BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been op de goede weg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
gizmo
 gizmo - donderdag 20 januari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Ook al hebben we verloren van 020.heb een beter Feyenoord gezien dan voor de winterstop.Weet zeker met deze versterkingen en terugkomende blessures dat Mario het weer op de rit krijgt met ons Feyenoord.

Gizmo
Vismeloen
 Vismeloen - donderdag 20 januari 2011 - 18:36   quote  deeplink  
L O L
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 18:36   quote  deeplink  
en nu maar hopen dat men er in het maasgebouw ook zo over denkt
henk K
 henk K - donderdag 20 januari 2011 - 18:38   quote  deeplink  
een beter feijenoord gezien welke wedstrijd heb je dan gezien ? een drama was het
iedereen stond er bij en keek er naar als we zaterdag met deze instelling het veld in gaan verliezen we zelfs van de Boeren
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - donderdag 20 januari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
tsja, dan moeten die spelers die terug komen van een blessure niet opnieuw geblesseerd raken:S
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 18:40   quote  deeplink  
het is nog geen 12 uur, en ik ga ervan uit dat je nog geen bak water over je harses hebt gehad. waarom dan deze nutteloze topic? helemaal niks staat op de rit blinde staatsgek!!
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 18:40   quote  deeplink  
hahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahah hahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahah ahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahaha hhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahaha hahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahha hahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahah ahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhah ahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahh ahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahaha hahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahah ahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhah ahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahah hahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhah ahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahha hahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahh ahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahah hahahhahahahahahahahahhaha hhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhaha hhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahah hahahahahahahahahhahahha hahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhaha hahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahhahahaha

1;jij bent wel een lolbroek..
2;met 1/2 kansjes, als je dat al kansen kan noemen
3;lange ballen richting verwegistan waar zelfs pi air niks mee zou kunnen
4; passen naar een man met 5 man om zich heen, terwijl er rechts links achter je voor je 1tje vrijstaat
5;..etc
6;..etc
7/1000000 etc negatieve dingen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door el1986 --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:40 schreef obiku010 het volgende:
het is nog geen 12 uur, en ik ga ervan uit dat je nog geen bak water over je harses hebt gehad. waarom dan deze nutteloze topic? helemaal niks staat op de rit blinde staatsgek!!
Misschien is ie wel slimmer dan je hem nu inschat...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
en is het een jood?
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:45 schreef obiku010 het volgende:
en is het een jood?
dan moet die...d.... uh dan ist een kloot
biba1970
 biba1970 - donderdag 20 januari 2011 - 18:49   quote  deeplink  
jammer voor feyenoord maar wel beter been moet weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:49 schreef biba1970 het volgende:
jammer voor feyenoord maar wel beter been moet weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wou je hem hebben ofso?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:34 schreef gizmo het volgende:
Ook al hebben we verloren van 020.heb een beter Feyenoord gezien dan voor de winterstop.Weet zeker met deze versterkingen en terugkomende blessures dat Mario het weer op de rit krijgt met ons Feyenoord.

Gizmo
Verfrissend geluid!
Nibke
 Nibke - donderdag 20 januari 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:38 schreef henk K het volgende:
een beter feijenoord gezien welke wedstrijd heb je dan gezien ? een drama was het
iedereen stond er bij en keek er naar als we zaterdag met deze instelling het veld in gaan verliezen we zelfs van de Boeren
Pas op, het zijn wel mijn SUPERBOEREN!

Maar met een positieve opstelling wint Feyenoord gewoon.
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 19:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Verfrissend geluid!
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 19:11 schreef Nibke het volgende:

[..]

Pas op, het zijn wel mijn SUPERBOEREN!

Maar met een positieve opstelling wint Feyenoord gewoon.
naja.. t gaat gewoon om optimisme/instelling/motivatie/wil om te winnen, opstelling maakt vrij weinig uit tegen de boerkes..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 19:11 schreef el1986 het volgende:

[..]

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Das 24 uur te laat
Wtje
 Wtje - donderdag 20 januari 2011 - 19:14   quote  deeplink  
Facta non verba, MARIO
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 19:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Das 24 uur te laat
idd :(
Kees010
 Kees010 - donderdag 20 januari 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Mario helpt zo de club naar de klote en iedereen staat er al tijden naar te kijken.
Vind het verfrissend dat er eindelijk breder gedragen uitlatingen verschijnen,
over zijn niet functioneren.

Desnoods wat verliezen op de afkoopsom als hij zelf niet opstapt,
want de waardedaling die je spelers doormaakten (+ nog steeds)
weegt uiteindelijk ruimschoots op tegenover het aanblijven van Been.
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 18:34 schreef gizmo het volgende:
Ook al hebben we verloren van 020.heb een beter Feyenoord gezien dan voor de winterstop.Weet zeker met deze versterkingen en terugkomende blessures dat Mario het weer op de rit krijgt met ons Feyenoord.

Gizmo
Hehe, sarcasme!
KAA
 KAA - donderdag 20 januari 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Beter????
Ze hebben alleen maar achter uit gelopen.
Wat was el amhadi weer een drama net als wijnaldam en bruins trouwens.
En dan die koekenbakker van een scheids.floot werkelijk waar alles tegen,met die strafschop als dieptepunt.
el1986
 el1986 - donderdag 20 januari 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 19:42 schreef KAA het volgende:
Beter????
Ze hebben alleen maar achter uit gelopen.
Wat was el amhadi weer een drama net als wijnaldam en bruins trouwens.
En dan die koekenbakker van een scheids.floot werkelijk waar alles tegen,met die strafschop als dieptepunt.
vond dat wel meevallen eigenlijk..floot redelijk over en weer, maar die dieptepunt als die penalty heb je helemaal gelijk in ja..sjeminee.. wat een duikelaar, alsof die zn been brak, verrekte mongol
gizmo
 gizmo - donderdag 20 januari 2011 - 19:48   quote  deeplink  
heren en dames.wat weer een nagatitief geluid.kijk vooruit.komt echt wel goed.geef mario de tijd en we komen er wel weer.mischien niet dit sizoen maar volgend.het moet groeien en spelers van Feyenoord.volgend seizoen is voor ons.!!!!!!!!!!!!!!!!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 20 januari 2011 - 19:49   quote  deeplink  
pffff
Kees010
 Kees010 - donderdag 20 januari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 19:48 schreef gizmo het volgende:
heren en dames.wat weer een nagatitief geluid.kijk vooruit.komt echt wel goed.geef mario de tijd en we komen er wel weer.mischien niet dit sizoen maar volgend.het moet groeien en spelers van Feyenoord.volgend seizoen is voor ons.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want in de jupiler league is alles makkelijker ?
Je hebt echt een plaat voor je kop als je nu nog 't roer niet om wil gooien.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 19:17 schreef Kees010 het volgende:
Mario helpt zo de club naar de klote en iedereen staat er al tijden naar te kijken.
Vind het verfrissend dat er eindelijk breder gedragen uitlatingen verschijnen,
over zijn niet functioneren.

Desnoods wat verliezen op de afkoopsom als hij zelf niet opstapt,
want de waardedaling die je spelers doormaakten (+ nog steeds)
weegt uiteindelijk ruimschoots op tegenover het aanblijven van Been.
Vorig seizoen was hij nog de held, in het kader van de bezuinigingen kon hij geen fuck doen qua aanvullingen, zijn er een aantal
belangrijke 's geblesseerd en wordt hij wekelijks voor lul gezet door een stel ongemotiveerde grootverdieners....
gizmo
 gizmo - donderdag 20 januari 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Hotjumper.ik kan met je praten.o10 kijk vooruit.het komt goed.trust me.Feyeenoord forever.
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 20:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vorig seizoen was hij nog de held, in het kader van de bezuinigingen kon hij geen fuck doen qua aanvullingen, zijn er een aantal
belangrijke 's geblesseerd en wordt hij wekelijks voor lul gezet door een stel ongemotiveerde grootverdieners....
ben ik met je eens, zeker wat dat voor lul zetten betreft. ik denk dat hij zich misschien wel wat harder moet gaan opstellen tov de spelersgroep. ik bedoel maar, . . .als spelers de opdracht die ze meekrijgen voor een wedstrijd niet naar behoren uitvoeren dan nemen ze maar plaats op de bank. hetgeen natuurlijk wel betekent dat er (nog) meer jeugdspelers de kans gaan krijgen om te laten zien wat ze waard zijn in 't veld.
sevillana
 sevillana - donderdag 20 januari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 19:17 schreef Kees010 het volgende:
Mario helpt zo de club naar de klote en iedereen staat er al tijden naar te kijken.
Vind het verfrissend dat er eindelijk breder gedragen uitlatingen verschijnen,
over zijn niet functioneren.

Desnoods wat verliezen op de afkoopsom als hij zelf niet opstapt,
want de waardedaling die je spelers doormaakten (+ nog steeds)
weegt uiteindelijk ruimschoots op tegenover het aanblijven van Been.
zou het niet zo zijn dat spelers zelf verantwoordelijk zijn voor het bepalen van hen waarde? als ze nu eens gewoon zelf beter gaan voetballen dan bepalen de beoordelingen en resultaten toch uiteindelijk de waarde van die spelers?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 20:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

zou het niet zo zijn dat spelers zelf verantwoordelijk zijn voor het bepalen van hen waarde? als ze nu eens gewoon zelf beter gaan voetballen dan bepalen de beoordelingen en resultaten toch uiteindelijk de waarde van die spelers?
Bij clubs als Birmingham, maritimo Funchal, Rode ster Tirana of Hansa Rostock (om maar een paar clubs te noemen die acteren op het niveau van onze sterren) zitten ze echt op spelers met zo'n wedstrijdmentaliteit te wachten.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 januari 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 20:11 schreef Kees010 het volgende:

[..]

Want in de jupiler league is alles makkelijker ?
Je hebt echt een plaat voor je kop als je nu nog 't roer niet om wil gooien.
Je hebt een plaat IN je kop als je het roer NA 1 WEDSTRIJD (tegen een sterkere tegenstander, effe eerlijk zijn) na de winterstop om wilt gooien.
Als deze wedstrijd VOOR de winterstop met dezelfde cijfers én zelfde spel was gespeeld hadden we hier ook allemaal gezegd: na de winterstop gaat het beter.

2 wedstrijden afwachten. Mario moet het nu waarmaken. Dat weet ie als geen ander.
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 20:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vorig seizoen was hij nog de held, in het kader van de bezuinigingen kon hij geen fuck doen qua aanvullingen, zijn er een aantal
belangrijke 's geblesseerd en wordt hij wekelijks voor lul gezet door een stel ongemotiveerde grootverdieners....
eens
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 20:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

ben ik met je eens, zeker wat dat voor lul zetten betreft. ik denk dat hij zich misschien wel wat harder moet gaan opstellen tov de spelersgroep. ik bedoel maar, . . .als spelers de opdracht die ze meekrijgen voor een wedstrijd niet naar behoren uitvoeren dan nemen ze maar plaats op de bank. hetgeen natuurlijk wel betekent dat er (nog) meer jeugdspelers de kans gaan krijgen om te laten zien wat ze waard zijn in 't veld.
eens
craven
 craven - donderdag 20 januari 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 20:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je hebt een plaat IN je kop als je het roer NA 1 WEDSTRIJD (tegen een sterkere tegenstander, effe eerlijk zijn) na de winterstop om wilt gooien.
Als deze wedstrijd VOOR de winterstop met dezelfde cijfers én zelfde spel was gespeeld hadden we hier ook allemaal gezegd: na de winterstop gaat het beter.

2 wedstrijden afwachten. Mario moet het nu waarmaken. Dat weet ie als geen ander.
laten de spelers het ook maar eens waarmaken....
Kees010
 Kees010 - donderdag 20 januari 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 20:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vorig seizoen was hij nog de held, in het kader van de bezuinigingen kon hij geen fuck doen qua aanvullingen, zijn er een aantal
belangrijke 's geblesseerd en wordt hij wekelijks voor lul gezet door een stel ongemotiveerde grootverdieners....
Voor vorig seizoen was hij mijn 'held'
Maar ook vorig seizoen was ik niet enthousiast over zijn spelopvatting, tactisch inzicht,
People management en vasthouden aan een visie(?) die niet werkt.
Heb die mening eigenlijk al na de eerste tekenen van zijn hand.

Bijv; Je hebt spelers voor een redelijke 4-4-2 maar hij blijft maar vasthouden aan zijn 4-3-3
En haalt er dit seizoen zelfs nog ff een schaken voor, om maar vast te houden aan die taktiek.

Ook gisteren was een goed voorbeeld van hoe 't ook kan.
Hoe 020's hele spelopvatting word omgegooit en na een paar weken trainen zit er ineens lijn in het spel, een gedachte, een systeem.
Dit is allemaal trainbaar door afspraken en oefenen, daar is dit het perfecte voorbeeld van.

Wij hebben trouwens ook echt niet veel minder potentie dan het team van 020 gisteren.

En ook ik vind het jammer dat Mario niet! de man is die zoiets kan bewerkstelligen.
Maar ik ben dan wel zo rationeel om over mijn emoties heen te stappen en te proberen er realistisch naar te kijken.
realistisch
 realistisch - donderdag 20 januari 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 19:17 schreef Kees010 het volgende:
Mario helpt zo de club naar de klote en iedereen staat er al tijden naar te kijken.
Vind het verfrissend dat er eindelijk breder gedragen uitlatingen verschijnen,
over zijn niet functioneren.

Desnoods wat verliezen op de afkoopsom als hij zelf niet opstapt,
want de waardedaling die je spelers doormaakten (+ nog steeds)
weegt uiteindelijk ruimschoots op tegenover het aanblijven van Been.
mee eens
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 20:52 schreef Kees010 het volgende:

[..]

Hoe 020's hele spelopvatting word omgegooit en na een paar weken trainen zit er ineens lijn in het spel, een gedachte, een systeem.
Dit is allemaal trainbaar door afspraken en oefenen, daar is dit het perfecte voorbeeld van.

.
Joh doe nou niet of die joden zo'n super elftal hebben, in het begin hadden ze nog wel goede combinaties, maar toen daar uit niet gescoord werd begonnen hun ook steeds meer te lopen met de bal, was ook elke lijn verdwenen.

Het niveau van de hele wedstrijd was gewoon zeer bedenkelijk.
Kees010
 Kees010 - donderdag 20 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
De kern van de tekst is dat een trainer invloed heeft op het spelbeeld.
Een systeem waar je op terug kunt vallen, waarmee je verschil kan maken.
En ik geef buiten je quote om ook aan dat ik vind dat de selectie van gisteren niet veel beter was dan die van ons.
Maar ze maakten toch duidelijk ergens een verschil.

En je kunt zeggen wat je wilt maar daarzo is er wel iets aan het groeien wat ik liever hier had gezien.
+ Die trainer zit daar dan ook nog maar net. Mario is hier al wel iets langer bezig.

Onder Mario kan ik niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een mooie combo. heb gezien.

En als je dat zelf niet kunt/wil zien en verwacht dat Mario het hele zooitje aan de praat krijgt is dat natuurlijk aan jezelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Kees010 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:37 schreef Kees010 het volgende:
De kern van de tekst is dat een trainer invloed heeft op het spelbeeld.
Een systeem waar je op terug kunt vallen, waarmee je verschil kan maken.
En ik geef buiten je quote om ook aan dat ik vind dat de selectie van gisteren niet veel beter was dan die van ons.
Maar ze maakten toch duidelijk ergens een verschil.

En je kunt zeggen wat je wilt maar daarzo is er wel iets aan het groeien wat ik liever hier had gezien.
+ Die trainer zit daar dan ook nog maar net. Mario is hier al wel iets langer bezig.

Onder Mario kan ik niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een mooie combo. heb gezien.

En als je dat zelf niet kunt/wil zien en verwacht dat Mario het hele zooitje aan de praat krijgt is dat natuurlijk aan jezelf.
Ach ik moet het nog maar zien, ook qua schulden zitten ze ons op de hielen, een transfer van suarez zal ze wat respijt geven maar dan moet daar ook gesaneerd gaan worden. Ik zie ze zeker nog wel punten gaan verliezen en dan moet ik nog maar zien hoeveel krediet de boer heeft.

Of Mario de boel weer op de rit krijgt weet ik niet, maar ik weet niet welke trainer wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door hotjumper --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ach ik moet het nog maar zien, ook qua schulden zitten ze ons op de hielen, een transfer van suarez zal ze wat respijt geven maar dan moet daar ook gesaneerd gaan worden. Ik zie ze zeker nog wel punten gaan verliezen en dan moet ik nog maar zien hoeveel krediet de boer heeft.
wij waren zo slap dat het leek alsof zij zo goed waren.
tegen welke ploeg kan je zo vrij combineren..
binnen 2 wedstrijden verliezen zij punten..
Kees010
 Kees010 - donderdag 20 januari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Is ook allemaal zo.
En Milaan speelde ook op halve sterkte en Az ook.

Toch komt er wel iets uit dat je bij ons niet zou zien als we ruimte kregen.
En ik geloof toch echt dat, dat ook met trainbare dingen te maken heeft.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:50 schreef Kees010 het volgende:
Is ook allemaal zo.
En Milaan speelde ook op halve sterkte en Az ook.

Toch komt er wel iets uit dat je bij ons niet zou zien als we ruimte kregen.
En ik geloof toch echt dat, dat ook met trainbare dingen te maken heeft.
Ja maar ze zijn nu ff druk om te leren zelf beslissingen te nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 januari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:50 schreef Kees010 het volgende:
Is ook allemaal zo.
En Milaan speelde ook op halve sterkte en Az ook.

Toch komt er wel iets uit dat je bij ons niet zou zien als we ruimte kregen.
En ik geloof toch echt dat, dat ook met trainbare dingen te maken heeft.
lef,en ballen heeft 020 getoond en dat is wat je bij onze meiden mist..
jo3h
 jo3h - donderdag 20 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
waarom geen 4.4.2 met wijnaldum en simon voorin middenveld fer. mokotjo. en el ahm.van haaren achter de vrij vlaar bahia en de clerc moet te doen tegen de graafschap
Kees010
 Kees010 - donderdag 20 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Haha, wordt een beetje eindeloos zo.

Maar hoe kan het dat jeugdspelers betere beslissingen namen onder verbeek dan onder Mario terwijl de oudere het toen af lieten weten?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Doe dan 4 4 2 met Simon en de Beuk voorin.
MMM
 MMM - donderdag 20 januari 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:57 schreef jo3h het volgende:
waarom geen 4.4.2 met wijnaldum en simon voorin middenveld fer. mokotjo. en el ahm.van haaren achter de vrij vlaar bahia en de clerc moet te doen tegen de graafschap
Vetgedrukt = Nee
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 januari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Of Simon met Luc.
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 20 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 - 22:57 schreef jo3h het volgende:
waarom geen 4.4.2 met wijnaldum en simon voorin middenveld fer. mokotjo. en el ahm.van haaren achter de vrij vlaar bahia en de clerc moet te doen tegen de graafschap
Ik denk dat 1.5.3.1 een optie is.
mulder

van Haren

Swerts Vlaar Bahia Indi de Cler

Leerdam Mokotjo Fer

Luc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2011 door Gyan010 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been op de goede weg









0.0061051