BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (23-01-2011 12:30): 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:22 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja anders zou jij hier namelijk niet komen reageren. Ajax is en blijft de club waarover iedereen zijn mond vol heeft. Maar het valt me mee dat jullie nog niet het trainingsveld zijn opgerend om te eisen dat de wedstrijden tegen PSV, Twente, Groningen en AZ verloren moeten worden omdat jullie anders bang zijn dat wij kampioen worden.
Zal wel gaan gebeuren, liever zelf degraderen dan dat wij kampioen worden.
Vind het ook ongelooflijk maar blijkbaar leeft dat bij hun nog veel meer dan bij ons.

Persoonlijk vind ik het echt jammer, deel niet de mening van meer hier die echt een tering hekel hebben aan ze...
Ik heb wel kunnen lachen met een paar van ze in 95 toen ze de beker wonnen van ons, Toen was de klassieker nog een Klassieker.
Wij waren toen op onze top, het hoogste wat we konden bereiken, onverslaanbaar maar 1 club heeft ons toen van de 5-slag afgehouden.
Respect van mijn kant toen.

en nu op naar Kutrecht Hahaha....
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:18 schreef joduh het volgende:

[..]

ach man,jullie moeten tegenwoordig voor alle clubs respect hebben........degradatieploegie.....
nou, . . degraderen is wel weer wat drastisch. denk ook niet dat 't zal gaan gebeuren, maar dat dit opnieuw een zeer teleurstellend seizoen gaat worden voor ons, ja dat geloof ik dan dus wel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

nou, . . degraderen is wel weer wat drastisch. denk ook niet dat 't zal gaan gebeuren, maar dat dit opnieuw een zeer teleurstellend seizoen gaat worden voor ons, ja dat geloof ik dan dus wel.
Geloof mij maar, dat volgend jaar net zo teleurstellend gaat worden. Het zal stapsgewijs gaan bij jullie en duurt zeker nog een jaar of 4 voordat jullie weer enigzins richting de top kunnen kijken zo heb ik het gevoel.
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Geloof mij maar, dat volgend jaar net zo teleurstellend gaat worden. Het zal stapsgewijs gaan bij jullie en duurt zeker nog een jaar of 4 voordat jullie weer enigzins richting de top kunnen kijken zo heb ik het gevoel.
daar zou jij best wel eens gelijk in kunnen gaan krijgen, al heb ik persoonlijk dan nog wel de hoop dat 't wat minder lang zal gaan duren.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

daar zou jij best wel eens gelijk in kunnen gaan krijgen, al heb ik persoonlijk dan nog wel de hoop dat 't wat minder lang zal gaan duren.
Die hoop zou ik ook hebben als ik supporter was van die club. Wat mij persoonlijk betreft mag dit nog wel een aantal jaren voortgaan. Natuurlijk verlang ik wel terug naar de echte klassiekers, alleen geniet ik er nu nog te erg van. Whahahahahaha
vries60
 vries60 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Weet je wat het leuke is op dit (k)neuzenforum? Als het weer eens een tijdje minder gaat iedereen weer moord en brand schreeuwt en iedereen de club Ajakkes als een baksteen laat vallen. Binnenkort weer waarschijnlijk.
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:46 schreef vries60 het volgende:
Weet je wat het leuke is op dit (k)neuzenforum? Als het weer eens een tijdje minder gaat iedereen weer moord en brand schreeuwt en iedereen de club Ajakkes als een baksteen laat vallen. Binnenkort weer waarschijnlijk.
Je bedoelt waarschijnlijk geuzenforum of wellicht reuzenforum!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door Pietje --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Hey stakkertje, ga jij eens terug naar je eigen forum. Fijn dat jij ons zo goed kent. Maar blijkbaar niet goed genoeg dus?
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:04 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hey stakkertje, ga jij eens terug naar je eigen forum. Fijn dat jij ons zo goed kent. Maar blijkbaar niet goed genoeg dus?
Hahaha, Amsterdammer, hij had alleen wat last van typefouten ;-) zoals ik hierboven al corrigeerde...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha, Amsterdammer, hij had alleen wat last van typefouten ;-) zoals ik hierboven al corrigeerde...
Hahahaha idd. Maar dit soort gasten bedoelde ik nou. Komt hier alleen maar met vooroordelen. Dit soort gasten hebben gewoon geen IQ.
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahaha idd. Maar dit soort gasten bedoelde ik nou. Komt hier alleen maar met vooroordelen. Dit soort gasten hebben gewoon geen IQ.
Je hebt hartstikke gelijk! En dat soort gasten loopt direct met allerlei dreigementen en gescheld met allerlei ziektes rond te strooien, maar zelf doen ze het wel. Inderdaad: stakkertjes!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt hartstikke gelijk! En dat soort gasten loopt direct met allerlei dreigementen en gescheld met allerlei ziektes rond te strooien, maar zelf doen ze het wel. Inderdaad: stakkertjes!
Hahahaha doe rustig aan. Fijne avond!
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:32 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahaha doe rustig aan. Fijne avond!
Jij ook, Amsterdammer113, een fijne avond verder en tot ziens weer hier op het forum!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jij ook, Amsterdammer113, een fijne avond verder en tot ziens weer hier op het forum!
Dat komt helemaal goed. Geen dingen doen, die ik vanavond ook niet ga doen ;-) En tot ziens weer op het forum.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 januari 2011 - 23:39   quote  deeplink  
pirates of the cariBEEN!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Kijk nu een op het Feyenoord forum, leuk of niet??
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 22 januari 2011 - 09:19   quote  deeplink  
Gaan we weer on-topic !!!!

Gelul allemaal.
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 18:15   quote  deeplink  
F een voorproefje voor morgen mensen. Ik kom morgenvroeg met een voorbeschouwing, want ik heb vandaag weinig tijd:).

Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 22 januari 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 18:15 schreef alibabba het volgende:
F een voorproefje voor morgen mensen. Ik kom morgenvroeg met een voorbeschouwing, want ik heb vandaag weinig tijd:).

[ filmpje ]
No problemo ;)
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 22 januari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Heb echt een slecht gevoel bij deze wedstrijd! hoop morgen dat het resultaat anders dan mijn gevoel!:P
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 23 januari 2011 - 01:34   quote  deeplink  
Geen last van, sta nu naast een Uteregter en die scheit 7 kleuren stront...

Hahahahahahaha
joduh
 joduh - zondag 23 januari 2011 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
hoor jij niet op het heerenveen forum ouwe?????
joduh
 joduh - zondag 23 januari 2011 - 07:41   quote  deeplink  
maar ff over de wedstrijd man...ik heb na 010 de meeste hekel aan kutrecht!!!!!!!!
en die gasten daaro kunnen ons bloed wel drinken man....ze voetballen meestal verrot maar tegen ons zijn ze altijd beter dan normaal......ik hoop gvd dat frankie ze lekker op kan peppen endat we 3 puntjes in de pocket hebben vanmiddag.Moet ook wel gezien de stand en moet ook wel als we alles in eigen hand willen houden man....
maar ik ben er nog niet gerust op...maar wij hebben bluf en wij tonen lef!!!!we rollen ze op met minstens 2goals verschil!!!!!balbezit 31-69!!!!!hahahah JODUHHH JODUHHH JODUHHH
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Vanmiddag mag Ajax in Utrecht aantreden tegen de plaatselijke FC. Deze confrontatie staat te boek als een speciale wedstrijd en dan vooral voor de supporters van Utrecht. Voor Ajax is het altijd lastig om met de drie punten uit de Galgenwaard te vertrekken. De helft van de in totaal 40 wedstrijden tegen Utrecht in de Domstad voor de Eredivisie werden gewonnen. 11x werd er verloren in Utrecht en 9x was er dus een gelijkspel te noteren. Uit het doelsaldo blijkt dat we nog altijd ver in het voordeel zijn; 67-43.

De allereerst Utrecht - AJAX voor de Eredivisie was op 23-05-1971 met voor Utrecht in de gelederen oud Ajax-trainer Co Adriaanse, terwijl oud-Ajacied Leo v.Veen als invaller mocht fungeren. Zij konden echter niet verhinderen dat Ajax met de volle buit in de bus stapte op de terugweg naar Amsterdam. Het werd 0-3, doordat Gerrie Muhren de openingstreffer maakte en Johan Cruijff met 2 doelpunten het vonnis velde voor de Utrechtenaren.

T/m 1985 was Ajax niet te kloppen in de Domstad. Op 11-11-1981 werd met maar liefst 3-5 en in die pot speelde de trainer van nu van Fc Utrecht Ton du Chatinier mee, alsmede Hans v.Breukelen, Leo v.Veen, Jan Wouters en Gerard vd.Lem. Vd.Lem was de man die de score opende, maar Wim Kieft draaide de stand om ( 1-2 ). Jesper Olsen, Frank Rijkaard en Tscheu la Ling tilde de stand naar 1-5. Leo v.Veen en Koos v.Tamelen verzachtte het leed enigzins voor Utreg.

Op 23-04-1985 wist Ajax met minimaal verschil te winnen ( 0-1 ), door een doelpunt van Rijkaard in de 63e minuut. Ton de Chatinier, Wouters, John v.Loen en Mark Verkuijl hadden die dag het verkeerde shirt aan, maar de laatste 3 kozen later in hun carriere voor de juiste club. Geboren Utrechtenaren zoals Ronald Spelbos, Gerald Vanenburg en Rob de Wit droegen die dag het Ajax-shirt, terwijl Ajax-doelman van toen Hans Galjé ooit nog voor Utrecht speelde. Ronald Koeman was die dag ook Ajacied en van hem weten dat ie ontzettend hard kon schieten. In dit filmpje bewijst ie dat en had ie een prachtig shirt aan, maar aan het Rood-Wit van Ajax kan niemand tippen:)! Geniet mensen!

De grootste overwinning in de Domstad werd geboekt op 31-08-1997. Het werd maar liefst 1-7! Het scoreverloop toen? Tijjani Babangida 0-1 ('10), Ole Tobiasen 0-2 ('24), Harry Decheiver 1-2 ('30), Danny Blind 1-3 ('62), Tobiasen 1-4 ('68), Shota Arveladze 1-5 ('70), Michael Laudrup 1-6 ('72), Litmanen 1-7 ('82). De geboren Amsterdammers Rob Witschge en Michael Mols waren die dag liever Ajacied geweest, maar dat waren ze jammer genoeg voor hun toen niet:).

De laatste overwinning in Utreg was op 01-03-2009. Ajax boekte een verrassend simpele, maar vooral solide overwinning op FC Utrecht. Drie dagen na de memorabele eliminatie van Fiorentina, stapten de vermoeide Ajacieden in de Domstad als winnaars van het veld: 0-2. Sulejmani was toen de man van de wedstrijd met 2 assists, die werden binnengewerkt door vd.Wiel en Jan Vertonghen. De laatste goal van Vertonghen in dit fragment;

De wedstrijdselectie kent ten op zichte van De Klassieker tegen Feyenoord weinig aanpassingen, behalve Özbiliz voor Lukoki, en hiermee moeten we volgens mij met vertrouwen de wedstrijd tegen Utrecht kunnen spelen! Ik denk dat het vanmiddag een lastige klus zal gaan worden voor Ons Aller AJAX, maar ik ben positief gestemd en ga uit van 3 punten. De volle buit zal gehaald gaan worden in deze denk ik vermoedelijke opstelling; Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Eriksen, Enoh; Sulejmani, De Jong en Ebecilio. Ik kom met een 1-2 voorspelling voor vandaag mensen, met Ajax-goals van Eriksen en de Jong!

Am i right?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door alibabba --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 23 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Weer geweldig stukje Ali! ;)
Ikzelf denk 0-2.

Hier nog wat satistiekjes van FC Utrecht - Ajax

Gewonnen/Gelijk/Verloren/Doelpunten voor/Doelpunten tegen
FC Utrecht 11/9/20/43/67
Ajax 20/9/11/67/43

Eerste ontmoeting zondag 23 Mei 1971 0-3

Laaste 5 ontmoetingen
zondag 27 November 2005 1-0 (0-0)
zondag 01 Oktober 2006 2-3 (0-2)
zondag 28 Oktober 2007 0-1 (0-0)
zondag 01 Maart 2009 0-2 (0-1)
zondag 06 December 2009 2-0 (0-0)

Laatste winst FC Utrecht zondag 06 December 2009 2-0 (0-0)
Laatste winst Ajax zondag 01 Maart 2009 0-2 (0-1)
Laatste gelijkspel zondag 13 September 1998 2-2 (1-1)

grootste winst FC Utrecht zondag 14 Mei 2000 3-1 (2-0)
grootste winst Ajax zondag 31 Augustus 1997 1-7 (1-2)

Meeste doelpunten zondag 31 Augustus 1997 1-7 (1-2)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Weet je wat opvalt in de laatste serie wedstrijden tegen Utrecht, de ploeg die de eerst goal maakt, wint vrijwel alles..
steve'o
 steve'o - zondag 23 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 10:43 schreef Hasjkoph het volgende:
Weer geweldig stukje Ali! ;)
Ikzelf denk 0-2.

Hier nog wat satistiekjes van FC Utrecht - Ajax

Gewonnen/Gelijk/Verloren/Doelpunten voor/Doelpunten tegen
FC Utrecht 11/9/20/43/67
Ajax 20/9/11/67/43

Eerste ontmoeting zondag 23 Mei 1971 0-3

Laaste 5 ontmoetingen
zondag 27 November 2005 1-0 (0-0)
zondag 01 Oktober 2006 2-3 (0-2)
zondag 28 Oktober 2007 0-1 (0-0)
zondag 01 Maart 2009 0-2 (0-1)
zondag 06 December 2009 2-0 (0-0)

Laatste winst FC Utrecht zondag 06 December 2009 2-0 (0-0)
Laatste winst Ajax zondag 01 Maart 2009 0-2 (0-1)
Laatste gelijkspel zondag 13 September 1998 2-2 (1-1)

grootste winst FC Utrecht zondag 14 Mei 2000 3-1 (2-0)
grootste winst Ajax zondag 31 Augustus 1997 1-7 (1-2)

Meeste doelpunten zondag 31 Augustus 1997 1-7 (1-2)
Ow van de laatste 5 won Ajax gewoon meer dan de helft. En als je bedenkt dat Ajax beter is dan de laatste ontmoeting, moet het toch gewoon 3 punten zijn
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
De vertrokken Urby Emanuelson zal zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht onder andere vervangen worden door Rodney Sneijder. Dit is de eerste keer dat de middenvelder wordt opgenomen in de wedstrijdselectie van Ajax 1.

Het broertje van Wesley Sneijder zal op het veld verschijnen met rugnummer 43. Toch zal de jongeling waarschijnlijk op de bank beginnen. Het ziet er naar uit dat Daley Blind de basisplaats zal krijgen.

Sneijder speelt al elf jaar bij Ajax, maar vond dat hij onder Martin Jol te weinig kans kreeg om zich te bewijzen. Onder Frank de Boer heeft de speler daarentegen al enkele keren mee mogen trainen en gaat hij nu zelfs zijn wedstrijdselectie debuut tegemoet.
steve'o
 steve'o - zondag 23 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 11:21 schreef remco k het volgende:
De vertrokken Urby Emanuelson zal zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht onder andere vervangen worden door Rodney Sneijder. Dit is de eerste keer dat de middenvelder wordt opgenomen in de wedstrijdselectie van Ajax 1.

Het broertje van Wesley Sneijder zal op het veld verschijnen met rugnummer 43. Toch zal de jongeling waarschijnlijk op de bank beginnen. Het ziet er naar uit dat Daley Blind de basisplaats zal krijgen.

Sneijder speelt al elf jaar bij Ajax, maar vond dat hij onder Martin Jol te weinig kans kreeg om zich te bewijzen. Onder Frank de Boer heeft de speler daarentegen al enkele keren mee mogen trainen en gaat hij nu zelfs zijn wedstrijdselectie debuut tegemoet.
Wordt die Rodney net zo goed als Wesley of niet?
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Een paar jaar terug zeiden ze dat hij beter zou worden.
Maar heeft inmiddels zijn debuut nog steeds niet gemaakt op 19-jarige, dat zegt wel iets. Als je echt talent hebt, debuteer je wel eerder. Maar ik kan er naast zitten. Misschien iemand anders die hem veel aan het werk ziet @ jong ajax?
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Aaaaaaaah!!!
Leo driessen.............
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Beste terugval van Ajax zeg, echt werkelijk dramatisch wat er op het veld gebeurt.

WE WORDEN HELEMAAL VAN DE MAT GESPEELD... 2000% TERECHT DIT
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 23 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Man, het gaaat tering slecht.. Elke pass is voor Utrecht en ze komen steeds te makkelijk door de defensie van Ajax heen..
2-0....
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Als Utrecht doordrukt, wordt het een complete monsterscore..
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Veruit de slechtste man bij Ajx is Gregory van der Wiel, alleen maar in z'n hoofd bezig met aanvallen, terwijl hij helemaal zoek wordt gespeeld door Mertens...

3-0 hangt in de lucht.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 23 januari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Sulejmani loopt veels te veel...
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Ja hoor, hele zondag weer naar de klote.
BEDANKT!
bird
 bird - zondag 23 januari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
is dit het nieuwe vrouwen van ajax ofzo jezus utrecht is veel feller
oprotten met sulejmani wat is hij slecht
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 januari 2011 - 13:04   quote  deeplink  
lekker weer!! En nu...???
biba1970
 biba1970 - zondag 23 januari 2011 - 13:05   quote  deeplink  
begrijp het niet meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
biba1970
 biba1970 - zondag 23 januari 2011 - 13:07   quote  deeplink  
dit is toch niet normaal meer of wel dan gvd
thomASS
 thomASS - zondag 23 januari 2011 - 13:07   quote  deeplink  
Zucht
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Lekker Sulejmani de schuld geven, terwijl het v/d Wiel is die Sulejmani steeds klem loopt, en bij iedere tegenaanval nog op de helft van de tegenstander staat, makkelijk om de speler de schuld te geven die de bal heeft, misschien eens opletten wat erom heen allemaal gebeurt, of liever gezegd niet gebeurt.
bird
 bird - zondag 23 januari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
we missen een type van halst een kuiten bijter en een aanspeel punt voorin bv dost
Benno
 Benno - zondag 23 januari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Jongens jongen rustig! Geeft het tijd! Duurt nog 3 kwartier ruim. De boer gaat straks ff uit zn plaat!!
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Algemeen bekend toch ook, Ajax en wedstrijden om 12:30 gaan niet samen..
bird
 bird - zondag 23 januari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
weer een kans weer sulejmani hoor
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 13:10 schreef bird het volgende:
we missen een type van halst een kuiten bijter en een aanspeel punt voorin bv dost
We missen helemaal niks, je kan ook gewoon een keer niet goed spelen...
Benno
 Benno - zondag 23 januari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
De boer gaat laten zien dat hij ze ook bij tegebslag straks weer op de rails krijgt.
biba1970
 biba1970 - zondag 23 januari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
en trouwens hier werd veel gezeurd over emanuelson maar ik vind blind ook werkelijk een drama

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (23-01-2011 12:30): 3-0

0.0094480