goed keus vinden zegt 90% van niet.Het word een chaos en als de resultaten dadelijk tegen gaan vallen,dan breekt de pleuris weer los.Ik heb zo'n sterk gevoel in m'n lichaam van(met je klauwen van Feyenoord afblijven)Ik zou op dit moment al die eikels persoonlijk de kuip uit willen rammen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door raket --
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:05 schreef raket het volgende:

[..]

Juist Els.Goed dat je je negatiefe kant ook even laat gaan.Er word ons al een tijdje weer een worst voor gehouden en de meeste supporters zijn er weer ingetrapt.Je wil eigenlijk ook niet anders,want je wil dat het goed gaat met je club,dus doe je mee,je blijft rustig,verzamel geld in en wat doet Feyenoord.Praat achter de rug om op advies van de investeerders met Martin van geel.Dadelijk hebben we een miljoen en dan zouden we een stem krijgen.Maar wat er nu gebeurd de investeerders gaan uitmaken wat er gaat gebeuren onder leiding van de heer Blokland en het eerste wat ze doen.Achter de rug om van Leo en de supporters martin van geel benaderen.Nou als je 100 Feyenoord supporters zou vragen of ze dat een goed keus vinden zegt 90% van niet.Het word een chaos en als de resultaten dadelijk tegen gaan vallen,dan breekt de pleuris weer los.Ik heb zo'n sterk gevoel in m'n lichaam van(met je klauwen van Feyenoord afblijven)Ik zou op dit moment al die eikels persoonlijk de kuip uit willen rammen.
Weet je wat het allerergste is, het is geen eens mijn negatieve kant. Die is nog rustig.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:05 schreef raket het volgende:

[..]

Juist Els.Goed dat je je negatiefe kant ook even laat gaan.Er word ons al een tijdje weer een worst voor gehouden en de meeste supporters zijn er weer ingetrapt.Je wil eigenlijk ook niet anders,want je wil dat het goed gaat met je club,dus doe je mee,je blijft rustig,verzamel geld in en wat doet Feyenoord.Praat achter de rug om op advies van de investeerders met Martin van geel.Dadelijk hebben we een miljoen en dan zouden we een stem krijgen.Maar wat er nu gebeurd de investeerders gaan uitmaken wat er gaat gebeuren onder leiding van de heer Blokland en het eerste wat ze doen.Achter de rug om van Leo en de supporters martin van geel benaderen.Nou als je 100 Feyenoord supporters zou vragen of ze dat een goed keus vinden zegt 90% van niet.Het word een chaos en als de resultaten dadelijk tegen gaan vallen,dan breekt de pleuris weer los.Ik heb zo'n sterk gevoel in m'n lichaam van(met je klauwen van Feyenoord afblijven)Ik zou op dit moment al die eikels persoonlijk de kuip uit willen rammen.
Vertel me eens welke worst ons wordt voorgehouden?
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 09:12   quote  deeplink  
slot, FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 09:15   quote  deeplink  
En weer open. Wacht nog ff op antwoord.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 09:15   quote  deeplink  
Henk van Dalen?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:15 schreef Pietje1 het volgende:
Henk van Dalen?
Nee, op die worst van raket.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Ehh, ieder zijn meug denk ik dan...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Je heb gelijk, m'n maag begint er van te draaien.
SLOT!!!
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 09:21   quote  deeplink  
hahaha
raket
 raket - woensdag 19 januari 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vertel me eens welke worst ons wordt voorgehouden?
Dat de supporters belangrijk zijn en dat we geld in moeten zamelen en als we een miljoen hebben verzameld dan krijgen we een stem.Voor dat we die stem hebben.Hebben de inversteerders al voor 5 jaar Martin van geel aangesteld.Ik schaar martin van geel onder het rijtje mark wotte.Ze praten achter de rug van leo beenhakker al met martin van geel,vind ik schandalig.leo verdiend veel meer respect.Blokland wil voorruit kijken,nou dat gaat zo niet lukken,want je kan dadelijk elke keer achterom kijken of martin van geel het allemaal wel goed doet.Ze gaan bruins een nieuw contract aanbieden,ze willen niet praten met Willem van hanegem.Ze krijgen nu al teveel macht en dat gaat niet goed.
En ze doen in mijn ogen de verkeerde beslissingen maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door raket --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 19 januari 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Willem kan ook naar Feyenoord komen, hij levert kritiek op Feyenoord, niet andersom.
el1986
 el1986 - woensdag 19 januari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:50 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Nou Obiku, zo praat je toch niet over je vriendin?
hahahahaha
el1986
 el1986 - woensdag 19 januari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:58 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Willem kan ook naar Feyenoord komen, hij levert kritiek op Feyenoord, niet andersom.
idd
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:25 schreef raket het volgende:

[..]

Dat de supporters belangrijk zijn en dat we geld in moeten zamelen en als we een miljoen hebben verzameld dan krijgen we een stem.Voor dat we die stem hebben.Hebben de inversteerders al voor 5 jaar Martin van geel aangesteld.Ik schaar martin van geel onder het rijtje mark wotte.Ze praten achter de rug van leo beenhakker al met martin van geel,vind ik schandalig.leo verdiend veel meer respect.Blokland wil voorruit kijken,nou dat gaat zo niet lukken,want je kan dadelijk elke keer achterom kijken of martin van geel het allemaal wel goed doet.Ze gaan bruins een nieuw contract aanbieden,ze willen niet praten met Willem van hanegem.Ze krijgen nu al teveel macht en dat gaat niet goed.
En ze doen in mijn ogen de verkeerde beslissingen maken.
Raket, je sugereert in je post een aantal dingen. Over praten met Van Geel bv. Is dat wel zo? Heb ik wat gemist?
Van Geel hoeft van mij ook niet. Salaris zou ook buiten proporties zijn.
Maar goed, dat is jouw mening. Ikzelf zie en deel je zorg niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 19 januari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Derksen heeft een keer een zeer goed punt!! Er breken weer rumoerige tijden aan rond het maasgebouw!!
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Raket, je sugereert in je post een aantal dingen. Over praten met Van Geel bv. Is dat wel zo? Heb ik wat gemist?
Van Geel hoeft van mij ook niet. Salaris zou ook buiten proporties zijn.
Maar goed, dat is jouw mening. Ikzelf zie en deel je zorg niet.
Ja, je hebt iets gemist. Van Geel heeft aangegeven dat er door Vrienden van Feyenoord met hem gesproken is over de functie van TD.
fey12
 fey12 - woensdag 19 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Je hebt gewoon een TD nodig die veel samenwerkingen op kan zetten met topclubs. Zoals Gio met Barca of Makaay met Bayern. Feyenoord heeft behoefte aan ervaren voetballers, van 23 tot 34 die overbodig zijn bij hun huidige club en op de bank en tribune zitten, deze moet Feyenoord kunnen huren. Zoals bij Inter nu gedaan wordt en zo ook Arsenal. Wie heeft deze connecties? Ik denk dat je Leo had kunnen behouden, maar een jonge man ernaast had moeten zetten. En Gio en Makaay Europa rond sturen om contacten te leggen voor samenwerkingen.
de flh
 de flh - woensdag 19 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
was niet eens een gek idee geweest, maar da's nu te laat. probeer maar een goeie td te vinden voor 5 ton.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 11:33 schreef fey12 het volgende:
Je hebt gewoon een TD nodig die veel samenwerkingen op kan zetten met topclubs. Zoals Gio met Barca of Makaay met Bayern. Feyenoord heeft behoefte aan ervaren voetballers, van 23 tot 34 die overbodig zijn bij hun huidige club en op de bank en tribune zitten, deze moet Feyenoord kunnen huren. Zoals bij Inter nu gedaan wordt en zo ook Arsenal. Wie heeft deze connecties? Ik denk dat je Leo had kunnen behouden, maar een jonge man ernaast had moeten zetten. En Gio en Makaay Europa rond sturen om contacten te leggen voor samenwerkingen.
Iemand naast Beenhakker. Dat geld is er niet eens.
Gio en Makaay hebben doodeenvoudig andere ambities: trainersopleiding.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 19 januari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Red
 Red - woensdag 19 januari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
19 jan
Wake up call voor Derksen (en menig ander Leo fan!)
Feyenoord nieuws

Beste Johan,

Vol verbazing hebben wij uw monoloog bij het programma Pauw&Witteman van gisterenavond zitten aanschouwen en u als spreekbuis van Leo Beenhakker zien fungeren.

U meent het eenzijdig opzeggen van het contract van de technisch directeur te moeten laten omslaan naar een hetze van het Legioen naar het huidige bestuur en de Vrienden van Feyenoord.

Als er één of meerdere leden van de huidige directie of Raad van Commissarissen moeten worden weggejaagd bepalen wij als Legioen hoe en wanneer. En zeker niet u!

Waar ik u al maandenlang hoor prediken dat de heren Been en Beenhakker het Legioen rustig houden, heb ik een nieuwtje voor u: Ik ga u niet in detail uitleggen hoe en met wie alle lijntjes lopen, maar feit is wel dat de investeerders al vanaf eind juli 2010 met de FSV en supporters uit alle geledingen (ja, dus ook die van de harde kern: S.C.F en FIIIR) aan tafel zitten om te bekijken welke bijdrage de supporters kunnen leveren aan de wederopstanding van onze club. Ook de directie van Feyenoord is hierbij betrokken. Dat dit op een constructieve wijze gebeurt, past natuurlijk niet in uw hetzestraatje. U heeft zich nog nooit in het Legioen verdiept en schopt tevens na door weer eens te roepen dat uw vriend Jeroen ten onrechte uit de Kuip is gejaagd, maar dit terzijde.

Op dit moment wordt de rust dus maar op één manier bewaard en dat is door de supporters uit alle Feyenoordsupportersgeledingen en niemand anders. Zelfs na de 10-0 nederlaag in Eindhoven was er rust. Wel hebben supporters toen in de kleedkamer op nette wijze hun onvrede geuit naar de gehele selectie en Mario Been (Leo Beenhakker had het hazenpad genomen toen hij hoorde dat er een groep supporters bij De Kuip stond).

Ondanks de stand op de ranglijst is er rust. Ondanks het respectloze gedrag van de selectie bij de afgelopen nieuwjaarsreceptie is er rust. Ondanks het niet bijwonen van diezelfde selectie bij het eerbetoon van Coen op het voorplein is er rust. Ondanks het feit dat de directie bij datzelfde eerbetoon twintig minuten te laat aan kwam lopen is er rust. Ondanks het feit dat Feyenoord maar niet beter gaat voetballen is er rust. Ondanks het niet bijwonen van de heren Been en Beenhakker van de crematie van Coen is er rust. Ondanks het onvolwassen gedrag van een aantal spelers is er rust. Ondanks dat er nog geen contractverlengingen zijn is er rust. Ondanks jarenlang mismanagement is er rust. Ondanks dat de directie vlak voor de vermoorde klassieker heeft gemeend de technisch directeur de wacht aan te zetten is er rust. Ondanks dat Leo Beenhakker zich weer boven het clubbelang stelt en een heel circus heeft optuigt met u als zijn spreekstalmeester is er rust.

En waarom? Omdat alle geledingen inzien dat er door de komst van de investeerders licht aan het einde van de tunnel schijnt.

Uw verslaggever Martijn Krabbendam was van bovenstaande op de hoogte, maar omdat dit gedrag van de Feyenoordsupporters niet in uw straatje past, heeft u er geen aandacht aan geschonken. Sterker nog: roept u doodleuk dat de rust is bewaard door Mario Been en Leo Beenhakker. Het is zelfs nog leuker: Leo Beenhakker heeft nooit met de naar voren geschoven vertegenwoordigers van het Feyenoordlegioen gesproken!

U heeft blijkbaar een ander belang en gedraagt zich als een volksmenner om de Feyenoordsupporters te verleiden tot rellen. Juist datgene dat u altijd verafschuwt. Misschien kan de Voetbalwet ook op u worden toegepast. Feyenoordsupporters zijn voor heel veel minder van hun bed gelicht en aangeklaagd. Hoe ironisch kan het leven toch zijn

Met rood-witte groet,

Namens FSV, S.C.F, FIIIR, LN en ongebonden supporters

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Beenhakker enige die de boel in bedwang kan houden'









0.0115978