BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (23-01-2011 12:30): 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Elham is niet meer ziek man geloof er niks meer van, en suarez gaat verkassen.. zogauw 1 van de 2 weggaat zou je een nieuwe moeten halen. want mocht er 1 overblijven is er niks meer als backup. daarbij wat is de possitie van rodney sneijder eigenlijk wel middenvelder maar een 10 zoals wesley of meer de rol van dezeeuw ?
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 17:05 schreef gabri het volgende:
en psv en twente hebben alle lastige uit nog wij alleen nog psv en ik kan er niet zo goed tegen dat iedereen maar loppt te huilen je moet ze blijven steunen en een spits halen is dat volgens jou de oplossing. Jij kan in het bestruur gaan zitten kochten ook spelers die we niet nodig hebben .Blijkbaar ook nog niks geleerd van de fouten die ajax al jaren fout doet .We hebben spitsen alleen 1 is ziek? en de andere geschorst.NIET ZO NEGATIEF WANT ALS HET DADELIJK WEER WINST IS IS IEDEREEN WEER TROTS en daar kan ik niet tegen
tuurlijk ben ik trots als ze winnen.. maar als ze verliezne OP DEZE MANIER, dan ben ik pissed
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
ja ik ook maar sommige doen hier zo negatief daar kan ik niet tegen .Ik ben het met je een dat ze meer inzet moeten tonen maar ik blijf zeggen dat het goed komt let maar op!!!!!!!!
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
trouwen s nummer 10 ga je ook naar het stadion
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Ik ben altijd trots op mijn club weet niet hoe het met jou zit maar goed.

Het is geen ramp alles komt goed wij hebben minder zwaar programma als Twente en PSV dus.
Je ziet hier sommige mensen helemaal leip te doen of alles is verspeelt dan rot op, je hebt vertrouwen of niet zo niet opdonderen begin dit zat te worden dat mensen hier te zitten te zijken van AAAAH PSV WORD KAMPIOEN BLA DIT BLA DAT. Klaar

Wij zijn Ajax wij zijn de Beste!
de kromme 73
 de kromme 73 - zondag 23 januari 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Three Stars vandaag ff niet,zelf overschatting het juiste woord voor een neus.
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
Is de joune ook krom of wat rot op naar je kromme forum

doei
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
en daarom zijn wij nou een topclub kromme en 010 al jaren niet meer
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
10-0

Ik overschat mezelf niet ik heb zelf vertrouwen net zoals iederen hier, als je niks beters te zeggen hebt dat rot je op

Maak je maar druk om jullie positie
Wij Strijden nog op 3 fronten jullie moeten uit de degradatie zone blijven.
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 17:37   quote  deeplink  
mooi gesproken trhee stars ik lees net dat 010 ers allemaal sms jes hebben gehad van utrecht en daar lachen ze nog om ook ken je nagaan,maarja ze moeten toch ergens om lachen want hun worden door iedereen uit gelachen
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Ze moeten der ogen uit de kop schamen hoeveel ze staan belachelijk

Ze maken zich overal druk om behalve hun eigen club!

Been eruit en Bassie erin.

nieuwe_trainer_feyenoord.thumb.jpg
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
en adriaan wat doen we daar mee?
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
die ruilen ze in voor beenhakker
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
ik heb al een ban want reageerde een beetje te hard op hun forum en de waarheid is hard
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
had ik gelezen trouwens ik heb er ook 1 ze kunnen de harde realiteit niet aan!

HAHA!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
OK, nu goeg gezeken over Utrecht-AJAX, klaar!! op naar de volgende wedstrijd en die gaan we gewoon weer winnen. Ik zeg nog steeds dat we dit seizoen kampioen worden op de laatste speeldag. Lekker spannend tot het eind, Toch???
gabri
 gabri - zondag 23 januari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
wij worden kampioen ,klaar vakkie 427 doet er in ieder geval alles aan
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 23 januari 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Oke als Ronald het zegt dan geloof ik het ook!

Op de laaste speeldag gaan we winnen van Twente en dan krijgen we een penalty en dan -
maakt Steek hem zen eerste goal in 9 seizoenen ofsow
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 23 januari 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 18:10 schreef gabri het volgende:
Te beginnen donderdag.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 januari 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 18:10 schreef gabri het volgende:
ja Gabri heb al jaren een seizoenskaart ooit al begonnen met mijn pa.. ook al kan ik niet elke wedstrijd aanwezig zijn helaas.. (kom uit almelo) maar kom regelmatig hoor, maar zit ook met werk etc etc, ben geen jochie van 16 meer.... nahja ok pietje en remco zijn oud maar ik loop al richting 30.. :d
joduh
 joduh - zondag 23 januari 2011 - 19:54   quote  deeplink  
weer terug op aarde noemen we dit man.....en dat heb k al 6 jaar dus giet me gewoon weer lekekr vol,ik ehb er schijt aan man...
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 19:54 schreef joduh het volgende:
weer terug op aarde noemen we dit man.....en dat heb k al 6 jaar dus giet me gewoon weer lekekr vol,ik ehb er schijt aan man...
Jezus... ik heb vanavond de samenvatting gezien... Ik dacht echt even dat Martin Jol terug was. Ik heb werkelijk niet één speler gezien die enige bezieling toonde. Ongelooflijk. Tja, inderdaad joduh, we staan weer met beide benen op de grond. Kijk verliezen van Utrecht... het is niet leuk, maar je kunt het in principe verwachten, het zou niet de eerste keer zijn. Maar de manier waarop!! Echt ongelooflijk pijnlijk. Het had makkelijk 7-0 of nog erger kunnen zijn. En weet je, ik hoop dat de spelers er van geleerd hebben, want volgende week wacht NAC in Breda. Dat is ook al zo'n ploeg die fysiek sterk is. Je moet er toch niet aan denken dat we weer de boot ingaan?? Dan gooi ik me voor de trein man!!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 23 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 21:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jezus... ik heb vanavond de samenvatting gezien... Ik dacht echt even dat Martin Jol terug was. Ik heb werkelijk niet één speler gezien die enige bezieling toonde. Ongelooflijk. Tja, inderdaad joduh, we staan weer met beide benen op de grond. Kijk verliezen van Utrecht... het is niet leuk, maar je kunt het in principe verwachten, het zou niet de eerste keer zijn. Maar de manier waarop!! Echt ongelooflijk pijnlijk. Het had makkelijk 7-0 of nog erger kunnen zijn. En weet je, ik hoop dat de spelers er van geleerd hebben, want volgende week wacht NAC in Breda. Dat is ook al zo'n ploeg die fysiek sterk is. Je moet er toch niet aan denken dat we weer de boot ingaan?? Dan gooi ik me voor de trein man!!
Doe dat laatste alsjeblieft niet!
Normaliter kijk ik eerst altijd de wedstrijd live en daarna de samenvattingen.
Dit was de eerste keer dat ik gewoon hele studio sport uitzending heb overgeslagen, werd helemaal ziek van. Ik dacht ook dat we op de weg terug waren en dat er mooie dingen konden gebeuren, die droom valt nu wel weer in duigen! Hopelijk dat dit een incident is anders wordt het nog een heeel laaaaang seizoen.....
Pietje
 Pietje - zondag 23 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 21:34 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Doe dat laatste alsjeblieft niet!
Normaliter kijk ik eerst altijd de wedstrijd live en daarna de samenvattingen.
Dit was de eerste keer dat ik gewoon hele studio sport uitzending heb overgeslagen, werd helemaal ziek van. Ik dacht ook dat we op de weg terug waren en dat er mooie dingen konden gebeuren, die droom valt nu wel weer in duigen! Hopelijk dat dit een incident is anders wordt het nog een heeel laaaaang seizoen.....
Nou vooruit Thomas, ik gooi me nog niet voor de trein, om jou een plezier te doen ;-)
Ik had de wedstrijd niet gezien en wilde die afgang via een samenvatting toch zelf ook nog eens bekijken. Pffffffff wat erg. Wat een vernedering... Zo ongeveer moeten Feyenoord-fans zich woensdagavond hebben gevoeld... Ik smacht naar die derde ster na zoveel jaar. Ik wil feest vieren aan het einde van het seizoen. Maar na vanmiddag? Ik weet het eerlijk gezegd nog niet!
joduh
 joduh - zondag 23 januari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 21:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

hahaah ,precies pietje!het was 1 hele dikke slappe hap man!en kan natuurlijk eens gebeuren maar zoals jij ook zegt:geen bezieling,geen vechtlust..volgens mij ook helemal geen zin man,en waar ik kwaad om wordt is dat elke tegenstander van ons juist WEL die bezieling heeft.......godverdomme en ja:NAC man,ook die kunnen zich zo opladen tegen ons! en dan zien ik pisvee en twente gewoon weer winne...Van groningen! nope pietje,met beide voetjes weer op de grond en weeeer een jaar naar de fuck,,,en weeeeer leren..... en weeeeer opbouwen,tot luis weer weggaat,en maarten...en dan weeeeer opnieuw beginnen.....en dan gaat vd wiel weg,en dan gaat jantje weg ..en dan gaan we weeeer leren....weeer opbouwen blablablabla........en dan moet je positief blijven zeggen sommigen hiero.....hahahahah die zijn zeker pas 3 jaar suporter ofzo???? ;-))))it was a bad day pietje.......
Ride
 Ride - maandag 24 januari 2011 - 08:41   quote  deeplink  
Morge..

Het is frusterend te zien dat er de afgelopen 7 jaar niks geleerd is.
Na zulke wedstrijden als gisteren duurt het nog eens 7 jaar voor we kampioen kunnen worden.
Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dit seizoen.

Maar een kampioensschap ga ik niet meer verwachten, blijkt niet reeel te zijn.

Triest, triester, triests...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door Ride --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 24 januari 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Het is echt ongelooflijk om te zien met welke bezieling Ajax gisteren wederom het veld in stapte. Je mag na al die seizoenen in de Galgenwaard toch wel denken dat die gasten weten dat ze daar strijd en passie moeten leveren om een overwinning te behalen. Al die jaren worden we al afgetroefd op deze kenmerken. Daarnaast hadden ze volgens mij nog wat goed te maken van de thuiswedstrijd?? Het is gewoon schandalig. Als ik dan een Van der Wiel 5 passen achter Mertens aan zie sjokken en een De Zeeuw zie voetballen als een man zonder ballen weet je dat het een heel moeilijke middag gaat worden.

Het heeft geen zin om een hoofdschuldige aan te wijzen voor deze wedstrijd. Daarvoor speelden te veel spelers onder hun kunnen. Ik hoop met heel mijn hart dat ik in de beker- en competitiewedstrijd tegen NAC een ander Ajax krijg te zien, wat wil gaan strijden voor elke meter.

Hier trouwens een bericht op www.AFCA.nl.Je moet dan het bericht hebben met de titel TOHB. Echt een superstuk waar ik me helemaal in kan vinden.Jullie moeten het maar eens lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door amsterdammer113 --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 24 januari 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Ik heb deze wedstrijd net gekeken maar in de 9de minuut had utrecht al 4 kansen gehad waar je normaal gesproken uit moet scoren.
Ik denk dat ajax van geluk mag spreken dat het maar 3-0 is gebleven
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Tering he stelletje zeikerds!!!!!!!!!!!!

Uit bij utrecht verliezen kan gewoon hoor, of het nou 1-0 2-1 of 3-0 is maakt niet uit!

Veel van jullie janken meteen weer dat het seizoen naar de klote is enzo, flikker op man, ga dan ff snel je internetkabel eruit trekken en praat dan maar tegen je koelkast!!

Oprotten met dat negatieve gedoe nou een keer, dit kan gebeuren.PUNT!
eens maar het gaat op de manier hoe je verliest dat is wat de meeste bezoekers van dit forum stoort,en mijn ook trouwens.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 14:48 schreef sevillana het volgende:
Utrecht uit, . . . . idd altijd lastig . . . . . . . . . .
dat jij hier durft te reageren wij lagen niet op het veld te janken,fuck waar was dat ook al weer....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 22:47 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

eens maar het gaat op de manier hoe je verliest dat is wat de meeste bezoekers van dit forum stoort,en mijn ook trouwens.
Ja, de manier waarop was idd kut, maar meteen dat gemekker over het seizoen naar de klote enzo.......zucht!

Moeten we niet kijken naar een andere trainer alweer??? :S
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 22:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ja, de manier waarop was idd kut, maar meteen dat gemekker over het seizoen naar de klote enzo.......zucht!

Moeten we niet kijken naar een andere trainer alweer??? :S
ach man het grootste deel is teleurgesteld morgen lullen ze weer anders je weet toch hoe dat gaat...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Precies!! ik ben er alweer overheen hoor ;)
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 23:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Precies!! ik ben er alweer overheen hoor ;)
ach ja man het is 24 uur flink balen en dan gaan we gewoon verder op naar donderdag,afca cbs
Ride
 Ride - dinsdag 25 januari 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Denk dat we nog ff naar de training moeten.. de mannen ff scherp krijgen voor de dubbelslag tegen NAC

punish.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (23-01-2011 12:30): 3-0

0.0117340