Van voetbalzone.nl
quote:
Vlaar houdt Feyenoord af: 'Het gaat niet om geld, maar om ambitie' Woensdag, 19 januari 2011 om 09:57 Ron Vlaar heeft de knoop over zijn toekomst nog niet doorgehakt. Het contract van de 25-jarige Feyenoord-aanvoerder loopt over anderhalf jaar ten einde en de club wil graag door met de verdediger. Zoals hij eerder dit seizoen al zei, weet Vlaar echter nog niet of hij nog wel langer door wil in Rotterdam. Ik weet dat ik minimaal goed genoeg ben voor de top van de Eredivisie en normaalgesproken hoort Feyenoord daar ook bij. Maar misschien zit er wel meer in. Feyenoord zal geduld moeten hebben met Vlaar. Momenteel richt ik me volledig op het voetbal. De perikelen rond mijn contract heb ik naast me neergelegd, legt hij uit in Voetbal International. Eerst omhoog met Feyenoord, daarna verder praten. Zo zie ik het. Nee, een deadline heb ik niet gesteld. Leo Beenhakker wilde voor de winterstop uitsluitsel over wat mijn plannen voor de toekomst zijn. Ik snap dat Feyenoord wil weten waar de club aan toe is. Het gaat niet om geld, maar om ambitie. Ik had Beenhakker graag een antwoord gegeven, maar ik weet het niet, zegt Vlaar, die 84 duels speelde voor Feyenoord sinds hij in 2005 overkwam van AZ. Het feit dat ook Leroy Fer en Georginio Wijnaldum er nog niet uit zijn, zegt veel over de moeilijkheidsgraad van de beslissing die we moeten nemen. Ik heb een moeilijke tijd gehad, sportief en privé. Met de club draaide het nooit echt goed en zelf scheurde ik twee keer een kruisband. En toch heb ik nooit spijt gehad van mijn keuze voor Feyenoord. Het heeft me veel goeds gebracht. Van een club als Feyenoord ga je houden.
Dus laat je die maar in de steek! |