BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tekenen of oprotten

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord for life
 feyenoord for life - woensdag 19 januari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
vlaar wil vooralsnog geen contract tekenen dat ligt volgens hem niet aan het geld maar aan de sportieve ambitie. als er 1 ploeg sportieve ambitie heeft zijn wij dat wel.
maar ik zeg dat het wel aan het geld lig want de jongens weten nu toch wel dat Feyenoord in potentie de grootste club is met de trouwste aanhang.
als de spelers niet bij willen tekenen moet je ze eruit halen en op de tribune zetten of gewoon verkopen.
of je wil voor FEYENOORD spelen of niet en zoniet moet je maatregelen nemen .
iedereen bij de club weet waar we mee bezig zijn dus weet je ook dat die sportieve ambitie er is.
ik zeg tekenen of oprotten dan maar verder met de a jeugd
dit geld voor alle spelers die zo twijfelen om hun contract te verlengen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Een grotere sportieve uitdaging dan Feyenoord uit het slob trekken lijkt me lastig te vinden.
finsend
 finsend - woensdag 19 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Denk dat we m kwijt gaan raken
fredje
 fredje - woensdag 19 januari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Na alles wat ze voor je gedaan hebben.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Dan mag die van mij een vet hart krijgen.
feyenoord for life
 feyenoord for life - woensdag 19 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
tenminste 1 die er mee eens is dat er geen grotere ambitie is
feyenoord for life
 feyenoord for life - woensdag 19 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
verkopen gelijk
jo3h
 jo3h - woensdag 19 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
waar haalt mijn heer vlaar de verbeelding vandaan dat hij zo goed is hij kan niet eens een bal over 30 meter plaatsen en coachen van zijn mede spelers kan hij helemaal niet veel trainen mijn heer vlaar misschien wordt het nog wat
jo3h
 jo3h - woensdag 19 januari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
hij praat over ambitie hij is niks beter dan de vrij een gewone voetballer meer en anders rot hij toch op misschien neptunis bij rob jacobs
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
zijn contract is verlengd toen hij geblesseerd was, een mooier gebaar van een club kan je niet krijgen.
vlaar je bent 25 verleng je contract, als je volgend jaar fantastisch speelt wordt je toch wel gekocht door een mooie buitenlandse club, en kan Feyenoord een mooi gebaar terug krijgen van jou, doormiddel van een afkoopsom.

Vlaar verdient wel een salaris verhoging dan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 11:24   quote  deeplink  
Van voetbalzone.nl

quote:


Vlaar houdt Feyenoord af: 'Het gaat niet om geld, maar om ambitie'
Woensdag, 19 januari 2011 om 09:57
Ron Vlaar heeft de knoop over zijn toekomst nog niet doorgehakt. Het contract van de 25-jarige Feyenoord-aanvoerder loopt over anderhalf jaar ten einde en de club wil graag door met de verdediger. Zoals hij eerder dit seizoen al zei, weet Vlaar echter nog niet of hij nog wel langer door wil in Rotterdam. Ik weet dat ik minimaal goed genoeg ben voor de top van de Eredivisie en normaalgesproken hoort Feyenoord daar ook bij. Maar misschien zit er wel meer in.
Feyenoord zal geduld moeten hebben met Vlaar. Momenteel richt ik me volledig op het voetbal. De perikelen rond mijn contract heb ik naast me neergelegd, legt hij uit in Voetbal International. Eerst omhoog met Feyenoord, daarna verder praten. Zo zie ik het. Nee, een deadline heb ik niet gesteld. Leo Beenhakker wilde voor de winterstop uitsluitsel over wat mijn plannen voor de toekomst zijn. Ik snap dat Feyenoord wil weten waar de club aan toe is. Het gaat niet om geld, maar om ambitie.
Ik had Beenhakker graag een antwoord gegeven, maar ik weet het niet, zegt Vlaar, die 84 duels speelde voor Feyenoord sinds hij in 2005 overkwam van AZ. Het feit dat ook Leroy Fer en Georginio Wijnaldum er nog niet uit zijn, zegt veel over de moeilijkheidsgraad van de beslissing die we moeten nemen. Ik heb een moeilijke tijd gehad, sportief en privé. Met de club draaide het nooit echt goed en zelf scheurde ik twee keer een kruisband. En toch heb ik nooit spijt gehad van mijn keuze voor Feyenoord. Het heeft me veel goeds gebracht. Van een club als Feyenoord ga je houden.

Dus laat je die maar in de steek!
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 11:28   quote  deeplink  
komt goed!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
ik kan helemaal niet tekenen :(
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 11:20 schreef jo3h het volgende:
waar haalt mijn heer vlaar de verbeelding vandaan dat hij zo goed is hij kan niet eens een bal over 30 meter plaatsen en coachen van zijn mede spelers kan hij helemaal niet veel trainen mijn heer vlaar misschien wordt het nog wat
niet lullig bedoeld maar ik word scheel als ik je posts lees man. geen punten, komma,s. moeilijk lezen. verder is vlaar een ontzettende lul. meer kreupel geweest als gevoetbald. en nu de deur uit voor weinig? die gast gelijk op de bank zetten de die nieuwe uit de a1 erin. weet effe ze naam niet. was aanvoerder bij de a1. vlaar op de tribune!! oprotten met die zak!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tekenen of oprotten









0.0085868