|
|
Brandje
|
|
|
Het verblijf van Bas Dost bij SC Heerenveen blijkt wellicht van korte duur. De afgelopen zomer bij Heracles Almelo weggeplukte spits vertrekt mogelijk nog deze transferperiode bij de Friese club. De 21-jarige Dost zit niet op één lijn met trainer Ron Jans en heeft volgens De Telegraaf besloten zijn geluk elders te beproeven. De jeugdinternational heeft inmiddels samen met zijn zaakwaarnemers Henk Nienhuis en Rob Jansen een onderhoud gehad met de directie van SC Heerenveen, waarbij Jans niet aanwezig was. "We hebben gesproken", geeft Nienhuis toe. "Maar over de inhoud doe ik geen mededelingen."
Ook technisch manager Johan Hansma van SC Heerenveen wilde niets loslaten. In het Abe Lenstra Stadion zou Dost te horen hebben gekregen welk prijskaartje er om zijn nek hhttp://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15175angt.
Van mij mag hij komen. Is denk ik echt zo'n type wat bij Ajax een veel betere speler wordt en is ook het type spits wat de Boer voor dit Ajax wil |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Lijkt mij ook. Voor minder dan 3 miljoen moeten ze hem gewoon overnemen denk ik. Omdat ze krap zitten voorin. En als je 3 miljoen betaalt dan maak je zeker geen verlies denk ik. Jeugd in de spits is er niet. Gister zag je ook heel goed dat we geen goaltjesdief hebben. Siem deed het goed maar niet doelgericht. De acties en passing zijn goed, maar er is niemand die hem na 1 keer raken meteen op doel rost. Misschien Bas Dost? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als of Mouinir weggaat of Suarez, anders is het niet nodig en hebben we genoeg scoren vermogen voor dit seizoen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 11:30 schreef remco k het volgende:Als of Mouinir weggaat of Suarez, anders is het niet nodig en hebben we genoeg scoren vermogen voor dit seizoen. Precies... ook niet voor de toekomst want op de Toekomst is er nog altijd eigen jeugd.
en geen cent meer dan € 999.999,99
7 cijfers voor de komma is veel te veel voor Dost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 11:37 schreef Ride het volgende:[..] Precies... ook niet voor de toekomst want op de Toekomst is er nog altijd eigen jeugd. en geen cent meer dan € 999.999,99 7 cijfers voor de komma is veel te veel voor Dost In de jeugd loopt geen spits die binnen nu en twee jaar in Ajax1 speelt |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 11:30 schreef remco k het volgende:Als of Mouinir weggaat of Suarez, anders is het niet nodig en hebben we genoeg scoren vermogen voor dit seizoen. Ik denk t dus niet.. Mounir en suarez.. Zijn er 2 die goals kunnen maken. Maar dan houdt het op met doelgerichte spelers. En als er nou 1 van de 2 geblesseerd of geschorst is? Dan krijg je weer jol taffarelen. Hopen op een bevlieging als het niet lukt. Kansen komen er wel maar mensen die hem er makkelijk inleggen niet als je er maar 1 tje hebt. Heb je er 2 of misschien wel 3 staan dan sta je er toch veel beter voor? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 11:30 schreef remco k het volgende:Als of Mouinir weggaat of Suarez, anders is het niet nodig en hebben we genoeg scoren vermogen voor dit seizoen. Ik vind Dost wel een echte Ajaxspits. Aanspeelpunt. Sterk in de lucht en aan de bal plus prima in de combinatie. Luis en Mounir hebben die eigenschappen minder. Die hebben weer andere kwaliteiten |
|
|
|
|
famey
|
|
|
Deze zomer zag ik hem graag komen. Goede kaatser, afmaker pur sang, fysiek sterk, lang en jong. Maar een bankzitter van Heereveen is opeens de kapstok spits die Ajax zoekt? Dit seizoen heeft hij me zeker niet overtuigd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en toch bij heracles redelijk er wat in geschoten/gekopt.. terwijl daar toch minder mogelijkheden lagen om te scoren.. denk wel dat het wat is.. en de keren dat hij speelde voor herenveen scoorde hij ook vrij makkelijk.. de reden waarom hij op de bank zit is mij onbekend misschien iemand enig idee ? |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Heb dost idd al een keer genoemd laatst, lijkt me met dit ajax een ideale spits. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 11:53 schreef famey het volgende:Deze zomer zag ik hem graag komen. Goede kaatser, afmaker pur sang, fysiek sterk, lang en jong. Maar een bankzitter van Heereveen is opeens de kapstok spits die Ajax zoekt? Dit seizoen heeft hij me zeker niet overtuigd. Dus hij is binnen vijf maanden ineens verleert hoe hij moet voetballen????? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 12:02 schreef nummer10 het volgende:en toch bij heracles redelijk er wat in geschoten/gekopt.. terwijl daar toch minder mogelijkheden lagen om te scoren.. denk wel dat het wat is.. en de keren dat hij speelde voor herenveen scoorde hij ook vrij makkelijk.. de reden waarom hij op de bank zit is mij onbekend misschien iemand enig idee ? Staat er volgens mij in. Kan niet met Jans door een deur |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Vond hem behoorlijk kleurloos tegen Ajax.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat zegt toch niks over zijn kwaliteiten. Persie was ook ruk op het WK en speelt bij Arsenal weer de pannen van het dank |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dost is niks voor Ajax, leuk bij heracles, te zwak voor Ajax!
Nee hoor, dat kan niet de ONE zijn die ze moet maken bij ons! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 11:50 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vind Dost wel een echte Ajaxspits. Aanspeelpunt. Sterk in de lucht en aan de bal plus prima in de combinatie. Luis en Mounir hebben die eigenschappen minder. Die hebben weer andere kwaliteiten Dost is inderdaad een AJAX-spits, maar Ajax is te laat geweest. Ajax had hem al veel eerder moeten halen, toen ie nog goedkoop was. Nu moet je al meer dan 3 miljoen gaan neertellen voor 'm, waardoor de druk voor hem weer groter word en dus de kans op falen toeneemt. |
|
|
|