|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zeker je dronken joodse zus die niet meer wist welk shirt van de snavel was? ;-) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Jammer dat ze getrouwd is met een van de grootste joden op de nederlandse televisie |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: die jood weet niet eens wat voetbal is |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
niet zo zeiken allemaal, iedereen zou d'r zo neuken. dus mondje dicht. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: als ze er zachtjes om vraagt, tsja . . . . . . |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: steek me swanz lievert in een molshoop. heb ik de wereld aan me swanz hangen. ik prak geen joodse vrouwen. krijg je schubben en vlekken van man. maar jij succes!! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:52 schreef obiku010 het volgende:[..] steek me swanz lievert in een molshoop. heb ik de wereld aan me swanz hangen. ik prak geen joodse vrouwen. krijg je schubben en vlekken van man. maar jij succes!! ik steek de mijne liever in haar dan zoals jij in de grond of kont |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ga toch terug naar dat ellendige snavel forum man. word echt niet goed van je domme topics en onzinnige oproepen tot opstand en ellende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:56 schreef obiku010 het volgende:[..] ga toch terug naar dat ellendige snavel forum man. word echt niet goed van je domme topics en onzinnige oproepen tot opstand en ellende ik ben meeer feyenoorder dan jij dus klep houden |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:56 schreef obiku010 het volgende:[..] ga toch terug naar dat ellendige snavel forum man. word echt niet goed van je domme topics en onzinnige oproepen tot opstand en ellende hahhahahaha die heb je aangepast.. er stond eerst 'ik steek m'n ** in jou, dan weet je wie er dominant is... hahahhaahaha
verandert die z'n hele opmerking hahahaahhahahahahah |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
hahaha obiku, ben jij niet toevallig ook feyenoord-rotterdam?? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: no way ik ben geen veraaier |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: mischien zijn we beide even erg. en heb ik me dag niet als hij hem wel heeft. dat kan ook. en voor feyenoord rotterdam: ik denk ik pas hem maar aan voor ik een 3e en definitieve ban krijg. ook al vond ik het idee wel sexy ;-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wie heb ik veraden dan? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:10 schreef obiku010 het volgende:[..] mischien zijn we beide even erg. en heb ik me dag niet als hij hem wel heeft. dat kan ook. en voor feyenoord rotterdam: ik denk ik pas hem maar aan voor ik een 3e en definitieve ban krijg. ook al vond ik het idee wel sexy ;-) hhahahaah geniaal waar kom je ergens vandaan, want elke woord waarmee je toen eindigde met de letter; T, deden we ook altijd in mijn omgeving, ik kom zelf uit de omgeving van die geel zwerte homo's..Ernhem dus :P |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: ik zeg jij niet,maar heb net wat biertjes op dan ga ik met mijn crew de wedstrijd kijken op een beamer hopen dat het een mooie film word(de wedstrijd)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:16 schreef el1986 het volgende:[..] hhahahaah geniaal waar kom je ergens vandaan, want elke woord waarmee je toen eindigde met de letter; T, deden we ook altijd in mijn omgeving, ik kom zelf uit de omgeving van die geel zwerte homo's..Ernhem dus :P ik komp uit de gouden driehoek. den haagt delft rotterdam. maart de teet erachert plakken is natuurlijkt echt rotterdams. heb wel in nimwegen gewoont een jaar of 3. maar dat hoorrie niet. heb het langst in het westland gewoont. bij die fijne gulle tuinderts. hahahaha. zelfs koffie is te duur voor zulke lui. hahaha |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:21 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] ik zeg jij niet,maar heb net wat biertjes op dan ga ik met mijn crew de wedstrijd kijken op een beamer hopen dat het een mooie film word(de wedstrijd) veel plezier gozerT |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:21 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] ik zeg jij niet,maar heb net wat biertjes op dan ga ik met mijn crew de wedstrijd kijken op een beamer hopen dat het een mooie film word(de wedstrijd) bij deze samen voor Feyenoord? gezeik op elkaar schiet niet op. beter lachen met zijn allen. mag ik ook in je (s)crew? :-) |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:24 schreef obiku010 het volgende:[..] bij deze samen voor Feyenoord? gezeik op elkaar schiet niet op. beter lachen met zijn allen. mag ik ook in je (s)crew? :-) hahahahhaaahha je weet ze wel te raken laatste tijd of niet |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:24 schreef obiku010 het volgende:[..] bij deze samen voor Feyenoord? gezeik op elkaar schiet niet op. beter lachen met zijn allen. mag ik ook in je (s)crew? :-) ja s'goed we spreken wel een keer af |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:23 schreef obiku010 het volgende:[..] ik komp uit de gouden driehoek. den haagt delft rotterdam. maart de teet erachert plakken is natuurlijkt echt rotterdams. heb wel in nimwegen gewoont een jaar of 3. maar dat hoorrie niet. heb het langst in het westland gewoont. bij die fijne gulle tuinderts. hahahaha. zelfs koffie is te duur voor zulke lui. hahaha hahahaha men o men o men |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: mag ik er dan ook bij? nemen we die babe mee |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en ik me molshoop.... |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: en ik mn gasfles..... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: we worden helemaal gek met z'n allen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
denk de spanning gozert. heb het zwaar, zit al vanaf 1400 in te drinken. maar allemaal voor Feyenoord!! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:33 schreef obiku010 het volgende:denk de spanning gozert. heb het zwaar, zit al vanaf 1400 in te drinken. maar allemaal voor Feyenoord!! idd..t gaat mij ook aan mn rikketikkert..mn leven voor ons feyenoord..zucht.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: zojuist dan ook maar de Bacardi opengetrokken...... Wat zou het toch zo ontzettend lekker zijn als.....(goden niet verzoeken) |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En de babe van Liverpool! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
haha, wat een tieten zeg, heerlijk |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gotver!! hahahaha komt dat uit je die heb ik gedaan prive adressen boek? mag ik ook haar msn en telefoon nummert. die molshopen gaan zo schuren als je vaker wil als 3 keer per week ;-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
is dat wijf naast een kerncentrale opgegroeid? hahaha gotver wat heerlijk!! |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: zou het nog steeds lekker zijn als de Geeuw vertwijfeld....(maar weer de goden niet verzoeken) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:55 schreef obiku010 het volgende:[..] gotver!! hahahaha komt dat uit je die heb ik gedaan prive adressen boek? mag ik ook haar msn en telefoon nummert. die molshopen gaan zo schuren als je vaker wil als 3 keer per week ;-) Hahahaha |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:56 schreef Wolfmen het volgende:[..] zou het nog steeds lekker zijn als de Geeuw vertwijfeld....(maar weer de goden niet verzoeken) fuck de gods..let play it like our way..hard! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Whahahahahahahahhahaaa!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: de rechtse toch? snap nu waarom babel daar speelt. die legt de hele week op dat fatsige wijf te pompen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 19:17 schreef obiku010 het volgende:[..] de rechtse toch? snap nu waarom babel daar speelt. die legt de hele week op dat fatsige wijf te pompen En zonder leesbril he |
|
|
|