BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been weigert met radiostation Megastad FM te praten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 22 januari 2011 - 08:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been weigert met radiostation Megastad FM te praten (FR-Fanatic)

Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 16:03 schreef Rovert het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel meer mindere fasen meegemaakt hoor en jij ook vermoed ik. Alleen voelt de laatste pijn altijd als ergste
klopt 89/90 waren nog erger,voetballen tegen degradatie een kwart gevulde kuip
en hcs ging naar de klote..
ondanks dat was het kleine legioen top
en wat je zegt klopt ook over dat de laatste pijn het ergste is..
ik weet niet waar het aan ligt maar ik heb gewoon het gevoel
dat deze spelers veel beter kunnen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 16:23 schreef piet de paler het volgende:

[..]

uhhh ondanks alles iemand een probleem er mee dat ik Feyenoord fan blijf
het is je geraden pik...
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 22 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 22 januari 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:53 schreef Els het volgende:
Terecht. Tendentieuse vraagstelling. Ongeveer van het niveau zoals er hier gepost wordt, dus ga er vanuit dat de meerderheid hier het normaal vindt. Er is niets op tegen om een trainer kritisch te benaderen, er is ook niet op tegen om wie dan ook kritisch te benaderen. Maar het respect is volledig weg. Ik lees hier opmerkingen over het holmaatje van Mario en dat Mario met z'n vrouw en Luigi in bed ligt. Het is allemaal zo goedkoop en zo zielig. Ik zou een Feyenoorder nooit op zo'n manier benaderen, en heb dan ook ernstige twijfel of die liefde voor Feyenoord, die hier geuit wordt, wel zo echt is.
Mijn liefde voor Feyenoord is er, maar mijn liefde voor Bruins is over, en Mario vind ik ook niet echt geloofwaardig klinken. Zou het hem graag een keer zelf vertellen wat ik er van vind en denkt, maar krijg de kans niet.En om nu echt op elke reactie zout te gaan leggen is ook zo wat, en mario stoort zich er niet aan, net als Bruins anders hadden ze wel gereageerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door detrapstaandervanvak --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 22 januari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 09:53 schreef Els het volgende:
Terecht. Tendentieuse vraagstelling. Ongeveer van het niveau zoals er hier gepost wordt, dus ga er vanuit dat de meerderheid hier het normaal vindt. Er is niets op tegen om een trainer kritisch te benaderen, er is ook niet op tegen om wie dan ook kritisch te benaderen. Maar het respect is volledig weg. Ik lees hier opmerkingen over het holmaatje van Mario en dat Mario met z'n vrouw en Luigi in bed ligt. Het is allemaal zo goedkoop en zo zielig. Ik zou een Feyenoorder nooit op zo'n manier benaderen, en heb dan ook ernstige twijfel of die liefde voor Feyenoord, die hier geuit wordt, wel zo echt is.
+ 1

Denk dat ik niet verder hoef te lezen
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 22 januari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 17:28 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Zou het hem graag een keer zelf vertellen wat ik er van vind en denkt, maar krijg de kans niet.
vreemd, als ik naar trainingen ga, heeft hij altijd wel even tijd voor een praatje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 18:25 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

vreemd, als ik naar trainingen ga, heeft hij altijd wel even tijd voor een praatje.
geen woord van gelogen idd...
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 22 januari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been weigert met radiostation Megastad FM te praten









0.0138790