BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (23-01-2011 12:30): 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pema
 Pema - zondag 23 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Tering he stelletje zeikerds!!!!!!!!!!!!

Uit bij utrecht verliezen kan gewoon hoor, of het nou 1-0 2-1 of 3-0 is maakt niet uit!

Veel van jullie janken meteen weer dat het seizoen naar de klote is enzo, flikker op man, ga dan ff snel je internetkabel eruit trekken en praat dan maar tegen je koelkast!!

Oprotten met dat negatieve gedoe nou een keer, dit kan gebeuren.PUNT!
Natuurlijk kan je een keer verliezen, zeker uit bij Utrecht, maar het gaat om de manier waarop
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Nou, mijn zondag is dus ook weer volledig naar de maan!! Ik heb geen eredivisie live, dus ik heb niets gezien, maar ik heb wel jullie hier allen op het forum gevolgd. Ik denk dat we weer met beide benen op de grond staan. Na de afgelopen 4 wedstrijden bekroop mij een gevoel van onoverwinnelijkheid. Niet waar dus. Maar ja wat wil je... FC Utrecht stijgt altijd boven zichzelf uit wanneer zij tegen Ajax moeten spelen bovendien vandaag opnieuw tegen een Ajax zonder echte diepe spits. Tot nu toe konden andere spelers dat gemis verbloemen, maar vandaag is dat kennelijk niet gelukt. Uit jullie posts heb ik begrepen, dat Ajax is afgetroefd op felheid en dat vind ik echt onbegrijplijk, want iedereen weet, inclusief alle spelers, dat FC Utrecht tegen Ajax de mouwen opstroopt en altijd gigantisch fel in de duels is. Dat mocht dus geen verrassing zijn. Volgende week uit tegen NAC, een wedstrijd die we ook niet "zomaar" winnen. Kop op, mede-Ajacieden, ik zal het ook proberen :-(
Pema
 Pema - zondag 23 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:31 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Verliezen kan altijd in Utrecht. Maar de manier waarop! Daar gaat het om. Wij willen inzet zien. Niet die slappe hap die we vandaag gezien hebben.
Helemaal mee eens!!
Pema
 Pema - zondag 23 januari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Verliezen kan altijd in Utrecht. Maar de manier waarop! Daar gaat het om. Wij willen inzet zien. Niet die slappe hap die we vandaag gezien hebben.
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!
Pema
quote:

[..]

eens!
Pema
quote:

[..]

ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
1x is genoeg hoor xd
Ach ja dan de rest alles maar winnen, dan worden we wel kampioen. Lukt toch niet maargoed positief blijven. Heb net ff stoom afgeblazen en ben een beetje bijgekomen. Nu hopen dat Twente gelijk speelt en pisvee verliest!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door ThomasAjacied --
Pema
 Pema - zondag 23 januari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
Verliezen bij Utrecht OK maar de manier waarop dit gebeurt kan niet
Pietje_Ajax
 Pietje_Ajax - zondag 23 januari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Het verbaasd mij dat niemand hier over enoh heeft. Deze man speelde zo`n slechte wedstrijd. Aan de bal is ie niets waard.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
En pisvee staat alweer voor!:S
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Ik lees zojuist ergens, dat Cvitanich mocht invallen en na zo'n 20 minuten alweer geblesseerd eraf moest. Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is? Nogmaals, ik heb geen Eredivisie Live, dat zou mij mijn huwelijk kosten... ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:43 schreef ThomasAjacied het volgende:
En pisvee staat alweer voor!:S
Tja... VVV uit. Ik had nou niet echt serieus gedacht, dat VVV vandaag voor een stunt zal gaan zorgen.
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 23 januari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Kutrecht....
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Sjonge jonge wat sneu.
Zit je psv te kijken hoor je helemaal niets in amsterdam......
Klote brabanders!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:43 schreef Pietje het volgende:
Ik lees zojuist ergens, dat Cvitanich mocht invallen en na zo'n 20 minuten alweer geblesseerd eraf moest. Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is? Nogmaals, ik heb geen Eredivisie Live, dat zou mij mijn huwelijk kosten... ;-)
Whahah, zweepslag oid.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tja... VVV uit. Ik had nou niet echt serieus gedacht, dat VVV vandaag voor een stunt zal gaan zorgen.
Als ze zo zwak waren als Ajax vandaag, had PSV ook wel verloren van VVV....
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:45 schreef ThomasAjacied het volgende:
Sjonge jonge wat sneu.
Zit je psv te kijken hoor je helemaal niets in amsterdam......
Klote brabanders!
Ja en in Rotterdam heeft men ook lol, heb ik begrepen. Dat kon je natuurlijk allemaal wel verwachten. Triest volk.
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:46 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Whahah, zweepslag oid.
Jezus... Dus die zijn we voorlopig ook wel kwijt! Bedankt voor je uitleg!
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Utrecht uit, . . . . idd altijd lastig . . . . . . . . . .
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja en in Rotterdam heeft men ook lol, heb ik begrepen. Dat kon je natuurlijk allemaal wel verwachten. Triest volk.
Ja toen Ajax achter kwam, kwamen er 3 mensen online op msn met helemaal niets in amsterdam, stuk of 10 x achter elkaar en dat bij elke goal.
Allemaal verwijdert, triest volk, verdienen allemaal een nekschot!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:48 schreef sevillana het volgende:
Hou jij je mond maar!
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:48 schreef sevillana het volgende:
Zeker, altijd lastig, net als de Graafschap thuis.......
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahaha lekker Pietje!
dege
 dege - zondag 23 januari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
liever verliezen uit bij utrecht als thuis van de graafschap, dus in rotterdam hebben ze weinig reden tot lol hebben.
natuurlijk is de manier waarop ajax heeft verloren triest te noemen, hopenlijk gaat het tegen nac een stuk beter.
maar kansloos voor de titel zijn we zeker niet, het zijn 6 punten en pisvee zal zeker ook nog punten laten liggen net zoals twente.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door dege --
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

klopt
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Groningen - Fc Twente 1-0
Tim Matavz!
bully
 bully - zondag 23 januari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:36 schreef Pietje het volgende:
Nou, mijn zondag is dus ook weer volledig naar de maan!! Ik heb geen eredivisie live, dus ik heb niets gezien, maar ik heb wel jullie hier allen op het forum gevolgd. Ik denk dat we weer met beide benen op de grond staan. Na de afgelopen 4 wedstrijden bekroop mij een gevoel van onoverwinnelijkheid. Niet waar dus. Maar ja wat wil je... FC Utrecht stijgt altijd boven zichzelf uit wanneer zij tegen Ajax moeten spelen bovendien vandaag opnieuw tegen een Ajax zonder echte diepe spits. Tot nu toe konden andere spelers dat gemis verbloemen, maar vandaag is dat kennelijk niet gelukt. Uit jullie posts heb ik begrepen, dat Ajax is afgetroefd op felheid en dat vind ik echt onbegrijplijk, want iedereen weet, inclusief alle spelers, dat FC Utrecht tegen Ajax de mouwen opstroopt en altijd gigantisch fel in de duels is. Dat mocht dus geen verrassing zijn. Volgende week uit tegen NAC, een wedstrijd die we ook niet "zomaar" winnen. Kop op, mede-Ajacieden, ik zal het ook proberen :-(
dit was te verwachten.
na paar leuke wedstrijden dacht iedereen dat het lek boven was.
heb dat in mijn vorige reacties al proberen te temperen.
wat ik het zwakke hiervan vind dat ze zich op felheid hebben laten aftroeven.
terwijl iedereen weet dat utrecht zich altijd extra geeft tegen ajax.
en als je opmerkingen hoort dat hun trainer nog geen eens de naam van ons aller ajax uitspreekt.
dan zou je als ajax zijnde toch extra gemotiveerd moeten zijn.
en het excuus dat we suares misschien misde.
denk ook niet dat hij het verschil had kunnen maken.
we moeten het gewoon accepteren dat we er nog lang niet zijn.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Groningen - FC Twente 1-1
Janko
alibabba
 alibabba - zondag 23 januari 2011 - 15:18   quote  deeplink  
Ajax heeft deze nederlaag vooral aan zichzelf te danken. Het was slordig in de passing en er was geen enkele slimheid en controle te ontdekken. Balvast zijn en klasse hebben is in dit systeem essentieel. Utrecht speelde gewoon goed en zij hebben de 3 punten meer dan verdiend. De pressing en wil van Utrecht kan alleen gestopt worden als Ajax met gochme en precisie speelt. In alles schoot AJAX daarin vandaag tekort, maar het is een terugslag in een opbouw die onder Frank de Boer is ingeslagen. Er is nog niets verloren en ik blijf positief!
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:09 schreef bully het volgende:

[..]

dit was te verwachten.
na paar leuke wedstrijden dacht iedereen dat het lek boven was.
heb dat in mijn vorige reacties al proberen te temperen.
wat ik het zwakke hiervan vind dat ze zich op felheid hebben laten aftroeven.
terwijl iedereen weet dat utrecht zich altijd extra geeft tegen ajax.
en als je opmerkingen hoort dat hun trainer nog geen eens de naam van ons aller ajax uitspreekt.
dan zou je als ajax zijnde toch extra gemotiveerd moeten zijn.
en het excuus dat we suares misschien misde.
denk ook niet dat hij het verschil had kunnen maken.
we moeten het gewoon accepteren dat we er nog lang niet zijn.
Dat klopt zeker bully! Bovendien heeft Ajax het altijd (thuis en uit) erg lastig tegen FC Utrecht.
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Hoor je mensen zeggen Jank is een echte killer dan had die kans ook wel moeten maken toen luciano de bal los liet.
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Wat een poep veld bij VVV
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:24 schreef derde ster het volgende:

[..]

Ik heb zo langzamerhand wel een beetje genoeg van al die leermomenten.we leren al 6 jaar!!!!!!!
Kun jij wel vinden, maar ,et iedere trainer die opnieuw begint, begin je als team ook weer opnieuw, daar kun jij wel niet blij mee zijn, maar het is de realiteit, en jij kan daar niks aan veranderen..
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

Je heb gelijk wat een bal gehakt.
De enige speler vandaag met ook maar iets van dreiging, en ja hoor, jij moet hem weer met de grond gelijk maken, zoals ik ook al tegen anderen zei, kijk eens wat verder dan alleen de speler met de bal, misschien dat je het dan eens snapt..
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:

Uit bij utrecht verliezen kan gewoon hoor, of het nou 1-0 2-1 of 3-0 is maakt niet uit!

Veel van jullie janken meteen weer dat het seizoen naar de klote is enzo, flikker op man, ga dan ff snel je internetkabel eruit trekken en praat dan maar tegen je koelkast!!

EENS
dege
 dege - zondag 23 januari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Kun jij wel vinden, maar ,et iedere trainer die opnieuw begint, begin je als team ook weer opnieuw, daar kun jij wel niet blij mee zijn, maar het is de realiteit, en jij kan daar niks aan veranderen..
dat is denk ik ook een fout van het bestuur, iedere keer weer een nieuwe trainer en nieuwe spelers en weer opnieuw bouwen, hopenlijk is dat nu eens afgelopen.
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:36 schreef Pietje het volgende:
Dat we met beide benen op de grons staan is misschien wel een goed punt, die euforie die we was, was eigenlijk op niks gebasseerd, en zoals de Boer ook al zei, we zijn er nog lang niet, en dit is een heel goed en belangrijk leermoment, en je kan dat moment beter nu hebben, dan over twee maanden als de prijzen worden verdeeld, er is nog helemala niks verloren. Vorig seizoen begon het ook zo na de winsterstop...
bully
 bully - zondag 23 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:

het gaat om de manier waarop je verliest.
plus dat je tegen utrecht al meerdere keren op deze manier heb verloren.
en nog steeds niks van geleerd.
als ze nu alleen op scorent vermogen hadden verloren had ik er vrede mee.
maar ze zijn gewoon afgebluft terwijl iedereen wist dat utrecht met deze mentaliteit tegen ajax zou voetballen.
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat we met beide benen op de grons staan is misschien wel een goed punt, die euforie die we was, was eigenlijk op niks gebasseerd, en zoals de Boer ook al zei, we zijn er nog lang niet, en dit is een heel goed en belangrijk leermoment, en je kan dat moment beter nu hebben, dan over twee maanden als de prijzen worden verdeeld, er is nog helemala niks verloren. Vorig seizoen begon het ook zo na de winsterstop...
Klopt, Remco! Ik hoop wel, dat de Ajax-spelers van vandaag geleerd hebben, want volgend weekeinde wacht een min of meer identieke tegenstander. Ook NAC-Breda is bereid om juist Ajax met fysieke middelen naar het leven te staan met felle strijd.
sevillana
 sevillana - zondag 23 januari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, Remco! Ik hoop wel, dat de Ajax-spelers van vandaag geleerd hebben, want volgend weekeinde wacht een min of meer identieke tegenstander. Ook NAC-Breda is bereid om juist Ajax met fysieke middelen naar het leven te staan met felle strijd.
jij snapt het i.i.g., . . nu maar hopen dat de spelers dat volgende week ook goed beseffen
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij snapt het i.i.g., . . nu maar hopen dat de spelers dat volgende week ook goed beseffen
Ik ben realist ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik nog vragen (weten) wil: hoe heeft Daley Blind het gedaan in dat fysieke spel? Nogmaals, ik heb niks gezien.
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
jongens niet lopen huilen het komt goed .twente en pisvee verspelen nog punten, wij hebben een makkelijker progamma let maar op en ajax speelt op dit moment zonder echte spits dus je hebt geen scorend vermogen maar het komt allemaal dik in orde.En hoe durven die havenslaven hier te reageren,laten zich zelf in de maling nemen door hun club ,alleen kunnen ze dat niet weten want kakkerlakken hebben maar 1 hersencel
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
had liever urby nog gehad Pietje.. voetballend op links was het drama.. en op rechts ook omdat vdwiel ruk was.. ze speelden gewoon allemaal ondermaats, ik wou dat de transferperiode voorbij was leek wel of sommigen al in het buitenland zaten (vooral vdwiel)
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 16:52 schreef gabri het volgende:
jongens niet lopen huilen het komt goed .twente en pisvee verspelen nog punten, wij hebben een makkelijker progamma let maar op en ajax speelt op dit moment zonder echte spits dus je hebt geen scorend vermogen maar het komt allemaal dik in orde.En hoe durven die havenslaven hier te reageren,laten zich zelf in de maling nemen door hun club ,alleen kunnen ze dat niet weten want kakkerlakken hebben maar 1 hersencel
tuurlijk we hebben een makkelijker programma.. NOT kerel.. PSV uit komt ook nog en Twente is de laatste wedstrijd. we gaan het niet redden makker.. TENZIJ de boer een echte spits mag halen.
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 16:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat ik nog vragen (weten) wil: hoe heeft Daley Blind het gedaan in dat fysieke spel? Nogmaals, ik heb niks gezien.
fysiek? bar slecht bij de 2e goal van utrecht zat die naar de bal te loeren en toen die vetkees duplan er aan kwam werd die met bal en al in de goal gebeukt.
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
zo nummer 10 al een seizoenkaart voor almere city gehaald echt een huilenbalk zeg als ik zeg dat het goed komt ,komt het goed let maar op
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
beste Gabri, ik zeg alleen dat we niet zoon makkelijk programma hebben zoals jij doet vermoeden.. tuurlijk heeft het spelbeeld de laatste tijd mij possitief gestemt maar als ik dit dan weer zie dan is er gewoon geen RUK veranderd en missen we gewoon een afmaker. sulejmani, eriksen, de jong, ebicilio allemaal leuke spelers maar geen afmakers.. vooral eriksen en sulejmani zijn kansen die hij simpel weg mist zakt me de moet in de schoenen.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 16:56 schreef ThreeStars het volgende:

[..]

fysiek? bar slecht bij de 2e goal van utrecht zat die naar de bal te loeren en toen die vetkees duplan er aan kwam werd die met bal en al in de goal gebeukt.
mwah was ook gewoon een overtreding natuurlijk he.. hij loopt hem compleet omver..
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
en psv en twente hebben alle lastige uit nog wij alleen nog psv en ik kan er niet zo goed tegen dat iedereen maar loppt te huilen je moet ze blijven steunen en een spits halen is dat volgens jou de oplossing. Jij kan in het bestruur gaan zitten kochten ook spelers die we niet nodig hebben .Blijkbaar ook nog niks geleerd van de fouten die ajax al jaren fout doet .We hebben spitsen alleen 1 is ziek? en de andere geschorst.NIET ZO NEGATIEF WANT ALS HET DADELIJK WEER WINST IS IS IEDEREEN WEER TROTS en daar kan ik niet tegen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (23-01-2011 12:30): 3-0

0.0086820