BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been moet ontslag nemen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
realistisch
 realistisch - donderdag 20 januari 2011 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:27 schreef richi het volgende:
Ja idd ja hij is de grootverdiener van deze selectie!! En denkt mariootje aan inleveren? Nee tuurlijk niet joh! En wat krijgen we er voor in de plaats te zien.......een defensief Feyenoord het is gewoon pijnlijk om aan te zien. Er moet gewoon wat gebeuren dit kan niet langer meer zo doorgaan.
Mee eens, ik vind mario ook aardige gozer maar ik vind de club Feyenoord belangrijker en hij doet het in mijn ogen niet goed, jammer dan dat er op dit forum mensen zijn die pro mario zijn maar het is gewoon bagger voetbal.
richi
 richi - donderdag 20 januari 2011 - 00:43   quote  deeplink  
Ok dat zou dan best wel eens kunnen ja maar daar gaat het bij mij helemaal niet om. Elke cent is te veel die je betaald aan iemand die een elftal zo laat spelen. Daar betaal je toch geen 1 miljoen salaris voor !!???? Tuurlijk is been een en al feyenoorder maar waarom levert hij niks in dan en die lulletje van een vlemmings verdiend ook
Niet verkeerd denk ik zo. Het is gewoon een hele grote wanbeleid hier bij mijn cluppie. Daarom zeg ik het kan niet zo verder gaan er moet wat gaan gebeuren. En spelers zoals vlaar wijnaldum die gaan echt niet bijtekenen hoor. Er zit toch op dit moment helemaal geen perspectief meer in dit Feyenoord joh. Die jongens willen toch ook is hoger op. Als ik winnaldum was zou ik wel bijtekenen want wat ben ik hem zat zeg. Er zit totaal geen rendement in deze jongen heeft hij wel is meer als 5 assist per jaar gegeven als buiten speler van feyenoord? NEE!! Haha en hij denkt naar een grote club te kunnen Daar zit ook een groot probleem in deze selectie de meeste zijn gewoon een stelletje zoutzakken .Op het veld tonen ze helemaal geen emotie en ze worden op felheid afgetroefd dit is erg pijnlijk om te zien en ze glijden steeds meer af hoor door ..... Jaja de defensieve tactiek van onze mario. Het word eens weer tijd voor vervanging denk ik zo!
richi
 richi - donderdag 20 januari 2011 - 00:46   quote  deeplink  
Haha @ g child ja daar heb je helemaal gelijk in ik erger mij daar ook aan. Als dan de keeper is een keer de bal klem heeft bij een corner dan kent tie hem voor niet kwijt. Maja mensen lijken niet te beseffen dat je dat ook in de eigen kuip doet tegen laag geklasseerde tegenstanders. Hahah diep triest he
G-child
 G-child - donderdag 20 januari 2011 - 00:52   quote  deeplink  
zonde dat een trainer en spelers dit niet zien richi
Ik voetbal nu al 20 jaar, waarvan zo'n 14 hoofdklasse en ik kan dit simpelweg niet meer aanzien....
richi
 richi - donderdag 20 januari 2011 - 00:58   quote  deeplink  
Ja idd ik voetbal ook nu zo ook alweer 18 jaar de tijd gaat snel haha maar ik ben nog niet zo oud hoor Maja het is idd niet om aan te zien. Ik zou de oplossing ook niet echt weten. Ik hoorde dan gister dat ze al met van geel hebben gesproken. Eigenlijk vind ik dat een geniepig mannetje maar als het bestuur zo dom is om hem te halen dan wel met 1 doel voor ogen dan. Want ik denk dan dat hij moet proberen Co Adriaanse te halen het klinkt misschien raar maar ik vind hem wel zo n trainer die dit zooitje weer op de rails krijgt en laat die blokland hem dan een zak met geld geven dan zie ik het misschien nog wel goed komen met Feyenoord. Hoe kijk jij ertegenaan?
Els
 Els - donderdag 20 januari 2011 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:58 schreef richi het volgende:
Ja idd ik voetbal ook nu zo ook alweer 18 jaar de tijd gaat snel haha maar ik ben nog niet zo oud hoor Maja het is idd niet om aan te zien. Ik zou de oplossing ook niet echt weten. Ik hoorde dan gister dat ze al met van geel hebben gesproken. Eigenlijk vind ik dat een geniepig mannetje maar als het bestuur zo dom is om hem te halen dan wel met 1 doel voor ogen dan. Want ik denk dan dat hij moet proberen Co Adriaanse te halen het klinkt misschien raar maar ik vind hem wel zo n trainer die dit zooitje weer op de rails krijgt en laat die blokland hem dan een zak met geld geven dan zie ik het misschien nog wel goed komen met Feyenoord. Hoe kijk jij ertegenaan?
Kan er maar op één manier naar kijken, je bent een snavel.
G-child
 G-child - donderdag 20 januari 2011 - 01:01   quote  deeplink  
vind alles prima zolang me club er maar weer bovenop komt..
Het wordt met de week zieliger. Ohja... zo kijk ik er tegenaan...
VOETBALLEN DOE JE OM TE WINNEN ANDERS MOET JE THUISBLIJVEN
richi
 richi - donderdag 20 januari 2011 - 01:01   quote  deeplink  
Jij snapt niks van voetbal els haha jij snapt er echt helemaal niks van!! Beter hou je je mondje dicht ik wil niet met dit soort mensen over voetbal praten die niks van het spelletje snappen.
G-child
 G-child - donderdag 20 januari 2011 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:59 schreef Els het volgende:

[..]

Kan er maar op één manier naar kijken, je bent een snavel.
wat is een snavel Els?
henk055
 henk055 - donderdag 20 januari 2011 - 01:05   quote  deeplink  
laat de selectie dan ook gelijk hun ontslag indienen na deze wanprestatie
Els
 Els - donderdag 20 januari 2011 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 01:01 schreef richi het volgende:
Jij snapt niks van voetbal els haha jij snapt er echt helemaal niks van!! Beter hou je je mondje dicht ik wil niet met dit soort mensen over voetbal praten die niks van het spelletje snappen.
Lijkt me een prima voorstel. Verdwijn ook lekker weer van dit forum want je voegt niets toe.
G-child
 G-child - donderdag 20 januari 2011 - 01:14   quote  deeplink  
Maar Els, jij hebt zelden het gevoel dat iemand iets toevoegt op dit forum...
Laat je kritische blik ook eens los op dit elftal dan jezelf te voeden met lichtpuntjes die eigenlijk een hallucinatie blijken te zijn
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 01:19   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
G-child
 G-child - donderdag 20 januari 2011 - 01:21   quote  deeplink  
nu weet ik nog steeds niet wat een snavel is???? help me ff el aanmeldi
joop zuid
 joop zuid - donderdag 20 januari 2011 - 01:35   quote  deeplink  
HEEL SNEL DE KROMME BELLEN MARIO
R()b
 R()b - donderdag 20 januari 2011 - 01:39   quote  deeplink  
Spelers die eventueel weg willen , hebben gisteravond elke scout verjaagd op de tribune.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 01:41   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
GT5
 GT5 - donderdag 20 januari 2011 - 01:57   quote  deeplink  
Lang zit ik al de Feyenoordforums te lezen en denk steeds na elke wedstrijd..het zal toch een keer weer goed moeten komen..dan komt Blokland langs met een hoop geld en weer is die hoop er..dan is er winterstop en gaan ze allemaal naar Oman (ipv naar Coentje)..en nog steeds heb je dan hoop dat Been het idd op de rails krijgt. Maar na vanavond is die hoop weg, hoe kun je idd Luc wisselen terwijl je doelpunten moet maken? Ik weet niet of het helpt als Been weggaat, we houden ons nu al maanden kalm terwijl bij elke andere club de pleuris allang was uitgebroken, maar de vraag is nu voor hoelang nog? Elke thuiswedstrijd weer zo'n 40.000 SUPERTROUWE supporters die ondanks de financieel zware tijden toch maar weer naar de Kuip komen vanuit heel het land. Ze zeggen dat de gifbeker leeg moet, maar ik vraag me wel s af wie hem steeds weer een beetje vult? Hij wil gewoon niet leeg!!! Nogmaals vraag ik me af wie Been moet opvolgen aangezien er een paar op het veld rondlopen die gewoon te beroerd zijn om er in te gaan, ook al ben je jong, juist dan zou je er vol in moeten gaan. Nee ons Feyenoord is doodziek en de spelers ook. En nu ga ik weer verder met mezelf vol te gooien met alcohol zodat morgen wat minder duidelijk aanwezig is. En toch weer dat beetje hoop richting het weekend..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 07:24   quote  deeplink  
Been gaat dit niet meer op de rit krijgen.
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:48 schreef hotjumper het volgende:
Jullie zijn een stel ondankbare honden, Mario heeft alles opzij gezet om zijn club te helpen terwijl hij wist dat er financieel geen ruimte was.
Voor een miljoen salaris zou iedere gek het doen..
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij steekt zijn nek uit omdat hij in een club durft te stappen waarin hij zelf geen financiële ruimte had om echt te investeren. Hij had lekker bij NEC kunnen blijven zitten en wachten tot Feyenoord weer op poten stond om in een gespreid bed te stappen. Hij riskeert professionele zelfmoord met de stap die hij maakte om zijn club te helpen. Hij had er makkelijk onderuit gekund maar hij kwam toch. En zijn salaris is gewoon marktconform in de huidige voetbal wereld.
1 miljoen? nee jumper, ik moet je nu corrigeren als je roept 5 ton is de max maar zelf 1 miljoen pakken met een afkoopsom van 1,5 miljoen.

vervolgens de held willen spelen door je club te willen redden, nee hij heeft zichzelf in de vingers gesneden!
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 20 januari 2011 - 09:22   quote  deeplink  
Omdat we anders weer met 10-0 de boot in waren gegaan? Mario weet ook wat het probleem: niet genoeg kwaliteit, 020 is een miljoen x beter gister man, wees blij dat het bij 2-0 bleef. Heb je gezien hoe Erikssen, De Jong en Imbicilio voetbalden? Man, het talent druipt er vanaf i.t.t. onze talenten.
Ik was op voorhand blij met alles onder de 5-0 denk je dat de spelers niet opgelucht weggingen?
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:22 schreef Marco12345 het volgende:
Omdat we anders weer met 10-0 de boot in waren gegaan? Mario weet ook wat het probleem: niet genoeg kwaliteit, 020 is een miljoen x beter gister man, wees blij dat het bij 2-0 bleef. Heb je gezien hoe Erikssen, De Jong en Imbicilio voetbalden? Man, het talent druipt er vanaf i.t.t. onze talenten.
Ik was op voorhand blij met alles onder de 5-0 denk je dat de spelers niet opgelucht weggingen?
ga lekker naar dat neuzenforum idioot en houd ff je bek! met dat het talent druipt ervan af. vuile jood!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Tsja, hulde dat ie dr aan begon en zn clubliefde, maar inzien dat je het niet op de rit krijgt is ook clubliefde.
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:26 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, hulde dat ie dr aan begon en zn clubliefde, maar inzien dat je het niet op de rit krijgt is ook clubliefde.
+ 1
Vnny
 Vnny - donderdag 20 januari 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:22 schreef Marco12345 het volgende:
Omdat we anders weer met 10-0 de boot in waren gegaan? Mario weet ook wat het probleem: niet genoeg kwaliteit, 020 is een miljoen x beter gister man, wees blij dat het bij 2-0 bleef. Heb je gezien hoe Erikssen, De Jong en Imbicilio voetbalden? Man, het talent druipt er vanaf i.t.t. onze talenten.
Ik was op voorhand blij met alles onder de 5-0 denk je dat de spelers niet opgelucht weggingen?
haha die neuzen waren helemaal niet zo goed, vond het ook erg armoedig, ze werden alleen in het zadel geholpen door het angstige spel van ons.
jo3h
 jo3h - donderdag 20 januari 2011 - 09:29   quote  deeplink  
waarom laat hij bruins staan met een gele kaart en hij speelde weer als een mietje en had makotjo laten staan nee been maakt er een zootje alles loopt door elkaar ziet geen lijn in jongens weten niet waar ze moeten lopen taak van de trainer lijk mij
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 20 januari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:10 schreef Wtje het volgende:

[..]

Waarom zou die dat doen denk je?
had hij verdomme tegen 040 moeten doen.
Toen bleven we vrolijk met 3 spitsen voetballen!!
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 20 januari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Moet menigeen gelijk geven. Heb ook het idee dat Mario dit niet meer op de Been gaat krijgen.
Het voetbal en positie spel ziet er niet uit. Er zit geen beleving in het team en iedereen loopt er als een zombie bij.
Kijk eens op de bank buiten mario om zit daar een Bas van Noordwijk met zijn dikke plofkop. Wat doet ie daar eigenlijk haal willem die kan misschien d.m.v.kleine aanpassingen het team weer een beetje vooruit krijgen. Er moet wat gebeuren geld helpt op dit moment niet alleen. Er moet met de vuist op tafel geslagen worden. Ze zijn niet vooruit te branden. Misschien heeft dit team gewoon niet meer kwaliteit dan wij denken. Maar vind wel dat Wijnaldum en andere zogenaamde talenten wegzakken
Twoface11
 Twoface11 - donderdag 20 januari 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Been zijn tactiek is uitgewerkt, het geloof is er niet meer. Gewoon met Beenhakker vertrekken. Ps neem die Bruins ook gelijk mee wat een pisnicht is dat. Weet het zelf nog niet, maar is er echt een.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 20 januari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
+1 El Aanmeldi!!
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 14:35 schreef Twoface11 het volgende:
Been zijn tactiek is uitgewerkt, het geloof is er niet meer. Gewoon met Beenhakker vertrekken. Ps neem die Bruins ook gelijk mee wat een pisnicht is dat. Weet het zelf nog niet, maar is er echt een.
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 20 januari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
V. Hanegem!!!
turok
 turok - donderdag 20 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 14:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
V. Hanegem!!!
+1
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Ik ben voor een arrogante trainer die de spelers het idee geeft dat ze beste van de wereld zijn. Daarmee behaal je succes, kijk naar van Gaal en Mourinho.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 20 januari 2011 - 14:53   quote  deeplink  
+1
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Aretjo
 Aretjo - donderdag 20 januari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Been heeft niemand beter gemaakt en het spel wordt steeds onsamenhangender en slechter. Dit heeft niets met de jonge leeftijd van de spelers en/of met de blessures te maken. Er worden in het veld de meest onnozele fouten gemaakt en je ziet die fouten elke wedstrijd terug komen. Been zou de eer aan zich moeten houden en op moeten stappen. Heel simpel: Hij heeft het geprobeerd en is niet geslaagd.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:20 schreef richi het volgende:
@ hotjumper. Wat zeg je mario heeft alles opzij gezet? Mario verdiend het meest van iedereen bijna 2 miljoen per jaar. En kijk hoe die feyenoord al maaaanden lang laat spelen. Het is werkelijk niet om aan te zien vooruit druk zetten zit er totaal niet in onder deze zeer defensieve trainer. Ik vind dat mario per direct weg mag gaan want de selectie is onder hem werkelijk dood en dood ziek geworden en ik zie het eigenlijk ook niet meer goedkomen. De geblesseerde spelers waar mensen hier over praten die dan zouden moeten terugkomen dat zijn ook niet de spelers die Feyenoord naar een hoger niveau brengen. Dus ja met dit materiaal moeten we het gaan doen de komende jaren en ik kijk er ook helemaal niet van op dat er een paar spelers weg zouden gaan. Want wie wil nou nog in dit elftal spelen. Het is vrij simpel het komt door mario been! Iedereen die zelf voetbalt die weet dat verliezen niet leuk is Maja ok dat hoort bij het spel he maar wat ik erg pijnlijk vind om te zien is dat het zelfvertouwen van deze jongens afneemt vanwege de speelstijl van mario. Neem vandaag als voorbeeld de verdediging van die joden werden pas op onze helft nog buiten de cirkel van de middellijn opgepakt en dat was al gelijk in het begin vd wedstrijd. Het was echt te zielig om aan te zien. Laat onze jongens nou eens vrij spelen mario in plaats altijd op die kut countervoetbal van je loeren. Het is echt zielig gewoon om aan te zien. Totaal Feyenoord onwaardig! Zelfs in de eigen kuip tegen laag geklasseerde tegenstanders weten we niet meer het spel te maken en zakken we terug op eigen helft. Dat is GDV in de eigen kuip!! Te schandigig voor woorden ook. En daarom hoop ik dat mario weggaat. Geen 1 speler in nog beter geworden onder zijn bewind. Ik zie ze alleen maar slechter worden. En laat die kopie van een been die vlemmings ook maar vertrekken die voegt ook helemaal
Niks toe aan deze selectie. En ik weet dat heel veel mensen voor mario zijn en ik vind het ook wel een aardige kerel hoor ik heb niks tegen hem verder Maja wees is realistisch hij maakt Feyenoord niet beter!
Fernandez en Jon Dahl voegen inderdaad niks toe aan dit elftal hahahahaha mafkut.
Het probleem is een selectie die geen winnaars mentaliteit heeft en clubliefde blijkbaar niet als motivatie ziet. Dat kan onze bejubelde jeugdopleiding zich aanrekenen.

Oh ja ik heb ruim 30 jaar gevoetbald en getraint onder één van de beste trainers van Noord Holland, Kkl kan dit bevestigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door hotjumper --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 15:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
OVER EEN HALFUUR (15:40) KOMT BEEN AAN HET WOORD OP VI RADIO.

DERKSEN HEEFT NET AL GEMELDT (14:30) DAT HET VANAVOND EINDE VERHAAL KAN ZIJN VOOR BEEN.

http://twitter.com/VI_nl/vi-radio
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
http://www.rtvrijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Fjanuari%2FPOLL%20Mario%20Been%20is%20nog%20steeds%20de%20juiste%20man%20voor%20Feyenoord
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Ernstig he MMM. 28 procent voor 72 procent tegen
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Precies, 't lijkt me duidelijk..
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
http://twitter.com/ronplaisier

radio rijnmond verslaggever > vergadering vanavond over been
Quiroz
 Quiroz - donderdag 20 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
BEEN OPROTTEN!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been moet ontslag nemen









0.0070719