BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been moet ontslag nemen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Als je mario been zoekt op twitter krijg je resultaten als: "OMG I have been playin mario all night!"
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
HahahHAahah

hier nog 1: I brought Mario kart along hehe. Its been at least 2 years since I last touched my wii

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Vismeloen --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 16:01   quote  deeplink  
@SuperMarioMugan aww mario, your vodka bottle been talkin to you again! Nothin worse than a hangover :/ boooo.. Wud love a tweet back
DY
 DY - donderdag 20 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
vlemmings als hoofdtrainer voor de rest van het seizoen.
2 jaar geleden liep het toen ook opeens weer?
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 20 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 16:53 schreef DY het volgende:
vlemmings als hoofdtrainer voor de rest van het seizoen.
2 jaar geleden liep het toen ook opeens weer?
nope
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 16:58 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

nope
+1
Stannie02
 Stannie02 - donderdag 20 januari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Ik vond van Beukering gisteren eigenlijk wel lekker fel. Ik vond hem eigenlijk best wel aardig spelen gisteren de keren dat hij balbezit of bij een actie betrokken was.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:02 schreef Stannie02 het volgende:
Ik vond van Beukering gisteren eigenlijk wel lekker fel. Ik vond hem eigenlijk best wel aardig spelen gisteren de keren dat hij balbezit of bij een actie betrokken was.
zeker ,hem valt ook niks te verwijten....
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 20 januari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 16:53 schreef DY het volgende:
vlemmings als hoofdtrainer voor de rest van het seizoen.
2 jaar geleden liep het toen ook opeens weer?
Overige activiteitenNaast zijn werkzaamheden als trainer ontwikkelde Vlemmings ook een eigen filosofie die hij de titel VoetbalCoaching gaf. Samen met sportpsycholoog Paul van Zwam heeft hij een bedrijf opgericht die zijn gedachten uitdraagt. Vlemmings verzorgt opleidingen en lezingen over door hem ontwikkelde methodieken voor coaches en managers van profclubs, maar ook bij bedrijven. De belangrijkste gedachte achter VoetbalCoaching is dat spelers moeten leren zelf keuzes te maken.

We werden 7e dat seizoen weet niet wat jij onder lopen verstaat?!
Daarbij lees bovenstaande:wat hem in een middagje bij bedrijven lukt,lukt maar al ruim 2 jaar niet bij een selectie waar hij dagelijks mee werkt(doel natuurlijk op de laatste zin)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Wolfmen --
hoolie077
 hoolie077 - donderdag 20 januari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
weg dr mee zeker als je zon dombo as wijnaldun 90 minuten laat staan die kon niks gisteren alleen pingelen en ballen verliesen weg dr me
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 15:52 schreef El Aanmeldi het volgende:
Been ga aub weg
en dan?
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:23 schreef El Aanmeldi het volgende:
dan maakt van hanegem het seizoen af als trainer, dan in de zomer kijken wat de directie zegt. De directie heeft zijn krediet eigenlijk ook al verspeeld, maar daar heb ik nog net iets meer vertrouwen in dan in been. Maar zodra we been kunnen ontslaan moeten ze dat doen om daadkrachtig te handelen op dit moment.
Feyenoord is, los van het feit of het een juiste beslissing zou zijn, financieel niet bij machte om Mario weg te sturen.
Ik ben wel met je eens dat Willem van Hanegem zeker een bijdrage zou kunnen leveren aan dit Feyenoord.
Mario heeft overigens al in de media kenbaar gemaakt dat Willem altijd welkom is om over voetbal te komen praten en heeft gelijktijdig aangegeven dat hij dit zou toejuichen vanwege het feit dat ook hij, Mario dus, daar alleen maar beter van zou kunnen worden.
Dus ik zou zeggen; Willem, stap morgenochtend in je auto en zoek Mario ff op!
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Geruchten worden sterker rond mogelijk vertrek Been.

Edward van Cuilenborg, Feyenoord-watcher, meegereisd naar Oman en insider van de club meldt net dat er binnen de directie twijfel bestaat over Been. Iets wat verslaggever van Radio Rijnmond Ronny Plaisier ook al meldde en natuurlijk Derksen op Vi Radio.

Ik denk dat de tijd is gekomen voor Mario, denk zelfs dat hij de Graafschap niet haalt.
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:40 schreef Vismeloen het volgende:
Geruchten worden sterker rond mogelijk vertrek Been.

Edward van Cuilenborg, Feyenoord-watcher, meegereisd naar Oman en insider van de club meldt net dat er binnen de directie twijfel bestaat over Been. Iets wat verslaggever van Radio Rijnmond Ronny Plaisier ook al meldde en natuurlijk Derksen op Vi Radio.

Ik denk dat de tijd is gekomen voor Mario, denk zelfs dat hij de Graafschap niet haalt.
lijkt mij een zeer onverstandige stap
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

lijkt mij een zeer onverstandige stap
ze kunnen beter been een paar wedstrijden op nonactief zetten.
haal pierre v hooijdonk maar ff binnen als intrim,mocht het dan gaan lopen
is het gedaan met mario.blijft het niveau het zelfde dan mag hij terug komen
en gaat de zweep erover in samenwerking tussen been v hooijdonk en v hanegem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Leon FR1908 --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ze kunnen beter been een paar wedstrijden op nonactief zetten.
haal pierre v hooijdonk maar ff binnen als intrim,mocht het dan gaan lopen
is het gedaan met mario.blijft het niveau het zelfde dan mag hij terug komen
en gaat de zweep erover in samenwerking tussen been v hooijdonk en v hanegem.
eens. pierre zal wel effe strontluiers ophangen met rugnummers erop. dat zal ze leren!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
ik denk dat alleen Willem er bij betrekken wel eens voldoende kan zijn
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Been (voorlopig) handhaven. Van Noortwijk weg, dat salaris besteden aan iemand die die gasten het vuur aan de schenen leggen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:52 schreef sevillana het volgende:
ik denk dat alleen Willem er bij betrekken wel eens voldoende kan zijn
ik denk het ook wel idd maar ik heb zo het idee dat ik
pierre zijn kwaliteiten heb onderschat..
ook hem heb ik vervloekt maar ik begrijp nu pas waarom
de schaar in de guzmans petje werd gezet...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:54 schreef FR-Henk het volgende:
Been (voorlopig) handhaven. Van Noortwijk weg, dat salaris besteden aan iemand die die gasten het vuur aan de schenen leggen
afkoopsom Henk?
V Noortwijk krijg al dat geld mee tot einde contract dus dan houden ze niks over ?
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

afkoopsom Henk?
V Noortwijk krijg al dat geld mee tot einde contract dus dan houden ze niks over ?
begrijp sowieso al niet wat ie van Noortwijk wel of niet doet in de Kuip
DY
 DY - donderdag 20 januari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:09 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Overige activiteitenNaast zijn werkzaamheden als trainer ontwikkelde Vlemmings ook een eigen filosofie die hij de titel VoetbalCoaching gaf. Samen met sportpsycholoog Paul van Zwam heeft hij een bedrijf opgericht die zijn gedachten uitdraagt. Vlemmings verzorgt opleidingen en lezingen over door hem ontwikkelde methodieken voor coaches en managers van profclubs, maar ook bij bedrijven. De belangrijkste gedachte achter VoetbalCoaching is dat spelers moeten leren zelf keuzes te maken.

We werden 7e dat seizoen weet niet wat jij onder lopen verstaat?!
Daarbij lees bovenstaande:wat hem in een middagje bij bedrijven lukt,lukt maar al ruim 2 jaar niet bij een selectie waar hij dagelijks mee werkt(doel natuurlijk op de laatste zin)
en waar kwamen we vandaan de ergens tussen de 15 en 13e plek.
en door hem haalde we tenminste nog de play offs en we wonnen nog van psv zelfs....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Jaaaah, shit, afkoopsom. Is ie niet te helpen om tot zelfinzicht te komen en ontslag te nemen?
giel
 giel - donderdag 20 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
heel snel w van h halen he been is inderdaat de weg kwijk mokotja voor de beuk niet meer normaal en bahia meteen eruit voor de vrij
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 18:07   quote  deeplink  
bedankt giel.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:40 schreef Vismeloen het volgende:
Geruchten worden sterker rond mogelijk vertrek Been.

Edward van Cuilenborg, Feyenoord-watcher, meegereisd naar Oman en insider van de club meldt net dat er binnen de directie twijfel bestaat over Been. Iets wat verslaggever van Radio Rijnmond Ronny Plaisier ook al meldde en natuurlijk Derksen op Vi Radio.

Ik denk dat de tijd is gekomen voor Mario, denk zelfs dat hij de Graafschap niet haalt.
Als het bestuur Been weg stuurt zijn het nog grotere hufters als ik gedacht, je ontneemt iemand de middelen om goed te kunnen werken en verwijt hem vervolgens dat ie geen optimaal resultaat behaalt.

Dan heb ik het nog geeneens over de maatregelen die ze nemen om de afstand tussen de selectie en de supporters te vergroten. (eerste training, laatste training voor klassieker, niet bijwonen crematie Coen Moulijn).
dordrecht
 dordrecht - donderdag 20 januari 2011 - 18:22   quote  deeplink  
Het is gewoon klote zoals het nu bij feyenoord gaat.Denk niet dat mario over al de schuld van moeten krijgen bedoel die jongens kunnen echt wel voetballen en miss heeft mario wel verkeerde wissels of zet ie sommige verkeerd neer maar die jongens moeten het laten zien op het veld.Willen zij ooit naar een topclub dan zouden ze toch beter moeten gaan voetballen want als je gisteren bahia een pass ziet geven dat was gewoon om te huilen.
Als dat soort jongens al aangeven van we willen weg of we weten niet of we willen verlengen dan zeg ik op mijn beurt weg ermee.
Vlaar weet het nog niet terwijl ik denk jonge je bent meer geblesseerd geweest dan vind ik dat je zeker je contract moet verlengen.
Bij feyenoord missen we leiders in het veld een soort van wonderen,bosvelt.
Maar welke trainen zou het wel kunnen? en welke trainer heeft er zin in om bij feyenoord te komen want laten we met zn allen eerlijk wezen alles draait om geld en zeker als je kwaliteit wilt.
Ik zeg laat mario gewoon het seizoen afmaken en proberen en hopen dat we er nog wat van kunnen maken want 13e plek is niet feyenoord waardig
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als het bestuur Been weg stuurt zijn het nog grotere hufters als ik gedacht, je ontneemt iemand de middelen om goed te kunnen werken en verwijt hem vervolgens dat ie geen optimaal resultaat behaalt.

Dan heb ik het nog geeneens over de maatregelen die ze nemen om de afstand tussen de selectie en de supporters te vergroten. (eerste training, laatste training voor klassieker, niet bijwonen crematie Coen Moulijn).
Zou in ieder geval te vroeg zijn. Tegen 020 kun je verliezen, eerlijk is eerlijk. Geef hem nog enkele weken.
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:22 schreef dordrecht het volgende:
Het is gewoon klote zoals het nu bij feyenoord gaat.Denk niet dat mario over al de schuld van moeten krijgen bedoel die jongens kunnen echt wel voetballen en miss heeft mario wel verkeerde wissels of zet ie sommige verkeerd neer maar die jongens moeten het laten zien op het veld.Willen zij ooit naar een topclub dan zouden ze toch beter moeten gaan voetballen want als je gisteren bahia een pass ziet geven dat was gewoon om te huilen.
Als dat soort jongens al aangeven van we willen weg of we weten niet of we willen verlengen dan zeg ik op mijn beurt weg ermee.
Vlaar weet het nog niet terwijl ik denk jonge je bent meer geblesseerd geweest dan vind ik dat je zeker je contract moet verlengen.
Bij feyenoord missen we leiders in het veld een soort van wonderen,bosvelt.
Maar welke trainen zou het wel kunnen? en welke trainer heeft er zin in om bij feyenoord te komen want laten we met zn allen eerlijk wezen alles draait om geld en zeker als je kwaliteit wilt.
Ik zeg laat mario gewoon het seizoen afmaken en proberen en hopen dat we er nog wat van kunnen maken want 13e plek is niet feyenoord waardig
eens
realistisch
 realistisch - donderdag 20 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:40 schreef Vismeloen het volgende:
Geruchten worden sterker rond mogelijk vertrek Been.

Edward van Cuilenborg, Feyenoord-watcher, meegereisd naar Oman en insider van de club meldt net dat er binnen de directie twijfel bestaat over Been. Iets wat verslaggever van Radio Rijnmond Ronny Plaisier ook al meldde en natuurlijk Derksen op Vi Radio.

Ik denk dat de tijd is gekomen voor Mario, denk zelfs dat hij de Graafschap niet haalt.
laten we het hopen vismeloen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:24 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens
wat maakt mij niet uit maar er moet snel iets gebeuren waardoor we vertrouwen krijgen
want dit gaat niet langer..
simondehongaar
 simondehongaar - donderdag 20 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
zou het verschrikkelijk klote vinden.
ER is geen trainer op deze hele wereld die deze verwende
jochies beter kan laten voetballen.
Voetbal is voor de meeste van deze jochies gewoon bijzaak,laat staan
dat ze een feyenoord hart hhebben
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 21:55 schreef simondehongaar het volgende:
zou het verschrikkelijk klote vinden.
ER is geen trainer op deze hele wereld die deze verwende
jochies beter kan laten voetballen.
Voetbal is voor de meeste van deze jochies gewoon bijzaak,laat staan
dat ze een feyenoord hart hhebben
Je kan al snel Nederlands Simon
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 20 januari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Helaas kan dit wel eens 110% waarheid zijn, ligt het niet aan Mario, maar aan die luie kereltjes.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 20 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 21:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Je kan al snel Nederlands Simon
Hij is in de minderheid:)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 21:55 schreef simondehongaar het volgende:
zou het verschrikkelijk klote vinden.
ER is geen trainer op deze hele wereld die deze verwende
jochies beter kan laten voetballen.
Voetbal is voor de meeste van deze jochies gewoon bijzaak,laat staan
dat ze een feyenoord hart hhebben
Voor een hongaar schrijf je goed nederlands:)

Maar je hebt gelijk: ik zou die hele selectie maar eens op mentaliteit gaan testen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Mischien kan de "gebakken lucht b.v." van vlemming wat workshops geven voor een kleine vergoeding.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 21:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Voor een hongaar schrijf je goed nederlands:)

Maar je hebt gelijk: ik zou die hele selectie maar eens op mentaliteit gaan testen.
nou de test is allang passè henk :)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:03 schreef hotjumper het volgende:
Mischien kan de "gebakken lucht b.v." van vlemming wat workshops geven voor een kleine vergoeding.
en vergeet z'n partner niet....Van ZWAMmen...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nou de test is allang passè henk :)
Dikke Fail
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
idd Jumpert
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nou de test is allang passè henk :)
Is waar, maar de ultieme mentaliteitstest mist nog...Zaterdagavond na Graafschap alle toiletten in De Kuip schoonmaken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is waar, maar de ultieme mentaliteitstest mist nog...Zaterdagavond na Graafschap alle toiletten in De Kuip schoonmaken.
ik weet wat beters,huilend het veld af door een giftig legioen...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 januari 2011 - 07:59   quote  deeplink  
woehoe verrassing, hij is er nog!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 21 januari 2011 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is waar, maar de ultieme mentaliteitstest mist nog...Zaterdagavond na Graafschap alle toiletten in De Kuip schoonmaken.
incl de hoekjes boven aan de trappen. daar word ook nog wel eens gezeken. moi included. moet je heel die trap weer af. red je niet altijd he, met dat slootzeikuilepis als bier
raket
 raket - vrijdag 21 januari 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 17:54 schreef FR-Henk het volgende:
Been (voorlopig) handhaven. Van Noortwijk weg, dat salaris besteden aan iemand die die gasten het vuur aan de schenen leggen
Juist die dikke moet zeker weg.Ga ik me steeds meer aan ergeren.Straalt helemaal niks uit op die bank en hij doet ook niks
biak
 biak - vrijdag 21 januari 2011 - 10:17   quote  deeplink  
omdat je dan een vrijetrap tegen krijg en een gele kaart , je mag geen ballen pakken.
Wel bij korfbal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been moet ontslag nemen









0.0088679