BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Manchester City bekijkt Gregory van der Wiel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 20 januari 2011 - 06:23
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

City bekijkt Van der Wiel (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 januari 2011 - 06:35   quote  deeplink  
Manchester City bekijkt Gregory van der Wiel

AMSTERDAM - Een zware delegatie van Manchester City was in de ArenA op de eerste rij aanwezig om Gregory van der Wiel te bekijken in de klassieker tegen Feyenoord.

Gregory van der Wiel De rijkste club ter wereld, eigendom van de Arabische miljardair en sjeik Mansour, had onder aanvoering van chief scout Mike Rigg drie scouts naar Nederland gestuurd.

Manchester City-trainer Roberto Mancini wil niet onthullen wie hij op het oog heeft, maar vertelde gisteren wel dat zijn defensie versterkt moet worden. Van der Wiel heeft een vastgestelde transfersom in zijn contract, dat tot 2013 loopt, van 20 miljoen euro. Liverpool hikt nog steeds tegen de vraagprijs voor Luis Suarez aan.
remco k
 remco k - donderdag 20 januari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
En ik bekijk Manchester City.
padvr
 padvr - donderdag 20 januari 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Prima! 20 miljoen is een heel erg mooi bedrag voor deze gemiddelde speler. Ajax mag zijn handen dichtknijpen als dit doorgaat.
Ride
 Ride - donderdag 20 januari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:45 schreef padvr het volgende:
Prima! 20 miljoen is een heel erg mooi bedrag voor deze gemiddelde speler. Ajax mag zijn handen dichtknijpen als dit doorgaat.
Vervanger hebben we al dus 20 miljoen is zeker welkom
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 20 januari 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Ik denk als ze gisteren hebben gekeken dat ze niet echt onder de indruk zijn geraakt van hem. Ook Gregory is één van de spelers die dit seizoen zijn goede vorm nog niet te pakken heeft gehad. Op dit moment vind ik het maar een middelmatige speler en vind ik zelfs dat Silva weer een kans mag gaan krijgen. Kan v/d Wiel enkele weken uitrusten en terugkomen met een goede vorm. Op dit moment is hij zeker geen 20 miljoen waard, misschien als hij weer in vorm komt, dat AJAX er meer voor kan vragen. Dat zelfde geldt ook voor Suarez.
Als Man. City nu hun aandacht maar niet gaan verleggen naar Vertonghen!, omdat ze zich verdedigend willen versterken.
remco k
 remco k - donderdag 20 januari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
V/d Wiel was gister prima, verdedigend niet 1 keer in de problemen gekomen, en hij heeft net 2 weken rust gehad, zou niet inzien waarom al weer op vakantie zou moet worden gestuurd..

1e wedstrijd na de winterstop mensen, logisch dat het nog niet alles is, maar het is wel 100 keer beter dan dat het was..
padvr
 padvr - donderdag 20 januari 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Ja, Ajax speelde best goed. Veel aan de bal en zette goed druk. Zit zeker een stijgende lijn in! Maar Van de Wiel laat inderdaad dit hele seizoen al geen goed niveau zien. Ook op het WK was hij één van de mindere spelers bij Nederland. Als hij onder druk komt doet hij de raarste dingen en lijdt hij vaak balverlies. Een topspeler blijft in zulke situaties overzicht houden. Hopelijk vertrekt hij voor een mooi bedrag en kan een jeugdspeler òf Silva als rechtsback spelen.
JOOD
 JOOD - donderdag 20 januari 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:58 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik denk als ze gisteren hebben gekeken dat ze niet echt onder de indruk zijn geraakt van hem. Ook Gregory is één van de spelers die dit seizoen zijn goede vorm nog niet te pakken heeft gehad. Op dit moment vind ik het maar een middelmatige speler en vind ik zelfs dat Silva weer een kans mag gaan krijgen. Kan v/d Wiel enkele weken uitrusten en terugkomen met een goede vorm. Op dit moment is hij zeker geen 20 miljoen waard, misschien als hij weer in vorm komt, dat AJAX er meer voor kan vragen. Dat zelfde geldt ook voor Suarez.
Als Man. City nu hun aandacht maar niet gaan verleggen naar Vertonghen!, omdat ze zich verdedigend willen versterken.
Dacht ik dus ook meteen, of als ze alderweireld gezien hebben gister.. Die 2 mogen echt niet weg!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 20 januari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:00 schreef remco k het volgende:
V/d Wiel was gister prima, verdedigend niet 1 keer in de problemen gekomen, en hij heeft net 2 weken rust gehad, zou niet inzien waarom al weer op vakantie zou moet worden gestuurd..

1e wedstrijd na de winterstop mensen, logisch dat het nog niet alles is, maar het is wel 100 keer beter dan dat het was..
+80!!
remco k
 remco k - donderdag 20 januari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

+80!!
=81
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 januari 2011 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

=81
+4 = 86 dus?? XD
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 10:24   quote  deeplink  
je wil als speler toch niet naar city blijf dan nog maar tot de zomer en wacht op een andere aanbieding.
Ride
 Ride - vrijdag 21 januari 2011 - 10:29   quote  deeplink  
+ watte de hele tijd man.. snap er geen hout van?
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 00:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

+4 = 86 dus?? XD
Ik dacht, ik zeg het ff :-)
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 10:24 schreef verbrande harry het volgende:
je wil als speler toch niet naar city blijf dan nog maar tot de zomer en wacht op een andere aanbieding.
Waarom zou je als speler niet naar City willen???

De allerrijkste club van de wereld. dus je krijgt een goed salaris, dat is zeker, en niet te vergeten dat ze gewoon meedoen om de titel in Engeland, en volgend jaar weer CL zullen spelen...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
maar remco vind jij city een topclub dan ? even serieus.. het is een speelgoed clubje zonder enige history en gevoel. dat is net zoiets als vitesse hier in NL..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:

vdwiel prima ? nee sorry.. verdedigend geen 1 keer in de problemen gekomen omdat de rest van het elftal het opving.. en laten we wel zijn tegen wie moest hij nou eigenlijk ? heel ajax is niet in de problemen gekomen.. zondag tegen Utrecht dan mag hij het weer laten zien en hooop dat je gelijk krijgt ;)
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:29 schreef nummer10 het volgende:
maar remco vind jij city een topclub dan ? even serieus.. het is een speelgoed clubje zonder enige history en gevoel. dat is net zoiets als vitesse hier in NL..
Dat was Chelsea 8 jaar geleden ook, en kijk daar nu eens na.

Historie zegt tegenwoordig helemaal niks meer, het enige dat je kan doen is je eiegen historie schrijven...

Een topteam is het wel, als je spelers als Tevez en de Jong in je elftal hebt lopen....
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:

+ 417 (vind ik wel een mooi getal) :-)
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

+ 417 (vind ik wel een mooi getal) :-)
LOL
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 21 januari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
vd Wiel was woensdag dramatisch. Vreemde beslissingen die hij nam en veel lopen met de bal waarbij hij hem daarna weer kwijt was. Hij was ook teveel naar voren aan het rennen waardoor hij achterin weer weg was. Commentator begon op een gegeven moment ook al opmerkingen te maken over het zwakke optreden van vd Wiel. Die jongen kan soms zulke rare dingen doen als ie aan het dribbelen is. Wil ie een man voorbij en dan loopt ie er tegenaan en is ie de bal weer kwijt. Vreemde passes ook steeds. Nee die heeft zn vorm nog steeds niet te pakken en op deze manier gaan alle top clubs die hem in het vizier hadden verder kijken. Zonde
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:29 schreef nummer10 het volgende:
precies city is geen topclub dus dan zou hij er heen gaan voor het geld vind ik eigenlijk geen reden.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 21 januari 2011 - 15:32   quote  deeplink  
City moet je niet willen als speler die zich nog op het allerhoogste niveau moet bewijzen. Alleen maar ruzie en onrust met al die vedettes. Bij clubs als Man United, Barca en Arsenal weet je tenminste dat je niet om de 6 maanden een nieuwe trainer krijgt. Dat lijkt me voor de ontwikkeling van een jonge speler wel belangrijk.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 15:32 schreef PSVMocro het volgende:
City moet je niet willen als speler die zich nog op het allerhoogste niveau moet bewijzen. Alleen maar ruzie en onrust met al die vedettes. Bij clubs als Man United, Barca en Arsenal weet je tenminste dat je niet om de 6 maanden een nieuwe trainer krijgt. Dat lijkt me voor de ontwikkeling van een jonge speler wel belangrijk.
ook dat is een goede reden om niet naar city te gaan de speler is jong en kan de rust goed gebruiken,maar ja bij ajax is het ook niet altijd rustig geweest.
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 14:44 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

precies city is geen topclub dus dan zou hij er heen gaan voor het geld vind ik eigenlijk geen reden.
als je in Engeland meedoet om de titel, de rijkste club ter wereld bent en dit je spelers selectie is, dan kun je onmogelijk zeggen dat het geen topclub is..

1 Shay Given 2009 Newcastle United FC 12 Stuart Taylor 2009 Cardiff City 25 Joe Hart 2006 Shrewsbury Town 26 David González 2010 Club Atlético Huracán
2 Micah Richards 3 Wayne Bridge 4 Vincent Kompany 5 Pablo Zabaleta 13 Aleksandar Kolarov 17 Jérôme Boateng 19 Joleon Lescott 22 Greg Cunningham 28 Kolo Touré 30 Shaleum Logan 36 Javan Vidal 38 Dedryck Boyata 6 Michael Johnson 7 James Milner 8 Shaun Wright-Phillips 11 Adam Johnson 18 Gareth Barry 21 David Silva 24 Patrick Vieira 29 Kelvin Etuhu 34 Nigel de Jong 42 Yaya Touré 50 Abdisalam Ibrahim 9 Emmanuel Adebayor 10 Edin Dzeko 14 Roque Santa Cruz 27 Jô 32 Carlos Tévez
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 15:32 schreef PSVMocro het volgende:
Mancini zit er ook prima denk ik, en ik verwacht niet dat ie zomaar weer weg is..
bully
 bully - vrijdag 21 januari 2011 - 16:21   quote  deeplink  
1 Manchester United 21 12 9 0 45 43-19
2 Manchester City 23 13 6 4 45 37-19
3 Arsenal 22 13 4 5 43 45-22
4 Chelsea 22 11 5 6 38 38-19
5 Tottenham Hotspur 22 10 7 5 37 31-25
6 Sunderland 23 8 10 5 34 26-23
7 Bolton Wanderers 23 7 9 7 30 34-31
8 Stoke City 22 9 3 10 30 28-26
9 Newcastle United 22 8 5 9 29 35-32
10 Blackpool FC 21 8 4 9 28 31-36
11 Blackburn Rovers 23 8 4 11 28 29-37
12 Everton 22 5 11 6 26 25-27
13 Liverpool 22 7 5 10 26 27-31
14 West Bromwich Albion 22 7 4 11 25 29-41
15 Fulham 22 4 11 7 23 23-25
16 Birmingham City 21 4 11 6 23 21-26
17 Aston Villa 22 5 7 10 22 24-39
18 Wigan Athletic 22 4 10 8 22 19-34
19 Wolverhampton Wanderers 22 6 3 13 21 24-38
20 West Ham United 23 4 8 11 20 22-41

tweede in de premier league.
en met zulke spelers.
geen topclub?
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Inderdaad, voor veel mensen bepaald enkel de geschiedenis of je een topclub bent of niet,maar dat is een beetje naief en hypocriet denken.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 21 januari 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Mancini zit er ook prima denk ik, en ik verwacht niet dat ie zomaar weer weg is..
Na 4 nederlagen op rij praten we wel verder.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:28 schreef remco k het volgende:
Inderdaad, voor veel mensen bepaald enkel de geschiedenis of je een topclub bent of niet,maar dat is een beetje naief en hypocriet denken.
of city een topclub is bepaal ik inderdaad zelf wel ik vind ze geen topclub,puur door een of andere sjeik op de kaart gezet en zelf geen reet gepresteerd...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:38 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

eens want dan word er voor veel geld weer een andere trainer gehaald.
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 18:06   quote  deeplink  
Afgezien van het feit of Manchester City wel of geen topclub is, is het feit dat zij door de rijkdom van hun eigenaren een goedgevulde portemonnee hebben, waarmee zij zo nu en dan weer eens lekker zwaaien. Heel veel spelers zwichten voor al dat geld. Topclub of geen topclub. Bovendien draait City bovenin de Premier League mee, waardoor de spelers min of meer verzekerd zijn van Champions League, dus nog meer miljoenen. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen, oftewel, wanneer Manchester City Ajax en Gregory van der Wiel met een giga bod benaderen, zal onze Gregory zonder enige twijfel richting Manchester verhuizen. Niet naar United dus, maar naar City.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:06 schreef Pietje het volgende:
Afgezien van het feit of Manchester City wel of geen topclub is, is het feit dat zij door de rijkdom van hun eigenaren een goedgevulde portemonnee hebben, waarmee zij zo nu en dan weer eens lekker zwaaien. Heel veel spelers zwichten voor al dat geld. Topclub of geen topclub. Bovendien draait City bovenin de Premier League mee, waardoor de spelers min of meer verzekerd zijn van Champions League, dus nog meer miljoenen. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen, oftewel, wanneer Manchester City Ajax en Gregory van der Wiel met een giga bod benaderen, zal onze Gregory zonder enige twijfel richting Manchester verhuizen. Niet naar United dus, maar naar City.
klopt pietje daar twijfel ik ook geen moment aan dat hij zou gaan maar...is het een verstandige keuze.
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:10 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

klopt pietje daar twijfel ik ook geen moment aan dat hij zou gaan maar...is het een verstandige keuze.
Nou ja Harry, als je voor het geld kiest...? Hij zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn die dat doet.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ja Harry, als je voor het geld kiest...? Hij zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn die dat doet.
ook dat snap ik pietje maar is het voetballend een goede keus...denk het persoonlijk niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door verbrande harry --
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:22 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ook dat snap ik pietje maar is het voetballend een goede keus...
Vroeger zou ik gewoon "nee" hebben gezegd, maar die gasten draaien tegenwoordig toch mooi aan de top in Engeland mee. Ik weet niet of je het helemaal met FC Twente kan vergelijken toen zij een paar jaar geleden met Munsterman naar de top slopen, vervolgens (vorig seizoen) kampioen werden en nu dist seizoen opnieuw kampioenspretendent zijn. Je weet nooit of ManCity in Engeland niet diezelfde status gaat opeisen. En daarnaast hebben ze daar bij City erg veel geld te spenderen. M.a.w. ze kunnen een topclub gaan worden en wie weet gaan blijven.
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:56 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

of city een topclub is bepaal ik inderdaad zelf wel ik vind ze geen topclub,puur door een of andere sjeik op de kaart gezet en zelf geen reet gepresteerd...
ZELF hebben ze ervoor gezorgd dat ze tweede staan, en of jij dat niet bepaald maakt mij geen moer uit, veel spelers kiezen tegenwoordig voor dat soort clubs (chelsea mancity) dus kan jij wel zeggen dat een speler daar niet heen gaat, afgelopen 5 jaar laten toch echt andere beweijzen zien, kijk maar eens naar alle jeugdspelers die daar heen gaan..
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:38 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel meevalt, vorig jaar pakte ze ook een periode heel wat minder punten, maar is zijn positie nooit ter sprake gekomen bij de club...
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:10 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Waarom niet, als je een goede speler bent, kom je altijd tot je recht, ook bij City..
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

ZELF hebben ze ervoor gezorgd dat ze tweede staan, en of jij dat niet bepaald maakt mij geen moer uit, veel spelers kiezen tegenwoordig voor dat soort clubs (chelsea mancity) dus kan jij wel zeggen dat een speler daar niet heen gaat, afgelopen 5 jaar laten toch echt andere beweijzen zien, kijk maar eens naar alle jeugdspelers die daar heen gaan..
waar zeg ik dat hij er niet heen mag gaan waar(of zit het weer tussen je oren)post ik dat?
ik zeg enkelt is het wel een verstandige keus met zoveel toppers al in de selectie...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 21 januari 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

zelf,daar zit een sjeik achter met heeeeeeel veeeeeeeel centjes dus niet zelf remcooootje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door verbrande harry --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 januari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 19:13 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

zelf,daar zit een sjeik achter met heeeeeeel veeeeeeeel centjes dus niet zelf remcooootje.
/
Dubbel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door Hasjkoph --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 januari 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het zijn nogal de spelers die het doen, en als je veel topspelers hebt, hoef je nog niet altijd zo goed te zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 22 januari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 19:12 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

waar zeg ik dat hij er niet heen mag gaan waar(of zit het weer tussen je oren)post ik dat?
ik zeg enkelt is het wel een verstandige keus met zoveel toppers al in de selectie...
Waar zeg ik dat jij dat zegt dan dom mannetje..
remco k
 remco k - zaterdag 22 januari 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Voetbalt die sjeik, of spelers van de club.....
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 22 januari 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 00:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Voetbalt die sjeik, of spelers van de club.....
geeft die sjeik niet het geld om deze spelers te halen,zonder sjeik geen tweede plek in de epl it's a simpel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door verbrande harry --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 22 januari 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:47 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

geeft die sjeik niet het geld om deze spelers te halen,zonder sjeik geen tweede plek in de epl it's a simpel...
Ja, maar de spelers moeten wel een team kunnen vormen, als je alleen maar spelers haalt, krijg je een heel nieuw team en die zijn niet op elkaar ingespeeld en je weet niet of ze wel een team kunnen vromen en of het allemaal gaat werken.
Dus, de sjeik koopt ze, maar het zijn toch echt de spelers die het doen.
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 22 januari 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 10:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja, maar de spelers moeten wel een team kunnen vormen, als je alleen maar spelers haalt, krijg je een heel nieuw team en die zijn niet op elkaar ingespeeld en je weet niet of ze wel een team kunnen vromen en of het allemaal gaat werken.
Dus, de sjeik koopt ze, maar het zijn toch echt de spelers die het doen.
snap ik maar met die sjeik kunnen ze echt kopen wat ze willen,het zijn allemaal spelers die voor de centen komen en niet voor de club.
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Ik zou nooit voor een club als Man.City kunnen spelen. Het word gedragen door geldwolven en daar wil ik geen deel van uitmaken. Het is alleen maar kopen en kopen en dikke salarissen betalen, maar voetbalwijsheid is me meer waard dan poen.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 23 januari 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 19:46 schreef alibabba het volgende:
Ik zou nooit voor een club als Man.City kunnen spelen. Het word gedragen door geldwolven en daar wil ik geen deel van uitmaken. Het is alleen maar kopen en kopen en dikke salarissen betalen, maar voetbalwijsheid is me meer waard dan poen.
juist dat bedoel ik en vergeet niet als die sjeik zich tergug trekt wat blijft er dan nog over...ik denk zeeeeer weinig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Manchester City bekijkt Gregory van der Wiel

0.0100820