BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Been gooit basiself Feyenoord overhoop'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennis
 dennis - vrijdag 21 januari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 12:17 schreef MMM het volgende:
En z'n vriendje Bruins laat hij er weer instaan, Mokotjo eruit?

Wat een klootzak
ja egt he dat Been dat niet ziet dat bruins zo slecht speelt.
ik zou dit doen voor zaterdag.

Van Dijk
Swerts-De Vrij-Vlaar-De Cler
-Mokotjo-El'Ahmadi
Wijnaldum
Simon-Van Beukering-Cabral

of niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door dennis --
geert1908
 geert1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:50   quote  deeplink  
ben wel redelijk positief over deze verandering snap alleen niet waarom bruins er weer instaat had liever mokotjo erin gehad . De vrij voor Bahia snap ik en laat de "sterspeler"wijnaldum het maar proberen op 10 misschien met van beukering als aanspeel punt gaat het wel een x goed , zaterdag weten we meer
geert1908
 geert1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:51   quote  deeplink  
dennis ik ben het met je eens bruins eruit
MMM
 MMM - vrijdag 21 januari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik til deze gedachte ff over het weekend heen..
Ik heb wel al een tijd voorgevoelens van deze aard haha
Hahaha
frray
 frray - vrijdag 21 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Opzich wissel Bahia-Stefan is geen slechte denk. Tegen de graafschap kom je meer aan voetballen toe, denk ik, waardoor je met Stefan een betere opbouwer heb dan Bahia.
Cabral voor Mokotjo ga je meer op de aanval spelen, alleen het evenwicht kan nu zoek raken op het middenveld.
LuJhon voor Luc, is opzich niet zo'n domme alleen ik zou Luc erin laten staan en Luigi eruit halen.
Maar goed, Denk dat Been zelf ook wel eens in de spiegel mag kijken. Hij zet immer sde spelers neer en traint ze en dezelfde spelers spelen niet goed. Denk dat Been zelf de weg ook kwijt is.
craven
 craven - vrijdag 21 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 14:03 schreef frray het volgende:
Opzich wissel Bahia-Stefan is geen slechte denk. Tegen de graafschap kom je meer aan voetballen toe, denk ik, waardoor je met Stefan een betere opbouwer heb dan Bahia.
Cabral voor Mokotjo ga je meer op de aanval spelen, alleen het evenwicht kan nu zoek raken op het middenveld.
LuJhon voor Luc, is opzich niet zo'n domme alleen ik zou Luc erin laten staan en Luigi eruit halen.
Maar goed, Denk dat Been zelf ook wel eens in de spiegel mag kijken. Hij zet immer sde spelers neer en traint ze en dezelfde spelers spelen niet goed. Denk dat Been zelf de weg ook kwijt is.
idd ik ben een betere opbouwer dan Bahia
raket
 raket - vrijdag 21 januari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
Godverdomme,hoe haalt die het in z'n hoofd om Bahia eruit te gooien.
Vismeloen
 Vismeloen - vrijdag 21 januari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 14:04 schreef raket het volgende:
Godverdomme,hoe haalt die het in z'n hoofd om Bahia eruit te gooien.
Inderdaad. Beste verdediger op de Nederlandse velden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
hahahaha
raket
 raket - vrijdag 21 januari 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 14:05 schreef Vismeloen het volgende:

[..]

Zeker weten.Nooit een onvertogen woord over de club.Echt niet normaal.Ik ga Zaterdag helemaal los.
brettemerton
 brettemerton - vrijdag 21 januari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
ach dat er iets moet gebeuren dat lijkt me toch duidelijk.
wat is dan een goede keus en wat niet. we zullen het zien zaterdagavond.
afgelopen woensdag was het i.i.g drama, dus slechter kan niet.
als Been nu een beetje vent is zou hij Mr Myjachi opstellen. Brengt iig een beetje snelheid in de ploeg. Hallo zeg wat kan dat knaapje rennen met de bal aan de voet
R()b
 R()b - vrijdag 21 januari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 12:54 schreef el-loco het volgende:
Laat hem lekker wijnaldum,bruins,mulder, en bahia eruit rotten! Castaignos heeft gvd geen normale bal gekregen.
Idd Wijnaldum verdient geen basisplaats , geen wandel voetbal meer aub.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Veranderd ie een keer wat is het weer niet goed. En mensen die na de eerste seizoenshelft serieus van Dijk op doel willen snap ik niet. Dat hij Mokotjo eruit laat begrijp ik ook niet, nu heb je twee dezelfde soort middenvelders staan. Beter had hij Bruins of El Ahmadi eruit gelaten. Wijnaldum mag ook wel eens naast bassie gaan zitten van mij.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 januari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Been zet wel e.e.a. om, maar er zit geen logica in.
Als hij wat omzet, moet ie het waarom van die keuzes uitleggen. Daar heeft de supporter recht op.
Bahia eruit? Mokotjo eruit? Bahia kan ik me iets bij voorstellen, maar dan nog wil ik het van Been horen.
Nu is het raden en dat is juist nu niet handig.
Nosjeeee
 Nosjeeee - vrijdag 21 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Er is maar 1 opstelling denkbaar voor dit Feyenoord.

Ten eerste: Bahia op het eerste vliegtuig naar brazilië zetten, grote strik er omheen!
Ten tweede: wijnaldum op 10
Ten derde: net als tegen Ajax wordt het duidelijk dat we in dit systeem weinig doen met de kwaliteiten van Luc. Hoge ballen,verliezen van duels, geen steun, veel lange ballen dus bijvoorbeeld van beukering er in. Om het gat tussen middenveld en aanval te verkleinen. Echer moet Bruins dan niet blijven staan maar Luc wel. Een beweeglijke spits en een balvaste spits! snap niet dat been dit niet kan zien maarja..

Opstelling;

Mulder(ondanks foutje tegen ajax met de goal verder goed gespeeld)
Swerts Vlaar deVrij Cler
Fer( nu mokotjo ) ahmadi
Wijnaldum
Simon beukering Luc
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 21 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 14:40 schreef hotjumper het volgende:
Veranderd ie een keer wat is het weer niet goed. En mensen die na de eerste seizoenshelft serieus van Dijk op doel willen snap ik niet. Dat hij Mokotjo eruit laat begrijp ik ook niet, nu heb je twee dezelfde soort middenvelders staan. Beter had hij Bruins of El Ahmadi eruit gelaten. Wijnaldum mag ook wel eens naast bassie gaan zitten van mij.
wat betreft van Dijk,verbaast het mij na afgelopen anderhalf seizoen,dat er op dit moment(transferperiode en geen financiele mogelijkheden) geen werk van Lamprou gemaakt word....

Van Dijk kan zeker vanaf einde seizoen niet meer,maar per nu stoppen mag van mij ook

Darley vind ik nog steeds van dat hij geen echte kans gehad heeft(minmaal een half seizoen)maar heb op de een of andere manier het gevoel dat hij die niet gaat krijgen.

Mulder heeft wel erg veel fouten gemaakt en heeft een probleem met z'n onzekere uitstraling waar je verder weing aan kan doen maar wat wel z'n effect op z'n verdediging en de aanval van de tegenstander heeft

en wat betreft Wijnaldum eens,Cabral erin tot eind van het seizoen,Wijnaldum af en toe invallen voor hem
raket
 raket - vrijdag 21 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 14:48 schreef Nosjeeee het volgende:

Ten eerste: Bahia op het eerste vliegtuig naar brazilië zetten, grote strik er omheen!
Ten derde: net als tegen Ajax wordt het duidelijk dat we in dit systeem weinig doen met de kwaliteiten van Luc. Hoge ballen,verliezen van duels, geen steun, veel lange ballen dus bijvoorbeeld van beukering er in. Om het gat tussen middenveld en aanval te verkleinen. Echer moet Bruins dan niet blijven staan maar Luc wel. Een beweeglijke spits en een balvaste spits! snap niet dat been dit niet kan zien maarja..

Opstelling;

Swerts Vlaar deVrij Cler
Fer( nu mokotjo ) ahmadi
Wijnaldum
Simon beukering Luc
4-4-2 spelen
van Dijk
Swerts-Vlaar-de Vrij-de Cler
Simon-Fer(el ahmadi)-Wijnaldum-die chinees
Beukering-Luc
En met lef spelen,dan word zo'n verdediging helemaal gek en kan van beukering die als enige geen snelheid heeft,goed positie kiezen.Moet toch kunnen tegen de graafschap zo'n gewaagde opstelling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door raket --
Nosjeee
 Nosjeee - vrijdag 21 januari 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 14:48 schreef Nosjeeee het volgende:

Opstelling;

Swerts Vlaar deVrij Cler
Fer( nu mokotjo ) ahmadi
Wijnaldum
Simon beukering Luc
4-4-2 spelen dus?

Ja met Simon hangend aan de zijkant.. Beukering kan ballen vasthouden, beuken, sleuren, daaromheen kan de snelheid van wijnaldum, Simon en de spitskwaliteiten die Luc wel degelijk heeft, gecombineerd met het bijsluiten van ahmadi er eens gevoetbald worden. Meer snelheid, meer power en meer druk naar voren..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Met spelers als Cabral, Simon en Miyagi ben je gek als je geen 4-3-3 speelt. Hij stelt Jhon op ipv van Luc omdat die beter overweg kan met voorzetten. Wijnaldum zie ik ff niet zo, als je dan perse Bruins wil laten spelen zet die dan op 10 en Mokotjo op het middenveld.

Bahia begrijp ik ook wel, maar zolang de Cler er staat heeft iederéén het moeilijk op die positie. liever had ik gezien dat Martins Indi of Bahia links back gaat spelen.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 21 januari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Je moet wat nietwaar.
van Beukering erin vind ik een logische keuze. Even de druk bij Luc eraf halen en tegen de Graafschap speel je dicht bij het doel van de tegenstander, daar is van Beukering goed in.
Mokotjo zou erin moeten blijven. Die heeft overzicht en een goede pass. Zou nog liever Wijnaldum eruit halen, die heeft mauwelijks oog voor medespelers en loopt veel te veel met de bal. Als je Wijnaldum laat spelen dan als vleugelaanvaller en niet op 10 (al heeft hij zelf een voorkeur voor die positie).
De Vrij voor Bahia, ben benieuwd. Heb veel vertrouwen in de Vrij, maar ik dacht dat Been niet met twee rechtsbenige centrumverdedigers wilde spelen??
kekum
 kekum - vrijdag 21 januari 2011 - 15:30   quote  deeplink  
overhoop gooien? 2 veranderingen, en die andere 8 kneuzen dan? Gooi dan tenminste ook dat wijf van een Bruins eruit. tjonge jonge. Nou ik blijf thuis zondag!!!
fernadez
 fernadez - vrijdag 21 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 15:30 schreef kekum het volgende:
overhoop gooien? 2 veranderingen, en die andere 8 kneuzen dan? Gooi dan tenminste ook dat wijf van een Bruins eruit. tjonge jonge. Nou ik blijf thuis zondag!!!
[/quohou nou eens op over bruins ,en laten we het een sover beens holmaatje en aardsluivarken van een wijnaldum hebben want die had toch allang op transport naar siberie moeten zitten.

En ik blijf zondag ook thuis ,ga gewoon zaterdagavond naar de kuip
G-child
 G-child - vrijdag 21 januari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
wat moet Wijnaldum als 9 man achter hem staat en Luc op zijn eiland aan het bbq-en is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door G-child --
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 15:30 schreef kekum het volgende:
jouw reactie zegt wel iets over je kennis van zaken.
dat je zondag thuis blijft is verder niet zo boeiend, maar ik neem aan dat je bedoelt duidelijk te maken dat je zondag niet naar Feyenoord wilt gaan kijken?
ik denk dat de meesten onder ons zondag of thuis blijven, of iets anders gaan doen, want zondag is er in de Kuip niet echt veel te beleven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door sevillana --
kekum
 kekum - vrijdag 21 januari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Sorry Zaterdagavond dan, en wat betrefd kennis van zaken, niet meer als elk ander figuur hier, maar al wel 18 jaar seizoenkaart, maar de 20 red ik niet, als het zo slecht blijft en ik heb geen zin meer om mijn wel hard verdiende geld te geven aan een stel luie honden die het verdommen om te werken.
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:24 schreef kekum het volgende:
Sorry Zaterdagavond dan, en wat betrefd kennis van zaken, niet meer als elk ander figuur hier, maar al wel 18 jaar seizoenkaart, maar de 20 red ik niet, als het zo slecht blijft en ik heb geen zin meer om mijn wel hard verdiende geld te geven aan een stel luie honden die het verdommen om te werken.
kan ik ook wel weer begrip voor opbrengen
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - vrijdag 21 januari 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:24 schreef kekum het volgende:
trouwe supporter?
misschien al 18 jaar, maar dan nog
legrande
 legrande - vrijdag 21 januari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 12:17 schreef MMM het volgende:
En z'n vriendje Bruins laat hij er weer instaan, Mokotjo eruit?

Wat een klootzak
1000% eens bruins is zijn lievelingetje maar hij is bagger
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:41 schreef legrande het volgende:

[..]

1000% nog wel, tjonge,jonge,jonge Nel....
MMM
 MMM - vrijdag 21 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:41 schreef legrande het volgende:

[..]

Eens.
Oude Garde VAK T
 Oude Garde VAK T - vrijdag 21 januari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Helemaal eens met de veranderingen van Mario.

Ik lees hier veel reacties over Luigi, deels terecht deels onterecht.

Onterecht, omdat: Luigi de enige voetballer in deze selectie is die als échte nummer 10 kan spelen. Probleem is echter dat hij niet als 10 kan functioneren doordat er totaal niet vooruitgevoetbald wordt uit eigen initiatief door Feyenoord, spelers durven het ook niet. Zoals een Bahia, Vlaar..

Terecht: Hij loopt er vaak als een slappe zak bij, wat ik betreur en vele anderen. Daar MOET hij wat aan doen.

--------

Dat Castaignos op de bank komt te zitten is goed voor die jongen, eventjes rust. Weg met de druk. Daarnaast past hij niet in het 4-3-3 systeem want hij kan niks met hoge voorzetten en is geen aanspeelpunt. Jhonny is in dit systeem een betere optie, heel ander soort spits.

Bahia op de bank is niet meer dan logisch, er moet opgebouwd worden vanuit achter (dan draait heel het team beter gelijk) en dat kan De Vrij goed.

Alleen jammer van Mokotjo, maarja El Ahmadi is toch een maatje te goed voor hem en ik ben voor het systeem met 2 aanvallende middenvelders en 1 verdedigende in plaats van andersom.
Wtje
 Wtje - vrijdag 21 januari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 14:05 schreef Vismeloen het volgende:

[..]

Yeah right. Beste = Slechtste
de.fan
 de.fan - vrijdag 21 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Ja en nu die lulhannes van een Bruins nog san zijn we op de goede weg, ik begon het al op te geven met Mario als trainer! Dat Castaignos eruit moet is jammer want hij krijgt gewoon geen bruikbare ballen! Mokotjo hoort er ook gewoon in dan El-dramadi er maar uit. Maar van de basis elf tegen 020 moeten er wat mij betreft de volgende er uit: Mulder, Bahia, de Cler, Bruins en El Ahmadi en in plaats van deze drama's de volgende spelers erin: Darley ipv Mulder, de Vrij ipv Bahia, Martins Indi ipv de Cler, van Haaren ipv Bruins en Leerdam ipv El Ahmadi. Veel slechter dan tegen 020 kan het niet en geeft dan de jeugd het vertrouwen en de tijd!
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
wat heet overhoop gooien?
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 21 januari 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Ongelofelijk dat Wijnaldum en Bruins en de Cler alles overleven. De Cler kan er niks aan doen. die is gewoon slecht> Bruins mist motoriek en speelt in 1 tempo en WIjnaldum is gewoon een blind looppaard!
Ze zullen vast winnen van de Graafschap maar dit wordt echt geen europees voetbal met deze gasten. Laat Mokotjo staan en had el Achoui gehuurd. Dan kan je Bahia ook laten staan want dan hoeft hij niet steeds gaten te dichten voor de Cler.
En dan Jjohny erin zetten!!!!! HAHHAHAHA PLEUR OP MARIO>
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:18 schreef scarface1979 het volgende:
Ongelofelijk dat Wijnaldum en Bruins en de Cler alles overleven. De Cler kan er niks aan doen. die is gewoon slecht> Bruins mist motoriek en speelt in 1 tempo en WIjnaldum is gewoon een blind looppaard!
Ze zullen vast winnen van de Graafschap maar dit wordt echt geen europees voetbal met deze gasten. Laat Mokotjo staan en had el Achoui gehuurd. Dan kan je Bahia ook laten staan want dan hoeft hij niet steeds gaten te dichten voor de Cler.
eens vwb de Cler en Wijnaldum
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 januari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 14:45 schreef FR-Henk het volgende:
Been zet wel e.e.a. om, maar er zit geen logica in.
Als hij wat omzet, moet ie het waarom van die keuzes uitleggen. Daar heeft de supporter recht op.
Bahia eruit? Mokotjo eruit? Bahia kan ik me iets bij voorstellen, maar dan nog wil ik het van Been horen.
Nu is het raden en dat is juist nu niet handig.
hij heeft het gewoon uitgelegd hoor...

http://www.fr-fanatic.com/2011/01/21/28383/
de.fan
 de.fan - vrijdag 21 januari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:18 schreef scarface1979 het volgende:
Bahia erin? Met welke bril kijk jij naar Feyenoord! Die kan gewoon niet op dit niveau mee.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:50 schreef de.fan het volgende:

[..]

Bahia erin? Met welke bril kijk jij naar Feyenoord! Die kan gewoon niet op dit niveau mee.
Tussen vlaar en een goeie back voldoet ie prima.
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:50 schreef de.fan het volgende:

[..]

maar hij heeft wel een punt wat de cler betreft
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - vrijdag 21 januari 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Bahia mag er noooooit meer in stuur hem maar per direct per vliegtuig naar de noordpool
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 januari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als De Cler 2 goede centrale verdedigers naast zich heeft en op tijd wordt ingespeeld dan voldoet hij ook...
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als De Cler 2 goede centrale verdedigers naast zich heeft en op tijd wordt ingespeeld dan voldoet hij ook niet ...
ted
 ted - vrijdag 21 januari 2011 - 23:33   quote  deeplink  
maakt geen flikker uit wie er op het veld staat morgen .Ik sta er voor Coen met mijn pakkie sterretjes .Stelletje zakkewassers zijn het !
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - vrijdag 21 januari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:33 schreef ted het volgende:
maakt geen flikker uit wie er op het veld staat morgen .Ik sta er voor Coen met mijn pakkie sterretjes .Stelletje zakkewassers zijn het !
is bengaalse viuurwerk ook toegestaan
ted
 ted - vrijdag 21 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
Voor Coen is alles toegestaan wat mij betreft .
www.KoringVastgoedzo
 www.KoringVastgoedzo - vrijdag 21 januari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe van Beukering het doet 90 minuten vond m wel leuk invallen tegen 020 beetje pit en aggressie tenminste.
Feyenoord speelde tegen 020 op de counter had goed uit kunnen pakken als simon meer de bal kreeg en wijnaldum niet alle ballen verloor.
Van mij mag Wijnaldum ook een tijdje uit de basis ,bakt er echt helemaal nix van.
Vlaar vind ik ook vrij slecht maar kan ook komen door Bahia.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 januari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Joh, t wordt er toch niet beter op. Er zijn er te veel die verzaken, dus haal je dr drie uit blijven er nog minstens 4 over.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Been gooit basiself Feyenoord overhoop'

0.0089969