BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-de graafschap 22-01-11/afscheid coentje

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 12:55   quote  deeplink  
tegen de joden was het drame, perfect moment om WEER een nieuw begin te maken.. officieel van start; 2e helft van het seizoen.

ik vind dat ze verplicht zijn naar ons, de supp/legioen, om er een godverse doelpunten festijn van te maken!

vol op de aanval, niet terug dijnzen!

en been.. maak gebruik van je kredit die je nu ''nog'' hebt want ik denk als je zo doorgaat, dat het niet lang meer duurt, mijn vertrouwen heb je, maar voor hoe lang??

WIE GAAN ER ALLEMAAL??
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 12:55   quote  deeplink  
ik
Milo
 Milo - donderdag 20 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
jij
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Ik

Heb er echt zin in na gisteren..
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 12:59   quote  deeplink  
wij
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 12:57 schreef MMM het volgende:
Ik

Heb er echt zin in na gisteren..
ik probeer me er een beetje overheen te zetten, en weer wat positiefs te voelen, voor zo ver als dat kan, ik begrijp je volledig, maar ik richt mijn vizier liever op de volgende wedstrijd..laat de(sommige)spelers die het niet verdiende om in dit prachtige shirt te voetballen, er maar bij stil staan
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:00 schreef el1986 het volgende:

[..]

ik probeer me er een beetje overheen te zetten, en weer wat positiefs te voelen, voor zo ver als dat kan,
vriend, ik heb begrip voor je lusten, maar ik distancieer me van kralingse bosgeweld ;-)
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Alleen al voor COEN moet dit een goede wedstrijd worden. Ik hoop dat iedereen die straks op het veld staat dat beseft.

Ik durf geen voorspelling af te geven, omdat ik dit Feyenoord niet kan peilen. De ene wedstrijd voetballen ze goed (zonder te scoren) en de andere wedstrijd is het NEGENTIG minuten niks. De Graafschap kan nog wel eens problemen op leveren, door hun houthakkersstijl van spelen.

Ik ben benieuwd wat Been nu weer uit de hoge hoed tovert; laat me raden, Bruins op het middenveld.

Hopelijk zit het nog een beetje vol, de Kuip..
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:03 schreef obiku010 het volgende:

[..]

vriend, ik heb begrip voor je lusten, maar ik distancieer me van kralingse bosgeweld ;-)
mijn nederlands ondanks dat ik 100% nederlander ben(zo ver ik weet) begrijp ik geen hol van je laatste paar woorden...:D
raket
 raket - donderdag 20 januari 2011 - 13:08   quote  deeplink  
Het kan wel eens een hele rare avond gaan worden.Zo'n wedstrijd die we een keer tegen twente hebben gespeeld(toen het ook weer eens zo kut ging)en dat Feyenoord met de rust met 0-1 achter stond,maar inde tweede helft de guzman uit een vrije trap scoorde.Toen was het voor de rust bijna hommelles op de tribune,maar na de rust ging iedereen er weer achter staan.Zaterdagavond het afscheid van coen moulijn,zal heel erg bijzonder worden,Feyenoord wat moet winnen,zo niet dan heb je best kans dat Mario ook weg moet.Kan zaterdag alle kanten op,maar dat ligt aan de opstelling en de spelers.Als Feyenoord Zaterdag gaat verliezen,denk ik dat het een chaos gaat worden en dat niemand,iemand nog in de hand gaat houden en wordt het dubbel gek,omdat dan de opgekropte boosheid eruit komt.Mario is nu ook z'n krediet bij heel veel supporters kwijt en het bestuur is dan ook de lul.Dan maar even geen investeerders,maar dan is het tijd voor bijltjesdag.
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 20 januari 2011 - 13:08   quote  deeplink  
ja present
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:08 schreef raket het volgende:
Het kan wel eens een hele rare avond gaan worden.Zo'n wedstrijd die we een keer tegen twente hebben gespeeld(toen het ook weer eens zo kut ging)en dat Feyenoord met de rust met 0-1 achter stond,maar inde tweede helft de guzman uit een vrije trap scoorde.Toen was het voor de rust bijna hommelles op de tribune,maar na de rust ging iedereen er weer achter staan.Zaterdagavond het afscheid van coen moulijn,zal heel erg bijzonder worden,Feyenoord wat moet winnen,zo niet dan heb je best kans dat Mario ook weg moet.Kan zaterdag alle kanten op,maar dat ligt aan de opstelling en de spelers.Als Feyenoord Zaterdag gaat verliezen,denk ik dat het een chaos gaat worden en dat niemand,iemand nog in de hand gaat houden en wordt het dubbel gek,omdat dan de opgekropte boosheid eruit komt.Mario is nu ook z'n krediet bij heel veel supporters kwijt en het bestuur is dan ook de lul.Dan maar even geen investeerders,maar dan is het tijd voor bijltjesdag.
+1 helemaal mee eens
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:07 schreef el1986 het volgende:

[..]

mijn nederlands ondanks dat ik 100% nederlander ben(zo ver ik weet) begrijp ik geen hol van je laatste paar woorden...:D
was een doordenkert ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:05 schreef Vismeloen het volgende:
Alleen al voor COEN moet dit een goede wedstrijd worden. Ik hoop dat iedereen die straks op het veld staat dat beseft.

misschien een speler of 2 die er even bij stilstaat?
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

misschien een speler of 2 die er even bij stilstaat?
yeah, guess so.. denk swerts en simon, al heeft die knul geen idee wie t was..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:08 schreef raket het volgende:
Het kan wel eens een hele rare avond gaan worden.Zo'n wedstrijd die we een keer tegen twente hebben gespeeld(toen het ook weer eens zo kut ging)en dat Feyenoord met de rust met 0-1 achter stond,maar inde tweede helft de guzman uit een vrije trap scoorde.Toen was het voor de rust bijna hommelles op de tribune,maar na de rust ging iedereen er weer achter staan.Zaterdagavond het afscheid van coen moulijn,zal heel erg bijzonder worden,Feyenoord wat moet winnen,zo niet dan heb je best kans dat Mario ook weg moet.Kan zaterdag alle kanten op,maar dat ligt aan de opstelling en de spelers.Als Feyenoord Zaterdag gaat verliezen,denk ik dat het een chaos gaat worden en dat niemand,iemand nog in de hand gaat houden en wordt het dubbel gek,omdat dan de opgekropte boosheid eruit komt.Mario is nu ook z'n krediet bij heel veel supporters kwijt en het bestuur is dan ook de lul.Dan maar even geen investeerders,maar dan is het tijd voor bijltjesdag.
de enige keer dat de guzman het verschil maakte...
had hij van mij toen niet hoeven doen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:11 schreef el1986 het volgende:

[..]

yeah, guess so.. denk swerts en simon, al heeft die knul geen idee wie t was..
idd...
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

idd...
en de rest/alle 11 is onder de indruk van de herdenkings actie(logisch)..dat zien hun alleen maar als een oppepper..voor het 1e kwartier..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door el1986 --
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:14 schreef el1986 het volgende:

[..]

en de rest/alle 11 is onder de indruk van de herdenkings actie(logisch)..dat zien hun alleen maar als een oppepper..voor het 1e kwartier..
maar ik zou positief zijn!

6-1!
2x jhon
2x simon
1x bruins
1x bahia

we komen 1-0 voor en al snel wordt het 1-1 door onoplettendheid en terugzakken
en dan mag ik alleen jhon en simon van de 4..
wissels; jhon voor luc
leerdam voor bruins
en cabral voor wijnaldum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door el1986 --
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

idd...
Oja, ze zijn het vast al vergeten idd.
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Ik vraag me wat af. Stel; we verliezen. Blijft Mario dan zitten of gaat die weg? Quiz-vraagje.
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 13:23 schreef Vismeloen het volgende:
Ik vraag me wat af. Stel; we verliezen. Blijft Mario dan zitten of gaat die weg? Quiz-vraagje.
dn hoopt IEDEREEN dan die zn biezen pakt en heel hard oprot..al hoe wel.. hangt van veel factoren af denk ik, ik denk dat het bestuurt zoiezo de sjaak is, en ik denk dat het wissel/opstelling/soort voetbal beleid er wel vanaf hangt..

maar die vraag kan je beter stellen op deze topic:
http://forum.headliner.nl/topic-19675/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door el1986 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-de graafschap 22-01-11/afscheid coentje









0.0055921