|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik heb 4 opties!!
1. We willen bloed, zweet en tranen!!! ---We willen bloed, zweet en tranen!!! ---We willen bloed, zweet en traaaaanen!!!! ---We willen bloed, zweet en tranen!!!!
2. Laat zien dat je het shirt waard ben!!! ---Laat zien dat je het shirt waard ben!!! ---Laat zien dat je het shirt waard ben!!! ---Laat zien dat je het shirt waard ben!!!
3. Werken voor je geld!! ---Werken voor je geld!! ---Werken voor je geld ole ole!!!
4. Neem een voorbeeld aan Coen!!! ---Neem een voorbeeld aan Coen!!!! ---Neem een voorbeeld aan Coeoeoen!!!
Andere ideeen altijd welkom of reacties en afspraken wat we met zijn allen te gehoren zullen brengen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben ik de enige die er zo over denkt?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nou vooruit, 4. dan maar. Past ook bij het thema. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee zeker niet maar wat hotjumper zegt,deze wedstrijd staat in het teken van onze afscheid en het eren van een echte Feyenoordspeler,Coen Moulijn..
Hoe kunnen we het mooi houden als we de spelers gaan uitfluiten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zeker niet,echt niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 10:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik heb 4 opties!! 1. We willen bloed, zweet en tranen!!! ---We willen bloed, zweet en tranen!!! ---We willen bloed, zweet en traaaaanen!!!! ---We willen bloed, zweet en tranen!!!! 2. Laat zien dat je het shirt waard ben!!! ---Laat zien dat je het shirt waard ben!!! ---Laat zien dat je het shirt waard ben!!! ---Laat zien dat je het shirt waard ben!!! 3. Werken voor je geld!! ---Werken voor je geld!! ---Werken voor je geld ole ole!!! 4. Neem een voorbeeld aan Coen!!! ---Neem een voorbeeld aan Coen!!!! ---Neem een voorbeeld aan Coeoeoen!!! Andere ideeen altijd welkom of reacties en afspraken wat we met zijn allen te gehoren zullen brengen! ik ga voor optie 4 !!! |
|
|
|
|
optimo
|
|
|
Laten we dan als we verliezen ook ff zingen: Been oprotten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario neem Luigi mee, Mario neem Luigi mee Mario neem Luigi meeee |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij zou echt niet opvallen tussen het 020-publiek! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jij bent echt een grote LUL! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Liever een grote LUL dan Jodengedrag! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Trouwens sowieso liever een grote lul ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog een nicht ook dus? Vandaar de liefde voor Luigi..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: zeg recht in mijn gezicht dat ik een jood ben! idioot! mij uitmaken voor jood! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zaterdag moeten we als één man achter onze club gaan staan, al was het maar ter nagedachtenis en uit respect voor onze grootste held aller tijden Coen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:49 schreef JanM het volgende:Zaterdag moeten we als één man achter onze club gaan staan, al was het maar ter nagedachtenis en uit respect voor onze grootste held aller tijden Coen! rot toch op man waar is het respect van onze klote spelers? nou? nou? Coen is groot heel groot de allergrootste! maar je mag de spelers bedanken voor het respect dat ze getoont hebben! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:52 schreef Milo het volgende:[..] rot toch op man waar is het respect van onze klote spelers? nou? nou? Coen is groot heel groot de allergrootste! maar je mag de spelers bedanken voor het respect dat ze getoont hebben! De spelers krijgen zaterdag de kans dat respect alsnog te tonen. Hun werkgever heeft namelijk bepaald dat ze niet bij de herdenking konden zijn, NIET de spelers zelf! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:53 schreef JanM het volgende:[..] De spelers krijgen zaterdag de kans dat respect alsnog te tonen. Hun werkgever heeft namelijk bepaald dat ze niet bij de herdenking konden zijn, NIET de spelers zelf! fuck off! in mijn tijd zeiden we gewoon met z'n allen we gaan niet! klaar! zo heb ik een toernooi geweigerd in fucking iran! kon gvd 50.000 pakken in een week, maar hell no dat ik naar iran ga! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 11:56 schreef Milo het volgende:[..] fuck off! in mijn tijd zeiden we gewoon met z'n allen we gaan niet! klaar! zo heb ik een toernooi geweigerd in fucking iran! kon gvd 50.000 pakken in een week, maar hell no dat ik naar iran ga! Blijkbaar is de huidige selectie van Feyenoord iets volgzamer, tijden veranderen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: iets volgzamer? het interreseerd ze gewoon niet! en dat is nou het grote probleem! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ga voor optie 4!!!!! Dan denk ik dat we het eerbetoon aan Coen niets tekort doen!! Ik denk dat het een extra eerbetoon is!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mario neem je rotzooi mee! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Doet ie al, ligt 's avonds tussen Mario en zijn vrouw in, als zijn jack russell het goed vindt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
woow, we zijn HET legioen toch? doe allemaal is normaal tegen elkaar. ik zie op forum tegenwoordig alleen maar haat tegen medesupporters... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:53 schreef Stefan-FR-08 het volgende:woow, we zijn HET legioen toch? doe allemaal is normaal tegen elkaar. ik zie op forum tegenwoordig alleen maar haat tegen medesupporters... niet alle forum klanten met een Feyenoord gerelateerde naam zijn Feyenoorders man. dat is het punt. teveel moraal riddertjes die de frustratie niet snappen van een echte!! bij de ene kookt het van binnen, en de andere zijn weer zo soft dat ze het niet snappen dat bij bepaalde gasten alles draait om Feyenoord. die gasten moeten niet moraalriddert spelen, en accepteren dat er nou eenmaal (gelukkig) supporters zijn die zo,n beetje bereid zijn hun leven te risceren voor de club |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:43 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Doet ie al, ligt 's avonds tussen Mario en zijn vrouw in, als zijn jack russell het goed vindt. Zou me niet eens verbazen.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eigelijk heet hij ook geen bruins. maar van achterend. de naam bruins heeft hij gekregen van been na lange lepeltje lepelte sessies |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
nummer 4 en dan keihard klappen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:10 schreef obiku010 het volgende:[..] eigelijk heet hij ook geen bruins. maar van achterend. de naam bruins heeft hij gekregen van been na lange lepeltje lepelte sessies Been is van Gaal niet, idioot! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:04 schreef obiku010 het volgende:[..] niet alle forum klanten met een Feyenoord gerelateerde naam zijn Feyenoorders man. dat is het punt. teveel moraal riddertjes die de frustratie niet snappen van een echte!! bij de ene kookt het van binnen, en de andere zijn weer zo soft dat ze het niet snappen dat bij bepaalde gasten alles draait om Feyenoord. die gasten moeten niet moraalriddert spelen, en accepteren dat er nou eenmaal (gelukkig) supporters zijn die zo,n beetje bereid zijn hun leven te risceren voor de club AMEN!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik riskeer mijn lever al jaren voor de club. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:53 schreef Stefan-FR-08 het volgende:woow, we zijn HET legioen toch? doe allemaal is normaal tegen elkaar. ik zie op forum tegenwoordig alleen maar haat tegen medesupporters... punt voor Stefan! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
1+4 zijn goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door erik -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dan opteer ik voor 2 en 4 |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Na 'bloed zweet en tranen' gaan de spelers opeens wel heel hard lopen hoor, dat werkt echt heeeeeeeeeeeeeel goed |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
gewoon masaal uitfluiten, hebben ze wel verdiend |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Waarom verbaasd me dit niet van jou? Neem je ook een wit zakdoekje mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het lijkt me inderdaad wel aardig om de spelers 'subtiel' te wijzen op hun gebrekkige prestaties.
vind wel dat het op geen enkele manier met het eerbetoon aan Coen te maken moet hebben. zie die 2 dingen graag apart. daarom heb ik ook geen goed gevoel bij nr 4. nr 1 is toch andre Hazes??? lijkt me niet geschikt. ik vind persoonlijk nr 2 mooi. dekt de lading, maar is ook meer een aanmoediging dan nr 3. die vind ik te negatief. mocht het echt de spuigaten uitlopen aankomende wedstrijden dan kunnen wie die altijd nog van stal halen.
nooit de spelers uitfluiten, dat soort gedrag hoort niet thuis in De Kuip. |
|
|
|
|
Nano
|
|
|
|
|
|
just-me
|
|
|
quote: wordt het niet eens tijd dat er een Joods persoon jou op je bek timmert? Mijn vrouw zit te stuiteren omdat te doen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 07:36 schreef just-me het volgende:[..] wordt het niet eens tijd dat er een Joods persoon jou op je bek timmert? Mijn vrouw zit te stuiteren omdat te doen Breng je vrouw dan eens wat waarden en normen bij. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 07:36 schreef just-me het volgende:[..] wordt het niet eens tijd dat er een Joods persoon jou op je bek timmert? Mijn vrouw zit te stuiteren omdat te doen stuur me maar een pbtje gaan we wat regelen! mag jij kijken hoe ik je vrouw verneder! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wat is het weer gezellig!! Laten we vanavond de aggressie er uit gooien door onze stembanden te verrekken!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
dan gaan de buren klagen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als het goed is doen mijn buren van vanavond net zo hard mee! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Rotterdams kwartiertje introduceren of moeten we beginnen met het rotterdams minuutje en dan opbouwen |
|
|
|