BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Met ons hoeft niemand medelijden te hebben'' aldus Vlaar

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
bron:
http://www.fr-fanatic.com/2011/01/20/28350/

Feyenoord ging woensdag bij de start van de tweede competitiehelft kansloos onderuit bij Ajax en kende ook op een ander vlak de nodige onrust, nadat bekend werd dat de wegen van de club en technisch directeur Leo Beenhakker zullen scheiden. Vlaar zelf heeft nog geen beslissing genomen over een eventueel langer verblijf in De Kuip, maar blijft vooralsnog strijdlustig.

Vlaar is aanvoerder van een nieuwe lichting spelers bij Feyenoord. De verdediger is pas 25 jaar, maar zag het karakter van spelers veranderen. Een groep straalt uit dat het een groep is. Dat hadden we vorig seizoen wél en nu níét. Dit is een moeilijke tijd om een hechte groep te smeden, al gebeurt het échte werk op het veld. En daar werken we hard. Erewoord. Ik heb niks te klagen over de instelling, vertelt de aanvoerder in Voetbal International.

Zo probeert Vlaar de ideale aanvoerder te zijn in een seizoen waarin alles tegenzit. Soms bespeurt hij medelijden. Dat vóél je. Dan zie je mensen naar je kijken met een blik van: Zielig, hij is aanvoerder van Feyenoord. Maar hou alsjeblieft op, zeg. Met ons hoeft niemand medelijden te hebben. Als je het sec bekijkt, is het niet gek wat er bij Feyenoord gebeurt. De club heeft geen geld, wél schulden, mag geen spelers kopen en heeft een jonge selectie.

Vlaar gelooft in de wederopstanding van Feyenoord, al kende de ploeg een ongelukkig begin van 2011. Natúúrlijk kan dat. We trainen goed en hard, spelers worden fit, alles gaat er weer wat beter uitzien. Vóór de winterstop haalden we zeven punten uit de laatste drie wedstrijden. Dat is iets om aan vast te houden. We moeten sowieso omhoog en dat kan alleen door beter te gaan voetballen. Ons spel was in de eerste seizoenshelft gewoon niet goed.

We kunnen wel zéggen dat we een nieuwe start maken, dat we geloven in een klassering in het linkerrijtje en wellicht deelname aan de play-offs om Europees voetbal, maar uiteindelijk moeten we het zelf laten zíén.
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
alleen met zijn stelling '' niemand hoeft met ons medelijden te hebben '' ben ik het al eens..ik voel nog meer klote dat ploegen medelijden hebben met ons( incl die stink neuzen) dan dat hoe we ervoor staan..een club als ons feyenoord, moet geen medelijden krijgen, dat staat niet!...mja t is neit anders zo, al jaren niet...
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Wat een slappe aanvoerder
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 14:08   quote  deeplink  
de spelersgroep + technische staf zou eigenlijk medelijden met ons, HET LEGIOEN, moeten hebben!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 14:08 schreef sevillana het volgende:
de spelersgroep + technische staf zou eigenlijk medelijden met ons, HET LEGIOEN, moeten hebben!
precies sevi,precies...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 20 januari 2011 - 14:14   quote  deeplink  
WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 14:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!
daarom!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 20 januari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Medelijden vind ik inmiddels met dit beleid wel logisch!!
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Niemand, maar dan ook helemaal niemand hoeft medelijden met de spelersgroep, ons en betrokkenen te hebben. Wij zijn Feyenoord, nog steeds de meest orginele club van het land. Cijfers zeggen mij niks, die veranderen week in week uit. Clubliefde zegt mij wel wat, die is blijvend. Fuck de rest.
fredje
 fredje - donderdag 20 januari 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Stelletje bangerikken dat zijn ze!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 14:49 schreef Vismeloen het volgende:
Niemand, maar dan ook helemaal niemand hoeft medelijden met de spelersgroep, ons en betrokkenen te hebben. Wij zijn Feyenoord, nog steeds de meest orginele club van het land. Cijfers zeggen mij niks, die veranderen week in week uit. Clubliefde zegt mij wel wat, die is blijvend. Fuck de rest.
niet helemaal met je eens, de spelersgroep moet wel goed beseffen wat de club Feyenoord voor veel mensen betekend, ze worden allemaal goed beloond in tegenstelling tot heel wat mensen die de zuurverdiende centen aan Feyenoord besteden.
daarom hebben ze naar mijn mening wel degelijk rekening te houden met het legioen!
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 14:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

niet helemaal met je eens, de spelersgroep moet wel goed beseffen wat de club Feyenoord voor veel mensen betekend, ze worden allemaal goed beloond in tegenstelling tot heel wat mensen die de zuurverdiende centen aan Feyenoord besteden.
daarom hebben ze naar mijn mening wel degelijk rekening te houden met het legioen!
Dat klopt zeker, maar dat hoeft voor mij niet zo ver te gaan tot medelijden. Ze moeten goed in de spiegel kijken, dat zeker. (en nee niet naar hun haar..)
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 14:57 schreef Vismeloen het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, maar dat hoeft voor mij niet zo ver te gaan tot medelijden. Ze moeten goed in de spiegel kijken, dat zeker. (en nee niet naar hun haar..)
voor jou dan misschien niet, . . maar ik weet wel dat er best veel mensen zijn die dankzij het feit dat ze voor de club andere dingen bewust maar voorbij laten gaan omdat ze daar het geld dan niet meer aan kunnen uitgeven zwaar teleurgesteld zijn in de spelersgroep. het gaat mij erom dat de spelers zich dat goed moeten beseffen, en of je dat medelijden wilt/kunt noemen of niet is een bijzaak.
feyenoord for life
 feyenoord for life - donderdag 20 januari 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 15:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

voor jou dan misschien niet, . . maar ik weet wel dat er best veel mensen zijn die dankzij het feit dat ze voor de club andere dingen bewust maar voorbij laten gaan omdat ze daar het geld dan niet meer aan kunnen uitgeven zwaar teleurgesteld zijn in de spelersgroep. het gaat mij erom dat de spelers zich dat goed moeten beseffen, en of je dat medelijden wilt/kunt noemen of niet is een bijzaak.
+1 wat een stelletje omhoog getilde paarden hebben totaal geen benul dat we strijd willen zien. okay je kan verliezen maar dan heb je wel voor elke meter gevochten .
Quiroz
 Quiroz - donderdag 20 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Medelijden???? Wat denken hun dan, dat wij medelijden met ze hebben? Misschien omdat ze met zo'n trainer opgezadeld zitten, maar zij moeten medelijden met ons hebben!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 16:08 schreef Quiroz het volgende:
Medelijden???? Wat denken hun dan, dat wij medelijden met ze hebben? Misschien omdat ze met zo'n trainer opgezadeld zitten, maar zij moeten medelijden met ons hebben!!!
Ik heb medelijden dat ze door het leven moeten zonder ruggegraat en karakter!
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 16:08 schreef Quiroz het volgende:
Medelijden???? Wat denken hun dan, dat wij medelijden met ze hebben? Misschien omdat ze met zo'n trainer opgezadeld zitten, maar zij moeten medelijden met ons hebben!!!
daar denkt een zekere vismeloen net iets anders over, maar goed, . . . ook dat moet kunnen natuurlijk . . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 18:06   quote  deeplink  
Na zo'n zure nederlaag wil ik niet aan een vismeloen denken.
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:06 schreef FR-Henk het volgende:
Na zo'n zure nederlaag wil ik niet aan een vismeloen denken.
heb eigenlijk ook geen idee wat ik me moet voorstellen bij een vismeloen, weet wel van 't bestaan af van een watermeloen . . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 18:15   quote  deeplink  
kruising misschien?
Iets als giraffekomkommer o.i.d.?
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:15 schreef FR-Henk het volgende:
kruising misschien?
Iets als giraffekomkommer o.i.d.?
ook nog nooit van gehoord
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 20 januari 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 16:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb medelijden dat ze door het leven moeten zonder ruggegraat en karakter!
Zelf schijnen ze er niet onder gebukt te gaan
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Medelijden...Gelul. In het stof bijten is nodig om weer omhoog te komen.
Vlaar zegt het goed.
Jammer dat z'n daden niet helemaal evenwijdig lopen met z'n woorden...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 20 januari 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Ze hadden voor 2x rood moeten gaan, minimaal!!
FR-ynwa
 FR-ynwa - donderdag 20 januari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Krijg met je zelf medelijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 20 januari 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Hebben ze al, moeten hard werken voor een slecht salaris, vinden ze.
G-child
 G-child - vrijdag 21 januari 2011 - 00:51   quote  deeplink  
Medelijden met Bahia en de Cler, die moeten bij de nabespreking hun spel onder ogen komen.... Huilen met de pet op.
Vlaar, kom eens met wat nieuws... vooruit verdedigen ofzo?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 januari 2011 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

heb eigenlijk ook geen idee wat ik me moet voorstellen bij een vismeloen, weet wel van 't bestaan af van een watermeloen . . . . . .
meloen met zalm!

meloen%20met%20zalm.jpg
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 21 januari 2011 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 08:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

meloen met zalm!

[ afbeelding ]
kom je nou me ontbijtje brengen? helemaal top man! uiteraard stuur ik jou de stoofschotel van sportdwaas! moeten elkaar een beetje verzorgen, ja toch
MMM
 MMM - vrijdag 21 januari 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Met ons hoeft niemand medelijden te hebben'' aldus Vlaar









0.0076010