|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
of is die al weer terug naar Engeland je hoort er niets meer van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: had ook wel afgelopen woensdag opgesteld kunnen worden,had het niet minder gedaan. |
|
|
|
|
Nano
|
|
|
hij traint nog steeds mee. ik weet niet of die all speel gerechtigd is alleen. waarschijnlijk duurt het een paar weekjes voordat de papierwinkel is afgewerkt. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
hij heeft zojuist voor zijn familie in rotterdam een sushi restaurant geopend |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: nee dat denk ik ook niet want minder kan toch niet? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ze krijgen het gerust voor elkaar hoor,geen probleem voor deze labiele selectie |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: hebben we nog 1 succesvolle feyenoorder |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
18 januari 2011
Ryo Miyaichi is vol vertrouwen neergestreken bij Feyenoord. De jonge huurling van Arsenal denkt dat hij het niveau van zijn voorganger Shinji Ono, die met de Rotterdammers onder meer de UEFA Cup won, aankan.
"Ik wil zelfs beter worden", zegt Miyaichi in het AD over de vergelijking met Ono. De Japanner is tevreden over zijn eerste training bij de Rotterdamse club. "Ik vond dat het niet slecht ging. Al zal ik tijd nodig hebben om helemaal te wennen aan de club en mijn medespelers. Ik ben blij dat ik hier ben en ik zie ernaar uit om wedstrijden te spelen."
De Japanse voetbalbond moet de aanvaller nog wel vrijgeven. Daarna dienen de Engelse voetbalbond en de KNVB ervoor te zorgen dat Miyaichi mag uitkomen voor Feyenoord. "Maar dat hoeft niet lang te duren", aldus algemeen directeur Eric Gudde van de Kuipbewoners.
21 januari 2011
Misschien moet ie ook eerst nog ff een beetje acclimatiseren? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:50 schreef sevillana het volgende:18 januari 2011 Ryo Miyaichi is vol vertrouwen neergestreken bij Feyenoord. De jonge huurling van Arsenal denkt dat hij het niveau van zijn voorganger Shinji Ono, die met de Rotterdammers onder meer de UEFA Cup won, aankan. "Ik wil zelfs beter worden", zegt Miyaichi in het AD over de vergelijking met Ono. De Japanner is tevreden over zijn eerste training bij de Rotterdamse club. "Ik vond dat het niet slecht ging. Al zal ik tijd nodig hebben om helemaal te wennen aan de club en mijn medespelers. Ik ben blij dat ik hier ben en ik zie ernaar uit om wedstrijden te spelen." De Japanse voetbalbond moet de aanvaller nog wel vrijgeven. Daarna dienen de Engelse voetbalbond en de KNVB ervoor te zorgen dat Miyaichi mag uitkomen voor Feyenoord. "Maar dat hoeft niet lang te duren", aldus algemeen directeur Eric Gudde van de Kuipbewoners. 21 januari 2011 Misschien moet ie ook eerst nog ff een beetje acclimatiseren? ja geef hem gerust ff de tijd want hij zal wel geschrokken zijn afgelopen woensdag!! |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Zelf ben ik nog steeds niet bekomen van de schrik...je zou haast denken dat die wedstrijd is verkocht. In dat geval hadden ze wel iets serieuzer kunnen acteren, dan was het minder opgevallen. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Er gaan geruchten rond dat hij nu ook al een Karate School zou willen openen dat word een tokio town naast de kuip spannend he |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ja geef hem gerust ff de tijd want hij zal wel geschrokken zijn afgelopen woensdag!! zou zo maar kunnen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:12 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Er gaan geruchten rond dat hij nu ook al een Karate School zou willen openen dat word een tokio town naast de kuip spannend he Whahahahahaha! Lag helemaal dubbel toen ik dit las! V/d Gijp is er niets bij :D
Voel je 'm?! Juist, sarcasme. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:12 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Er gaan geruchten rond dat hij nu ook al een Karate School zou willen openen dat word een tokio town naast de kuip spannend he als je vanavond nog een trap op moet ergens probeer dan eens een salto te maken bij de op 1 na bovenste trede... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:12 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Er gaan geruchten rond dat hij nu ook al een Karate School zou willen openen dat word een tokio town naast de kuip spannend he Het idee is om Feyenoord zo finacieel gezond te maken en Miyachi kan zo bijverdienen net als zijn familie |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:25 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] Het idee is om Feyenoord zo finacieel gezond te maken en Miyachi kan zo bijverdienen net als zijn familie Gozert, kankerstraal gewoon een eind op joh met die onzin van je dag in, dag uit. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: Je wilt niet weten hoe erg het is om met die ziekte te schelden ik hoop niet dat jij het krijgt het is gewoon een erge ziekte gebruik maar andere ziektes zoals griepjood |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:30 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] Je wilt niet weten hoe erg het is om met die ziekte te schelden ik hoop niet dat jij het krijgt het is gewoon een erge ziekte gebruik maar andere ziektes zoals griepjood Mijn opa is gestorven aan de griep, denk eens om je woorden..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
SARS-gezicht;
Maakt dit de boodschap duidelijker of niet?
Waarom zou je als Feyenoorder trouwens voor jood uitgemaakt willen worden? Sterker nog, je vraagt erom!?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
Mijn oma is gestorven aan een jood.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Lol, right back at him! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
ok jongens niet te ver van het onderwerp Miyachi gaat denk ik met de jeugd meedoen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Was eigenlijk benieuwd naar het antwoord op m'n vraag..!
En oké, omdat je het zo lief stelt; geen idee wat ze echt met hem gaan doen, maar ik hoop gewoon in het eerste! Die gozer wil zich bewijzen, blijkt wel uit zijn uitspraken over Shinji Ono. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:45 schreef Bosifyable het volgende:Was eigenlijk benieuwd naar het antwoord op m'n vraag..! En oké, omdat je het zo lief stelt; geen idee wat ze echt met hem gaan doen, maar ik hoop gewoon in het eerste! Die gozer wil zich bewijzen, blijkt wel uit zijn uitspraken over Shinji Ono. Eeen talent kan een talent zijn maar hij moet wel kwaliteit hebben |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik denk ergens "wax in, wax out" aan het oefenen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij zitvij de selectie, papierwinkel moet worden afgehandeld, kan ie mooi wennen en over een paar dagen vlammen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is nog aan t filmen voor deel 4. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ie maar weet wat knokken is. Is ie groot? Is ie sterk? Of 59 kg? |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
quote: Hij wacht op een werkverguning |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mijn pecak silat meester was 52 kg en even groot als Leon die tikte in z'n eentje een kroeg leeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 14:09 schreef hotjumper het volgende:Mijn pecak silat meester was 52 kg en even groot als Leon die tikte in z'n eentje een kroeg leeg. Kill Bill, man. |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
waarom een aanvaller? we hebben een SPITS nodig, godverdomme man, we hebben zat aanvallers, maar geen enkele (goeie) spits. |
|
|
|