BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoge baas Feyenoord: 'Eerder om tafel moeten gaan met Beenhakker'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 09:21   quote  deeplink  
bron:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/120139_hoge-baas-feyenoord-eerder-om-tafel-moeten-gaan-met-beenhakker

Terugkijkend op een roerige week bij Feyenoord beseft Dick van Well dat het vertrek van Leo Beenhakker uit De Kuip beter had kunnen worden aangepakt. De president-commissaris van Feyenoords Raad van Commissarisen had eerder in gesprek willen gaan met de vertrekkende technisch directeur.

"Voor het vertrek naar Oman hadden wij met Beenhakker aan tafel moeten gaan zitten", is Van Well eerlijk over de ontstane heisa in Rotterdam. "Maar het overlijden van Coen Moulijn en alles wat daarbij kwam kijken zorgde ervoor dat het niet is gebeurd. We vonden het op dat moment niet gepast. Toch hadden wij die kans wel moeten benutten, met de wetenschap die ik nu heb."

Nu kreeg Beenhakker tijdens het trainingskamp het gevoel dat hij buitenspel werd gezet en gooide hij vervolgens met een hoop bombarie de handdoek zelf in de ring. "Het contract van Beenhakker verlengen was een optie, maar duidelijk niet optie nummer één", zegt Van Well tegen het AD. "Dat wist Leo niet voor het vertrek naar Oman en daar zat hij in hetzelfde hotel als algemeen directeur Eric Gudde, die dat wel wist. Daar is in een gesprek tussen die twee aan de orde gekomen dat de club op zoek wil naar iemand anders. De enorme stappen die de Vrienden van Feyenoord hebben gemaakt op financieel gebied, brengen ons in een andere situatie. Leo Beenhakker heeft de club en trainer Mario Been keurig uit de wind gehouden, maar er breekt een andere fase aan. En daar zoeken wij een nieuw en jonger iemand bij. Een gezicht dat de hele rit van het vijfjarenplan met ons wil uitzitten."

Van Well hoorde vervolgens afgelopen maandag over de ontslagbrief die Beenhakker aan het opstellen was. "Vervolgens was dinsdag die persconferentie en daar heb ik bepaalde gevoelens bij. Dat had natuurlijk ook anders gekund." Beenhakker haalde bij het bekend maken van zijn vertrek flink uit naar de leiding van de Rotterdammers. De 68-jarige td vond het ondermeer respectloos dat hij te oud zou zijn. Van Well hierover: "De onzorgvuldigheid waarvan hij de leiding beticht, die herken ik niet. Ik snap de commotie totaal niet. Beenhakker had een contract voor twee jaar en dat is niet verlengd. Ik had juist commotie verwacht als wij hem voor vijf extra seizoenen hadden vastgelegd. Iedereen kent de geboortedatum van Beenhakker."

Toch zal Van Well er de komende tijd 'kort op gaan zitten'. "Ik wil weten of er op directieniveau afspraken worden gemaakt die nageleefd kunnen worden. Het moet allemaal wel werkbaar zijn. Ik sta daar positief in, maar het hangt van Beenhakker, Gudde en Been af. Die moeten aangeven of het zo verder kan. En anders? Dan is mijn mening 'korte pijn is beter dan lange pijn'. Maar in eerste instantie hoop ik op een goede afloop."
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 09:22   quote  deeplink  
het 1e stukje dat ik las vind ik zooooo misselijk!!
of die nou terecht afscheid neemt/ontslagen is of niet, dat laat ik/we ff in het midden. maar dat je over de rug van onze held voor altijd, gaat lopen roepen, en daar de schuld van gaat geven, dat Leo B daardoor niet is geinformeerd..BAH!!!:@:@:@
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 09:24   quote  deeplink  
hier heeft die overigens wel een goed punt, maar of dat ook waarheid is en nageleefd wordt??
''Toch zal Van Well er de komende tijd 'kort op gaan zitten'. "Ik wil weten of er op directieniveau afspraken worden gemaakt die nageleefd kunnen worden. Het moet allemaal wel werkbaar zijn. Ik sta daar positief in, maar het hangt van Beenhakker, Gudde en Been af. Die moeten aangeven of het zo verder kan. En anders? Dan is mijn mening 'korte pijn is beter dan lange pijn'. Maar in eerste instantie hoop ik op een goede afloop."
Milo
 Milo - vrijdag 21 januari 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Sorry el 1986 prima stuk, prima uitleg.
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 09:26 schreef Milo het volgende:
Sorry el 1986 prima stuk, prima uitleg.
ik ben het ook wel grotendeels met hem eens, alleen ik vind het mismakelijk dat hij het schuild achter het overlijden van moulijn, terwijl ze het dondersgoed wisten dat ze het een halfjaar geleden ook al niet wouden verlengen.. als je spreekt van een goeie communicatie, en rust behoudend, hadden ze het hem toen ook binnenshuis kunnen en moeten vertellen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door el1986 --
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - vrijdag 21 januari 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Dick Van Well moet aftreden sinds zijn aantreden is het aleen maar erger geworden wat is zijn taak bij onze club eigenlijk.
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 21 januari 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Oh, nu is het weer Dick van Well zijn schuld, pfffff
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 09:33 schreef Marco12345 het volgende:
Oh, nu is het weer Dick van Well zijn schuld, pfffff
daar word ik ook niet goed van idd..steeds is iemand anders t haasje haha..
tijd voor een psycholoog daar in het maasgebouw denk ik..
raket
 raket - vrijdag 21 januari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
Je kan voor of tegen hem zijn.Maar in ieder geval geen gedraai en stom gelul.Gewoon eerlijk verteld dat het ook anders kan.Kijk dat kan ik dan wel weer waarderen.
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 09:37 schreef raket het volgende:
Je kan voor of tegen hem zijn.Maar in ieder geval geen gedraai en stom gelul.Gewoon eerlijk verteld dat het ook anders kan.Kijk dat kan ik dan wel weer waarderen.
ik ook wel :)
ouwe trekraket

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door el1986 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 januari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 09:26 schreef Milo het volgende:
Sorry el 1986 prima stuk, prima uitleg.
inderdaad het was ook niet gepast geweest om tijdens die dagen over die zaken te spreken.
Maar achteraf is altijd makkelijk praten.
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 10:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

inderdaad het was ook niet gepast geweest om tijdens die dagen over die zaken te spreken.
Maar achteraf is altijd makkelijk praten.
waar mij t om gaat, ze wisten het ook al voor die dagen, alleen ja, dat moulijn zou overlijden wist je ook niet van te voren idd..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 januari 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Volgens mij was t "evaluatie moment" (ik haat dat woord) December 2010.
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij was t "evaluatie moment" (ik haat dat woord) December 2010.
owwww, dat wist ik niet, dan neem ik mijn woorden terug :)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Is vrij standaard om 6 maanden voor t einde van een contract te evalueren en besluiten of je verder gaat.
In sommige gevallen zelfs 3mnden van te voren.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij was t "evaluatie moment" (ik haat dat woord) December 2010.
1 februari was z'n gesprek toch? Had ie ook even af kunnen wachten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 januari 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Beenhakker had best even kunnen wachten met stampei maken ja.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 januari 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Dit klinkt dan wel weer aardig:
Hoofd internationale scouting Chelsea wil Beenhakker opvolgen21 januari '11 09:30 door David Kuipers

Hans Gilhaus heeft wel oren naar de functie van technisch directeur bij Feyenoord. Het hoofd van het internationale scoutingsapparaat van Chelsea vertrekt, zou graag in gesprek gaan met de Rotterdammers.

Gilhaus is een interessante kandidaat gezien zijn huidige rol bij Chelsea, waar hij de leiding heeft over de internationale scouts. "Bij Chelsea stop ik aan het einde van het seizoen en de functie van technisch directeur bij Feyenoord zou me erg aanspreken", aldus de 47-jarige Helmonder in het AD. "Als ik word benaderd, schuif ik zeker aan voor een gesprek."

Recentelijk was er al contact tussen Gilhaus en 'iemand van de Vrienden van Feyenoord'. "Dat ging niet over een functie bij de club. Feyenoord wilde weten hoe een grote club als Chelsea precies wordt gerund."
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - vrijdag 21 januari 2011 - 10:23   quote  deeplink  
het lijkt wel of ze helemaal niks meer normaal kunnen regelen in onze kuip tegenwoordig... alles komt naar buiten, alle vuile was wordt buiten gehangen BAH !! Deze heren krijgen tonnen betaald en doen totaal niet wat ze horen te doen, ze kunnen nog geeneens professioneel met elkaar communiceren... echt ongelooflijk dit....
peer 2
 peer 2 - vrijdag 21 januari 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Leo heeft een beetje zichzelf en de club beschadigd. Natuurlijk had er eerder gepraat moeten worden, maar alle vuile was buiten hangen is ook geen optie. Dat men een vijf jaren plan heeft en een TD zoekt voor deze gehele periode was een prima reden om zonder gezichtsverlies uit elkaar te gaan. Natuurlijk had Leo geen cent te besteden. De meeste acties (afgezien van de rust bewaren) van hem waren de afelopen tijd niet erg succesvol. Daarbij kwam de "openlijke strijd" binnen de directie ook al via de pers naar buiten. Je kan dan wachten op dit soort zaken. Voor beide partijen weer een gemiste kans.

Hopen tegen beter weten in op beter beleid. Te starten met geen verlenging van contracten de Cler en Bruins. Het wegsturen van Biseswar en indien Vlaar, Wijnaldum en Fer niet snel willen bijtekenen deze subiet de komende maanden in de uitverkoop doen (als iemand ze wil hebben?)

Ondertussen wordt verwacht dat wij als supporters nog meer geld bijdragen; graag!, zeer graag, maar dan wel met perspectief!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Dit klinkt dan wel weer aardig:
Hoofd internationale scouting Chelsea wil Beenhakker opvolgen21 januari '11 09:30 door David Kuipers

Hans Gilhaus heeft wel oren naar de functie van technisch directeur bij Feyenoord. Het hoofd van het internationale scoutingsapparaat van Chelsea vertrekt, zou graag in gesprek gaan met de Rotterdammers.

Gilhaus is een interessante kandidaat gezien zijn huidige rol bij Chelsea, waar hij de leiding heeft over de internationale scouts. "Bij Chelsea stop ik aan het einde van het seizoen en de functie van technisch directeur bij Feyenoord zou me erg aanspreken", aldus de 47-jarige Helmonder in het AD. "Als ik word benaderd, schuif ik zeker aan voor een gesprek."

Recentelijk was er al contact tussen Gilhaus en 'iemand van de Vrienden van Feyenoord'. "Dat ging niet over een functie bij de club. Feyenoord wilde weten hoe een grote club als Chelsea precies wordt gerund."
in het begin klinkt alles altijd aardig bij feyenoord (tegenwoordig) ,maar dan
komen we weer van de koude kermis thuis...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 januari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
En niet eens bezopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
geen lach,helemaal niks...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 21 januari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
ben op weg!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
ben op weg!!!
waarheen?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
maasgebouw.
eieren gooien
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 januari 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 09:37 schreef raket het volgende:
Je kan voor of tegen hem zijn.Maar in ieder geval geen gedraai en stom gelul.Gewoon eerlijk verteld dat het ook anders kan.Kijk dat kan ik dan wel weer waarderen.
eens, er wordt toegegeven, dus netjes gedaan.
En verder heeft Beenhakker er een heisa van gemaakt. Geen medelijden mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:
maasgebouw.
eieren gooien
hahahaha
craven
 craven - vrijdag 21 januari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
achteraf is een koe in zijn gat kijken...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:54 schreef craven het volgende:
achteraf is een koe in zijn gat kijken...
Moet je niet willen he?
Voor het zelfde geld heeft die
koe een avond daarvoor Bami gegeten!!
Erg dom dus idd!!
craven
 craven - vrijdag 21 januari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Moet je niet willen he?
Voor het zelfde geld heeft die
koe een avond daarvoor Bami gegeten!!
Erg dom dus idd!!
hehehe
raket
 raket - vrijdag 21 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 09:38 schreef el1986 het volgende:

[..]

ik ook wel :)
ouwe trekraket
Oke el stupido.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Dat leo geen potten kon breken door het gebrek aan geld kan je hem niet aanrekenen, maar hij had gewoon wat vaker zijn muil moeten houden. Daar had hij de club gratis een grote dienst mee bewezen.
MMM
 MMM - vrijdag 21 januari 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Ignjatovic, wie kent hem nog? Heeft Feyenoord, volgens Jan Dirk Stouten toch nog 8 ton gekost.

Dit is toch te gek voor woorden? Een speler halen op basis van dvd beelden en dan heeft het je achteraf nog 8 ton gekost ook.
gizmo
 gizmo - vrijdag 21 januari 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Hallo geen gezeik over Leo Beenhakker.veel liefde voor de club en en echt Feyenoord hart.
Het is Gudd die op moet rotten.deze maakt er een groot Tsunami van in de Kuipen kijk maar eens wat die verdiend.
Niet Leo eruit maar GUDDE.
craven
 craven - vrijdag 21 januari 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:35 schreef gizmo het volgende:
Hallo geen gezeik over Leo Beenhakker.veel liefde voor de club en en echt Feyenoord hart.
Het is Gudd die op moet rotten.deze maakt er een groot Tsunami van in de Kuipen kijk maar eens wat die verdiend.
Niet Leo eruit maar GUDDE.
Leo een feyenoordhart???hahahahahahahahahahahahahahahaha
MMM
 MMM - vrijdag 21 januari 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:35 schreef gizmo het volgende:
Hallo geen gezeik over Leo Beenhakker.veel liefde voor de club en en echt Feyenoord hart.
Het is Gudd die op moet rotten.deze maakt er een groot Tsunami van in de Kuipen kijk maar eens wat die verdiend.
Niet Leo eruit maar GUDDE.
Daarom wilde Leo best meteen vertrekken maar alleen als hij z'n centjes meekreeg.. Nou, wat een ECHTE Feyenoorder!
gizmo
 gizmo - vrijdag 21 januari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Mensen weet niet of je het weten maar inside information is DON LEO alleen maar vanaf het begin tegengewerkt door Gudde.Hij is nooit met grote steun van de club aan zijn werk kunnen beginnen omdat die eikel van een Gudde hem altijd tegenzat.
Don Leo is gehaald door de raad van commissarissen en niet door het bestuur.
Denk hier maar eens over.
craven
 craven - vrijdag 21 januari 2011 - 19:44   quote  deeplink  
denk hier maar eens over na:
SV Epe
Go Ahead Eagles (assistent)
BV Veendam
SC Cambuur
Go Ahead Eagles
Feyenoord jeugd
-->AJAX
Real Zaragoza
FC Volendam
Nederlands elftal
Real Madrid
-->AJAX
Nederlands Elftal
Real Madrid
Grasshoppers Zürich
Saoedi-Arabië
Club América
Istanbulspor
Chivas de Guadalajara
SBV Vitesse
Feyenoord
-->AJAX (technisch directeur)
Club América
De Graafschap (techn. adviseur)
Trinidad en Tobago
Feyenoord (interim)
Polen
Feyenoord (technisch directeur)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door craven --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - vrijdag 21 januari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Leo heeft een rood/wit hart, alleen de volgorde waarin de kleuren gerangschikt zijn maakt hem niet uit.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 januari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
Wie was Don Leo dan ook alweer?
gizmo
 gizmo - zaterdag 22 januari 2011 - 01:09   quote  deeplink  
Het spijt me.maar sommige onder ons begrijprn het nog steeds niet.Het is niet aan onze Don Leo.maar aan van Gudde.Haal van Geel maar van Roda en we we worden 020.Rotterdam bestaat niet meer
Gudde heeft ook al aan te geven het voorbeeld van amsterdam te volgen,succes
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 22 januari 2011 - 01:35   quote  deeplink  
Het feit dat gudde een eikel is betekend niet dat Leo er geen is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 22 januari 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

waarheen?
naar Rotterdam zometeen!!
Wat spreken we af??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Feyenoord till i die --
de flh
 de flh - zondag 23 januari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 09:21 schreef el1986 het volgende:
bron:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/120139_hoge-baas-feyenoord-eerder-om-tafel-moeten-gaan-met-beenhakker

Terugkijkend op een roerige week bij Feyenoord beseft Dick van Well dat het vertrek van Leo Beenhakker uit De Kuip beter had kunnen worden aangepakt. De president-commissaris van Feyenoords Raad van Commissarisen had eerder in gesprek willen gaan met de vertrekkende technisch directeur.

"Voor het vertrek naar Oman hadden wij met Beenhakker aan tafel moeten gaan zitten", is Van Well eerlijk over de ontstane heisa in Rotterdam. "Maar het overlijden van Coen Moulijn en alles wat daarbij kwam kijken zorgde ervoor dat het niet is gebeurd. We vonden het op dat moment niet gepast. Toch hadden wij die kans wel moeten benutten, met de wetenschap die ik nu heb."

Nu kreeg Beenhakker tijdens het trainingskamp het gevoel dat hij buitenspel werd gezet en gooide hij vervolgens met een hoop bombarie de handdoek zelf in de ring. "Het contract van Beenhakker verlengen was een optie, maar duidelijk niet optie nummer één", zegt Van Well tegen het AD. "Dat wist Leo niet voor het vertrek naar Oman en daar zat hij in hetzelfde hotel als algemeen directeur Eric Gudde, die dat wel wist. Daar is in een gesprek tussen die twee aan de orde gekomen dat de club op zoek wil naar iemand anders. De enorme stappen die de Vrienden van Feyenoord hebben gemaakt op financieel gebied, brengen ons in een andere situatie. Leo Beenhakker heeft de club en trainer Mario Been keurig uit de wind gehouden, maar er breekt een andere fase aan. En daar zoeken wij een nieuw en jonger iemand bij. Een gezicht dat de hele rit van het vijfjarenplan met ons wil uitzitten."

Van Well hoorde vervolgens afgelopen maandag over de ontslagbrief die Beenhakker aan het opstellen was. "Vervolgens was dinsdag die persconferentie en daar heb ik bepaalde gevoelens bij. Dat had natuurlijk ook anders gekund." Beenhakker haalde bij het bekend maken van zijn vertrek flink uit naar de leiding van de Rotterdammers. De 68-jarige td vond het ondermeer respectloos dat hij te oud zou zijn. Van Well hierover: "De onzorgvuldigheid waarvan hij de leiding beticht, die herken ik niet. Ik snap de commotie totaal niet. Beenhakker had een contract voor twee jaar en dat is niet verlengd. Ik had juist commotie verwacht als wij hem voor vijf extra seizoenen hadden vastgelegd. Iedereen kent de geboortedatum van Beenhakker."

Toch zal Van Well er de komende tijd 'kort op gaan zitten'. "Ik wil weten of er op directieniveau afspraken worden gemaakt die nageleefd kunnen worden. Het moet allemaal wel werkbaar zijn. Ik sta daar positief in, maar het hangt van Beenhakker, Gudde en Been af. Die moeten aangeven of het zo verder kan. En anders? Dan is mijn mening 'korte pijn is beter dan lange pijn'. Maar in eerste instantie hoop ik op een goede afloop."
Het duurt een week om het toe te geven, maar dan is de RVC ook weer bij.

Prima en nu weer verder. Nieuwe TD, nieuwe spelers en omhoog met die club.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 januari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
Beenhakker is ook een bosmongool.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 23 januari 2011 - 15:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoge baas Feyenoord: 'Eerder om tafel moeten gaan met Beenhakker'









0.0075478