BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been moet ontslag nemen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Mario,
realistisch
 realistisch - woensdag 19 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Na de wedstrijd tegen ajax is het nu toch wel duidelijk mario been moet ontslag nemen. waarom? wissel van beukering voor mokotjo is echt schandalig wat een voetbal inzicht, tactisch stond het zeer slecht 1ste helft ajax kon echt alles doen, 13de plaats is schandalig met zo"n selectie en de selectie is niet te jong, allemaal lulredenen. Ik was pro mario maar ben nu echt klaar ermee. Voetbalgedachte ontbreekt totaal,er zit geen enkele lijn in het spel. Wat vinden jullie forumleden?
Wtje
 Wtje - woensdag 19 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
De selectie met wie je top 5 kan voetballen is geblesseerd
Royaal
 Royaal - woensdag 19 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Ik ben/was groot Been fan maar ik zie het er steeds somberder in.
Ook Leerdam voor Luc? Wat the?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
dat je je baggert ook onder heey been had kunnen plaatsen. weer zo,n een dags forum "held" die een topic opend die al lang bestaat. SLOT!!! EN NIET MEER DOEN!!
Ronnie9000
 Ronnie9000 - woensdag 19 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
ik wil hiddink
Wtje
 Wtje - woensdag 19 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:08 schreef Royaal het volgende:
Ik ben/was groot Been fan maar ik zie het er steeds somberder in.
Ook Leerdam voor Luc? Wat the?
Waarom zou die dat doen denk je?
lampie
 lampie - woensdag 19 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
roep ik al 1 jaar
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 19 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:08 schreef Wtje het volgende:
De selectie met wie je top 5 kan voetballen is geblesseerd
Wie dan?? tomasson haalt zijn niveau nooit meer en Cisse is echt niet de messias! dus lul niet over blessures etc. want die hebben ze bij utrecht/Ado/Nec/NAc ook... je moet het doen met de spelers die je hebt en been kan niemand beter laten voetballen dat is een feit!
Royaal
 Royaal - woensdag 19 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:10 schreef Wtje het volgende:

[..]

Waarom zou die dat doen denk je?
Bang voor een grotere uitslag. Totaal geen Feyenoord gedachte, zeker niet bij "maar" een 1-0 uitslag.
Kadaver
 Kadaver - woensdag 19 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:06 schreef realistisch het volgende:
Na de wedstrijd tegen ajax is het nu toch wel duidelijk mario been moet ontslag nemen. waarom? wissel van beukering voor mokotjo is echt schandalig wat een voetbal inzicht, tactisch stond het zeer slecht 1ste helft ajax kon echt alles doen, 13de plaats is schandalig met zo"n selectie en de selectie is niet te jong, allemaal lulredenen. Ik was pro mario maar ben nu echt klaar ermee. Voetbalgedachte ontbreekt totaal,er zit geen enkele lijn in het spel. Wat vinden jullie forumleden?
Niets aan toe te voegen! +1
Wtje
 Wtje - woensdag 19 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:11 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Wie dan?? tomasson haalt zijn niveau nooit meer en Cisse is echt niet de messias! dus lul niet over blessures etc. want die hebben ze bij utrecht/Ado/Nec/NAc ook... je moet het doen met de spelers die je hebt en been kan niemand beter laten voetballen dat is een feit!
misschien zijn ze wel niet zo goed als iedereen denkt.

En een fitte Cisse een Fer een Fernandez maken Feyenoord heus wel beter, daar ben ik niet bang voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door Wtje --
raket
 raket - woensdag 19 januari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Weet je wat nog erger is die vieze dikke teammanger naast leo vlemmings en wat dacht je daar van, 350.000 euro afkoopsom.Ik heb nog geen speler beter zien worden.Bahia 5 jaar Feyenoord,doet maar wat is niet geconcentreerd,lijkt wel of die helemaal geen zin heeft.Ik heb in al die jaren Feyenoord nog nooit zo slecht seizoen zien draaien,de selectie is dood en dood ziek
Royaal
 Royaal - woensdag 19 januari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:13 schreef Wtje het volgende:

[..]

misschien zijn ze wel niet zo goed als iedereen denkt.
Vorig jaar zag het er anders wel goed uit ;)
legrande
 legrande - woensdag 19 januari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Laat die bruins staan wat een afgang. Middenveld totaal overlopen en geef mij mqaar de vrij.
Wtje
 Wtje - woensdag 19 januari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:14 schreef Royaal het volgende:

[..]

Vorig jaar zag het er anders wel goed uit ;)
Toen hadden we ook iets meer ervaring die nu weg zijn of geblesseerd.
Ben blij dat we zo'n goed publiek hebben,anders had ik echt heel somber in gezien.
Royaal
 Royaal - woensdag 19 januari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Het publiek haalt geen punten binnen. Helaas.
Anders konden we wel kampioen worden.
realistisch
 realistisch - woensdag 19 januari 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:08 schreef Royaal het volgende:
Ik ben/was groot Been fan maar ik zie het er steeds somberder in.
Ook Leerdam voor Luc? Wat the?
Ja precies ook een goede wissel, heb de radio meteen uitgezet. Die wissels zeggen dat mario er echt geen reet van snapt. Er moet gewoon een oudere trainer met meer gezag komen beter voor deze jonge groep
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:17 schreef Wtje het volgende:

[..]

Toen hadden we ook iets meer ervaring die nu weg zijn of geblesseerd.
Ben blij dat we zo'n goed publiek hebben,anders had ik echt heel somber in gezien.
En zo goed is het publiek niet hoor.
Wtje
 Wtje - woensdag 19 januari 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Wel als het nodig is.
raket
 raket - woensdag 19 januari 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:20 schreef Els het volgende:

[..]

En zo goed is het publiek niet hoor.
Vroeger was het veel gezelliger in het stadion,hadden we geen tifo nodig.Sleutelbossen uit de broekzak en braaazilll,braaazill zingen.Of het wel bekende lied ivanhooooo.Een paar bengaalse staafen en het was gewoon feest.Maar toen had je nog spelers die het gras opvratten,behalve in de hcs periode dan
Maar alleen hele oude mensen weten dit nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door raket --
Wtje
 Wtje - woensdag 19 januari 2011 - 23:25   quote  deeplink  
ASR is anders niet veel beter
Terminator
 Terminator - woensdag 19 januari 2011 - 23:26   quote  deeplink  
ja euuuuuuh ontslag nemen of ontslagen worden zeg het maar!goh wat was die bruins weer goed zeg kuckuchkuchkuch!ik kom alleen op mijn werk te laat maar hij komt echt overal te laat!!hehe
NorthernRanger
 NorthernRanger - woensdag 19 januari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Been ontslaan ... Weet niet of het helpt. Heb wel de indruk dat de ploeg op de een of andere manier niet scherp genoeg is of dat ze niet geloven in eigen kunnen. Daar heeft een trainer ook iets mee van doen. Willem ziet dat wel goed denk ik. Been blijft ook spelen in een systeem wat nu niet heel veel punten oplevert, misschien is 4-4-2 ook eens een optie. Of 4-5-1, wat meer power op het middenveld. In wezen wordt er ook maar weinig 'doorgewisseld' als iemand het niet goed genoeg doet: Zo zou je Bahia eens kunnen vervangen voor Martins Indi en ik begrijp ook niet zo goed waarom De Cler [waarvan we allemaal weten dat ie weggaat] steeds weer speelt. Hij is niet de slechtste van het stel, maar gun een blijver kans op ervaring. Veel minder kan het niet worden. Krijg daarbij de indruk dat niet alle spelers even goed klikken met de trainer: Vlaar moppert ook al een tijdje voor zich uit, da's een veeg teken hoor.
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:23 schreef raket het volgende:

[..]

Vroeger was het veel gezelliger in het stadion,hadden we geen tifo nodig.Sleutelbossen uit de broekzak en braaazilll,braaazill zingen.Of het wel bekende lied ivanhooooo.Een paar bengaalse staafen en het was gewoon feest.Maar toen had je nog spelers die het gras opvratten,behalve in de hcs periode dan
Maar alleen hele oude mensen weten dit nog.
Helaas, ik weet het.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:06 schreef realistisch het volgende:
Na de wedstrijd tegen ajax is het nu toch wel duidelijk mario been moet ontslag nemen. waarom? wissel van beukering voor mokotjo is echt schandalig wat een voetbal inzicht, tactisch stond het zeer slecht 1ste helft ajax kon echt alles doen, 13de plaats is schandalig met zo"n selectie en de selectie is niet te jong, allemaal lulredenen. Ik was pro mario maar ben nu echt klaar ermee. Voetbalgedachte ontbreekt totaal,er zit geen enkele lijn in het spel. Wat vinden jullie forumleden?
Dat jij gewoon in een hoekje moet gaan liggen wachten tot iemand je uit je lijden verlost.
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:23 schreef Wtje het volgende:
Wel als het nodig is.
Alleen als het heel erg nodig is.
raket
 raket - woensdag 19 januari 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Ik vraag me wel eens af wat ze in vredesnaam op die training doen.Daar moeten ze toch trainen op positiespel???Of zouden ze op de training ook elke keer de bal naar de keeper terug spelen en dat die die dan naar voren schiet.Ik ga gewoon ook twijfelen aan Mario en leon vlemmings hun kwaliteiten.
realistisch
 realistisch - woensdag 19 januari 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:31 schreef raket het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat ze in vredesnaam op die training doen.Daar moeten ze toch trainen op positiespel???Of zouden ze op de training ook elke keer de bal naar de keeper terug spelen en dat die die dan naar voren schiet.Ik ga gewoon ook twijfelen aan Mario en leon vlemmings hun kwaliteiten.
haha ja daar is de training voor maar is echt niets van te zien, positiespel alleen maar lange kansloze ballen naar voren.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Jullie zijn een stel ondankbare honden, Mario heeft alles opzij gezet om zijn club te helpen terwijl hij wist dat er financieel geen ruimte was.
Terminator
 Terminator - woensdag 19 januari 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:09 schreef Ronnie9000 het volgende:
ik wil hiddink
ik wil martin jol!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:49 schreef Terminator het volgende:

[..]

ik wil martin jol!
Ja laten we joden halen
Terminator
 Terminator - woensdag 19 januari 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:48 schreef hotjumper het volgende:
Jullie zijn een stel ondankbare honden, Mario heeft alles opzij gezet om zijn club te helpen terwijl hij wist dat er financieel geen ruimte was.
nee maar hij laat samen met zijn (vriendje beenhakker) spelers binnen om ze vervolgens weer weg te sturen terwijl babovic en smolov best in het elftal mee hadden kunnen!zeker toch beter als bruins of niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door Terminator --
realistisch
 realistisch - woensdag 19 januari 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:48 schreef hotjumper het volgende:
Jullie zijn een stel ondankbare honden, Mario heeft alles opzij gezet om zijn club te helpen terwijl hij wist dat er financieel geen ruimte was.
Mario krijgt heel goed betaald, wat nou alles opzij gezet? Hij wordt ervoor betaald om Feyenoord goed te laten voetballen met herkenbaar positiespel en resultaat, lukt allebei niet of wel soms?
Terminator
 Terminator - woensdag 19 januari 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:52 schreef realistisch het volgende:

[..]

Mario krijgt heel goed betaald, wat nou alles opzij gezet? Hij wordt ervoor betaald om Feyenoord goed te laten voetballen met herkenbaar positiespel en resultaat, lukt allebei niet of wel soms?
precies!jij snapt het!
Terminator
 Terminator - woensdag 19 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja laten we joden halen
haha krijgen we dat weer lol.......ach ejw eet toch dat spelers en trainers allemaal geen enige clubbinding hebben dus het maakt toch ook geen fuck uit toch??
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:52 schreef realistisch het volgende:

[..]

Mario krijgt heel goed betaald, wat nou alles opzij gezet? Hij wordt ervoor betaald om Feyenoord goed te laten voetballen met herkenbaar positiespel en resultaat, lukt allebei niet of wel soms?
Hij steekt zijn nek uit omdat hij in een club durft te stappen waarin hij zelf geen financiƫle ruimte had om echt te investeren. Hij had lekker bij NEC kunnen blijven zitten en wachten tot Feyenoord weer op poten stond om in een gespreid bed te stappen. Hij riskeert professionele zelfmoord met de stap die hij maakte om zijn club te helpen. Hij had er makkelijk onderuit gekund maar hij kwam toch. En zijn salaris is gewoon marktconform in de huidige voetbal wereld.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:53 schreef Terminator het volgende:

[..]

haha krijgen we dat weer lol.......ach ejw eet toch dat spelers en trainers allemaal geen enige clubbinding hebben dus het maakt toch ook geen fuck uit toch??
Voor jou misschien niet....
realistisch
 realistisch - donderdag 20 januari 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:53 schreef Terminator het volgende:

[..]

haha krijgen we dat weer lol.......ach ejw eet toch dat spelers en trainers allemaal geen enige clubbinding hebben dus het maakt toch ook geen fuck uit toch??
haha ja precies alleen is net weg bij ajax, misschien niet heel verstandig misschien jans of van veldhoven kan hij meteen martin van geel meenemen
Terminator
 Terminator - donderdag 20 januari 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Voor jou misschien niet....
nee ok das voor iedereen weer anders natuurlijk.....
Terminator
 Terminator - donderdag 20 januari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:08 schreef realistisch het volgende:

[..]

haha ja precies alleen is net weg bij ajax, misschien niet heel verstandig misschien jans of van veldhoven kan hij meteen martin van geel meenemen
ja das ook een idee jah van veldhoven en martin van geel samen
FlrRico
 FlrRico - donderdag 20 januari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
ik snap dat er nog steeds mensen zijn die respect hebben voor been maar wees eerlijk hij heeft er gewoon geen verstand meer van het lijkt of hij smoor op bruins is hoe kan je die gozer opstelle en wissels gewoon puur uit wanhoop sommige wedstridje zie ik hem aussare er in gooie wat totaal geen nut heeft en als er ingegrepemoet worden doet die het te laat of helemaal niet had ej vandaag cabral inplaats van bruins op gesteld had je veel meer bewging en acties gehad dan dat meisje bruins
geert1908
 geert1908 - donderdag 20 januari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
maakt spelers niet beter (el ahmadi,wijnaldum,bruins,biseswar,bahia,) eerder slechter maar wie moet het dan doen ??? hiddink,van marwijk enzovoort die komen echt niet dus blijft eventueel van hanegem over die het zou kunnen en voor de rest weet ik niet wie het zou kunnen en wie te betalen is Dus laat Mario het maar afmaken dit seizoen want dat is toch al naar de klote en daarna zien we wel weer verder
richi
 richi - donderdag 20 januari 2011 - 00:20   quote  deeplink  
@ hotjumper. Wat zeg je mario heeft alles opzij gezet? Mario verdiend het meest van iedereen bijna 2 miljoen per jaar. En kijk hoe die feyenoord al maaaanden lang laat spelen. Het is werkelijk niet om aan te zien vooruit druk zetten zit er totaal niet in onder deze zeer defensieve trainer. Ik vind dat mario per direct weg mag gaan want de selectie is onder hem werkelijk dood en dood ziek geworden en ik zie het eigenlijk ook niet meer goedkomen. De geblesseerde spelers waar mensen hier over praten die dan zouden moeten terugkomen dat zijn ook niet de spelers die Feyenoord naar een hoger niveau brengen. Dus ja met dit materiaal moeten we het gaan doen de komende jaren en ik kijk er ook helemaal niet van op dat er een paar spelers weg zouden gaan. Want wie wil nou nog in dit elftal spelen. Het is vrij simpel het komt door mario been! Iedereen die zelf voetbalt die weet dat verliezen niet leuk is Maja ok dat hoort bij het spel he maar wat ik erg pijnlijk vind om te zien is dat het zelfvertouwen van deze jongens afneemt vanwege de speelstijl van mario. Neem vandaag als voorbeeld de verdediging van die joden werden pas op onze helft nog buiten de cirkel van de middellijn opgepakt en dat was al gelijk in het begin vd wedstrijd. Het was echt te zielig om aan te zien. Laat onze jongens nou eens vrij spelen mario in plaats altijd op die kut countervoetbal van je loeren. Het is echt zielig gewoon om aan te zien. Totaal Feyenoord onwaardig! Zelfs in de eigen kuip tegen laag geklasseerde tegenstanders weten we niet meer het spel te maken en zakken we terug op eigen helft. Dat is GDV in de eigen kuip!! Te schandigig voor woorden ook. En daarom hoop ik dat mario weggaat. Geen 1 speler in nog beter geworden onder zijn bewind. Ik zie ze alleen maar slechter worden. En laat die kopie van een been die vlemmings ook maar vertrekken die voegt ook helemaal
Niks toe aan deze selectie. En ik weet dat heel veel mensen voor mario zijn en ik vind het ook wel een aardige kerel hoor ik heb niks tegen hem verder Maja wees is realistisch hij maakt Feyenoord niet beter!
Els
 Els - donderdag 20 januari 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:20 schreef richi het volgende:
@ hotjumper. Wat zeg je mario heeft alles opzij gezet? Mario verdiend het meest van iedereen bijna 2 miljoen per jaar. En kijk hoe die feyenoord al maaaanden lang laat spelen. Het is werkelijk niet om aan te zien vooruit druk zetten zit er totaal niet in onder deze zeer defensieve trainer. Ik vind dat mario per direct weg mag gaan want de selectie is onder hem werkelijk dood en dood ziek geworden en ik zie het eigenlijk ook niet meer goedkomen. De geblesseerde spelers waar mensen hier over praten die dan zouden moeten terugkomen dat zijn ook niet de spelers die Feyenoord naar een hoger niveau brengen. Dus ja met dit materiaal moeten we het gaan doen de komende jaren en ik kijk er ook helemaal niet van op dat er een paar spelers weg zouden gaan. Want wie wil nou nog in dit elftal spelen. Het is vrij simpel het komt door mario been! Iedereen die zelf voetbalt die weet dat verliezen niet leuk is Maja ok dat hoort bij het spel he maar wat ik erg pijnlijk vind om te zien is dat het zelfvertouwen van deze jongens afneemt vanwege de speelstijl van mario. Neem vandaag als voorbeeld de verdediging van die joden werden pas op onze helft nog buiten de cirkel van de middellijn opgepakt en dat was al gelijk in het begin vd wedstrijd. Het was echt te zielig om aan te zien. Laat onze jongens nou eens vrij spelen mario in plaats altijd op die kut countervoetbal van je loeren. Het is echt zielig gewoon om aan te zien. Totaal Feyenoord onwaardig! Zelfs in de eigen kuip tegen laag geklasseerde tegenstanders weten we niet meer het spel te maken en zakken we terug op eigen helft. Dat is GDV in de eigen kuip!! Te schandigig voor woorden ook. En daarom hoop ik dat mario weggaat. Geen 1 speler in nog beter geworden onder zijn bewind. Ik zie ze alleen maar slechter worden. En laat die kopie van een been die vlemmings ook maar vertrekken die voegt ook helemaal
Niks toe aan deze selectie. En ik weet dat heel veel mensen voor mario zijn en ik vind het ook wel een aardige kerel hoor ik heb niks tegen hem verder Maja wees is realistisch hij maakt Feyenoord niet beter!
2 miljoen? Prachtige inflatiecijfers zeg, gisteren was het minder dan een miljoen. Moet eens met mijn baas gaan praten.....
realistisch
 realistisch - donderdag 20 januari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:20 schreef richi het volgende:
@ hotjumper. Wat zeg je mario heeft alles opzij gezet? Mario verdiend het meest van iedereen bijna 2 miljoen per jaar. En kijk hoe die feyenoord al maaaanden lang laat spelen. Het is werkelijk niet om aan te zien vooruit druk zetten zit er totaal niet in onder deze zeer defensieve trainer. Ik vind dat mario per direct weg mag gaan want de selectie is onder hem werkelijk dood en dood ziek geworden en ik zie het eigenlijk ook niet meer goedkomen. De geblesseerde spelers waar mensen hier over praten die dan zouden moeten terugkomen dat zijn ook niet de spelers die Feyenoord naar een hoger niveau brengen. Dus ja met dit materiaal moeten we het gaan doen de komende jaren en ik kijk er ook helemaal niet van op dat er een paar spelers weg zouden gaan. Want wie wil nou nog in dit elftal spelen. Het is vrij simpel het komt door mario been! Iedereen die zelf voetbalt die weet dat verliezen niet leuk is Maja ok dat hoort bij het spel he maar wat ik erg pijnlijk vind om te zien is dat het zelfvertouwen van deze jongens afneemt vanwege de speelstijl van mario. Neem vandaag als voorbeeld de verdediging van die joden werden pas op onze helft nog buiten de cirkel van de middellijn opgepakt en dat was al gelijk in het begin vd wedstrijd. Het was echt te zielig om aan te zien. Laat onze jongens nou eens vrij spelen mario in plaats altijd op die kut countervoetbal van je loeren. Het is echt zielig gewoon om aan te zien. Totaal Feyenoord onwaardig! Zelfs in de eigen kuip tegen laag geklasseerde tegenstanders weten we niet meer het spel te maken en zakken we terug op eigen helft. Dat is GDV in de eigen kuip!! Te schandigig voor woorden ook. En daarom hoop ik dat mario weggaat. Geen 1 speler in nog beter geworden onder zijn bewind. Ik zie ze alleen maar slechter worden. En laat die kopie van een been die vlemmings ook maar vertrekken die voegt ook helemaal
Niks toe aan deze selectie. En ik weet dat heel veel mensen voor mario zijn en ik vind het ook wel een aardige kerel hoor ik heb niks tegen hem verder Maja wees is realistisch hij maakt Feyenoord niet beter!
respect!
G-child
 G-child - donderdag 20 januari 2011 - 00:25   quote  deeplink  
thanx richi
richi
 richi - donderdag 20 januari 2011 - 00:27   quote  deeplink  
Ja idd ja hij is de grootverdiener van deze selectie!! En denkt mariootje aan inleveren? Nee tuurlijk niet joh! En wat krijgen we er voor in de plaats te zien.......een defensief Feyenoord het is gewoon pijnlijk om aan te zien. Er moet gewoon wat gebeuren dit kan niet langer meer zo doorgaan.
geert1908
 geert1908 - donderdag 20 januari 2011 - 00:29   quote  deeplink  
2 milj beetje veel volgens vi maandag was het rond 1 milj , beenhakker en been samen was 2 milj waarvan je volgend seizoen al bijna 1 milj uitspaart
Els
 Els - donderdag 20 januari 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:23 schreef realistisch het volgende:

[..]

respect!
Hahahahaha, voor iemand die zelfs die feiten niet op orde heeft? Spoor jij wel?
G-child
 G-child - donderdag 20 januari 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Richi, nog een aanvulling op je al mooie stuk...
Waarom na een genomen corner zetten we de tegenstander niet vast maar zakken we weer terug naar onze 16? En bij een corner tegen waarom niet twee mensen buiten de 16 houden om de bal op te pakken?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been moet ontslag nemen









0.0116038