BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het grote tering naar de nering topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
zeg het maar heren! alleen als je voor been bent reageren graag. anti topics zijn er al!! mijn frustratie ten opzichte van mario zijn wissels zijn beetje gezakt. en spelen sinds een uur of 3 weer op!! mario moet blijven alleen niet in de kuip. hij geeft alles voor de club! alleen werkt het niet. alles is flop. dus allemaal optyfen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door FR-Han --
realistisch
 realistisch - donderdag 20 januari 2011 - 00:12   quote  deeplink  
slotje!!!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:12 schreef realistisch het volgende:
slotje!!!!
in je gedachtegang graag mafkees
Terminator
 Terminator - donderdag 20 januari 2011 - 00:14   quote  deeplink  
HAHAHAH hoe durf je!!

SLOTJE!
woutah
 woutah - donderdag 20 januari 2011 - 00:15   quote  deeplink  
das weer eens wat anders.
Terminator
 Terminator - donderdag 20 januari 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:14 schreef obiku010 het volgende:

[..]

in je gedachtegang graag mafkees
ach we zijn allemaal maf toch??hahaha
been is toch ook een mafkees dus wrom wij niet??
steunen???been is al genoeg gesteund!!!opzoutuh!!ga lekker met luigi in bad zitten met eendjes spelen ofsow!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Terminator --
realistisch
 realistisch - donderdag 20 januari 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:14 schreef obiku010 het volgende:

[..]

in je gedachtegang graag mafkees
wel onderbouwen he maffe mario
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:14 schreef Terminator het volgende:
HAHAHAH hoe durf je!!

SLOTJE!
rood witte harten zoeken elkaar op. been is rood wit! obiku is rood wit! denk dat het eerder aan de splers mentaliteit ligt
Els
 Els - donderdag 20 januari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Ik geloof niet in paniekvoetbal en vind dat de club gebaat is bij rust. Op volstrekt stupide moment heeft het bestuur van de club de rust uit handen gegeven. Mario was bij Excelsior en NEC een prima coach, als hij dat bij Feyenoord niet is, moet Feyenoord eens heel goed nadenken hoe dit soort fenomen op gang komen. Bepaalde spelers en trainers hebben het moeilijk bij Feyenoord, soms is de reden makkelijk aanwijsbaar, maar vaak niet. Feyenoord moet zich in die situaties verdiepen en zorgen dat dit wordt opgelost. Ik hoop, dat Mario in elk geval tot het einde van het seizoen blijft, dan is de zomer een prima moment om te evalueren en evt actie te ondernemen.
Ik ben bang, dat de situatie bij Feyenoord gewoon echt niet zo rooskleurig is als wij denken, dus een trainer van kaliber, zonder Feyenoordhart a la Mario, stapt er niet in. Er is nl meer te verliezen dan te winnen.
realistisch
 realistisch - donderdag 20 januari 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:15 schreef Terminator het volgende:

[..]

ach we zijn allemaal maf toch??hahaha
been is toch ook een mafkees dus wrom wij niet??
steunen???been is al genoeg gesteund!!!opzoutuh!!ga lekker met luigi in bad zitten met eendjes spelen ofsow!
ja eens, opzoutuh met maffe mario bahia, bruis en mario opzouttuhh
Marsss
 Marsss - donderdag 20 januari 2011 - 00:20   quote  deeplink  
Steunen.... Ik weet niet hoe lang je nog van plan bent om hem te steunen, maar als je hem nog lang blijft steunen moet je volgend jaar naar Helmond Sport uit hoor... Het lijkt een cynische opmerking, maar het is de keiharde werkelijkheid. Hij moet zo snel mogelijk worden vervangen door een trainer die deze mannen wel aan het voetballen krijgt.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:17 schreef realistisch het volgende:

[..]

wel onderbouwen he maffe mario
jij bent echt dom. de onderbouwing staat gvd in het eerste stukje. denk je dat mario nu lekker in de bus zit? die is vertyft. net als wij. geef de schuld aan lakse spelers die denken dat ze er al zijn. maar vertel jij eens buiten sommige niet handige wissels wat mario fout doet. dat bruins geen ballen hebt is dat mario zijn schuld? dat gini niet overspeeld, is dat de fout van mario? of zoumario gezegt hebben he gini, doe maar lekker alles alleen, en pruts maar wat aan? of bahia, houd je tegenstandert maar lekker vast, sleur hem naar de grond want het is in de 16. je doet je naam weinig eer aan
Terminator
 Terminator - donderdag 20 januari 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:18 schreef obiku010 het volgende:

[..]

rood witte harten zoeken elkaar op. been is rood wit! obiku is rood wit! denk dat het eerder aan de splers mentaliteit ligt
ok dat is ook zo dat ben ik met je eens maar echt je kan nu toch ook niet meer ontkennen dat mario er zeker ook een negatieve invloed op heeft of niet met zijn hele laten en doen??ik bedoel nogmaals feyenoord vind ik doet niks onder voor ajaks als ze normaal eigen voetbal gaan spelen maar ja omdat we al jaren problemen in die aarsena hebben en totaal geen eigenwaarde hebben om maar ook enigzins die natte neuzen aan te pakken op hun zwakke plekken ja win je daar in ieder geval nooit!ajaks speelt werkvoetbal hoor!feyenoord heeft voetballende voetballers maar als je iedere keer tegen je eigen aard gaat spelen ja dan kom je ook niet voorin!hoe kun je nu zo verdedigend gaan spelen en dan aanvallende spelers erin gaan zetten??ga dan gewoon met 11 verdedigers spelen!dan weet je zeker dat je geen doelpunt tegen krijgt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Terminator --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:19 schreef realistisch het volgende:

[..]

ja eens, opzoutuh met maffe mario bahia, bruis en mario opzouttuhh
wil je dan je anti ding voor je anti mario topic bewaren. want je reageert hier alleen maar off-topic
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:20 schreef Marsss het volgende:
Steunen.... Ik weet niet hoe lang je nog van plan bent om hem te steunen, maar als je hem nog lang blijft steunen moet je volgend jaar naar Helmond Sport uit hoor... Het lijkt een cynische opmerking, maar het is de keiharde werkelijkheid. Hij moet zo snel mogelijk worden vervangen door een trainer die deze mannen wel aan het voetballen krijgt.
noem er maar een die er aan wil beginnen die het beter doet met wat kan!! en betaalbaar is ook nog. en dat is het probleem. de meeste fikken mario af, maar zeggen niet hoe het wel moet. dus is het loos gelul. en dat zijn nepfans. inhoudloos gezwam!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 00:38   quote  deeplink  
Tegen 020 verliezen is kut maar kan, gezien de verhoudingen. Het wordt een ander verhaal als Feyenoord het bij herhaling laat liggen tegen minder sterke tegenstanders.
Wel baart de spirit binnen het team zorgen. Daar is Mario verantwoordelijk voor.
In principe seizoen afmaken, maar in loop februari geen verbetering vraagt ingrijpen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 januari 2011 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:11 schreef obiku010 het volgende:
zeg het maar heren! alleen als je voor been bent reageren graag. anti topics zijn er al!! mijn frustratie ten opzichte van mario zijn wissels zijn beetje gezakt. mario moet blijven. hij geeft alles voor de club!
Goede topic!

+1

EDIT

Steunen is GOUD inderdaad. Maar het wordt tijd dat sommige spelers eens een gigantische schop onder hun hol krijgen. met name Bahia, Bruins en Wijnaldum. ik ken een paar mooie plekjes op de bank die zij kunnen warmhouden. het kan niet zo zijn dat wedstrijd na wedstrijd niet presteren wordt beloond met een nieuwe basisplek. de boel moet es op scherp worden gezet. voor hen De Vrij, Cabral en Fer in de basis. (hopelijk is die laatste fit, anders krijgt of Gini of Luigi nog een laatste kans)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 07:16   quote  deeplink  
ik heb gisteren al mijn vertrouwen verloren dat dit nog goed gaat komen.
Openlijk spelers afvallen ook nog.
Het sprookje is uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 januari 2011 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 07:16 schreef Stylzz het volgende:
ik heb gisteren al mijn vertrouwen verloren dat dit nog goed gaat komen.
Openlijk spelers afvallen ook nog.
Het sprookje is uit.
dat gevoel had ik ook, maar we kunnen ons juist nu niet neerleggen bij de situatie. hopelijk zaterdag de ommekeer....

maar ik weet niet hoeveel zaadwedstrijden ik nog aankan. waarom loopt niet iedereen de kloten uit zijn lijf, ik begrijp dat echt niet. waarom begrijpt het meerendeel kennelijk niet wat spelen voor Feyenoord betekend, wat de klassieker betekend! jezus ik zou me doodschamen als ik de inzet aan de dag legde die de meeste spelers gister tentoon spreidde....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door T-FeYeN00rD --
Els
 Els - donderdag 20 januari 2011 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 07:16 schreef Stylzz het volgende:
ik heb gisteren al mijn vertrouwen verloren dat dit nog goed gaat komen.
Openlijk spelers afvallen ook nog.
Het sprookje is uit.
+1
Vnny
 Vnny - donderdag 20 januari 2011 - 07:28   quote  deeplink  
Ik ben zeker (niet meer) pro Been maar vind wel dat we geen goed alternatief hebben, Mario ontslaan kost geld, veel geld dat we niet hebben. Ik ben er ook niet van overtuigd dat een opvolger het beter zal doen met dit materiaal. Ik ben bang dat er niks anders op zit dan Mario nog een half seizoen de kans te geven.

Ik zou wel graag van Hanegem opgenomen zien in de technische staf, pleur eerst die nobodys van Noortwijk en Vlemmings eruit om plaats maken voor Willem.
Dan kan Willem de veldtraining overnemen en Mario meer de dingen op de voorgrond doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Vnny --
el-loco
 el-loco - donderdag 20 januari 2011 - 07:39   quote  deeplink  
Ik heb het gehad met been!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 07:39   quote  deeplink  
Mario moet zelf ook inzien dat t gewoon niet meer gaat.
Dit is mijn Feyenoord niet meer, laffe angsthazen op t veld.
Ajax was op zich helemaal niet zo veel beter, maar als je alleen maar achter uit loopt. En dat is gewoon de tactiek van de trainer geweest, als je dan na 20minuten al kan zien dat dat niet werkt (eigenlijk na 5mins al) moet je ingrijpen.
Doet ie niet. Wacht tot de 60e minuut ofzo.

En dat gebeurt eigenlijk elke week, alleen deze wedstrijd was het echt pijnlijk. Ajax was t hele seizoen niet om aan te zien. kick & rush.

Er komt een nieuwe trainer, die traint een paar weken puur op positiespel, inpassen en lopen.
Ik heb gisteren in de wedstrijd maar 1 speler van Ajax zien stil staan. STEEKELENBURG.
Ik geloof niet dat onze spelers veel minder zijn dan die van Ajax, maar met deze trainer, t gaat gewoon niet meer. Volgens mij beginnen de spelers de boel ook langzaam te saboteren.
plannetje
 plannetje - donderdag 20 januari 2011 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:23 schreef obiku010 het volgende:

[..]

wil je dan je anti ding voor je anti mario topic bewaren. want je reageert hier alleen maar off-topic
obiku, jij gaat mij toch niet vertellen dat je het een wijs besluit vind dat hij luigi opstelt??? die jongen moet gewoon weg bij feyenoord. Op het moment dat wij onze laatste man in spelen en die verziekt 38 keer de bal omdat hij niet kan opbouwen worden we aangesproken dat wij dat NIET moeten dan been doet niets en laat BAHIA alle ballen opeisen!! die gozer ken gewoon niet voetballen.
Collin
 Collin - donderdag 20 januari 2011 - 08:14   quote  deeplink  
Ik vind dat ie gelijk heb om sommige spelers af te vallen in het openbaar. die gini blijft prutsen, castaignos is een ander verhaal die komt net kijken. gini speelt nu al 3 jaar in 1.el ahmadi is bij vlagen goed maar meer kut. en zo kan ik nog wel ff verder gaan. Been moet maar eens mensen gaan passeren vind ik.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:14 schreef Collin het volgende:
Ik vind dat ie gelijk heb om sommige spelers af te vallen in het openbaar. die gini blijft prutsen, castaignos is een ander verhaal die komt net kijken. gini speelt nu al 3 jaar in 1.el ahmadi is bij vlagen goed maar meer kut. en zo kan ik nog wel ff verder gaan. Been moet maar eens mensen gaan passeren vind ik.
Durft ie niet, bang dat t nog minder gaat en in die positie zit je nu niet.
als je 7e of 8e had gestaan ruim boven de streep had ie t gedaan.
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 08:18   quote  deeplink  
Ga maar lekker golfen met Leo
Collin
 Collin - donderdag 20 januari 2011 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Durft ie niet, bang dat t nog minder gaat en in die positie zit je nu niet.
als je 7e of 8e had gestaan ruim boven de streep had ie t gedaan.
Maar ja net zoals jezelf al zei, zo gaat het gewoon niet meer. ik hou me hart vast voor zaterdag. als je zo tegen de graafschap speel ga je der ook aan.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:13 schreef plannetje het volgende:

[..]

obiku, jij gaat mij toch niet vertellen dat je het een wijs besluit vind dat hij luigi opstelt??? die jongen moet gewoon weg bij feyenoord. Op het moment dat wij onze laatste man in spelen en die verziekt 38 keer de bal omdat hij niet kan opbouwen worden we aangesproken dat wij dat NIET moeten dan been doet niets en laat BAHIA alle ballen opeisen!! die gozer ken gewoon niet voetballen.
mario kan het gewoon niet alleen. er moet een sterke ras Feyenoorder erbij. willem moet op de bank naast been. om been te sturen met wisselbeleid. willem kan het ook niet meer alleen. mischien dat de jonge gasten dan wel aan het voetballen raken. ik zou zo gauw niet weten welke trainer er nu wel de boel draaiend krijgt. en ook nog betaalbaar is. willem moet komen!!! tuurlijk waren de wissels weer eens laf. maar 2-0 tegen 020 is eigelijk een meevaller. alleen ontbeert het team aan lef en inzet. en als het dan nog kut is in mei, dan opn evalueren. en kijken of er vooruitgang in zit.
Collin
 Collin - donderdag 20 januari 2011 - 08:22   quote  deeplink  
het is 2-0 gebleven omdat die joden veel kansen verprutst hebben en omdat mulder een paar goeie reddingen had. het had zo 5 of 6-o kunnen worden
fernadez
 fernadez - donderdag 20 januari 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:11 schreef obiku010 het volgende:
zeg het maar heren! alleen als je voor been bent reageren graag. anti topics zijn er al!! mijn frustratie ten opzichte van mario zijn wissels zijn beetje gezakt. mario moet blijven. hij geeft alles voor de club!
ik geloof dat je niet goed wijs ben wel???????????????
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 08:36   quote  deeplink  
Voor Been! Voor altijd!
plannetje
 plannetje - donderdag 20 januari 2011 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:19 schreef obiku010 het volgende:

[..]

mario kan het gewoon niet alleen. er moet een sterke ras Feyenoorder erbij. willem moet op de bank naast been. om been te sturen met wisselbeleid. willem kan het ook niet meer alleen. mischien dat de jonge gasten dan wel aan het voetballen raken. ik zou zo gauw niet weten welke trainer er nu wel de boel draaiend krijgt. en ook nog betaalbaar is. willem moet komen!!! tuurlijk waren de wissels weer eens laf. maar 2-0 tegen 020 is eigelijk een meevaller. alleen ontbeert het team aan lef en inzet. en als het dan nog kut is in mei, dan opn evalueren. en kijken of er vooruitgang in zit.
2-0 is een meevaller???? heb jij nou een feyenoord hart!!!?? zxe moeten die joden hun harten eruit trekken op dat veld!! gebitten moeten eruit gelopen worden!! dat is feyenoord!
het zijn gewoon mietjes@!@
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 08:39   quote  deeplink  
je reageert of topic. als je me even verteld hoe jij het wel wil, en met welke mogelijkheden je dat zou willen zien. dan is je post de moeite waard. wie wil je dan? iemand die wil, betaalbaar is en ooknog een Feyenoord hart heeft. denk dat alleen pastoor dan nog overblijft? daarom vind ik dat va hanegem naast been moet plaatsnemen. om hem te helpen met de jonge gassies en het wisselbeleid enzo. tuurlijk is er veel op been aan te merken. maar wie kan het nu wel dan fernadez? lekker zeggen dat ik niet wijs ben is makkelijk. zeg maar hoe het moet. dan help je in ieder geval
bakray
 bakray - donderdag 20 januari 2011 - 08:43   quote  deeplink  
als je elke keer die bruins en bahia blijft op stellen en ook nog in zo'n wedstrijd mokotjo wisselt en niet bruins (ook met geel) ja geef je toch tot nadenken
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:37 schreef plannetje het volgende:

[..]

2-0 is een meevaller???? heb jij nou een feyenoord hart!!!?? zxe moeten die joden hun harten eruit trekken op dat veld!! gebitten moeten eruit gelopen worden!! dat is feyenoord!
het zijn gewoon mietjes@!@
dat snap ik toch ook wel. maar was jij echt zo naief dat je effe 3 punten zou pakken als we al verliezen van de onderste clubs. mietjes zijn het zeker eens. daarom mag willem helpen on te kijken of hij wel die gassies aan het spelen kan krijgen. mijn hart is zo rood wit als hij maar zijn kan. maar realisme moet er ook zijn. dit gaat puur om dat het geen zin heeft been eruit te werken. want er is denk niemand anders diet wel gaat lukken en ook nog haalbaar is of uberhaubt wil. verder ben ik het echt wel met je eens. heb gister ook happen uit me blik bier genomen van frustratie. ook ik hen 90 minuten lopen vloeken en ook nog erna tot een uur of 12. maar ik wil weten wie jullie dan wel zien als haalbare of betere trainer en of staf
plannetje
 plannetje - donderdag 20 januari 2011 - 08:44   quote  deeplink  
been is een laf mannetje want hij moet niks van willem hebben maar nu leo weg is ineens wel!! hij kan het dus niet alleen... en haal die bahia en bruins eruit! dat zijn rotte appels.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:36 schreef hotjumper het volgende:
Voor Been! Voor altijd!
zijn wij het iig eens!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:44 schreef plannetje het volgende:
been is een laf mannetje want hij moet niks van willem hebben maar nu leo weg is ineens wel!! hij kan het dus niet alleen... en haal die bahia en bruins eruit! dat zijn rotte appels.
denk dat leo willem heeft tegen gehouden. dat is wat ik denk. kan het fout hebben
en over de flop rio en die breiende sokken homo ben ik het eens. te laag voor de eredivisie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door FR-Han --
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:43 schreef bakray het volgende:
als je elke keer die bruins en bahia blijft op stellen en ook nog in zo'n wedstrijd mokotjo wisselt en niet bruins (ook met geel) ja geef je toch tot nadenken
Been is een tactisch onbenul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door MMM --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 20 januari 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:36 schreef hotjumper het volgende:
Voor Been! Voor altijd!
Ik ga heel ver met je mee en vind oo kdat de club gebaat is bij rust, maar ik vind wel dat Been op het matje geroepen moet worden door Gudde. Openlijk je eigen speler afvallen en aan hun talenten twijfelen is natuurlijk van de zotte. Onbegrijpelijk dat Been dit doet. De enige reden kan zijn dat hij andere clubs nu af doet schrikken om ze te kopen zodat ze bijtekenen, maar na zo'n opmerking van je coach is de kans groot dat ze neit meer willen bijtekenen.
biba1970
 biba1970 - donderdag 20 januari 2011 - 08:57   quote  deeplink  
ajaks speelt werkvoetbal hoor hee terminator volgens mij ben je de weg kwijt ben ajax supporter maar vind feyenoord ook een mooie club jaaaaaaa dat is mogelijk heb een hekel aan de lampjes maar even over been goeie man aardige man maar ben echt bang dat hij ze niet aan het voetballen krijgt maar wijnaldum en bruins en bahia is werkelijk triest ik hoop voor jullie dat het allemaal snel beter gaat
bakray
 bakray - donderdag 20 januari 2011 - 08:58   quote  deeplink  
het heb ook met lef te maken als ja al als aangeschoten wild het veld instap dan vraag je er om,misschien een mental coach?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:55 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ik ga heel ver met je mee en vind oo kdat de club gebaat is bij rust, maar ik vind wel dat Been op het matje geroepen moet worden door Gudde. Openlijk je eigen speler afvallen en aan hun talenten twijfelen is natuurlijk van de zotte. Onbegrijpelijk dat Been dit doet. De enige reden kan zijn dat hij andere clubs nu af doet schrikken om ze te kopen zodat ze bijtekenen, maar na zo'n opmerking van je coach is de kans groot dat ze neit meer willen bijtekenen.
daar ben ik het wel mee eens. openlijk spelers afvallen is super dom. maar denk je niet dat van hanegem been zou kunnen helpen dan? denk aan advocaaat en hanegem en het feit dat robben toen gewisseld werd. willem kookte. ik denk dat been willem nodig heeft. en denk dat been wegsturen alleen maar meer ellende brengt. been moet luisteren naar willem, zonder dat hij zich gedomineert gaat voelen. als willem dat kan, wanthij is een Feyenoordman. en been is dat ook. dan moeten ze toch als 2 maten dit kunnen?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Mario mag nog even. Mág dus, he!
Neemt idd nog wel eens onnavolgbare besluiten (taktisch, wissels,spelerskeuze). Ernstiger is dat hij de spelers niet tot knokken weet te brengen. Wordt bijna symptomatisch. En dat is bijna dodelijk...

Als hij geen antwoorden heeft (ik hoor ze niet echt uit zijn leuterpraatjes) kan hij beter zélf overwegen deze (en zijn) lijdensweg te stoppen.
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:19   quote  deeplink  
rot op met je steunen is goud! beenhakker weg nu zijn bilmaatje mario nog! ik mis gert jan verbeek ik wil huub stevens!
Vnny
 Vnny - donderdag 20 januari 2011 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:19 schreef Milo het volgende:
rot op met je steunen is goud! beenhakker weg nu zijn bilmaatje mario nog! ik mis gert jan verbeek ik wil huub stevens!
Huub Stevens? Komt er dan een tolk mee voor de spelersgroep?
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:22 schreef Vnny het volgende:

[..]

Huub Stevens? Komt er dan een tolk mee voor de spelersgroep?
niet nodig zijn ogen zeggen genoeg!
Dieren
 Dieren - donderdag 20 januari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
Ik steun hem niet meer van mij mag been weg.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:19 schreef Milo het volgende:
rot op met je steunen is goud! beenhakker weg nu zijn bilmaatje mario nog! ik mis gert jan verbeek ik wil huub stevens!
snap jou wel hoor. steunen is goud is mischien niet een handige woordkeuze. was ook niet lollig bedoeld. maar wie moet dan komen die ook te betalen is. stevens is wel een van de harde hand. maar denk niet hij te betalen is. of weet jij wat hij kost. en wat het kost als mario ontslagen word. want mario zijn contract loopt ook nog effies door. daar om wil ik dat Willem komt. om mario soms effe wat slimme dingen in zijn oor te fluisteren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het grote tering naar de nering topic!!!









0.0086159