|
|
verbrande harry
|
|
|
Urby Emanuelson zet zijn carrière voort in Italië. De linkspoot van Ajax tekent deze week waarschijnlijk al een meerjarig contract bij AC Milan. Emanuelson vertrekt in principe pas aan het einde van dit seizoen.
AC Milan zoekt al enige tijd naar een linksachter en had aanvankelijk zijn zinnen gezet op Retro Ziegler van Sampdoria. Door bemiddeling van Mino Raiola, zaakwaarnemer van Milan-vedetten Zlatan Ibrahimovic en Robinho, zou de Italiaanse topclub uiteindelijk voor Emanuelson kunnen kiezen.
AC Milan onderzoekt echter ook de mogelijkheid om de linkspoot al eerder over te nemen. Een delegatie van AC Milan zou volgende week naar Nederland vliegen om daarover te onderhandelen met de Amsterdammers.
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/48706/-emanuelson-naar-ac-milan-.html |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Update 10:02 uur - Emanuelson bevestigt zomertransfer naar AC Milan Urby Emanuelson gaat zijn droomtransfer naar AC Milan werkelijk realiseren. In Italië tekent de Amsterdammer in het bijzijn van zijn zaakwaarnemers Brian en Giorgio Berkleef een verbintenis voor drie jaar. AC Milan is momenteel met Ajax in overleg om hem per direct los te weken. De Telegraaf weet dat de linksback in principe komende zomer gaat, maar mogelijk ook al eerder. "Het liefst wilde ik het seizoen afmaken bij Ajax en kampioen worden, maar zon kans kan ik natuurlijk niet laten lopen", straalde de Ajacied, die blij is dat de club een half jaar voor het aflopen van zijn contract in dat geval nog geld voor hem ontvangt. bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135504
strik erom heen en weg ermee. Liever nu dan zodat Ajax er nog wat voor vangt als dat hij aan het einde van het seizoen voor niks de deur uit loopt. Vervanger hebben we toch al in huis, Blind. Dat heeft hij tegen Feyenoord wel laten zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door dege -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ja inderdaad laat maar gaan dan kan je nog wat centen vangen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 10:37 schreef dege het volgende:Update 10:02 uur - Emanuelson bevestigt zomertransfer naar AC Milan Urby Emanuelson gaat zijn droomtransfer naar AC Milan werkelijk realiseren. In Italië tekent de Amsterdammer in het bijzijn van zijn zaakwaarnemers Brian en Giorgio Berkleef een verbintenis voor drie jaar. AC Milan is momenteel met Ajax in overleg om hem per direct los te weken. De Telegraaf weet dat de linksback in principe komende zomer gaat, maar mogelijk ook al eerder. "Het liefst wilde ik het seizoen afmaken bij Ajax en kampioen worden, maar zon kans kan ik natuurlijk niet laten lopen", straalde de Ajacied, die blij is dat de club een half jaar voor het aflopen van zijn contract in dat geval nog geld voor hem ontvangt. bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135504strik erom heen en weg ermee. Liever nu dan zodat Ajax er nog wat voor vangt als dat hij aan het einde van het seizoen voor niks de deur uit loopt. Vervanger hebben we toch al in huis, Blind. Dat heeft hij tegen Feyenoord wel laten zien. Eens. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik had hem graag zien bijtekenen, maar in dit geval direct verkopen en cashen... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Jammer hoor, had hem wel een schaal gegund als dappere strijder van ons aller Ajax.nl Maar als je cash kan vangen doen... Ook wij kunnen elke cent gebruken. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Jammer dat ie weg gaat, had altijd wel de volle inzet en het was toch een sierlijke speler. Vooral zijn slidings en af en toe een prachtige goal. Toch ben ik er niet rouwig om. Linksbuiten staat nu Lorenzo, op het middenveld is er helemaal geen plaats voor hem en achterin is Blind een goede vervanger. Een Ajacied in hart en nieren maar nu snel strik erom heen en weg. Verkoop m nu maar anders loopt ie straks nog weer gratis weg. |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Jaja, echt een top site. Jezus jij maakt alleen maar reclame zeg, nooit wat zinnigs te vertellen. Ik had ook niet anders verwacht hoor met zo'n naam maar dat terzijde..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
kaloser123, ga eens weg met je linkies man, post lekker bij je kakkerlakkenzooi! 2-0 pannelap! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:kaloser123, ga eens weg met je linkies man, post lekker bij je kakkerlakkenzooi! 2-0 pannelap! gewoon niet op reageren ALTIJD PRIJS IN DE K, blijven ze vanzelf weg....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
Hoeveel geld zou Ajax er nog voor kunnen krijgen, 1 miljoen? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Op Ajax netwerk werd het al gezegd. Urby blinkt niet uit in de Eredivisie dus het zou me verbazen als dat bij Milan wel zou gebeuren. Denk dat hij er nog geen twee jaar blijft, dan wordt ie doorverkocht met winst. Is puur zakelijk voor Milan, deze deal. Aan de andere kant, loopt daar niet een zeer ervaren Hollandse geweldenaar rond die misschien wel het voor beeld van RIjkaard wil volgen ? |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Goed bericht dit, mooi voor Daley, goed voor Ajax. Wat wil hij daar brengen, linksback in de Italiaanse competitie? Spijkerharde verdedigers en hij kan in de eredivisie zijn man nog niet dekken?
Zal voor de breedte zijn of misschien een plaatsje op het middenveld maar goed zoals hier al gezegd is, een droomtransfer voor hem, hij had zelf al in de gaten dat hij niet goed was voor de absolute top. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gewoon onderschat door velen van ons !!! ik gun hem dit.. ook aangezien we een goeie vervanger daley hebben lopen.. maar wat nu als er nog meer verkocht worden denkende aan
Vertonghen, Alderweireld, Suarez, vdwiel ?
stel er gaat nog een verdediger dan heb je bijna een compleet nieuwe achterhoede vergeet dat niet.. dus ik wacht ff rustig af wie er weggaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Je dacht toch niet dat Ajax iedereen laat gaan he??
Nee man, we pakken met alle sterren die derde ster!!! *** |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Met Daley Blind heeft Ajax in ieder geval een capabele vervanger, en weg ging hij toch dus lijkt me een rpima oplossing zo. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Keurig !! Nog een beetje centen in de knip en Urby een mooie club gevonden. urby gefeliciteerd. Zoals ik hier al vaker gezegd heb: Ik heb genoten van je geweldige acties en prachtige goals, maar helaas veel vaker heb ik me geirriteerd aan laks verdedigen en knullig balverlies met alle gevolgen van dien. Het ga je goed. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
ik zal er geen traan meer om laten. van mijn mag hij weg suc... verder Urby |
|
|
|
|
dege
|
|
|
gun hem de transfer zeker wel, waarom niet en dat ajax nu toch nog een vergoeding voor hem krijgt is alleen maar meegenomen. tevens maakt zijn vertrek de weg geheel vrij voor Blind, dus is ook weer mooi. Eind goed al goed. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Juist! Minimaal 1,7 miljoen. Zal hem niet missen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Urby was toch al grootverdiener bij Ajax met rond de 1 miljoen per jaar, scheelt dus ook aanzienelijk op de salariskosten. Met Daley and Vurnon heeft Ajax voldoende bezetting aan die kant en Jan kan daar in noodgevallen ook uit de voeten. Dus en geen slariskosten meer, en wat transfer opbrengst, en geen gaten in de selectie.
Tja, gooed voor Urby, goed voor Ajax, iedereen blij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 13:50 schreef nummer10 het volgende:gewoon onderschat door velen van ons !!! ik gun hem dit.. ook aangezien we een goeie vervanger daley hebben lopen.. maar wat nu als er nog meer verkocht worden denkende aan Vertonghen, Alderweireld, Suarez, vdwiel ? stel er gaat nog een verdediger dan heb je bijna een compleet nieuwe achterhoede vergeet dat niet.. dus ik wacht ff rustig af wie er weggaan.. Denk dat dit wel meevalt wat betreft Urby, er zijn er genoeg die het als Back in hem zien zitten, en ik las ergens dat hij ook voor de breedte wordt gehaald, we zullen zien of hij het nieveau aankan, ik hoop het wel voor hem, en denk dat hij het wel kan redden, mits hij als back blijft spelen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en ik denk dat remco k even heel erg moet toegeven hier dat hij er de hele tijd dus giga naast zat man.........hij zou volgens hem naar een subtoppertje gaan.........missch duitsland,of engeland? hahahah Urby het ga je goed man,ik heb van je genoten en gun je deze hele goede transfer!!!!!!!URBY EMANUELSON===AJACIED FOREVER!!!!!!!!CBS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 17:33 schreef joduh het volgende:en ik denk dat remco k even heel erg moet toegeven hier dat hij er de hele tijd dus giga naast zat man.........hij zou volgens hem naar een subtoppertje gaan.........missch duitsland,of engeland? hahahah Urby het ga je goed man,ik heb van je genoten en gun je deze hele goede transfer!!!!!!!URBY EMANUELSON===AJACIED FOREVER!!!!!!!!CBS Je moet dan toch echt even terug lezen, en mij gewoon 400% gelijk geven, als linksback heb iok altijd al gezegd dat hij het zou kunnen redden, he en guess what??? Hij wordt gehaald als linksback....
Overigens zegt het feit dat hij naar Milan gaat, helemaal niks over het feit of hij wel of niet goed is.. Kijk eens naar Onyewu, vorig jaar gehaald bij Milan als een grote held, en nu speelt hij bij Twente.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Mooie club voor hem. Is belangrijk dat spelers in het buitenland slagen, dan blijft de eredivisie interessant voor topclubs. Komt me ook goed uit dat hij weg is vanwege het gegeven dat hij tegen PSV vaak uit het niets mooie goals maakt. :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 17:40 schreef remco k het volgende:[..] Je moet dan toch echt even terug lezen, en mij gewoon 400% gelijk geven, als linksback heb iok altijd al gezegd dat hij het zou kunnen redden, he en guess what??? Hij wordt gehaald als linksback.... Overigens zegt het feit dat hij naar Milan gaat, helemaal niks over het feit of hij wel of niet goed is.. Kijk eens naar Onyewu, vorig jaar gehaald bij Milan als een grote held, en nu speelt hij bij Twente.. het is dat ik er nu geen zin en tijd voor heb man,maar ik zal jouw posts maar eens goed nalezen dan....en van dat linksback verhaal van je is pas sinds kort....nee remco.. en het feit of hij wel of niet goed is hahahah....jaja milan haalt iemand die niet goed is zeker??????en ja of hij het daar redt weet niemand......alleen jij denk ik...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 18:39 schreef joduh het volgende:[..] het is dat ik er nu geen zin en tijd voor heb man,maar ik zal jouw posts maar eens goed nalezen dan....en van dat linksback verhaal van je is pas sinds kort....nee remco.. en het feit of hij wel of niet goed is hahahah....jaja milan haalt iemand die niet goed is zeker??????en ja of hij het daar redt weet niemand......alleen jij denk ik...... Is het nu echt zo moeilijk hoor Joduh, en ik hoop ook echt dat ie het daar wel red, ik riep overigens al dat hij zich op de back positie moest richten, ver voordat jij op dit forum zat Jodh, op iedere andere positie is ie niet eens Ajaxwaardig. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
strik er om heen en wegwezen succes in milan |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Heerlijk voor die jongen;) 25 graden.. Verdient zo'n 3 mil en kan dan in zijn Ferrari rond rijden.. En ff wat trainen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind het dan wel weer jammer, dat hij niet echt een afscheidswdstrijd krijgt, maar dat vind ik bij alle verkopen van spelers die lang bij een club hebben gespeeld, had voor hem wel mooi geweest as week in de beker thuis tegen NAC |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 19:04 schreef remco k het volgende:[..] Is het nu echt zo moeilijk hoor Joduh, en ik hoop ook echt dat ie het daar wel red, ik riep overigens al dat hij zich op de back positie moest richten, ver voordat jij op dit forum zat Jodh, op iedere andere positie is ie niet eens Ajaxwaardig. Nou ik zag hem liever als linksbuiten. Daar veroorzaakte hij tenminste niet direct een belangrijk doelpunt tegen zoals hij zo vaak deed als linksback. Hij heeft ons behoorlijk wat inkomsten gekost door in Europese wedstrijden domme doelpunten tegen in te leiden. Aanvallend bracht ie dan nog wel wat al scoorde hij niet al te veel. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Urby is een goeie voetballer en ik wens hem het allerbeste. Linksbuiten is niet zijn positie. Hij moet zich focussen op één positie, of die van linkshalf of linksback. Wanneer hij bij Ajax voortdurend als linksback had gespeeld, was iedereen meer verdrietig geweest dan nu. Omdat Ajax het vertrek van Emanuelson kan opvangen, vind ik het heel verstandig om hem nu nog te verkopen, anders loopt ie in de zomer gratis de deur uit. URBY, HET GA JE GOED! |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
ik mis hem nu al........... maar je hebt groot gelijk urby!TOPCLUB voor jou!!!!!!!! het ga je goed!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind doet het gewoon goed vandaag. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: goed?hij is degelijk,maar goed?geef mij urby maar.die had de neus naar voren staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 14:30 schreef derde ster het volgende:[..] goed?hij is degelijk,maar goed?geef mij urby maar.die had de neus naar voren staan. Inderdaad, en daarom kregen we ook zo verschrijkelijk veel goals tegen met hem in de basis, Beide backs bij Ajax moeten zich realisren, dat ze niet blind naar voren kunnen blijven renne, Wiel had vandaag ook de neus naar voren staan, kijk eens hoe dat heeft uitgepakt.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
verschrikkelijk veel goals tegen ? zins Urby weer back stond hebben we bijna niks tegengekregen hoor.. en was et voetballend velemalen beter dan vandaag.. DeBoer wou hem niet voor niks houden, tis gewoon zonde dat hij misbruikt is door vele trainers.. anders had hij vbronkhorst allang opgevolgd in NL elftal |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Mooie reportage op ajax.nl over urby op AJAX TV. Daar zie je nog eens de hele gevoelige kant van Urby! Het is je gegund Urby! Veel succes in Milaan! |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
nou ik zag hen liever niet spelen hijn heeft heel wat fouten gemaakt en was maar een paar wedstrijden dat hij goed was dus ik ben blij dat hij weg is . |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Heb ik een andere wedstrijd gezien???????????? Sorry maar blind was ook niks vandaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 fout, betekent dat meteen dat hij weg moet??? Als dat zo was geweest, dan weet jij ook dat er meerdere spelers niet meer bij de selectie hadden gezeten, of een mooie transfer had verdiend.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 18:38 schreef remco k het volgende:[..] 1 fout, betekent dat meteen dat hij weg moet??? Als dat zo was geweest, dan weet jij ook dat er meerdere spelers niet meer bij de selectie hadden gezeten, of een mooie transfer had verdiend.. als urby die fout had gemaakt had je anders gereageerd man.......blind was kut vandaag! heel simpel! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 19:52 schreef joduh het volgende:[..] als urby die fout had gemaakt had je anders gereageerd man.......blind was kut vandaag! heel simpel! klopt blind speelde zeer matig(met hem vele) maaaar ik vond van der wiel echt slecht spelen gister...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Jongens, laten we eens wat realischer zijn. In de huidige AJAX selectie zitten enkele "net niet" spelers. Spelers die misschien hard werken, maar net niet top genoeg om ons AJAX kampioen te maken of in ieders geval AJAX europees van zich te doen laten spreken. Urby was daar een voorbeeld van. Hard werkend en een echt AJAX hart, maar geen topper. Anita, Alderweireld, en Enoh horen daar m.i. ook bij. De Jong in de spits is ook geen top. Ik zie de Jong het liefst op 10 en dan kan hij uitgroeien tot een topper. Blind, Eubicilio en Ozbiliz moeten zich nog bewijzen, maar in een elftal wat niet loopt vallen zij natuurlijk als eerste door de mand. We kunnen wel roepen dat we graag Dost willen hebben, maar ook dit is een persoon waar we van moeten afwachten of hij DE spits voor AJAX is. Ik ben benieuwd welke weg en met welke spelers Frank inslaat. Maar ik denk dat iedereen toch wel met me eens moet zijn dat er nog heel veel moet gebeuren. Ik wacht met spanning af. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ben er niet erg rouwig om dat Emanuelson is vertrokken. Iedereen op het forum weet hoe ik over Urby dacht. Ook een club als Milan vind ik niet bij Urby passen. Ik gok erop dat hij veelvuldig de bank zal waarhouden daar in Milan. Krijg bij deze transfer een beetje de nasmaak van de transfer medio jaren negentig. Toen diverse Ajacieden richting Milan togen en vervolgens met winst werden doorverkocht. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:58 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik ben er niet erg rouwig om dat Emanuelson is vertrokken. Iedereen op het forum weet hoe ik over Urby dacht. Ook een club als Milan vind ik niet bij Urby passen. Ik gok erop dat hij veelvuldig de bank zal waarhouden daar in Milan. Krijg bij deze transfer een beetje de nasmaak van de transfer medio jaren negentig. Toen diverse Ajacieden richting Milan togen en vervolgens met winst werden doorverkocht. denk dat ajax wel iets dergelijk in de overeenkomst zou laten zetten met doorverkoop.. etc etc.. en toch ben ik ervan overtuigd dat iedereen Ema hier onderschat... je maakt mij niet wijs dat elke trainer vanaf 2004 hem in de basis heeft gezet en hij dan werkelijk zo slecht zou zijn zoals vele van jullie zeggen.. vdwiel bijv vind iedereen beter.. maar verdedigend en aanvallend is hij minder als Urby.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:06 schreef nummer10 het volgende:[..] denk dat ajax wel iets dergelijk in de overeenkomst zou laten zetten met doorverkoop.. etc etc.. en toch ben ik ervan overtuigd dat iedereen Ema hier onderschat... je maakt mij niet wijs dat elke trainer vanaf 2004 hem in de basis heeft gezet en hij dan werkelijk zo slecht zou zijn zoals vele van jullie zeggen.. vdwiel bijv vind iedereen beter.. maar verdedigend en aanvallend is hij minder als Urby.. Heel veel goede alternatieve had je ook niet, om op de plaats van Urby te zetten. Met zijn harde werken heeft hij ook veel afgedwongen. Maar een v/d Wiel in vorm is toch zeker beter dan Urby! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:06 schreef nummer10 het volgende:[..] denk dat ajax wel iets dergelijk in de overeenkomst zou laten zetten met doorverkoop.. etc etc.. en toch ben ik ervan overtuigd dat iedereen Ema hier onderschat... je maakt mij niet wijs dat elke trainer vanaf 2004 hem in de basis heeft gezet en hij dan werkelijk zo slecht zou zijn zoals vele van jullie zeggen.. vdwiel bijv vind iedereen beter.. maar verdedigend en aanvallend is hij minder als Urby.. denk ook wel dat er een percentage(clausule in contract) word betaald bij een door verkoop |
|
|
|