BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been weigert met radiostation Megastad FM te praten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 22 januari 2011 - 08:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been weigert met radiostation Megastad FM te praten (FR-Fanatic)

MMM
 MMM - zaterdag 22 januari 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Die verslaggever heeft helemaal gelijk, ongelooflijke jankbek
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 22 januari 2011 - 09:46   quote  deeplink  
+1
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 22 januari 2011 - 09:48   quote  deeplink  
eens. wat een angsthaas
Els
 Els - zaterdag 22 januari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Terecht. Tendentieuse vraagstelling. Ongeveer van het niveau zoals er hier gepost wordt, dus ga er vanuit dat de meerderheid hier het normaal vindt. Er is niets op tegen om een trainer kritisch te benaderen, er is ook niet op tegen om wie dan ook kritisch te benaderen. Maar het respect is volledig weg. Ik lees hier opmerkingen over het holmaatje van Mario en dat Mario met z'n vrouw en Luigi in bed ligt. Het is allemaal zo goedkoop en zo zielig. Ik zou een Feyenoorder nooit op zo'n manier benaderen, en heb dan ook ernstige twijfel of die liefde voor Feyenoord, die hier geuit wordt, wel zo echt is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Els --
MMM
 MMM - zaterdag 22 januari 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Die verslaggever mag vragen of Bruins onaantastbaar is ja. Als iedereen zo slecht speelt, maar die Bruins mag WEKELIJKS blijven staan, dan gaan mensen iets denken ja.. Bij elke andere normale trainer was deze nicht er allang uitgegooid, vanavond staat ie er ook weer in.

Lachwekkend.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 22 januari 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:53 schreef Els het volgende:
Terecht. Tendentieuse vraagstelling. Ongeveer van het niveau zoals er hier gepost wordt, dus ga er vanuit dat de meerderheid hier het normaal vindt. Er is niets op tegen om een trainer kritisch te benaderen, er is ook niet op tegen om wie dan ook kritisch te benaderen. Maar het respect is volledig weg. Ik lees hier opmerkingen over het holmaatje van Mario en dat Mario met z'n vrouw en Luigi in bed ligt. Het is allemaal zo goedkoop en zo zielig. Ik zou een Feyenoorder nooit op zo'n manier benaderen, en heb dan ook ernstige twijfel of die liefde voor Feyenoord, die hier geuit wordt, wel zo echt is.
je kan je ook afvragen waarom bruins al 2 jaar het voordeel van de twijfel krijgt. terwijl hij er niks van bakt. als ik op me werk niet voldoe. en mijn chef werkvloer zegt lekker bezig jongen. dan gaan me collega,s ook lopen morren. je kan mij niet wijsmaken dat been niet ziet dat luigi niet voldoet. en na een tijdje gaat dat frustreren ja. mag best gezegt worden
MMM
 MMM - zaterdag 22 januari 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:56 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je kan je ook afvragen waarom bruins al 2 jaar het voordeel van de twijfel krijgt. terwijl hij er niks van bakt. als ik op me werk niet voldoe. en mijn chef werkvloer zegt lekker bezig jongen. dan gaan me collega,s ook lopen morren. je kan mij niet wijsmaken dat been niet ziet dat luigi niet voldoet. en na een tijdje gaat dat frustreren ja. mag best gezegt worden
+1
Els
 Els - zaterdag 22 januari 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:56 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je kan je ook afvragen waarom bruins al 2 jaar het voordeel van de twijfel krijgt. terwijl hij er niks van bakt. als ik op me werk niet voldoe. en mijn chef werkvloer zegt lekker bezig jongen. dan gaan me collega,s ook lopen morren. je kan mij niet wijsmaken dat been niet ziet dat luigi niet voldoet. en na een tijdje gaat dat frustreren ja. mag best gezegt worden
Je kan inderdaad vragen waarom Bruins al 2 jaar het voordeel van de twijfel krijgt, dat is namelijk een normale vraag. Onaantastbaar is tendentieus, en ook niet waar, want ook Bruins heeft er wel eens naast gestaan. Als ik het elftal zo snel even langsloop, dan is alleen Vlaar, indien speelgerechtigd en niet geblesseerd, zeker van zijn plaats.
Els
 Els - zaterdag 22 januari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:58 schreef MMM het volgende:

[..]

+1
Obiku reageert dan ook normaal, op respectvolle wijze naar Feyenoord en de spelers. Dat is helaas ook bij jou al verdwenen.
MMM
 MMM - zaterdag 22 januari 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Voor Bruins heb ik geen respect meer, zulke spelers horen hier niet thuis. Hopen op een bod van Salzburg vandaag of morgen
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 22 januari 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 10:00 schreef Els het volgende:

[..]

Obiku reageert dan ook normaal, op respectvolle wijze naar Feyenoord en de spelers. Dat is helaas ook bij jou al verdwenen.
heb gisteren ook lelijks gepost met betrekking tot de achternaam van bruins. dus heilig ben ik zeker niet. ik begrijp beens keuzes helemaal niet meer. en dat in combi met alle leed en ellende zorgt er bij velen voor dat ze onverschillig worden. iedereen reageert anders. de een emotioneler als de ander. de een impulsiever als de ander. het is gewoon heel lastig om je rustig te houden en geen frustratie te tonen. heeft niet zo veel te maken met of iemand wel of geen echt Feyenoord hart heb
Els
 Els - zaterdag 22 januari 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 10:06 schreef obiku010 het volgende:

[..]

heb gisteren ook lelijks gepost met betrekking tot de achternaam van bruins. dus heilig ben ik zeker niet. ik begrijp beens keuzes helemaal niet meer. en dat in combi met alle leed en ellende zorgt er bij velen voor dat ze onverschillig worden. iedereen reageert anders. de een emotioneler als de ander. de een impulsiever als de ander. het is gewoon heel lastig om je rustig te houden en geen frustratie te tonen. heeft niet zo veel te maken met of iemand wel of geen echt Feyenoord hart heb
Ik heb me ook niet zo fraai gedragen de afgelopen dagen, maar de ergste emotie is er nu wel af. Nogmaals, je hoeft het in geen enkele speler, trainer, staf of bestuurslid te zien zitten, maar bij Bruins blijft het niet bij het verwijt dat hij flegmatiek is, maar wordt erbij gesleept dat hij homo is. Gezien de homofobe houding van de meeste voetbalsupporters, is dat dus een hele vervelende beschuldiging, waarbij ik me altijd weer afvraag hoe iemand dat weet. En inmiddels is Been bi of incapabel verklaard, want hij ligt volgens één van die echte Feyenoordsupporters met zijn vrouw en Bruins in bed.
Het is geen verrassing dat ik weinig zie in Gudde als voorzitter van Feyenoord, maar zelfs als de emotie op z'n hoogst is, haal ik zijn sexuele geaardheid er niet bij. Ik vind dat laag, laf, triest en zielig. En het is dus terecht dat we al enige tijd niet meer zingen dat we de beste supporters van het land zijn.
peer 2
 peer 2 - zaterdag 22 januari 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Bovendien blijft het vreemd dat Feyenoord hem een nieuw contract aan wil bieden.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 22 januari 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 10:14 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb me ook niet zo fraai gedragen de afgelopen dagen, maar de ergste emotie is er nu wel af. Nogmaals, je hoeft het in geen enkele speler, trainer, staf of bestuurslid te zien zitten, maar bij Bruins blijft het niet bij het verwijt dat hij flegmatiek is, maar wordt erbij gesleept dat hij homo is. Gezien de homofobe houding van de meeste voetbalsupporters, is dat dus een hele vervelende beschuldiging, waarbij ik me altijd weer afvraag hoe iemand dat weet. En inmiddels is Been bi of incapabel verklaard, want hij ligt volgens één van die echte Feyenoordsupporters met zijn vrouw en Bruins in bed.
Het is geen verrassing dat ik weinig zie in Gudde als voorzitter van Feyenoord, maar zelfs als de emotie op z'n hoogst is, haal ik zijn sexuele geaardheid er niet bij. Ik vind dat laag, laf, triest en zielig. En het is dus terecht dat we al enige tijd niet meer zingen dat we de beste supporters van het land zijn.
hierin begrijp ik jou wel. het moet om voetbal gaan. reken iemand daar op af en niet op zijn vermeende geaardheid.
sevillana
 sevillana - zaterdag 22 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:53 schreef Els het volgende:
Terecht. Tendentieuse vraagstelling. Ongeveer van het niveau zoals er hier gepost wordt, dus ga er vanuit dat de meerderheid hier het normaal vindt. Er is niets op tegen om een trainer kritisch te benaderen, er is ook niet op tegen om wie dan ook kritisch te benaderen. Maar het respect is volledig weg. Ik lees hier opmerkingen over het holmaatje van Mario en dat Mario met z'n vrouw en Luigi in bed ligt. Het is allemaal zo goedkoop en zo zielig. Ik zou een Feyenoorder nooit op zo'n manier benaderen, en heb dan ook ernstige twijfel of die liefde voor Feyenoord, die hier geuit wordt, wel zo echt is.
eens
JanM
 JanM - zaterdag 22 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 10:02 schreef MMM het volgende:
Voor Bruins heb ik geen respect meer, zulke spelers horen hier niet thuis. Hopen op een bod van Salzburg vandaag of morgen
Je zaagt ze toch allemaal bij de enkels af man: Mulder, Bahia, De Cler, Leerdam (die noemde je volens mij zelfs kindsoldaat, how low can you go), Van Haaren, El Ahmadi, Auassar, Schaken, ze kunnen er allemaal niets van. En dan alle onder de gordel posts over Been. Vind je het toch niet gek dat ik je beter bij 020 vind passen!

Els, ben blij dat ik er niet als enige over blijk te denken, maar ik vrees dat vrijwel iedereen hier de hoop heeft opgegeven en overgaat tot Jodengedrag ...
sevillana
 sevillana - zaterdag 22 januari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Je zaagt ze toch allemaal bij de enkels af man: Mulder, Bahia, De Cler, Leerdam (die noemde je volens mij zelfs kindsoldaat, how low can you go), Van Haaren, El Ahmadi, Auassar, Schaken, ze kunnen er allemaal niets van. En dan alle onder de gordel posts over Been. Vind je het toch niet gek dat ik je beter bij 020 vind passen!

Els, ben blij dat ik er niet als enige over blijk te denken, maar ik vrees dat vrijwel iedereen hier de hoop heeft opgegeven en overgaat tot Jodengedrag ...
vrijwel iedereen?
Els
 Els - zaterdag 22 januari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

vrijwel iedereen?
Jij niet, maar dat was van tevoren al bekend ;-)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 januari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:53 schreef Els het volgende:
Terecht. Tendentieuse vraagstelling. Ongeveer van het niveau zoals er hier gepost wordt, dus ga er vanuit dat de meerderheid hier het normaal vindt. Er is niets op tegen om een trainer kritisch te benaderen, er is ook niet op tegen om wie dan ook kritisch te benaderen. Maar het respect is volledig weg. Ik lees hier opmerkingen over het holmaatje van Mario en dat Mario met z'n vrouw en Luigi in bed ligt. Het is allemaal zo goedkoop en zo zielig. Ik zou een Feyenoorder nooit op zo'n manier benaderen, en heb dan ook ernstige twijfel of die liefde voor Feyenoord, die hier geuit wordt, wel zo echt is.
eens.
sevillana
 sevillana - zaterdag 22 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:43 schreef Els het volgende:

[..]

Jij niet, maar dat was van tevoren al bekend ;-)
dank u
biak
 biak - zaterdag 22 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Els 100 procent met je eens.
qwerto
 qwerto - zaterdag 22 januari 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Jongens ! !

Die vraag over bruins was gewoon gerechtvaardigd !!!
Nu word Castaignos die 10000% inzet heeft geslachtofferd terwijl die kale kut van een bruins gvd gewoon weer mag starten !

Ben er helemaaaaal klaar mee met die Kolere bruins

Staat die er gewoon gvd in vanaaf GVD BEEN !
craven
 craven - zaterdag 22 januari 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Kom op , het merendeel heeft gewoon de balen erin, laten we niet te snel het leven van elkaar hier zuur maken.Toch ben ik van mening dat auassar,schaken en van haaren(nog niet)het niveau aan kunnen en dat vrijwel iedereen behoorlijk verzaakt heeft de laatste wedstrijd. Je hebt nu eenmaal zondebokken al het slecht gaat, komt overal voor. Cynisme komt dan tevoorschijn en de sarcastische opmerkingen ook, ook ik maak me daar schuldig van. Van mij komt het door mijn frustratie dat ik deze mooie club zo zie afzakken...
Oude Garde VAK T
 Oude Garde VAK T - zaterdag 22 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Van zulke incidenten moeten nou beelden zijn..
MMM
 MMM - zaterdag 22 januari 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Je zaagt ze toch allemaal bij de enkels af man: Mulder, Bahia, De Cler, Leerdam (die noemde je volens mij zelfs kindsoldaat, how low can you go), Van Haaren, El Ahmadi, Auassar, Schaken, ze kunnen er allemaal niets van. En dan alle onder de gordel posts over Been. Vind je het toch niet gek dat ik je beter bij 020 vind passen!

Els, ben blij dat ik er niet als enige over blijk te denken, maar ik vrees dat vrijwel iedereen hier de hoop heeft opgegeven en overgaat tot Jodengedrag ...
De Cler en El Ahmadi niet idioot. De rest kan er inderdaad niets van. Mario is een tactisch onbenul. Jij past inderdaad perfect bij 020 met je arrogante berichten hier, je weet alles beter! Irritante (k)neus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 januari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Ik schrijf wat ik vind en iemand/iedereen kan het oneens met me zijn.
Verder allemaal nog iets?
Rovert
 Rovert - zaterdag 22 januari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:58 schreef MMM het volgende:

[..]

De Cler en El Ahmadi niet idioot. De rest kan er inderdaad niets van. Mario is een tactisch onbenul. Jij past inderdaad perfect bij 020 met je arrogante berichten hier, je weet alles beter! Irritante (k)neus
Denk dat jij maar eens een ander plaatje bij je naam moet plaatsen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
leuk topic!!!
Iemand er problemen mee dat ik erg mat tegenover de selectie staat???
Iemand er problemen mee dat ik vind dat ze voetballen als halve zachten?
Iemand er problemen mee dat ik vind dat ik de geloofwaardigheid even
kwijt ben in alles wat bij Feyenoord op voetbalschoenenen loopt?
Iemand er problemen mee dat ik er mee zit dat er niet gevoetbald word
maar alleen over eigen hachie`s gesproken wordt in de media.
Iemand er problemen mee dat Feyenoord altijd het verkeerde doet
in het naar buiten lekken in de media?

Iemand? wie? iemand?????????????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 14:47   quote  deeplink  
Oja kan iemand dan begrijpen dat ik niks positiefs te melden heb over die klootzakken?
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 22 januari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:53 schreef Els het volgende:
Terecht. Tendentieuse vraagstelling. Ongeveer van het niveau zoals er hier gepost wordt, dus ga er vanuit dat de meerderheid hier het normaal vindt. Er is niets op tegen om een trainer kritisch te benaderen, er is ook niet op tegen om wie dan ook kritisch te benaderen. Maar het respect is volledig weg. Ik lees hier opmerkingen over het holmaatje van Mario en dat Mario met z'n vrouw en Luigi in bed ligt. Het is allemaal zo goedkoop en zo zielig. Ik zou een Feyenoorder nooit op zo'n manier benaderen, en heb dan ook ernstige twijfel of die liefde voor Feyenoord, die hier geuit wordt, wel zo echt is.
+1
Rovert
 Rovert - zaterdag 22 januari 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 14:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
leuk topic!!!
Iemand er problemen mee dat ik erg mat tegenover de selectie staat???
Iemand er problemen mee dat ik vind dat ze voetballen als halve zachten?
Iemand er problemen mee dat ik vind dat ik de geloofwaardigheid even
kwijt ben in alles wat bij Feyenoord op voetbalschoenenen loopt?
Iemand er problemen mee dat ik er mee zit dat er niet gevoetbald word
maar alleen over eigen hachie`s gesproken wordt in de media.
Iemand er problemen mee dat Feyenoord altijd het verkeerde doet
in het naar buiten lekken in de media?

Iemand? wie? iemand?????????????????
Moet ik dan mee naar buiten?????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 14:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

Moet ik dan mee naar buiten?????
Jij niet maar de rest wel ;)

sorry maar ik moet alles al missen vanavond maar het enige waar ik
naar uitkeek was het afscheid van Coen,de rest kan en wil ik niet
onder ogen zien...
In al die jaren heb ik nog nooit zo`n aanfluiting gezien Rovert..
En dat je niet kan winnen behoord tot het spelletje maar waar
de wil,de strijd ,de passie en het vechtlust ontbreekt is Feyenoord onwaardig!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 januari 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 14:47 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oja kan iemand dan begrijpen dat ik niks positiefs te melden heb over die klootzakken?
helemaal niets?
Sommige aflopende contracten zijn misschien wel positief :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

helemaal niets?
Sommige aflopende contracten zijn misschien wel positief :)
Tja nou idd,daar zullen we het mee moeten doen dan :)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 januari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja nou idd,daar zullen we het mee moeten doen dan :)
en toch vanavond weer kijken met een potje dr bij.

Ik trek ook wel een potje jupiler open, kan ik alvast wennen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en toch vanavond weer kijken met een potje dr bij.

Ik trek ook wel een potje jupiler open, kan ik alvast wennen.
hahaha te erg voor woorden zit op me seizoenskaart
in de wetenschap dat ik niet ga pfffffff ik neem er een grolschie bij !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 januari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:53 schreef Els het volgende:
Terecht. Tendentieuse vraagstelling. Ongeveer van het niveau zoals er hier gepost wordt, dus ga er vanuit dat de meerderheid hier het normaal vindt. Er is niets op tegen om een trainer kritisch te benaderen, er is ook niet op tegen om wie dan ook kritisch te benaderen. Maar het respect is volledig weg. Ik lees hier opmerkingen over het holmaatje van Mario en dat Mario met z'n vrouw en Luigi in bed ligt. Het is allemaal zo goedkoop en zo zielig. Ik zou een Feyenoorder nooit op zo'n manier benaderen, en heb dan ook ernstige twijfel of die liefde voor Feyenoord, die hier geuit wordt, wel zo echt is.
heb me aan dit soort opmerkingen ook ongelofelijk lopen ergeren. prima dat je vind dat Bruins niet kan voetballen, maar laten we spelers alsjeblieft op een sportieve prestaties blijven beoordelen en er geen andere dingen bij halen. Dat soort gedrag past niet bij de trouwste supporters van Nederland, die we toch pretenderen te zijn. Ander voorbeeld is ook bijvoorbeeld dat Fer bevriend is met Anita (van 020). Nou prima toch. Laten we met z'n allen wel even normaal blijven doen.

Vind dat opmerkingen van de verslaggever niet onterecht, maar de vraagstelling is inderdaad weer van een lekker niveau. Ik zag liever ook dat Been zich wat meer aan de zijlijn heeft opgehouden (zoals John de Wolf dat goed verwoorde bij FC Rijnmond) en je kunt je twijfels hebben bij het handhaven van Bruins (al zijn er wel meer spelers die op de nominatie staan een wedstrijdje te gaan banken), maar dat kan ook op een normale, respectvolle manier gedaan worden.
craven
 craven - zaterdag 22 januari 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 14:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
leuk topic!!!
Iemand er problemen mee dat ik erg mat tegenover de selectie staat???
Iemand er problemen mee dat ik vind dat ze voetballen als halve zachten?
Iemand er problemen mee dat ik vind dat ik de geloofwaardigheid even
kwijt ben in alles wat bij Feyenoord op voetbalschoenenen loopt?
Iemand er problemen mee dat ik er mee zit dat er niet gevoetbald word
maar alleen over eigen hachie`s gesproken wordt in de media.
Iemand er problemen mee dat Feyenoord altijd het verkeerde doet
in het naar buiten lekken in de media?

Iemand? wie? iemand?????????????????
ja ik, maar meer omdat ik hezelfde voel
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 22 januari 2011 - 15:20   quote  deeplink  
Waar is Mario's humor en lef gebleven? Het wordt tijd punten te pakken.
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 22 januari 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:20 schreef sportdwaas het volgende:
Waar is Mario's humor en lef gebleven? Het wordt tijd punten te pakken.
en waar zijn jouw leuke stukjes gebleven...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 januari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:21 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

en waar zijn jouw leuke stukjes gebleven...
hoezo gebleven?
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 22 januari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hoezo gebleven?
ja weet het maar anders kwam de grap niet uit
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:20 schreef craven het volgende:

[..]

ja ik, maar meer omdat ik hezelfde voel
Dat is dan niet zo best gozer :/
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 januari 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is dan niet zo best gozer :/
jongens.. t kan altijd nog erger...

funny0359.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jongens.. t kan altijd nog erger...

[ afbeelding ]
ja dat is KUT.jpg

nou ja, in dit geval juist niet dus....
Rovert
 Rovert - zaterdag 22 januari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 14:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij niet maar de rest wel ;)

sorry maar ik moet alles al missen vanavond maar het enige waar ik
naar uitkeek was het afscheid van Coen,de rest kan en wil ik niet
onder ogen zien...
In al die jaren heb ik nog nooit zo`n aanfluiting gezien Rovert..
En dat je niet kan winnen behoord tot het spelletje maar waar
de wil,de strijd ,de passie en het vechtlust ontbreekt is Feyenoord onwaardig!!
Nou, ik heb wel meer mindere fasen meegemaakt hoor en jij ook vermoed ik. Alleen voelt de laatste pijn altijd als ergste
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 14:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
leuk topic!!!
Iemand er problemen mee dat ik erg mat tegenover de selectie staat???
Iemand er problemen mee dat ik vind dat ze voetballen als halve zachten?
Iemand er problemen mee dat ik vind dat ik de geloofwaardigheid even
kwijt ben in alles wat bij Feyenoord op voetbalschoenenen loopt?
Iemand er problemen mee dat ik er mee zit dat er niet gevoetbald word
maar alleen over eigen hachie`s gesproken wordt in de media.
Iemand er problemen mee dat Feyenoord altijd het verkeerde doet
in het naar buiten lekken in de media?

Iemand? wie? iemand?????????????????
uhhh ondanks alles iemand een probleem er mee dat ik Feyenoord fan blijf
Els
 Els - zaterdag 22 januari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 16:03 schreef Rovert het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel meer mindere fasen meegemaakt hoor en jij ook vermoed ik. Alleen voelt de laatste pijn altijd als ergste
Ja, heel '84 was een mindere fase....
Els
 Els - zaterdag 22 januari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 16:23 schreef piet de paler het volgende:

[..]

uhhh ondanks alles iemand een probleem er mee dat ik Feyenoord fan blijf
Zou het meer supporter noemen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 22 januari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 16:24 schreef Els het volgende:

[..]

Zou het meer supporter noemen.
Inderdaad en vanavond heb ik het ondanks alles naar mijn zin .En in de tijd van HCS bleven de echte fans over.Toen de successen weer kwamen kwamen de neppers weer terug.Nee hoor ik weet zeker het zal lang duren maar de sleeping giant komt wel weer terug en de neppers helaas ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been weigert met radiostation Megastad FM te praten









0.0086901