|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax en PSV willen Gudjohnsen terug naar Nederland halen (ELF Voetbal)
|
|
|
bla bla bla
|
|
|
wat vinden jullie hiervan |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Niet doen... ouwe speler... geloof het ook niet eerlijk gezegd. Klopt niet met de strategie die Ajax en Frank nu gaan volgen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
denk dat we al genoeg oudjes in selectie hebben. 32 jaar |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Gudjohnson is een goede ervaren spits. Hij is afgetraind dus meteen inzetbaar. Echter hij is niet de kaatsende en balvaste spits waar AJAX naar opzoek is. Hij is wel kopsterk en zeer beweeglijk. Ook heeft hij een neusje voor doelpunten. Hij kent de nederlandse competitie en verstaat de taal. Hij zal wel een flink salaris moeten hebben! Het grote voordeel is dat hij ook bij Barcelona heeft gespeeld en dus bekend is met het speelsysteem van AJAX. Ik zeg doen!! mits hij niet teveel salaris en transferkosten heeft. |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Ze kunnen beter opzoek gaan naar een jongere spits die een paar jaar langer mee door kan dan zo'n oudje |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Onzin. Zal de Boer nooit doen!!! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Volgensmij gaat het dost worden, vind het iets te toevallig allemaal. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
lekker laten zitten waar hij zit en ja benno heb gelezen dat frankie het wel ziet zitten in die dost. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik denk dat het nog flink gaat rommelen de komende dagen. Ze moeten zich vooral niet laten verleiden tot paniekaankopen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 10:22 schreef Benno het volgende:Ik denk dat het nog flink gaat rommelen de komende dagen. Ze moeten zich vooral niet laten verleiden tot paniekaankopen. klopt man gaat niet werken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verhoeven in de punt???? whahahahahaha, sta jij raar te kijken als hij er tegen de kakkies 3 maakt Whahahahahahahaha.
Maar ff serieus, waarom zou ajax een spits moeten kopen, we hebben er 4. de jong, Suarez, Mounir, cvita |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Precies!! Dat past niet in de filosofie van Frank de Boer. Kortom, het is een fabeltje dan wel een broodje aap. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:32 schreef Pietje het volgende:[..] Precies!! Dat past niet in de filosofie van Frank de Boer. Kortom, het is een fabeltje dan wel een broodje aap. Weet ik niet, de Boer wil bouwen aan zijn elftal, en blijkbaar passen de aankopen van de vorige trainers niet in dit plaatje.
Toch heeft de boer wel aangegeven dat hij een jong elftal voornamelijk bestaande uit eigen juegd wil hebben, maar dit wel aangevuld met een aantal oudere ervaren krachten, en in dat plaatje zou hij wel perfect passen, ze hebben ook samengespeeld bij Barca, en kent het ajax spelletje door en door.
ik hoorde iemand hier zeggen dat het geen kaatsende spits is, maar dat is het juist wel, hij is juist heel erg sterk in de combinatie.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Nou omdat je op je vingers na kan tellen dat: 1: suarez echt wel weggaat( de geruchten zijn nu wel heel sterk) 2: mounir echt geen succeshuwelijk meer wordt 3: de jong(nu) nog te kort komt 4: cvitanich het niet alleen kan( al vind ik hem nog steeds een hele groot talent) Daarom dus, remco;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:35 schreef Benno het volgende:Nou omdat je op je vingers na kan tellen dat: 1: suarez echt wel weggaat( de geruchten zijn nu wel heel sterk) 2: mounir echt geen succeshuwelijk meer wordt 3: de jong(nu) nog te kort komt 4: cvitanich het niet alleen kan( al vind ik hem nog steeds een hele groot talent) Daarom dus, remco;-) Suarez zou inderdaad kunnen gebeuren.
Mounir is onzin, als hij er in de komende wedstrijden 3 maakt klaagt niemand meer.
De Jong vind ik helemaal onzin, ja hij moet zelf doelgerichter worden, maar je vergeet even dat hij wel 4 keer tegen feyenoord iemand alleen voor de keeper zet, en het is niet per definitie zo dat een spits bij Ajax er 30+ inlegt. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Je hoort mij niks negatiefs over de jong zeggen maar juist omdat hij zoveel potentieel heeft moet hij beschermd worden. Wij zijn toch de meest kritische supporters. En mounir komt echt niet meer goed, de liefde is er gewoon niet. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
de interesse in Gudjohnson is geen onzin: Ajax heeft in ieder geval een plan-B achter de hand voor het geval dat Suarez weggaat. Daar wordt al aan gewerkt, aldus De Boer, die bevestigde dat hij Eidur Gudjohnsen en Bas Dost op de korrel heeft. "Er zijn veel spitsen, we hebben iedereen op de korrel."
bron: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/7472 We wachten af en zien wel wat er gaat gebeuren. Ik heb vertrouwen in De Boer, hij ziet hoe AJAX moet spelen en welke spelers het beste daarin passen en als hij vind dat Gudjohnson dat is wie ben ik dan om dat te bekritiseren. Je ziet de vooruitgang in het spel en de hand van De Boer daarin, ik voel gewoon dat het nu goed komt. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Daar wil ik me wel bij aansluiten. De hand van god eh de boer is heel erg zichtbaar |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
Ik denk niet dat hij wordt gehaald maar als hij gehaald word, gaat het denk ik net zo als bij pantelic? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nee geen Gudjohnson! Matavs voor 7 miljoen ophalen, Nijland is het zat om met Napoli te onderhandelen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 09:08 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Gudjohnson is een goede ervaren spits. Hij is afgetraind dus meteen inzetbaar. Echter hij is niet de kaatsende en balvaste spits waar AJAX naar opzoek is. Hij is wel kopsterk en zeer beweeglijk. Ook heeft hij een neusje voor doelpunten. Hij kent de nederlandse competitie en verstaat de taal. Hij zal wel een flink salaris moeten hebben! Het grote voordeel is dat hij ook bij Barcelona heeft gespeeld en dus bekend is met het speelsysteem van AJAX. Ik zeg doen!! mits hij niet teveel salaris en transferkosten heeft. Misschien is het omdat ik bij je in de buurt woon ofzo, maar je haalt mn woorden uit mn mond en alweer...
Haha ook al is deze post een paar maanden oud..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door JOOD -- |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Is dit niet gewoon oud nieuws? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:52 schreef Wopper het volgende:Ik denk niet dat hij wordt gehaald maar als hij gehaald word, gaat het denk ik net zo als bij pantelic? Kijk is naar de datum van dit topic man! |
|
|
|
|
taart
|
|
|
onzin inderdaad dit gaat over de winterstop! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Hoezo onzin? Omdat er geen geruchten zijn? Ik vind hem wel bij ajax passen.. Kan castillon mooi " opgroeien " |
|
|
|