BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Coen Moulijn krijgt zaterdag groots eerbetoon in De Kuip

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
just-me
 just-me - donderdag 20 januari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
20110104_moulijn_vk_scaled_7.jpg Feyenoords clubicoon Coen Moulijn zal aanstaande zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd tussen Feyenoord en De Graafschap op grootse wijze herdacht worden in De Kuip. Vanaf een kwartier voor aanvang van het eerste thuisduel van 2011 wordt een eerbetoon gebracht aan het clubicoon.

Oud-medespelers van de beste Feyenoorder aller tijden, onder wie Guus Haak, Frans Bouwmeester en Henk Schouten, zullen dan een grote vlag met een beeltenis van Moulijn het veld opdragen.

Het TIFO-team organiseert een actie, waarbij onder meer een groot deel van de aanwezige supporters gevraagd zal worden om sterretjes af te steken. Deze sterretjes worden voorafgaand aan de wedstrijd bij de toegangspoorten van De Kuip aan de bezoekers overhandigd.

Kort voor de aftrap wordt alle supporters gevraagd om middels een minuut applaus een laatste eer te brengen aan de legendarische linksbuiten. Ook zal het TIFO-team een megabanner met de beeltenis van Moulijn ontrollen. Deze banner is door Shipmate aangeboden aan de supporters.

De wedstrijd Feyenoord tegen De Graafschap begint aanstaande zaterdag om 20.45 uur.
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Vraag me 1 ding af. Hoe kan je een sterretje in je hand houden en tegelijk klappen? Of komen er van die kut klappers als bij KaAz
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
sterretje in je mond, of met je hand tegen de vrije hand van je buurman slaan. als iedereen dat doet moet het lukken
turok
 turok - donderdag 20 januari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
sterretje tussen de tanden en klappen
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 20 januari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 15:19   quote  deeplink  
Beter lopen ze het vuur uit de schoenen, anders zingen: Coen was wel een echte held
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 20 januari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Is er nog iemand van het forum die ook heeft aangeboden mee te helpen met de TiFo actie?
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 18:35   quote  deeplink  
is in ieder geval wel een positief item in deze sombere dagen, naar de omstandigheden gemeten dan
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 15:01 schreef obiku010 het volgende:
sterretje in je mond, of met je hand tegen de vrije hand van je buurman slaan. als iedereen dat doet moet het lukken
hahaha of dauwt hem diep in je reet... en je krijgt een warme reet, en je kan met beide handen klappen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door el1986 --
JanM
 JanM - vrijdag 21 januari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat deze positieve actie niet overschaduwd gaat worden door negativisme zaterdag, maar hou mijn hart vast ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:31 schreef JanM het volgende:
maar hou mijn hart vast ...
dus jij ga niet klappen en ook geen sterretjes afsteken?
MMM
 MMM - vrijdag 21 januari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Achter z'n tv?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Coen Moulijn krijgt zaterdag groots eerbetoon in De Kuip









0.0049078