BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been weet het gewoon ff niet meer

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 21 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Met de omzettingen in het basisteam kan je merken dat Been volledig de kluts kwijt is, en niet meer in zichzelf geloofd.

Castoignes eruit Beuk erin: zou logisch kunnen zijn ware het niet dat dit momenteel onze topscorer is en vertrouwen nodig heeft gezien zijn leeftijd.
Mokotjo eruit en Cabral erin: betekend omzettingen op het middenveld waardoor el ahmadi verdedigend komt te staan en luigi meer vanaf links komt te spelen en Wijnaldum aanvallende middenvelder.. Wijnaldum is alles behalve middenvelder gezien zijn verdedigende optreden bij 020 en zijn egoistisch gedrag acht ik weinig kansen toe aan hem. Terwijl Been altijd heeft volgehouden dat Mokotjo zorgt voor rust en balans in het team...
Bahia voor de Vrij: krijgen we dus 2 niet zo wendbare mensen in het hart van de verdediging. Terwijl hij Swerts laat staan. Bahia is sowieso niet meer de verdediger die het geweest is maar daar de Vij voor in de plaats zetten??

Deze omzettingen zorgen niet voor het gewenst effect alleen maar hopen op de rust van de achterban!! Het zou kunnen zijn dat Bahia alsnog vertrekt en Luc inderdaad op weg is naar Milaan(hoewel ik betwijfel of deze Luc inderdaad zo'n grote speler is). Ik zou meer kiezen voor rust in het team en vanuit een 4-4-2 spelen met

Mulder

De Vrij Vlaar Bahia De cler

El ahmadi Mokotjo Cabral

Wijnaldum

simon Castoignes
MMM
 MMM - vrijdag 21 januari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Gewoon met Luc en Mokotjo beginnen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 januari 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Beukering voor Luc...Werkt alleen als het team de tegenstander met INZET vast blijft zetten rondom de eigen 16 meter.
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer..gaaap

SLOT
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Been weet het ff gewoon niet meer?

Ik ook niet meer alleen haal bij mij dat ff maar weg!!
geert1908
 geert1908 - vrijdag 21 januari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
moet toch lukken tegen de graafschap maar dan wel met mokotjo en zonder bruins

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been weet het gewoon ff niet meer









0.0087459