|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mijn oudste zoon staat staat voor een beroepskeuze.. Telkens als we in Vlaardingen gaan vissen zegt hij dat hij op zo`n schip wil gaan werken.Heel mooi en ik zie deze schepen al me hele leven voorbij varen maar ik weet niet waar ze voor zijn behalve voor een brandje te blussen.Dus mijn vragen zijn waar dient dit schip voor,wat zijn de werkzaamheden en nog belangerijker welke opleiding moet hij gaan volgen? Ik neem aan dat hij naar de Nederlander moet om de zeevaartschool te gaan volgen...
Ik hoop dat er een supportert bij zit die wat info heeft? De hele tijd over Mario praten en zijn wonder 11 gaat je ook niet in de kouwe klerenzitten!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wil ie persé bij de havendienst of wil ie gewoon gaan varen? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
die ehmm..als ik me niet vergis.. helpt de boot van sinterklaas met de intocht.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: persè de havendienst jumpert... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tegen die tijd geloof hij niet meer in stinkie haha |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: hahaha wel kicke dat je relax terug kan antwoorden ondanks je serieuse vraag, tuurlijk hoop ik dat je een goed antwoord krijgt, waar jullie mee verder kunnen. sterkte!! ik ga pille halen en wat te roken jooooooooooooooooooooooooo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door el1986 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
is het niet een loods boot? om grotere schepen naar binnen te loodsen. en een sleper als er een schip stuk is en hij van dok moet veranderen? dat lijkt mij. http://www.zeebenengezocht.nl/opleiding/i_adressen.html denk dat deze link je verder kan helpen. je kent mijn achternaam! dus voel me geroepen om te helpen ;-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Havenloods?Ik dacht dat de pilots waren in Rotterdam maar ik ga jou link ff bekijken alvast bedankt Obiku !!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik zit al een uur te zoeken,waarschijnlijk ben ik ONGESCHIKT haha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als je er maar voor zorgt dat ie niet in ijmuiden op zo,n boot gaat werken! we hebben hem straks nodig in rotterdam! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: aha het word dus een opleiding in Ijmuiden of Rotterdam.. Opleiding kapzeisen in Amsterdam gaat niet gebeuren uiteraard!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk idd dat je met die laatste link wel wat wijzer zou kunnen worden,Leon |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
www.debinnenvaart.nl is ook een geinige en dan evt doorlinken naar 'havendienst'.
Geeft veel foto's en info ( o.a over taak schepen: brandbestrijding, oliebestrijding, gewondenvervoer). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 16:56 schreef obiku010 het volgende:als je er maar voor zorgt dat ie niet in ijmuiden op zo,n boot gaat werken! we hebben hem straks nodig in rotterdam! nee alleen de opleiding misschien hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gasten gasten overweldigend dit,helemaal blij mee!!! :))))))))))))))))))))) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, Feyenoorders onder elkaar hè? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha ja zekers...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|