BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het grote tering naar de nering topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:19 schreef Milo het volgende:
rot op met je steunen is goud! beenhakker weg nu zijn bilmaatje mario nog! ik mis gert jan verbeek ik wil huub stevens!
Atteveld? moehahahaha
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:27 schreef obiku010 het volgende:

[..]

snap jou wel hoor. steunen is goud is mischien niet een handige woordkeuze. was ook niet lollig bedoeld. maar wie moet dan komen die ook te betalen is. stevens is wel een van de harde hand. maar denk niet hij te betalen is. of weet jij wat hij kost. en wat het kost als mario ontslagen word. want mario zijn contract loopt ook nog effies door. daar om wil ik dat Willem komt. om mario soms effe wat slimme dingen in zijn oor te fluisteren
mario moet niet gaan denken dat hij nu hulp krijgt van willem stik er maar lekker in!

deze week of volgende week wordt mario ontslagen of hij stapt op!
Dieren
 Dieren - donderdag 20 januari 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Ik ben helemaal klaar met hem, hij heeft genoeg steun gehad. Meer dan iemand anders. Wij moeten nu wel realistische worden hij is nu niet de juiste persoon, als trainer.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 08:44 schreef plannetje het volgende:
been is een laf mannetje want hij moet niks van willem hebben maar nu leo weg is ineens wel!! hij kan het dus niet alleen... en haal die bahia en bruins eruit! dat zijn rotte appels.
Been heeft Willem uitgenodigd wat zeik je nou!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:19 schreef Milo het volgende:
rot op met je steunen is goud! beenhakker weg nu zijn bilmaatje mario nog! ik mis gert jan verbeek ik wil huub stevens!
Als ze Been dezelfde financiële mogelijkheden hadden gegeven als zijn voorgangers en hij had het verkloot was ik de eerste geweest die hem daar op had afgerekend. Grappig is ook om hier te lezen dat het halve elftal eruit moet om de week daarop hun vervangers af te branden.
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Been heeft Willem uitgenodigd wat zeik je nou!
wanneer dan jumpert?
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze Been dezelfde financiële mogelijkheden hadden gegeven als zijn voorgangers en hij had het verkloot was ik de eerste geweest die hem daar op had afgerekend. Grappig is ook om hier te lezen dat het halve elftal eruit moet om de week daarop hun vervangers af te branden.
bullshit! waarom konden makaay en gio dan oprotten?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:46 schreef Milo het volgende:

[..]

bullshit! waarom konden makaay en gio dan oprotten?
Gio was zelf klaar dr mee en doe nou niet net of Makaay ons ooit veel verder heeft gebracht. Denk overigens dat hun vertrek ook meer vanuit het bestuur gestimuleerd is ivm bezuinigingen dan dat het vanuit Mario kwam.
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Gio was zelf klaar dr mee en doe nou niet net of Makaay ons ooit veel verder heeft gebracht. Denk overigens dat hun vertrek ook meer vanuit het bestuur gestimuleerd is ivm bezuinigingen dan dat het vanuit Mario kwam.
vergeet niet ff de goals tegen twente! makaay zat gvd de hele tijd op de bank! maar nee laten we die vette v beukering iets aanbieden! en daarom mag het bestuur ook opkankeren! iedereen oprotten!
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 20 januari 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Been de laan uit sturen is nu het stomste wat je kunt doen. Hij is de ENIGE binnen de club met een Feyenoordhart. Ook al zet hij soms mensen in de basis die wij liever niet zien, maar laten we wel blijven, wat op de bank zit is nu eenmaal niet beter.
Het is te makkelijk om nu tegen Been te gaan schoppen. Been is de juiste man op de juiste plaats, geef hem gewoon dat vertrouwen, of gaan we de laatste Feyenoorder er nu ook gewoon uitgooien en een zak geld meegeven? Wie dan? En kom a.u.b. niet met van Hanegem, die man heeft al jaren niets meer gepreseteerd en loopt alleen maar vanaf de zijlijn te roepen net als wij. Lekker makkelijk. Hij zal het best goed bedoelen, maar dan moet hij naar de Kuip rijden en gaan praten met Mario. Maar laat hem in vredesnaam niet de trainingen doen, hij is een trainer die ze nog meer vrijheid geeft, en dat moeten we nu net niet hebben. Been de trainingen laten doen, en Willem als vervanger van die klaploper Noortwijk of hoe heet ie man. Mocht het aan het eind van het seizoen nog niet beter gaan, dan kun je gaan denken aan iemand anders, maar dan moeten we wel iemand hebben die WIJ als supporters dan ook minimaal 5 jaar steunen (5 jaren plan), iemand met een Feyenoord hart, en iemand MET ervaring, maar NIET te oud. Succes met zoeken.
Als ik sommige namen lees, dan lees ik dat echt met verbazing "Huub Stevens" .... ja hoor, een ECHTE Feyenoordman. Lachwekkend noem ik dat.
Laat Been gewoon zitten, aangevuld met van Gastel en van Bronckhorst. Willem op de plek van die Bas en dan een goeie TD met Feyenoordverleden. 5 jaar vertrouwen geven en na die 5 jaar van Gastel of van Bronckhorst trainer laten worden van Feyenoord.
geert1908
 geert1908 - donderdag 20 januari 2011 - 10:12   quote  deeplink  
hoe lang moet je nog doorgaan met steunen volgens mij hebben we dat lang genoeg gedaan . Onder been , bahia slechter geworden wijnaldum slechter geworden el ahmadi slechter geworden biseswar slechter geworden bruins slechter geworden zelfs vlaar haalt zijn niveau niet en dan niet zeggen van ze zijn jong en het elftal draait niet dus ze gaan erin mee want dat is onzin , het elftal straalt niets uit , hebben niet de uitstraling dat ze alles hoe dan ook willen winnen en dat is toch ook de verdienste van been
Xapter
 Xapter - donderdag 20 januari 2011 - 10:14   quote  deeplink  
en nu graag iemand die WEL tactisch inzicht heeft!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 00:18 schreef Els het volgende:
Ik geloof niet in paniekvoetbal en vind dat de club gebaat is bij rust. Op volstrekt stupide moment heeft het bestuur van de club de rust uit handen gegeven. Mario was bij Excelsior en NEC een prima coach, als hij dat bij Feyenoord niet is, moet Feyenoord eens heel goed nadenken hoe dit soort fenomen op gang komen. Bepaalde spelers en trainers hebben het moeilijk bij Feyenoord, soms is de reden makkelijk aanwijsbaar, maar vaak niet. Feyenoord moet zich in die situaties verdiepen en zorgen dat dit wordt opgelost. Ik hoop, dat Mario in elk geval tot het einde van het seizoen blijft, dan is de zomer een prima moment om te evalueren en evt actie te ondernemen.
Ik ben bang, dat de situatie bij Feyenoord gewoon echt niet zo rooskleurig is als wij denken, dus een trainer van kaliber, zonder Feyenoordhart a la Mario, stapt er niet in. Er is nl meer te verliezen dan te winnen.
lieve Els!!!!

Het interesseert die gassies helemaal niks betreft rust of onrust.
ze kijken alleen naar hun eigen(bankrekening)voor de rest zal
het hun een zorg zijn.daarbij komt nog dat ze door niemand gecorriceerd
worden..
Stefan de Vrij///HELD!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 07:39 schreef Stylzz het volgende:
Mario moet zelf ook inzien dat t gewoon niet meer gaat.
Dit is mijn Feyenoord niet meer, laffe angsthazen op t veld.
Ajax was op zich helemaal niet zo veel beter, maar als je alleen maar achter uit loopt. En dat is gewoon de tactiek van de trainer geweest, als je dan na 20minuten al kan zien dat dat niet werkt (eigenlijk na 5mins al) moet je ingrijpen.
Doet ie niet. Wacht tot de 60e minuut ofzo.

En dat gebeurt eigenlijk elke week, alleen deze wedstrijd was het echt pijnlijk. Ajax was t hele seizoen niet om aan te zien. kick & rush.

Er komt een nieuwe trainer, die traint een paar weken puur op positiespel, inpassen en lopen.
Ik heb gisteren in de wedstrijd maar 1 speler van Ajax zien stil staan. STEEKELENBURG.
Ik geloof niet dat onze spelers veel minder zijn dan die van Ajax, maar met deze trainer, t gaat gewoon niet meer. Volgens mij beginnen de spelers de boel ook langzaam te saboteren.
+1 er is een tijd van komen en een tijd van gaan..
Mario bedankt voor de bewezen diensten,het ga je goed
en een held zal je altijd blijven!!
NorthernRanger
 NorthernRanger - donderdag 20 januari 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Dit moet me wel van het hart: Je gaat je eigen spelers niet publiekelijk afzeiken. Je dient mekaar te blijven steunen. Heb je wat te zeggen, dan doe je dat binnenskamers. En daarbij ... de gedachte dat je daarmee de aandacht van je eigen fouten wilt afleiden komt gemakkelijk naar boven hoor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:24 schreef NorthernRanger het volgende:
Dit moet me wel van het hart: Je gaat je eigen spelers niet publiekelijk afzeiken. Je dient mekaar te blijven steunen. Heb je wat te zeggen, dan doe je dat binnenskamers. En daarbij ... de gedachte dat je daarmee de aandacht van je eigen fouten wilt afleiden komt gemakkelijk naar boven hoor.
hij had wel gelijk,alleen is hij er zelf ook schuldig aan...
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Het afgeven op Wijnaldum vind ik terecht, Luc tsja.. Die stond alleen, op een eiland..

Maar over z'n vriendje Bruins hoor je hem weer niet.
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:31 schreef MMM het volgende:
Het afgeven op Wijnaldum vind ik terecht, Luc tsja.. Die stond alleen, op een eiland..

Maar over z'n vriendje Bruins hoor je hem weer niet.
Inderdaad MMM. Hoe is het mogelijk dat hij die Bruins, elke keer één van de minst goede spelers op het veld, telkens opstelt? Dat is gewoon vriendjespolitiek, hij heeft er namelijk wel de opties om te kiezen voor wat anders.
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:31 schreef MMM het volgende:
Het afgeven op Wijnaldum vind ik terecht, Luc tsja.. Die stond alleen, op een eiland..

Maar over z'n vriendje Bruins hoor je hem weer niet.
idd
kekum
 kekum - donderdag 20 januari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Kan me niet schelen wie ze halen maar Been maakt die jonkies gewoon niet beter, maar wat zouden die gasten zich druk maken lekker tussen de 5 en 8 ton per jaar verdienen als je 20 bent, mooie auto onder je kont. Niet om 7 uur op je werk zijn, broodtrommeltje mee en thermoskan met koffie. Nee lekker elke dag uitslapen , trainingspakkie aan lekker trainen, lunchen , masseren , bubbelbadje, en dan weer lekker kont in de nieuwe auto en lekker naar huis. Wie maakt ze wat. En dat wij met z'n alleen ons druk maken of ze nu wel of niet hun best doen, of bijtekenen, of gebleseerd raken tijdens potje zaalvoetbal, zal ze toch een rotzorg zijn.
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 20 januari 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:24 schreef NorthernRanger het volgende:
Dit moet me wel van het hart: Je gaat je eigen spelers niet publiekelijk afzeiken. Je dient mekaar te blijven steunen. Heb je wat te zeggen, dan doe je dat binnenskamers. En daarbij ... de gedachte dat je daarmee de aandacht van je eigen fouten wilt afleiden komt gemakkelijk naar boven hoor.
Als je mekaar dient te blijven steunen miste ik gisteravond de steun van de spelers naar Mario,en elke keer na zo'n verliespartij zijn er 1 of 2 spelers die de standaard zinnetjes eruitgooien als "we haddden moeten,maar...etc etc",maar Mario krijgt een heel interview met scherpe en suggestieve vragen....

Ook gister weer een vreemde wissels met Mokotjo eruit en later Leerdam erin.
Maar ik geloof wel dat Mario beter weet wat het is om in dat shirt te mogen voetballen..
Geloof dat bij een aantal spelers het om het even is welke kleur shirt er om hun schouders hangt
kekum
 kekum - donderdag 20 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
precies, het maakt de heren geen reet uit waar ze voetballenbals ze maar veel poen krijgen
henk055
 henk055 - donderdag 20 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
laat mario die over de paardegetilde ,geldbeluste , eigenheimerse selectie ook gelijk mee nemen en die mooie bestuur erbij .
hij is niet de enige droeftoeter in de grote geheel
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
gaan we weer. zeg nou godverdomme is wat er dus anders moet in plaats van al die kant nog wal rakende spuwingen kritiek. welke trainer moet er dan komen? welke is haalbaar? word moe van de inhoudsloze frustratie spuiingen. ook al voel ikze zelf ook. en alle spelers weg? dat is echt een wereld oplossing. mario alleen red het niet. inmijn ogen moet er iemand naast. willem ofzo. of mario door betalen tot 2012? en noh meer schuld, trainer erbij, nog meer schuld, td erbij, nog meer schuld. wtf willen we dan?
kekum
 kekum - donderdag 20 januari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Gewoon dat die lamstralen zich het pleuris werken voor al dat geld wat ze krijgen(en absoluut niet verdienen)is dat nou teveel gevraagd? Moet ik ook hoor en dan voor veel minder
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:57 schreef obiku010 het volgende:
gaan we weer. zeg nou godverdomme is wat er dus anders moet in plaats van al die kant nog wal rakende spuwingen kritiek. welke trainer moet er dan komen? welke is haalbaar? word moe van de inhoudsloze frustratie spuiingen. ook al voel ikze zelf ook. en alle spelers weg? dat is echt een wereld oplossing. mario alleen red het niet. inmijn ogen moet er iemand naast. willem ofzo. of mario door betalen tot 2012? en noh meer schuld, trainer erbij, nog meer schuld, td erbij, nog meer schuld. wtf willen we dan?
weet het ook ff niet!
plannetje
 plannetje - donderdag 20 januari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Been heeft Willem uitgenodigd wat zeik je nou!
ja dat zeg ik tog joh zalf eerst mot tie nix van em hebben en nou wel!!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 11:11 schreef Milo het volgende:

[..]

weet het ook ff niet!
ik ook niet meer man. zit me al dik 12 uur op te vreten. waar is mijn Feyenoord! mijn cluppie waar ik bij vlagen zo gelukkig van werd. iedere wedstrijd is een lijdensweg. en de overbetaalde lamzakken vinden het wel best. ben bijna in staat om voortaan elke training bruins gini op spreekkoren te trakteren. wat een zakken hooi zijn dat zeg
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:33 schreef Vismeloen het volgende:

[..]

Inderdaad MMM. Hoe is het mogelijk dat hij die Bruins, elke keer één van de minst goede spelers op het veld, telkens opstelt? Dat is gewoon vriendjespolitiek, hij heeft er namelijk wel de opties om te kiezen voor wat anders.
Eens.
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 11:18 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik ook niet meer man. zit me al dik 12 uur op te vreten. waar is mijn Feyenoord! mijn cluppie waar ik bij vlagen zo gelukkig van werd. iedere wedstrijd is een lijdensweg. en de overbetaalde lamzakken vinden het wel best. ben bijna in staat om voortaan elke training bruins gini op spreekkoren te trakteren. wat een zakken hooi zijn dat zeg
Gvd! door dit soort gassies zit ik verdomme al 2,5 jaar thuis!!!!!!!!!!!!!!!!
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Jij mag gewoon niet van je vrouw!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 11:20 schreef Milo het volgende:

[..]

Gvd! door dit soort gassies zit ik verdomme al 2,5 jaar thuis!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik begrijp je steeds beter. ben inmiddels zo opgenaait dat als ik nu met een groeppie gelijkgestemde voor het maasgebouw zou staan dat ik denk ook een sv risceer. kook van binnen!! dit heb ik niet eerder zo extreem gevoeld. pure agressie krijg je ervan
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 11:23 schreef MMM het volgende:
Jij mag gewoon niet van je vrouw!
volgend seizoen zekers niet, die is als de dood, dat het weer meteen raak is!
Maar heb haar al gezegd, dat zodra kris 5 is, we gaan! en dat zij pech heeft, ik laat dat niet van me afnemen door niemand!
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 11:26 schreef Milo het volgende:

[..]

volgend seizoen zekers niet, die is als de dood, dat het weer meteen raak is!
Maar heb haar al gezegd, dat zodra kris 5 is, we gaan! en dat zij pech heeft, ik laat dat niet van me afnemen door niemand!
Hahaha, held!
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 11:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en ik begrijp je steeds beter. ben inmiddels zo opgenaait dat als ik nu met een groeppie gelijkgestemde voor het maasgebouw zou staan dat ik denk ook een sv risceer. kook van binnen!! dit heb ik niet eerder zo extreem gevoeld. pure agressie krijg je ervan
hehehehe we zijn er! join the club!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 11:26 schreef Milo het volgende:

[..]

volgend seizoen zekers niet, die is als de dood, dat het weer meteen raak is!
Maar heb haar al gezegd, dat zodra kris 5 is, we gaan! en dat zij pech heeft, ik laat dat niet van me afnemen door niemand!
goedzo gozert haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 11:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en ik begrijp je steeds beter. ben inmiddels zo opgenaait dat als ik nu met een groeppie gelijkgestemde voor het maasgebouw zou staan dat ik denk ook een sv risceer. kook van binnen!! dit heb ik niet eerder zo extreem gevoeld. pure agressie krijg je ervan
hoho als jij al dat love gevoel laat zakken wat moeten wij dan?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hoho als jij al dat love gevoel laat zakken wat moeten wij dan?
volg mij!! want ik ben ook de weg kwijt. Feyenoord voeld momenteel als een foute liefde die je nooit los kan laten. dat frustreert. maar betekent wel dat je een echte bent. the love zal er altijd zijn. maar dan voor me forum maten nu. want voor Feyenoord voel ik wel love, maar wil het effe niet meer tonen. obiku is neergeslagen en down. dat komt wel weer goed. maar ben nu donker bruin/zwart van rouw
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:07 schreef obiku010 het volgende:

[..]

volg mij!! want ik ben ook de weg kwijt. Feyenoord voeld momenteel als een foute liefde die je nooit los kan laten. dat frustreert. maar betekent wel dat je een echte bent. the love zal er altijd zijn. maar dan voor me forum maten nu. want voor Feyenoord voel ik wel love, maar wil het effe niet meer tonen. obiku is neergeslagen en down. dat komt wel weer goed. maar ben nu donker bruin/zwart van rouw
ik begrijp het,ik zat net met Milo nog aan de telefoon..
We hadden het over wat is nu nog de liefde voor Feyenoord?
de club kleuren,het stadion en het legioen ..Dat is Feyenoord nu
op dit moment..
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik begrijp het,ik zat net met Milo nog aan de telefoon..
We hadden het over wat is nu nog de liefde voor Feyenoord?
de club kleuren,het stadion en het legioen ..Dat is Feyenoord nu
op dit moment..
het feyenoord bloed dat door je aderen stroomt, dat is feyenoord...
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik begrijp het,ik zat net met Milo nog aan de telefoon..
We hadden het over wat is nu nog de liefde voor Feyenoord?
de club kleuren,het stadion en het legioen ..Dat is Feyenoord nu
op dit moment..
en het trieste is, dat wij er nog om moesten lachen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:15 schreef craven het volgende:

[..]

het feyenoord bloed dat door je aderen stroomt, dat is feyenoord...
idd craven maar ik ga dan wel voor de erwtensoep zaterdag in de kuip want
ik ga eens niks zingen schreeuwen en steunen zaterdag..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:17 schreef Milo het volgende:

[..]

en het trieste is, dat wij er nog om moesten lachen!
ja idd milo,wat jij zegt!!!
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:15 schreef craven het volgende:

[..]

het feyenoord bloed dat door je aderen stroomt, dat is feyenoord...
hehe tuurlijk, maar wat leon bedoeld is dat er geen 1 speler is, behalve tomasson. die passie, strijd, liefde toont voor de club!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
precies
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

idd craven maar ik ga dan wel voor de erwtensoep zaterdag in de kuip want
ik ga eens niks zingen schreeuwen en steunen zaterdag..
Ik erger me kapot aan dit team, dit team is in mijn ogen ook niet feyenoord, t lijkt wel een apart bv-tje met 11 losse bv-tjes. Een soort nep feyenoord. Ik weet het klinkt raar
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:18 schreef Milo het volgende:

[..]

hehe tuurlijk, maar wat leon bedoeld is dat er geen 1 speler is, behalve tomasson. die passie, strijd, liefde toont voor de club!
bedoel ik, gewoon feyenoord onwaardig!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik begrijp het,ik zat net met Milo nog aan de telefoon..
We hadden het over wat is nu nog de liefde voor Feyenoord?
de club kleuren,het stadion en het legioen ..Dat is Feyenoord nu
op dit moment..
eens. mischien moeten we een eigen eredivisie team opzetten, beginnen in de 3e klasse en samen opbouwen naar een topclub. voortaan aanbid ik de kleuren en de naam. de spelers krijgen mijn handen niet meer op elkaar
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
ik ga gewoon de spelers uitfluiten voor de tv hahahahaha
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:24 schreef Milo het volgende:
ik ga gewoon de spelers uitfluiten voor de tv hahahahaha
hahaha, heerlijk schelden...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het grote tering naar de nering topic!!!









0.0064399