BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het heeft geholpen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - donderdag 20 januari 2011 - 09:38   quote  deeplink  
die fantastische oefentrip naar Oman!!

Iedereen stond vlijmscherp aan het begin van de tweede seizoenshelft!!
De vonken vlogen ervan af en de ingeslepen voetbalpatronen zagen er werkelijk top uit!!

Had maar samen met alle Feyenoorders achter de kist van Coen door de stad gereden en had de selectie wederom kunnen aanschouwen bij wat voor een club zij spelen......

Verliezen zonder Mario's woordje PIT....Plezier-Instelling-Team.....

??????

Hoe nu verder???
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:41   quote  deeplink  
niet functioneren is ontslagen worden! dus iedereen oprotten!
raket
 raket - donderdag 20 januari 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Ik ben teleurgesteld in mario been en leon vlemmings.In mario telerugesteld,dat die twee jonge talenten publiekelijk voor lul zet en in leon vlemmings omdat die de ploeg ook niet beter maakt,maar heeft wel 350.000 euro gekost.Bas van noordwijk straalt alleen maar uit dat die vreselijk dik is en het schijnt dat die te beroerd is om z'n handen te laten wapperen.(volgens mij zit die onder de wedstrijd alleen maar te denken of die na de wedstrijd een patatje oorlog of schoarma gaat halen)Maar zo'n figuur is wel teammanger.Zo'n dikke vent kan toch niet serieus wat overbrengen op zulke gasten.Ik denk dat mario had moeten zeggen gisteravond.De wedstijd was niet om aan te zien en ik schaam me dood en we gaan keihard trainen en heel de week op positiespel oefenen of hij kan zeggen,misschien ben ik nog wel niet zover dat ik niet meer weet wat ik moet doen om deze jongens aan het voetballen te krijgen.Ik stop er mee en neem leon en bas van noordwijk mee,dan kan Feyenoord helemaal overnieuw beginnen.De supporters gaan er dan voor zorgen dat gudde,jacobs en van de well vertrekken.Zodat we met een schone lei kunnen beginnen.
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:47 schreef raket het volgende:
Ik ben teleurgesteld in mario been en leon vlemmings.In mario telerugesteld,dat die twee jonge talenten publiekelijk voor lul zet en in leon vlemmings omdat die de ploeg ook niet beter maakt,maar heeft wel 350.000 euro gekost.Bas van noordwijk straalt alleen maar uit dat die vreselijk dik is en het schijnt dat die te beroerd is om z'n handen te laten wapperen.(volgens mij zit die onder de wedstrijd alleen maar te denken of die na de wedstrijd een patatje oorlog of schoarma gaat halen)Maar zo'n figuur is wel teammanger.Zo'n dikke vent kan toch niet serieus wat overbrengen op zulke gasten.Ik denk dat mario had moeten zeggen gisteravond.De wedstijd was niet om aan te zien en ik schaam me dood en we gaan keihard trainen en heel de week op positiespel oefenen of hij kan zeggen,misschien ben ik nog wel niet zover dat ik niet meer weet wat ik moet doen om deze jongens aan het voetballen te krijgen.Ik stop er mee en neem leon en bas van noordwijk mee,dan kan Feyenoord helemaal overnieuw beginnen.De supporters gaan er dan voor zorgen dat gudde,jacobs en van de well vertrekken.Zodat we met een schone lei kunnen beginnen.
100% mee eens!
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 20 januari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:47 schreef raket het volgende:
Ik ben teleurgesteld in mario been en leon vlemmings.In mario telerugesteld,dat die twee jonge talenten publiekelijk voor lul zet en in leon vlemmings omdat die de ploeg ook niet beter maakt,maar heeft wel 350.000 euro gekost.Bas van noordwijk straalt alleen maar uit dat die vreselijk dik is en het schijnt dat die te beroerd is om z'n handen te laten wapperen.(volgens mij zit die onder de wedstrijd alleen maar te denken of die na de wedstrijd een patatje oorlog of schoarma gaat halen)Maar zo'n figuur is wel teammanger.Zo'n dikke vent kan toch niet serieus wat overbrengen op zulke gasten.Ik denk dat mario had moeten zeggen gisteravond.De wedstijd was niet om aan te zien en ik schaam me dood en we gaan keihard trainen en heel de week op positiespel oefenen of hij kan zeggen,misschien ben ik nog wel niet zover dat ik niet meer weet wat ik moet doen om deze jongens aan het voetballen te krijgen.Ik stop er mee en neem leon en bas van noordwijk mee,dan kan Feyenoord helemaal overnieuw beginnen.De supporters gaan er dan voor zorgen dat gudde,jacobs en van de well vertrekken.Zodat we met een schone lei kunnen beginnen.
Eens!!!!
Behalve dat publiekelijk afvallen van talenten....
Castaignos stond gister op een eiland maar ook zonder bal kan je lopen en dat zie/zag je te weinig!Wijnaldum stagneert al tijden maar moet wel nadenken of hij bijtekent,dit niveau maakt hij nog niet eens het verschil,miste echt elke vorm van beleving bij de spelers gisteren en dat heeft niet alllen met leeftijd of onervarenheid te maken

Vlemmings en van Noortwijk hebben er volgens mij al meer van begin af aan vraagtekens bij..
voegen echt niks toe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Wolfmen --
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 10:10   quote  deeplink  
laat aub die gasten niet bijtekenen, please, dont! kost alleen maar!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:10 schreef Milo het volgende:
laat aub die gasten niet bijtekenen, please, dont! kost alleen maar!
+1 oppleuren met die gassies
kekum
 kekum - donderdag 20 januari 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Wat kan Leon Vlemming hier aan doen , moet luisteren naar Been. Maar het enige wat we missen is vechtlust, en dat krijg je bij 80% van deze ploeg er nooit in al voetballen ze 100 jaar
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Toen Vlemmings de leiding had over Feyenoord 1 stonden we in een hele goede organisatie en kregen bijna nooit een goal tegen. Maar op de een of andere manier werkt het niet in samenwerking met Been. Ik zeg, Vlemmings opnieuw voor de groep en Been lekker 24/7 naar de golfbaan.

Leon zal in ieder gevolg zorgen voor stabiliteit. Dat heeft hij bewezen, veel voetbalverstand.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
http://soundcloud.com/rtvrijnmond/mario-been-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
ik ga bijna mee huilen met de wolven in t bos.
En dat is zo niet mijn stylo zeg maar.
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 09:38 schreef KKL het volgende:
die fantastische oefentrip naar Oman!!

Iedereen stond vlijmscherp aan het begin van de tweede seizoenshelft!!
De vonken vlogen ervan af en de ingeslepen voetbalpatronen zagen er werkelijk top uit!!

Had maar samen met alle Feyenoorders achter de kist van Coen door de stad gereden en had de selectie wederom kunnen aanschouwen bij wat voor een club zij spelen......

Verliezen zonder Mario's woordje PIT....Plezier-Instelling-Team.....

??????

Hoe nu verder???
P.I.T.: Passieve.infantiele.teringlijers!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
hahahaha
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 12:36   quote  deeplink  
poepende incompetente teleurstellers, kan ook
raket
 raket - donderdag 20 januari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:36 schreef obiku010 het volgende:
poepende incompetente teleurstellers, kan ook
Of Probeer Iets Terinlijers
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 20 januari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
ehhh... Been heeft toch ook gezegd dat het niets was?
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:24 schreef Marco12345 het volgende:
ehhh... Been heeft toch ook gezegd dat het niets was?
Ja, dus?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 20 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Been kan zoveel zeggen maar het blijft een tactisch drama!!!
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Hamas Hamas de directie aan het gas!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:44 schreef Vismeloen het volgende:
Toen Vlemmings de leiding had over Feyenoord 1 stonden we in een hele goede organisatie en kregen bijna nooit een goal tegen. Maar op de een of andere manier werkt het niet in samenwerking met Been. Ik zeg, Vlemmings opnieuw voor de groep en Been lekker 24/7 naar de golfbaan.

Leon zal in ieder gevolg zorgen voor stabiliteit. Dat heeft hij bewezen, veel voetbalverstand.
Vlemming is een dooie lul, die maakt bij z'n wijf geeneens passie los. De dood aan de technocraten! Leve de voetballers!
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 10:04 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Eens!!!!
Behalve dat publiekelijk afvallen van talenten....
Castaignos stond gister op een eiland maar ook zonder bal kan je lopen en dat zie/zag je te weinig!Wijnaldum stagneert al tijden maar moet wel nadenken of hij bijtekent,dit niveau maakt hij nog niet eens het verschil,miste echt elke vorm van beleving bij de spelers gisteren en dat heeft niet alleen met leeftijd of onervarenheid te maken

Vlemmings en van Noortwijk hebben er volgens mij al meer van begin af aan vraagtekens bij..
voegen echt niks toe
eens, . . overigens ook met Raket

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het heeft geholpen









0.0055367