|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
Post hier je al je dingen die je wil posten tijdens de wedstrijd! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
frustratie : ajax speelt ook .... is niet eerlijk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
2de bal is niet voor ons! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
Bruins is weer is onzichtbaar... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Feyenoord, ooit gehoord van balbezit?! |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
de verdediging staat weer als een huis hoor.. gelukkgi zijn die neuzen niet zo scherp |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
zo lang mogelijk maar 0-0 houwe, daarna proberen te scoren... |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
HET VERSCHRIKKELIJKE TEMPO VAN MULDER. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: goede tactiek! Ooit aan een trainerscarrière gedacht? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: beetje rust brengt hij erin! Anders heeft ajax al helemaal 80% balbezit |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: haha, zou het wel graag willen, maar nee. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
DARLEY OP GOAL VOOR ALTIJD |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
BEEN OPRRRRRRRRRRROTTEN KOM DIE DUG OUT UIT |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
Wissellen! Mulder, Bahia, kan dr wel nog eenpaar opnoeme... pff |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
wijnaldum zeurt op castaignos maar is nog een grotere ego tripper |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bahia is een ongelooflijke prutsert!! de kneus van rio |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
R'damZuid
|
|
|
Willem van Hanegem heeft gelijk |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
het gaat me EROM DAT BEEN NIET COACHT ALDERWEIRELD CONSTANT VRIJ EN BEEN BLIJFT LEKKER IN DE DUG OUT NIKS TE ZEGGEN |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: idd echt hoor zo met al die spelers MEN 18 jaar moet het maximum zijn !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
we moeten opdoeken. wat een grafzooi. en maar zeggen dat ze zoveel talent hebben. stelletje homo,s zijn het. bahia oprotten, vlaar door contract oprotten, wijaldum ego dus weg, luc ego dus naar inter. mulder onbekwame sukkel dus oprotten, auasar oprotten schaken optyfen. echt we hebben meer sukkels als gasten die ook kunnen voetballen |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
ja inderdaa. KUTwijnaldum.. ik kan niet tegen zijn arrogantie. hij zou qua teamwork eens naar simon moeten kijken.
Been zet niemand goed neer trouwens, blijkt wel dat er totaal geen afspraken zijn. Simon staat af en toe linksback en de cler centraal |
|
|
|
|
simondehongaar
|
|
|
1 - 0 kan dus nog alle kanten op jongens. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 21:33 schreef obiku010 het volgende:we moeten opdoeken. wat een grafzooi. en maar zeggen dat ze zoveel talent hebben. stelletje homo,s zijn het. bahia oprotten, vlaar door contract oprotten, wijaldum ego dus weg, luc ego dus naar inter. mulder onbekwame sukkel dus oprotten, auasar oprotten schaken optyfen. echt we hebben meer sukkels als gasten die ook kunnen voetballen zo houden we er geen elf meer over voor volgende week gozer |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
lichtpuntje : we blijven 13e staan, we zakken niet naar beneden ook al verliezen we vandaag |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
frustratie: 020 moet meer verliespunten krijgen |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
frustatie de hele eerste helft
pluspunten" niet gezien |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Het is alleen maar reactievoetbal. Rustig zon snavel de bal aan laten nemen - lekker géén druk zetten - en dan nog wat verzinnen om die bal weer te krijgen... Die goal was zeker houdbaar mi. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Luc op een eiland, wijnaldum: ik zal maar tekenen, want in deze vorm wilt niemand je. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
ja. been ik hoop dat je in de rust in de thee schijt want ik weet niet wat je anders nog goed zou kunnen doen. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
gatverdamme wat voetballen ze slecht zeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: k weet niet of ik hem wel wil in dit team als hij zo speelt misschien overstap naar excelsior? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kan me niet verotten. spelen we zelf. dan is de afgang ook minder groot. wij zijn immers amateurs. kkzooi |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 21:46 schreef obiku010 het volgende:[..] kan me niet verotten. spelen we zelf. dan is de afgang ook minder groot. wij zijn immers amateurs. kkzooi Afgesproken, ik was 12 jaar terug een hele betrouwbare rechtsback dus wat dat aangaat zitten we goed |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Daar gaan we weer 2e helft |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
Alsjeblieft doe bruins deruit, we staan zometeen weer met 10 man.... |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
2-0 zit er aan te komen gatver |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
geen pluspunten enkel frustratie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 21:45 schreef Royaal het volgende:[..] k weet niet of ik hem wel wil in dit team als hij zo speelt misschien overstap naar excelsior? yep, en Clasie naar zuid halen |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
clasie doet het leuk bij excelsior, maar is ook niet goed genoeg denk ik |
|
|
|