|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:06 schreef nummer10 het volgende:[..] denk dat ajax wel iets dergelijk in de overeenkomst zou laten zetten met doorverkoop.. etc etc.. en toch ben ik ervan overtuigd dat iedereen Ema hier onderschat... je maakt mij niet wijs dat elke trainer vanaf 2004 hem in de basis heeft gezet en hij dan werkelijk zo slecht zou zijn zoals vele van jullie zeggen.. vdwiel bijv vind iedereen beter.. maar verdedigend en aanvallend is hij minder als Urby.. Zal dat dan ook de reden zijn dat v/d Wiel vaste keuze is als back bij het NL elftal, en dat Urby het (nog) niet eens kan winnen van Pieters?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 19:52 schreef joduh het volgende:[..] als urby die fout had gemaakt had je anders gereageerd man.......blind was kut vandaag! heel simpel! Omdat Urby al 400 keer vaker zo'n fout heeft gemaakt, en Blind niet, en net in het eerste speelt, en het us totaal niet verdient gelijk afgebrand te worden... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:11 schreef remco k het volgende:[..] Zal dat dan ook de reden zijn dat v/d Wiel vaste keuze is als back bij het NL elftal, en dat Urby het (nog) niet eens kan winnen van Pieters?? welk alternatief heb je dan ipv vdwiel ? en dat Pieters boven Urby is verkozen komt omdat er ene meneer Jol en een paar andere trainers Urby MISBRUIKT hebben.. als ze Urby hadden laten staan op de back possitie dan was Urby ook allang een vaste waarde in het NL elftal. Seedorf werd ook onderschat door vele ajacieden en de media... denk dat het zelfde geld voor Urby, en dat Urby zich op gaat trekken aan de groten.. let maar op, je weet zelf ook Remco als je met mindere spelers speelt word jezelf ook niet beter.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:12 schreef remco k het volgende:[..] Omdat Urby al 400 keer vaker zo'n fout heeft gemaakt, en Blind niet, en net in het eerste speelt, en het us totaal niet verdient gelijk afgebrand te worden... wat een onzin man.. niemand brand Daley af.. maar voor iemand die zich nog moet bewijzen vond ik het erg mager en had ik meer inzet verwacht.. deboer zegt het zelf ook al.. hij is er eigenlijk nog niet klaar voor en daarom wou hij Urby het liefst nog houden tot eind van het seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:[..] welk alternatief heb je dan ipv vdwiel ? en dat Pieters boven Urby is verkozen komt omdat er ene meneer Jol en een paar andere trainers Urby MISBRUIKT hebben.. als ze Urby hadden laten staan op de back possitie dan was Urby ook allang een vaste waarde in het NL elftal. Seedorf werd ook onderschat door vele ajacieden en de media... denk dat het zelfde geld voor Urby, en dat Urby zich op gaat trekken aan de groten.. let maar op, je weet zelf ook Remco als je met mindere spelers speelt word jezelf ook niet beter.. Dat hij daar niet speelde, is zijn eigen domme schuld weet je nog, Jol wou hem daar in eerste instantie laten spelen, maar Urby WOU ZELF NIET MEER ALS BACK SPELEN.
En men kan ook kiezen voor Heitinga als back of Boulahrouz... Dat is toch wel iets zwaardere concurrentie als Pieters, en hij zit er niet eens bij als tweede back..
Maar goed, genoeg gediscussieerd over Urby, hij speelt niet meer bij ons, en ik wens hem veel succes, en hoop voor hem dat ie als back blijft spelen, dan maakt hij een kans om het wel te maken bij Milan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:[..] wat een onzin man.. niemand brand Daley af.. maar voor iemand die zich nog moet bewijzen vond ik het erg mager en had ik meer inzet verwacht.. deboer zegt het zelf ook al.. hij is er eigenlijk nog niet klaar voor en daarom wou hij Urby het liefst nog houden tot eind van het seizoen. Kijk een aantal topics er maar eens op na, wordt echt wel redelijk afgebrand. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik brand daley niet af man...is ook een echte ajacied ook nog eens,maar ik zeg wel dat hij gewoonweg kut speelde,met fouten!!!!!en van dat gelul van opbouwen en leren heb ik pisgenoeg van.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: hij word niet afgebrand(maar bekritiseerd) er worden enkelt meningen gegeven... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:27 schreef joduh het volgende:ik brand daley niet af man...is ook een echte ajacied ook nog eens,maar ik zeg wel dat hij gewoonweg kut speelde,met fouten!!!!!en van dat gelul van opbouwen en leren heb ik pisgenoeg van.... Daar kan jij wel genoeg van hebben vriend, maar je kan er niks aan evranderen, en wist dat al toen de Boer werd aangesteld, dan had je achter Jol moeten gaan staan, een trainerswissel betekent altijd bouwen, of jij dat nu leuk vind of niet. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:27 schreef joduh het volgende:ik brand daley niet af man...is ook een echte ajacied ook nog eens,maar ik zeg wel dat hij gewoonweg kut speelde,met fouten!!!!!en van dat gelul van opbouwen en leren heb ik pisgenoeg van.... je heb gelijk joduh hij speelde zeer matig(kut)als meerdere trouwens... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
v/d Wiel was gister veruit de slechste speler op het veld. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: klopt vond van der wiel ver uit de slechtste,de zeeuw kwam daarna toch dicht in de buurt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, en dat is opmerkelijk aangezien hij tegen Feyenoord en voor de winter nog bij de beste spelers op het veld hoorde. De Zeeuw bedoel ik dan he.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 11:29 schreef remco k het volgende:[..] Daar kan jij wel genoeg van hebben vriend, maar je kan er niks aan evranderen, en wist dat al toen de Boer werd aangesteld, dan had je achter Jol moeten gaan staan, een trainerswissel betekent altijd bouwen, of jij dat nu leuk vind of niet. dat ik achter jol had moeten blijven staan slaat als een mol op een zaterdag man!!!!! helemaal nergens op......ik sta vierkant achter frankie,maar daarom kan ik er wel en keer genoeg van hebben man....we zijn al 7 jaar aan het opbouwen....jij kwam uit de bouwwereld toch?????wat voor een gebouw bouw jij in 7 jaar????? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 12:18 schreef joduh het volgende:[..] dat ik achter jol had moeten blijven staan slaat als een mol op een zaterdag man!!!!! helemaal nergens op......ik sta vierkant achter frankie,maar daarom kan ik er wel en keer genoeg van hebben man....we zijn al 7 jaar aan het opbouwen....jij kwam uit de bouwwereld toch?????wat voor een gebouw bouw jij in 7 jaar????? haha denk geen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 12:18 schreef joduh het volgende:[..] dat ik achter jol had moeten blijven staan slaat als een mol op een zaterdag man!!!!! helemaal nergens op......ik sta vierkant achter frankie,maar daarom kan ik er wel en keer genoeg van hebben man....we zijn al 7 jaar aan het opbouwen....jij kwam uit de bouwwereld toch?????wat voor een gebouw bouw jij in 7 jaar????? "een mol op een zaterdag"???? Whahaha.
En jij begint over een bdrijf, maar aks je daar iest verander in de structuur of het bestuur, dan heeft ook dat weer tijd nodig, Zo is het leven nu eenmaal, en ik ben het met je eens dat ik het volkomen zat ben, maar we kunnen er niks aan doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een omzet van 480 miljoen per jaar, reken het zelf maar uit. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Gefeliciteerd Urby, goed gedaan. Wederom een AJACIED naar een topclub.
Mooie reclame ondanks dat we al 7 jaar geen kampioen zijn. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 17:28 schreef FsideVak129 het volgende:Gefeliciteerd Urby, goed gedaan. Wederom een AJACIED naar een topclub. Mooie reclame ondanks dat we al 7 jaar geen kampioen zijn. goed gesproken f-side |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HÈ, DATTIS NIET MIJN SIDE VRIEND!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 17:28 schreef FsideVak129 het volgende:Gefeliciteerd Urby, goed gedaan. Wederom een AJACIED naar een topclub. Mooie reclame ondanks dat we al 7 jaar geen kampioen zijn. EENS |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HÈ IEK BENNET OOK METDIE EENS VRIEND!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Emanuelson helpt Milan naar halve finale Urby Emanuelson en Mark van Bommel hebben met een overwinning gedebuteerd bij AC Milan. Beide nieuwelingen stonden in de basis in de kwartfinale van de Coppa Italia tegen Sampdoria (1-2). Emanuelson onderscheidde zich met een assist op Alexandre Pato, die twee keer scoorde voor Milan.
Door Guus Hetterscheid 1 Share
Foto Gallery Zoom Alexandre Pato - Milan (Getty Images) Gerelateerde links Emanuelson en Van Bommel mochten beiden de gehele wedstrijd meespelen van trainer Massimiliano Allegri. Emanuelson kreeg het rugnummer achtentwintig toegewezen. Van Bommel trad aan met rugnummer vier. Met name de oud-Ajacied viel in positieve zin op in het bekerduel. Nadat Pato na ruim een kwartier spelen de openingstreffer had gemaakt, blonk Emanuelson uit.
De Amsterdammer speelde een tegenstander uit en vond Pato met een goede pass. De Braziliaan kon daardoor simpel aantekenen voor de 0-2. Na de goede openingsfase van Milan zakte de formatie uit Milaan terug. Sampdoria kon daardoor aan aanvallen denken tegen de aanvankelijk heersende bezoekers, die zonder Zlatan Ibrahimovic begonnen in Genua.
Zes minuten na de pauze kwam Sampdoria terug in de wedstrijd via Stefano Guberti. Ondanks de aansluitingstreffer wist de thuisploeg Milan zelden in de problemen te brengen. Met invaller Ibrahimovic probeerde Allegri nog extra ruimte te verschaffen, maar de 1-2 voorsprong bleek voldoende. Milan bekert zodoende met een frisse Emanuelson en degelijke Van Bommel verder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi voor beide gasten, ben benieuwd of Urby het goede spel vol kan houden... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Leuk voor hem.. hoop dat hij het goed gaat doen..Eerste wedstrijd toch weer een assist..En ajax vangt tenminste nog wat centjes.. prima toch!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Van de sangria lalala glaasje sangriaaa!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahaha ik heb liever niet meer dat jij poep praat .....whahahaha je weet het he man?teer puntje urby bij mij..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:43 schreef joduh het volgende:[..] hahaha ik heb liever niet meer dat jij poep praat .....whahahaha je weet het he man?teer puntje urby bij mij..... heeft ze eerste wedstrijd gespeeld voor milan en voldeet aan de verwachtingen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:43 schreef joduh het volgende:[..] hahaha ik heb liever niet meer dat jij poep praat .....whahahaha je weet het he man?teer puntje urby bij mij..... Maar dat was toch juist positief. hij speelde prima, en ik hoop dat hij dat volhoud. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Urby mag vandaag de tweede helft invallen, van Bommel speelde vanav de start en ging er vanaf met twee keer geel.
Urby speelde als een draak zo slecht, maar dat geld voor heel AC Milaan, hij speelde trouwens als linkshalf
Ze moeten nog 5 minuten en staan net met 2-0 voor.. |
|
|
|