BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom Gudde nog?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - woensdag 19 januari 2011 - 14:02   quote  deeplink  
Kan iemand mij uitleggen waarom deze man nog steeds op zijn plek zit terwijl er aanzienlijk minder lichtpuntje voor hem zijn dan voor leo?
Ik zie hem liever vandaag nog vertrekken dan morgen!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Ik doe hier niet meer aan mee.
Heb mijn mening wel genoeg in andere topics gestopt.
sevillana
 sevillana - woensdag 19 januari 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 14:03 schreef FR-Henk het volgende:
Ik doe hier niet meer aan mee.
Heb mijn mening wel genoeg in andere topics gestopt.
eens, . . kan iemand de slotenmaker ff laten opdraven?
henk055
 henk055 - woensdag 19 januari 2011 - 14:10   quote  deeplink  
en geld ook voor jacobs en koevermans
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 14:02 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom deze man nog steeds op zijn plek zit terwijl er aanzienlijk minder lichtpuntje voor hem zijn dan voor leo?
Ik zie hem liever vandaag nog vertrekken dan morgen!
lees nou eens eerst voor je weer een dubbele topic start. of krijg je er een harde piemel van? aandacht tekort? neem een voorbeeld aan mij!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 14:31 schreef obiku010 het volgende:

[..]

lees nou eens eerst voor je weer een dubbele topic start. of krijg je er een harde piemel van? aandacht tekort? neem een voorbeeld aan mij!!
Hahahahaha!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 14:10 schreef henk055 het volgende:
en geld ook voor jacobs en koevermans
kun je niet beter een ander voornaam nemen?
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
Ik kan het je niet uitleggen. Ga alsjeblieft niet dezelfde vraag stellen over Koevermans en Jacobs, want ook dat kan ik niet uitleggen. En zo te zien kan niemand dat.
de flh
 de flh - woensdag 19 januari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Daarom mag er ook nooit een slotje op een anti-Gudde topic
dobias
 dobias - woensdag 19 januari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
ik snap het echt niet.

iedereen loopt weer achter die media aan en geloofd weer alles.

Beenhakker is gewoon gefrusteerd dat hij niet meer verder mag. op zijn pikje gestrapt.

Die man is 68 en niet meer van deze tijd.

en wat hij heeft gepresteerd. inderdaad niks.
Ookal heb je geen geld dan nog haal je geen spelers waar je niks aan hebt.

hij heeft 7 miljoen uitgeven... en waaraan.

We mogen blij wezen met gudde. Wat ik knap vind is dat hij ondanks alle stront die hij over zich krijgt toch zijn mond weet te houden en toch blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door dobias --
de flh
 de flh - woensdag 19 januari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 16:44 schreef dobias het volgende:
We mogen blij wezen met gudde. Wat ik knap vind is dat hij ondanks alle stront die hij over zich krijgt toch zijn mond weet te houden en toch blijft.
Hij is 't gewoon gewend om stront over zich heen te krijgen, omdat ie z'n hele leven al slecht presteert.
dobias
 dobias - woensdag 19 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Wel ken je hem persoonlijk.

Vertel mij eens 1 ding wat hij verkeerd heeft gedaan?

Als de directie van arsenal vol lof over hem spreekt...

Ik heb het al vaker gezegd hij redt de club........en over paar jaar draaien we weer mee
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 16:46 schreef de flh het volgende:

[..]

Hij is 't gewoon gewend om stront over zich heen te krijgen, omdat ie z'n hele leven al slecht presteert.
komt ie weer. we weten je mening nu wel
de flh
 de flh - woensdag 19 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 16:54 schreef obiku010 het volgende:

[..]

komt ie weer. we weten je mening nu wel
ik vind mezelf altijd juist zo voorzichtig
dobias
 dobias - woensdag 19 januari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 16:58 schreef de flh het volgende:

[..]

ik vind mezelf altijd juist zo voorzichtig
Is geen antwoord op mijn vraag
de flh
 de flh - woensdag 19 januari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
dossier Verbeek niet goed gemanaged,

Feyenoord opgelicht voor 5 miljoen ten favoeure van zijn oud-werkgever de Belastingdienst.

Smerige graaier door meer dan 6x in salaris er op vooruit te gaan..

Hoofdtaak, regelen als ex-ambtenaar van komst nieuwe stadion, faliekant mislukt.

Met de eer strijken van:
samenwerking met Arsenal (verdienste Brard/Beenhakker)
financiële wederopstanding (verdienste Blokland)

Eigen agenda voeren tegen Been & Beenhakker..
Red
 Red - woensdag 19 januari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
....en daar gaan we weer.
Als jij in het bedrijfsleven niks presteerd en er word aangegeven dat je contract 2 jaar duurt,
Als er dan na die 2 jaar word verteld dat ALS je wilt blijven je dan wel 5 jaar mee moet met het nieuwe plan en dat niet ziet zitten, dan moet je niet klagen als ze iemand anders zoeken.

Gudde is de laatste jaren goed bezig, in het belang van Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door Red --
dobias
 dobias - woensdag 19 januari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
belastingdienst heeft hij goed geregeld want dat was een probleem van voor zijn tijd en heeft dat mooi geregeld anders had het meer gekost.

Dosier verbeek? Wat niet goed gemanaged? Hij had eerder moeten ingrijpen ben ik met je eens. maar vind ik geen fout.

smerige graaier waar heb je dat vandaan dat hij zoveel verdient is bullshit.
Hoofdtaak regelen stadion. Hij is al heel lang weg als hij er nog had gezeten had hij het misschien wel geregeld.

Eigen agenda voeren tegen Been & Beenhakker..? Dat slaat echt nergens op...Waar op gebaseerd.

Dus vind het niet erg sterk je argumenten.
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 19 januari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Dhr. Gudde verdient straks een standbeeld
Red
 Red - woensdag 19 januari 2011 - 17:39   quote  deeplink  
19 janWake up call voor Derksen (en menig Leo fan!)
Feyenoord nieuws

Beste Johan,

Vol verbazing hebben wij uw monoloog bij het programma Pauw&Witteman van gisterenavond zitten aanschouwen en u als spreekbuis van Leo Beenhakker zien fungeren.

U meent het eenzijdig opzeggen van het contract van de technisch directeur te moeten laten omslaan naar een hetze van het Legioen naar het huidige bestuur en de Vrienden van Feyenoord.

Als er één of meerdere leden van de huidige directie of Raad van Commissarissen moeten worden weggejaagd bepalen wij als Legioen hoe en wanneer. En zeker niet u!

Waar ik u al maandenlang hoor prediken dat de heren Been en Beenhakker het Legioen rustig houden, heb ik een nieuwtje voor u: Ik ga u niet in detail uitleggen hoe en met wie alle lijntjes lopen, maar feit is wel dat de investeerders al vanaf eind juli 2010 met de FSV en supporters uit alle geledingen (ja, dus ook die van de harde kern: S.C.F en FIIIR) aan tafel zitten om te bekijken welke bijdrage de supporters kunnen leveren aan de wederopstanding van onze club. Ook de directie van Feyenoord is hierbij betrokken. Dat dit op een constructieve wijze gebeurt, past natuurlijk niet in uw hetzestraatje. U heeft zich nog nooit in het Legioen verdiept en schopt tevens na door weer eens te roepen dat uw vriend Jeroen ten onrechte uit de Kuip is gejaagd, maar dit terzijde.

Op dit moment wordt de rust dus maar op één manier bewaard en dat is door de supporters uit alle Feyenoordsupportersgeledingen en niemand anders. Zelfs na de 10-0 nederlaag in Eindhoven was er rust. Wel hebben supporters toen in de kleedkamer op nette wijze hun onvrede geuit naar de gehele selectie en Mario Been (Leo Beenhakker had het hazenpad genomen toen hij hoorde dat er een groep supporters bij De Kuip stond).

Ondanks de stand op de ranglijst is er rust. Ondanks het respectloze gedrag van de selectie bij de afgelopen nieuwjaarsreceptie is er rust. Ondanks het niet bijwonen van diezelfde selectie bij het eerbetoon van Coen op het voorplein is er rust. Ondanks het feit dat de directie bij datzelfde eerbetoon twintig minuten te laat aan kwam lopen is er rust. Ondanks het feit dat Feyenoord maar niet beter gaat voetballen is er rust. Ondanks het niet bijwonen van de heren Been en Beenhakker van de crematie van Coen is er rust. Ondanks het onvolwassen gedrag van een aantal spelers is er rust. Ondanks dat er nog geen contractverlengingen zijn is er rust. Ondanks jarenlang mismanagement is er rust. Ondanks dat de directie vlak voor de vermoorde klassieker heeft gemeend de technisch directeur de wacht aan te zetten is er rust. Ondanks dat Leo Beenhakker zich weer boven het clubbelang stelt en een heel circus heeft optuigt met u als zijn spreekstalmeester is er rust.

En waarom? Omdat alle geledingen inzien dat er door de komst van de investeerders licht aan het einde van de tunnel schijnt.

Uw verslaggever Martijn Krabbendam was van bovenstaande op de hoogte, maar omdat dit gedrag van de Feyenoordsupporters niet in uw straatje past, heeft u er geen aandacht aan geschonken. Sterker nog: roept u doodleuk dat de rust is bewaard door Mario Been en Leo Beenhakker. Het is zelfs nog leuker: Leo Beenhakker heeft nooit met de naar voren geschoven vertegenwoordigers van het Feyenoordlegioen gesproken!

U heeft blijkbaar een ander belang en gedraagt zich als een volksmenner om de Feyenoordsupporters te verleiden tot rellen. Juist datgene dat u altijd verafschuwt. Misschien kan de Voetbalwet ook op u worden toegepast. Feyenoordsupporters zijn voor heel veel minder van hun bed gelicht en aangeklaagd. Hoe ironisch kan het leven toch zijn

Met rood-witte groet,

Namens FSV, S.C.F, FIIIR, LN en ongebonden supporters
Els
 Els - donderdag 20 januari 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 17:18 schreef Trouwe hond het volgende:
Dhr. Gudde verdient straks een standbeeld
Yes, goed voorstel. En dan kunnen we dat beeld ritueel in de fik steken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 00:41   quote  deeplink  
Tsja....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom Gudde nog?









0.0060429