BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weggespeeld in 020 voelde erger dan de 10-0 tegen Pisvee...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - vrijdag 21 januari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Wat een triest gebeuren, wat werden we weggetikt, wat hadden we weinig balbezit, wat waren we de bal constant snel weer kwijt, wat verdedigden we knullig, wat toonden we weinig strijdlust, wat waren we voorin onmachtig, wat was el dramadi weer slecht, wat hield wijnaldum weer weinig balbezit, wat vond mulder zich fantastisch spelen, wat raasde timmy boy weer als een kip zonder kop naar voren...MAARRRR ik weet zeker, alles komt goed of niet....maakt eigenlijk niet uit, ik ben en blijf Feyenoorder!
GT5
 GT5 - vrijdag 21 januari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Eens, tegen pisvee was er nog een btje inzet, tegen de neuzen was er totaal geen inzet, geen strijd en geen passie..kortom gewoon KUT. Maar tis alweer 2 dagen verder en de pijn begint weer plaats te maken voor toch weer wat positieve hoop?!?
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
was idd geweldig, die inzet in lampjesdorp. dat bleek ook wel uit de uitslag.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 21 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:45 schreef GT5 het volgende:
Eens, tegen pisvee was er nog een btje inzet
. . .
GT5
 GT5 - vrijdag 21 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
Ik zeg ook btje..woensdag was gewoon verschrikkelijk.
Terminator
 Terminator - vrijdag 21 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
wat een lariekoek verkondig jij weer vriend!pffff weggespeeld daar ben ik het totaal al niet mee eens!dat het slecht was was duidelijk jah!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door Terminator --
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
ik vind met 2-0 verliezen toch altijd nog iets draaglijker dan met 10-0 op je kloten krijgen hoor
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 21 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
maar tegen ajax verliezen doet meer pijn als tegen psv
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Ik vond die 10-0 vele malen erger! Bij 5-0 moet je gaan schaven en bij 7-0 moet je zorgen dat de wedstrijd gestaakt wordt.
Als je dan ook nog een keeper hebt die vanaf de 5-0 het standbeeld van Coen Moulijn gaat imiteren is dat vele malen erger dan verliezen door een penalty en een Lucky schot.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - vrijdag 21 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:53 schreef hotjumper het volgende:
Ik vond die 10-0 vele malen erger! Bij 5-0 moet je gaan schaven en bij 7-0 moet je zorgen dat de wedstrijd gestaakt wordt.
Als je dan ook nog een keeper hebt die vanaf de 5-0 het standbeeld van Coen Moulijn gaat imiteren is dat vele malen erger dan verliezen door een penalty en een Lucky schot.
+1
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - vrijdag 21 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Heb je de wedstrijd helemaal gezien? Of de samenvatting??

Uit de samenvatting kwamen ze er nog aardig uit inderdaad. Maar als zelfs de spelers zelf zeggen dat ze zijn weggespeeld dan zal dit toch wel een beetje zo zijn denk ik :-)

Maar ben benieuwd naar de positieve dingen die jij hebt gezien! Tell me please?! Misschien helpt mij dat in het verwerkingsproces :-)
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:57 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Heb je de wedstrijd helemaal gezien? Of de samenvatting??

Uit de samenvatting kwamen ze er nog aardig uit inderdaad. Maar als zelfs de spelers zelf zeggen dat ze zijn weggespeeld dan zal dit toch wel een beetje zo zijn denk ik :-)

Maar ben benieuwd naar de positieve dingen die jij hebt gezien! Tell me please?! Misschien helpt mij dat in het verwerkingsproces :-)
Mulder?
Terminator
 Terminator - vrijdag 21 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:57 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Heb je de wedstrijd helemaal gezien? Of de samenvatting??

Uit de samenvatting kwamen ze er nog aardig uit inderdaad. Maar als zelfs de spelers zelf zeggen dat ze zijn weggespeeld dan zal dit toch wel een beetje zo zijn denk ik :-)

Maar ben benieuwd naar de positieve dingen die jij hebt gezien! Tell me please?! Misschien helpt mij dat in het verwerkingsproces :-)
Ten eerste ga ik niet meer uit van wat spelers zeggen!na een verloren wedstrijd zullen ze heus niet zeggen dat ze beter waren.terwijl er zat wedstrijden geweest zijn dat feyenoord ook niet best speelde maar wel beter als de tegenstander maar toch punten verspeelden.En laten we wel wezen feyenoord heeft verloren van zichzelf en niet van de (tegenstander)Want de tegenstander was ook triest alleen feyenoord speelde als angsthazen ja en dan win je daar niet want ik weet zeker dat als feyenoord normaal had gevoetbald dat ze daar zeker niet hadden verloren maja als je chicken bent dan haal je het onheil over je af!Als feyenoord continue weigert zijn eigen spel te spelen blijf je erom vragen.als je verdedigend speelt met aanvallende spelers dan snap je er ook helemaal niks van!!!Zet er dan 11 verdedigers in....dan houd je zeker de nul.....
Licht puntjes???Feyenoord had makkelijk in de top 4 moeten wezen ook met deze selectie jah dat vind ik jah!

ps:ik zie alles van feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door Terminator --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 21 januari 2011 - 17:15   quote  deeplink  
GEK!!!!!
Terminator
 Terminator - vrijdag 21 januari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:
GEK!!!!!
hehehe TILL I DIE TILL I DIE!
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - vrijdag 21 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
OK, ik vind t raar dat we t met z'n allen al doodnormaal vinden dat we worden weggespeeld in 020!

Maar goed, ik ga t zaaterdag proberen, kijk de gehele wedstrijd door die roze bril die jij ook hebt. Misschien dat dat helpt...

Begrijp met niet verkeerd, maar ik baal er verdomme behoorlijk van dat we zijn weggespeeld in 020 en dat iedereen dit nog lijkt te accepteren ook! Maar goed, misschien moet ik dat ook maar gewoon doen, mondje houden en weer met volle hoop naar de volgende wedstrijd die waarschijnlijk ook weer in een desillusie eindigt.

Maar goed, wat ik al zei, al gaat het nog zo slecht, Feyenoord supporter blijf je toch wel :-)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
De nederlaag blijft natuurlijk kut, maar de vernedering van 10-0 vind ik vele malen erger.
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:41 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Wat een triest gebeuren, wat werden we weggetikt, wat hadden we weinig balbezit, wat waren we de bal constant snel weer kwijt, wat verdedigden we knullig, wat toonden we weinig strijdlust, wat waren we voorin onmachtig, wat was el dramadi weer slecht, wat hield wijnaldum weer weinig balbezit, wat vond mulder zich fantastisch spelen, wat raasde timmy boy weer als een kip zonder kop naar voren...MAARRRR ik weet zeker, alles komt goed of niet....maakt eigenlijk niet uit, ik ben en blijf Feyenoorder!
gvd, KERL!buj ie wel goe wies?..of hej ie 'm kapoat?
teg'n ajakkes wis'n da wielle zoud'n verliez'n, teg'n piveej oak ahl, moar zeuvul?..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door el1986 --
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - vrijdag 21 januari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:25 schreef hotjumper het volgende:
De nederlaag blijft natuurlijk kut, maar de vernedering van 10-0 vind ik vele malen erger.
Toen toonden we in ieder geval nog strijd en enigszins acceptabel voetbal in de eerste helft...dus ik niet... :-) Maar ieder zn mening toch :-)
Terminator
 Terminator - vrijdag 21 januari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:22 schreef Rotterdammer010 het volgende:
OK, ik vind t raar dat we t met z'n allen al doodnormaal vinden dat we worden weggespeeld in 020!

Maar goed, ik ga t zaaterdag proberen, kijk de gehele wedstrijd door die roze bril die jij ook hebt. Misschien dat dat helpt...

Begrijp met niet verkeerd, maar ik baal er verdomme behoorlijk van dat we zijn weggespeeld in 020 en dat iedereen dit nog lijkt te accepteren ook! Maar goed, misschien moet ik dat ook maar gewoon doen, mondje houden en weer met volle hoop naar de volgende wedstrijd die waarschijnlijk ook weer in een desillusie eindigt.

Maar goed, wat ik al zei, al gaat het nog zo slecht, Feyenoord supporter blijf je toch wel :-)
roze bril?nee hoor ik heb een groene.....weggespeeld zijn we zeker niet!en ik heb niet meegedaan anders had er al helemaal geen doelpunt tegen gevallen..en ja feyenoordsupporter blijf je ja en dat voor altijd ja dat klopt!!helemaal goed jah en nu je kop houden ouwehoer hahahaha P:geintje.....
Terminator
 Terminator - vrijdag 21 januari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:29 schreef el1986 het volgende:

[..]

gvd, KERL!buj ie wel goe wies?..of hej ie 'm kapoat?
teg'n ajakkes wis'n da wielle zoud'n verliez'n, teg'n piveej oak ahl, moar zeuvul?..
hehehe geweldig!!hahaha nee hij is niet wijs maar wel goed... maja!lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door Terminator --
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:31 schreef Terminator het volgende:

[..]

hehehe geweldig!!hahaha nee hij is niet goed wijs maja!lol
wiej wa?
Terminator
 Terminator - vrijdag 21 januari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:31 schreef el1986 het volgende:

[..]

wiej wa?
ove rotterdammer010 had ik het P:
el1986
 el1986 - vrijdag 21 januari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:32 schreef Terminator het volgende:

[..]

ove rotterdammer010 had ik het P:
oooh, bun d'r blie met
Vnny
 Vnny - vrijdag 21 januari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:25 schreef hotjumper het volgende:
De nederlaag blijft natuurlijk kut, maar de vernedering van 10-0 vind ik vele malen erger.
eens, daarnaast hebben we met een beter draaiende ploeg en spel in die synagoge de afgelopen jaren slechtere resultaten behaald dan de 2-0 van woensdag.
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 21 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:53 schreef hotjumper het volgende:
Ik vond die 10-0 vele malen erger! Bij 5-0 moet je gaan schaven en bij 7-0 moet je zorgen dat de wedstrijd gestaakt wordt.
Als je dan ook nog een keeper hebt die vanaf de 5-0 het standbeeld van Coen Moulijn gaat imiteren is dat vele malen erger dan verliezen door een penalty en een Lucky schot.
maar nu met z'n allen een standbeeld imiteren vanaf min 1?!(je hoopt op enige progressie na pisvee uit)
Tegen de erfvijand,de reacties op div websites van hullie,de diverse media,de jullie welbekende tv snavels van colega's tot kennisen

pisvee doet me niet veel,de dag zelf was k*t,maar 10-0 voor het eerst in 100 jaar geeft wel aan dat het een incident was
sebbe1
 sebbe1 - vrijdag 21 januari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 17:34 schreef Vnny het volgende:

[..]

eens, daarnaast hebben we met een beter draaiende ploeg en spel in die synagoge de afgelopen jaren slechtere resultaten behaald dan de 2-0 van woensdag.
zegt dat dan niet meer over de gasten uit 020, wij hadden maar 37% balbezit en misschien 3 schoten op doel tegen 63% en 19 schoten. Het enige lichtpuntje vond ik mulder.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Na de 10-0 had het jodenvolk ook van alles aan te merken en erger nog, medelijden.... De reacties na de klassieker kan ik altijd nog wel pareren.

En de vooruitgang was duidelijk te zien op doel!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 januari 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 18:58 schreef hotjumper het volgende:
Na de 10-0 had het jodenvolk ook van alles aan te merken en erger nog, medelijden.... De reacties na de klassieker kan ik altijd nog wel pareren.

En de vooruitgang was duidelijk te zien op doel!
eens.

pffff die 10-0 was echt velen malen erger. Het enige wat het nog erger had kunnen maken was als het tegen ajax was geweest. die 10-0 staat ook voor altijd in de geschiedenis (tenzij we met nog grotere cijfers ergens gaan verliezen). deze 2-0 is iedereen over een paar jaar vergeten. wat overigens niet wegneemt dat het een schandalige vertoning was woensdag. maar niet zo erg als die 10-0. bij lange na niet.
craven
 craven - vrijdag 21 januari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
gvd blijven jullie erover ouwehoeren!!!
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - vrijdag 21 januari 2011 - 19:51   quote  deeplink  
ze moeten meer ballen tonen gvd en niet als makke schapen op de slachtbank gaan liggen maar vuur spugen
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 19:21 schreef craven het volgende:
gvd blijven jullie erover ouwehoeren!!!
tsja . . . .
erik
 erik - vrijdag 21 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
ik vind 10-0 denk ik toch wel wat erger hoor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weggespeeld in 020 voelde erger dan de 10-0 tegen Pisvee...









0.0093998