|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Klopt maar hoe kan je je bewijzen met zo'n dramateam om je heen? De jong deed het in de spits geen fluit beter. iedereen speelt dramaaaaaa!
Ozbiliz is er inmiddels ook in. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ja maar het spel moet er niet minder van worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 13:59 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Klopt maar hoe kan je je bewijzen met zo'n dramateam om je heen? De jong deed het in de spits geen fluit beter. iedereen speelt dramaaaaaa! Ozbiliz is er inmiddels ook in. door een bal fatsoelijk aan te nemen, een keer of 4 achter elkaar.. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Uit bij Milan tegen een ploeg die niet gemotiveerd was lukt het Tegen Feijenoord lukt het
Tegen ploegen die Ajax fel aanpakken of beter zijn (Twente/PSV) lukt het voorlopig dus niet, of wel soms |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Nee remco jij moet goed lezen!!! Zeg juist dat ik vind dT jij juist altijd WEL kan relativeren. Vind wel dat jij slecht tegen kritiek kan zeg jongejonge |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Sja maar zou dat helpen? De Jong heeft ongeveer 18 ballen verspeelt. Iedereen speelt drama dus hij ook. Gelukkig is hij uit zijn lijden verlost. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 13:58 schreef remco k het volgende:[..] Iedereen is afhankelijk van je twee beste spitsen, het is toch logisch dat je scorend vermogen mist als je de twee beste spitsen weghaald? ik mag toch wel van de man van 16,5 miljoen verwachten dat hij meer brengt en afmaakt als wat hij tot nu heeft gedaan, of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:03 schreef dege het volgende:[..] ik mag toch wel van de man van 16,5 miljoen verwachten dat hij meer brengt en afmaakt als wat hij tot nu heeft gedaan, of zie ik dat verkeerd? Jup zie je verkeerd. Hij probeert tenminste een actie te maken, om iets te doen. Al die andere zoutzakken staan er maar bij en spelen hem verkeerd of heel slecht in zodat hij er gewoon niks mee kan! |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
zie jij volgens mij helemaal goed dege!!!!zestieneneenhalfmiljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!waarvoor?????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:03 schreef dege het volgende:[..] ik mag toch wel van de man van 16,5 miljoen verwachten dat hij meer brengt en afmaakt als wat hij tot nu heeft gedaan, of zie ik dat verkeerd? Je zal eens een keer moeten accepteren, dat hij niks aan dat bedrag kan veranderen, vergeet ff niet dat hij de afgelopen tegen feyenoord en AZ gewoon wel de winnende maakt. en dan maakt hij hem 1 wedstrijd niet, en dan moet ie weer opzouten??? typisch Ajax supporters. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waarom zeikt iedereen Sulejmani af omdat hij 16 miljoen heeft gekost? En daardoor beter van hem verwacht, puur omdat hij zoveel heeft gekost |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:05 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Jup zie je verkeerd. Hij probeert tenminste een actie te maken, om iets te doen. Al die andere zoutzakken staan er maar bij en spelen hem verkeerd of heel slecht in zodat hij er gewoon niks mee kan! Inderdaad. Daarom zei ik in het begin ook al, dat men eens moet gaan kijken naar de spelers zonder bal, en niet alleen maar naar de met bal.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:05 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Jup zie je verkeerd. Hij probeert tenminste een actie te maken, om iets te doen. Al die andere zoutzakken staan er maar bij en spelen hem verkeerd of heel slecht in zodat hij er gewoon niks mee kan! dus het ligt allemaal aan die anderen behalve sulejmani?? sorry, maar daar ben ik het dus echt niet mee eens, vaak rent hij als een kip zonder kop over het veld, zoals zojuist ook weer, bal hard vooruit en 2 mannen proberen voorbij te rennen, hij moet toch als voetballer ondertussen zover zijn dat hij weet dat dat niet werkt, kom op zeg. Ik gun het hem van harte om te slagen bij ajax, maar niet op zo'n manier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:01 schreef Benno het volgende:Nee remco jij moet goed lezen!!! Zeg juist dat ik vind dT jij juist altijd WEL kan relativeren. Vind wel dat jij slecht tegen kritiek kan zeg jongejonge Jij zegt dat ik NORMAAL goed kan relativeren, en dat hier dus niet doe.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:05 schreef derde ster het volgende:zie jij volgens mij helemaal goed dege!!!!zestieneneenhalfmiljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!waarvoor?????? Kan hij wat aan dat bedrag doen?? en je vergeet dat hij de winnende maakt afgelopen twee wedtsrijden, doet hij dat 1 potje niet, en krijg je dot achtelijke gezeur weer, triest volk af en toe die Ajax supporters.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:08 schreef dege het volgende:[..] dus het ligt allemaal aan die anderen behalve sulejmani?? sorry, maar daar ben ik het dus echt niet mee eens, vaak rent hij als een kip zonder kop over het veld, zoals zojuist ook weer, bal hard vooruit en 2 mannen proberen voorbij te rennen, hij moet toch als voetballer ondertussen zover zijn dat hij weet dat dat niet werkt, kom op zeg. Ik gun het hem van harte om te slagen bij ajax, maar niet op zo'n manier. Is het nou echt zo moeilijk om te zien, dat zoiets mede gebeurt omdat er niemand beweegt en of vrij staat??? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
of omdat hij zo vaak met zijn hoofd omlaag speelt en niet om zich heen kijkt. Het ontbreekt hem toch echt aan overzicht en dan beoordeel ik hem als voetballer en niet als de man van 16,5 miljoen. Maar goed, ieder zijn mening daarover, dat respecteer ik ook. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Inderdaad remco, al je reacties ben ik t mee eens! Iedereen kijkt naar de speler zelf. Terwijl iedere speler van Ajax, als die de bal heeft hem of verspeelt of goed speelt. GEWOON STIL BLIJFT STAAN! ZE DOEN HELEMAAL NIKS! WERKEN VOOR JE GELD GVD!
edit: 3-0 ...................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door ThomasAjacied -- |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:09 schreef remco k het volgende:[..] Kan hij wat aan dat bedrag doen?? en je vergeet dat hij de winnende maakt afgelopen twee wedtsrijden, doet hij dat 1 potje niet, en krijg je dot achtelijke gezeur weer, triest volk af en toe die Ajax supporters.. dat zeg ik niet,maar normaal gesproken mag je wel iets meer verwachten voor iemand met zo,n prijkaartje in zijn nek...... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:12 schreef dege het volgende:of omdat hij zo vaak met zijn hoofd omlaag speelt en niet om zich heen kijkt. Het ontbreekt hem toch echt aan overzicht en dan beoordeel ik hem als voetballer en niet als de man van 16,5 miljoen. Maar goed, ieder zijn mening daarover, dat respecteer ik ook. Nou dat deed je net echt wel hoor! |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
en ik val hem niet alleen af hoor.het is gewoon helemaal niks vandaag....hij krijgt ook geen ruggesteun.ik vind ze voetballen als volgevreten bobo,s.... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
dat ik het ergens niet mee eens ben wil niet zeggen dat ik iemands reactie niet respecteer hoor. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:12 schreef derde ster het volgende:[..] dat zeg ik niet,maar normaal gesproken mag je wel iets meer verwachten voor iemand met zo,n prijkaartje in zijn nek...... Zegt meer over het aankoopbeleid dan over Mickey. Het niveau daalt. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Utrecht speelt gewoon beter, punt uit. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
En dat had gewoon rood moeten zijn voor Vertonghen... |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: dat is niet helemaal waar thomas,want bij heerenveen kon hij het dus wel!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:12 schreef dege het volgende:of omdat hij zo vaak met zijn hoofd omlaag speelt en niet om zich heen kijkt. Het ontbreekt hem toch echt aan overzicht en dan beoordeel ik hem als voetballer en niet als de man van 16,5 miljoen. Maar goed, ieder zijn mening daarover, dat respecteer ik ook. Ik denk dat het bij hem een combinatie is, weinig vrije mede spelers, en daardoor zelf een actie te ver doorvoeren...
3-0 vandaag pppfffffffffffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:12 schreef derde ster het volgende:[..] dat zeg ik niet,maar normaal gesproken mag je wel iets meer verwachten voor iemand met zo,n prijkaartje in zijn nek...... Dan ga je dus iemand zijn prestaties vergelijken met z'n prijs, en dat is gewoon verkeerd, juist dta is wat hem als een blok om z'n nek hangt, laten wij als Ajaciede daar dan lekker niet aan meedoen, en hem supporten omdat hij Ajacied is... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: ja hehe jij begint over dat bedrag! Nu ga je ineens weer over zijn kwaliteiten praten... Je begrijpt t niet........ |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:17 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het bij hem een combinatie is, weinig vrije mede spelers, en daardoor zelf een actie te ver doorvoeren... 3-0 vandaag pppfffffffffffff hij probeert het wel,maar hij kan het momenteel niet.die jongen moet voetballen in een ploeg die draait.hij is geen baas in het veld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En hoeveel spelers zijn er al wel niet geweest, die het bij de ene club wel kunnen, en bij de andere niet.. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Het had vandaag gewoon 7/8-0 kunnen zijn. Wat zou er dan gebeurt zijn. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:18 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] ja hehe jij begint over dat bedrag! Nu ga je ineens weer over zijn kwaliteiten praten... Je begrijpt t niet........ IK begrijp het niet? begrijp jij het wel dan? weleens gehoord van prijs-kwaliteit verhouding???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:19 schreef derde ster het volgende:[..] hij probeert het wel,maar hij kan het momenteel niet.die jongen moet voetballen in een ploeg die draait.hij is geen baas in het veld. Dat is inderdaad wel waar, en dat is ook niet erg, je kan niet van iedere speler in het veld verwachten dat het de dragende voetballer is..
Straks hebben we Mounir terug en Suarez als belangrijkste man, er komt nu ook veel druk te liggen om die jonge broekies als Ozbiliz en Ebecilio.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
En iedereen maar lopen met die bal... als ze 'm al hebben... Lijkt he-le-maal nergens op. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Hoop echt dat er straks spelers zijn die voor de camera janken. Dan heb je echt liefde voor AJAX. Net als die kakkerlakken gisteren, dat is mooi! Ik kan nu ook wel janken! Weer een seizoen naar de klote! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIks, dan zouden we gewoon verder gaan, wat zou je moeten doen dan??? de Boer meteen weer ontslaan??? Doe ff normaal man.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Siem de Jong, PRUTSER!
Ik quote de Boer "we hebben genoeg scorend vermogen". Sure... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:21 schreef Ikke_tik het volgende:En iedereen maar lopen met die bal... als ze 'm al hebben... Lijkt he-le-maal nergens op. Eens, maar ook het inspelen was vandaag dramatisch, gewoon een 300% verdiende overwinning voor Utrecht.. Hopelijk een goed leermoment voor de ploeg, en wordt iedereen hier een stuk volwassener van.. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:20 schreef remco k het volgende:[..] Dat is inderdaad wel waar, en dat is ook niet erg, je kan niet van iedere speler in het veld verwachten dat het de dragende voetballer is.. Straks hebben we Mounir terug en Suarez als belangrijkste man, er komt nu ook veel druk te liggen om die jonge broekies als Ozbiliz en Ebecilio.. juist remco.hij KAN dat gewoon niet,en dat is niet erg,maar ajax schreeuwt momenteel om een voetballer die opstaat en het voortouw neemt.....en suleimani probeert dat wel.de pest is dat hij 16 milj op zijn schouder heeft zitten,en dat verklaard die loophouding hahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tussen het vermogen daadwerkelijk hebben, en niet in vorm zijn, zit ook een verschil.. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:22 schreef remco k het volgende:[..] Eens, maar ook het inspelen was vandaag dramatisch, gewoon een 300% verdiende overwinning voor Utrecht.. Hopelijk een goed leermoment voor de ploeg, en wordt iedereen hier een stuk volwassener van.. Ik heb zo langzamerhand wel een beetje genoeg van al die leermomenten.we leren al 6 jaar!!!!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Geef me een geweer en ik schiet De Jong.
Twente had ook zon wedstrijd waar het niet lukt, dit is gewoon een wijze les voor ajax hierdoor leren ze weer van en kan de boer weer goed op trainen en rustig bijkomen tegen NAC en dan weer knallen.
Komt goed |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Vorm creëer je. Inzet ook. Utreg coach heeft z'n spelers perfect op 200% inzet gezet afgelopen week. Respect daarvoor.
Al word ik daarnaast kotsmisselijk van de "maniertjes" van kabouter Mertens. Bah. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:03 schreef dege het volgende:[..] ik mag toch wel van de man van 16,5 miljoen verwachten dat hij meer brengt en afmaakt als wat hij tot nu heeft gedaan, of zie ik dat verkeerd? Je heb gelijk wat een bal gehakt. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Als ze Suarez nu nog gaan verkopen dan word ik echt kwaad! Voorin is het helemaal niks. En Achterin dan. onze 2 belgen stonden erbij en keken ernaar. Slappe hap die 2! En vd Wiel....wat die had geslikt weet ik niet. Dat arrogante mannetje speelde weer dramatisch. Met een driedubbele hoofdletter D. Die gast had totaal geen inzet. Toppunt was og wel die bal die hij kreeg en die hij zo kon aannemen als hij 1 stapje extra had gedaan en wat doet meneer...nee ik heb geen zin om dat extra stapje te zetten, ik laat die bal gewoon over de zijlijn gaan. Triest geval. Het was vandaag niet om aan te zien. Alles ging mis. Alles moest met een slakkengang. Ze dachten dat ze zeeeen van tijd hadden als ze de bal hadden en 2 seconden later waren ze he alweer kwijt. Ik wil die inzet bij de Utrecht spelers ook bij Ajax zien! Echt Zuur dit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Tering he stelletje zeikerds!!!!!!!!!!!!
Uit bij utrecht verliezen kan gewoon hoor, of het nou 1-0 2-1 of 3-0 is maakt niet uit!
Veel van jullie janken meteen weer dat het seizoen naar de klote is enzo, flikker op man, ga dan ff snel je internetkabel eruit trekken en praat dan maar tegen je koelkast!!
Oprotten met dat negatieve gedoe nou een keer, dit kan gebeuren.PUNT! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Chappeau Utrecht, verdiend gewonnen! Maar ik baal als een stekker. Het is duidelijk dat we een scorende spits missen. Het is te hopen dat Suarez blijft tot de zomer (ik denk het wel) en dan maar kijken wie er komt, hetzij uit de jeugd en anders een spits kopen. Zeg het maar... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Tering he stelletje zeikerds!!!!!!!!!!!! Uit bij utrecht verliezen kan gewoon hoor, of het nou 1-0 2-1 of 3-0 is maakt niet uit! Veel van jullie janken meteen weer dat het seizoen naar de klote is enzo, flikker op man, ga dan ff snel je internetkabel eruit trekken en praat dan maar tegen je koelkast!! Oprotten met dat negatieve gedoe nou een keer, dit kan gebeuren.PUNT! Verliezen kan altijd in Utrecht. Maar de manier waarop! Daar gaat het om. Wij willen inzet zien. Niet die slappe hap die we vandaag gezien hebben. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Laten we ook niet vergeten dat Utrecht tegen AJAx meestal één van hun betere wedstrijden speelt!! |
|
|
|