BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt wil nog een paar jaar bij Liverpool blijven

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - zaterdag 22 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Een terugkeer naar Feyenoord is voor de dertigjarige Kuyt nog geen optie. "Met Feyenoord kampoien worden blijft een droom. Maar het gat tussen de Premier League en het niveau van Feyenoord is wel heel groot. Ik wil het zo lang mogelijk volhouden hier."

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/155353/Kuyt_wil_nog_een_paar_jaar_bij_Liverpool_blijven.html
aad 64
 aad 64 - zaterdag 22 januari 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Ja het financiele gat en sportieve. lekker daar blijven dan
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 22 januari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
kuijt komt pas als hij net als tomasson versleten is. dus vergeet het maar. hebben we straks niks meer aan
sevillana
 sevillana - zaterdag 22 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 10:58 schreef obiku010 het volgende:
kuijt komt pas als hij net als tomasson versleten is. dus vergeet het maar. hebben we straks niks meer aan
denk 't ook
Oude Garde VAK T
 Oude Garde VAK T - zaterdag 22 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Nog 1 keer: Kuyt is een demagoog. Dat heb ik altijd al geroepen, met zijn mooie niets onthullende praatjes. Die komt nooit meer terug, dat heeft hij nooit gewild. Want, hoe kan je nou bij 3 clubs thuiskomen?

Quick Boys uit Katwijk:

,,Dirk zal ooit terugkeren bij Quick Boys. Hij heeft altijd gezegd dat hij ooit weer de derby tegen Katwijk wil spelen. Aldus voorzitter Jaap Kuijt in het AD.

Utrecht:

'FC Utrecht is een geweldige club voor me geweest. Ik vond het gelijk al een enorme eer om er naartoe te gaan en ik heb er een geweldige tijd gehad en wil er graag ooit nog terugkeren' Aldus Dirk Kuyt zelf in zijn Biografie

Feyenoord:

Dat tafereel kennen we allemaal, op het veld bij het afscheid 'ooit kom ik terug in de Kuip'

JA DAG DIRK!! Bedankt voor de vele goals, maar wees gewoon eerlijk.
JanM
 JanM - zaterdag 22 januari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:30 schreef Oude Garde VAK T het volgende:
Nog 1 keer: Kuyt is een demagoog. Dat heb ik altijd al geroepen, met zijn mooie niets onthullende praatjes. Die komt nooit meer terug, dat heeft hij nooit gewild. Want, hoe kan je nou bij 3 clubs thuiskomen?

Quick Boys uit Katwijk:

,,Dirk zal ooit terugkeren bij Quick Boys. Hij heeft altijd gezegd dat hij ooit weer de derby tegen Katwijk wil spelen. Aldus voorzitter Jaap Kuijt in het AD.

Utrecht:

'FC Utrecht is een geweldige club voor me geweest. Ik vond het gelijk al een enorme eer om er naartoe te gaan en ik heb er een geweldige tijd gehad en wil er graag ooit nog terugkeren' Aldus Dirk Kuyt zelf in zijn Biografie

Feyenoord:

Dat tafereel kennen we allemaal, op het veld bij het afscheid 'ooit kom ik terug in de Kuip'

JA DAG DIRK!! Bedankt voor de vele goals, maar wees gewoon eerlijk.
Wat een onzin. Waarom kan hij over 3 of 4 jaar niet terugkomen bij Feyenoord en na 2 of 3 jaar via Utrecht bij Katwijk eindigen?
sevillana
 sevillana - zaterdag 22 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 10:58 schreef obiku010 het volgende:
kuijt komt pas als hij net als tomasson versleten is. dus vergeet het maar. hebben we straks niks meer aan
hierom
Oude Garde VAK T
 Oude Garde VAK T - zaterdag 22 januari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat een onzin. Waarom kan hij over 3 of 4 jaar niet terugkomen bij Feyenoord en na 2 of 3 jaar via Utrecht bij Katwijk eindigen?
Haha Dirk is bijna 31. Dus dan denk jij dat hij over 3 jaar bij Feyenoord terugkomt op zijn 34e als die versleten is (zeker met zijn manier van voetballen) en hier niet in de plannen pas. Dan ook nog op zijn 36e langshopt bij Utrecht om even snel afscheid te nemen door een jaartje bank te zitten en dan nog even snel naar Katwijk? Haha forget it.
moa
 moa - zaterdag 22 januari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat een onzin. Waarom kan hij over 3 of 4 jaar niet terugkomen bij Feyenoord en na 2 of 3 jaar via Utrecht bij Katwijk eindigen?
Over 3/4 jaar is hij 33/34 jaar oud, dan kan hij nauwelijks nog van waarde zijn voor Feyenoord. Daarna zal hij op 35-36 jarige leeftijd echt niet meer gewenst zijn bij Utrecht.

Als hij ooit nog bij Feyenoord terug wil keren moet hij dat binnen 2 jaar doen, anders heeft het geen enkele meerwaarde om hem nog te halen. Bij katwijk kan hij altijd nog terecht.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Hij kan wel willen, maar Liverpool moet t ook willen.
En kom op zeg, hij heeft toch gewoon gelijk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 22 januari 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:37 schreef moa het volgende:

[..]

Over 3/4 jaar is hij 33/34 jaar oud, dan kan hij nauwelijks nog van waarde zijn voor Feyenoord. Daarna zal hij op 35-36 jarige leeftijd echt niet meer gewenst zijn bij Utrecht.

Als hij ooit nog bij Feyenoord terug wil keren moet hij dat binnen 2 jaar doen, anders heeft het geen enkele meerwaarde om hem nog te halen. Bij katwijk kan hij altijd nog terecht.
+1
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 22 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 12:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

+1
ook +1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 januari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:
Hij kan wel willen, maar Liverpool moet t ook willen.
En kom op zeg, hij heeft toch gewoon gelijk.
over anderhalf jaar loopt zijn contract af. dan is hij 32. dan is het een prachtig moment. heeft hij heel wat jaren op het hoogste niveau kunnen voetballen en is hij nog niet te oud om nog van waarde te zijn voor Feyenoord. als hij dan niet terugkomt dan hebben we niets meer aan Dirk.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

over anderhalf jaar loopt zijn contract af. dan is hij 32. dan is het een prachtig moment. heeft hij heel wat jaren op het hoogste niveau kunnen voetballen en is hij nog niet te oud om nog van waarde te zijn voor Feyenoord. als hij dan niet terugkomt dan hebben we niets meer aan Dirk.
kies maar: miljoenen per jaar en spelen in de premier league met kans op champions league of UEFA. Misschien zelfs weer eens mee doen om de titel.

Terug naar Feyenoord, als je mazzel hebt meedoen om plaats 3 t/m 8 en de eredivisie met wedstrijden VVV uit en de Graafschap uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 januari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kies maar: miljoenen per jaar en spelen in de premier league met kans op champions league of UEFA. Misschien zelfs weer eens mee doen om de titel.

Terug naar Feyenoord, als je mazzel hebt meedoen om plaats 3 t/m 8 en de eredivisie met wedstrijden VVV uit en de Graafschap uit.
tsja, als Gio zo had geredeneerd had ie ook bijgetekend bij Barca. Maar Gio kwam terug op een moment dat hij nog van waarde was voor Feyenoord. Ik wil graag geloven dat Kuyt uit hetzelfde hout is gesneden als Gio. Maar het is aan Dirk om te laten zien waar hij staat. Komt hij over anderhalf jaar terug en maakt hij zijn woorden bij zijn afscheid waar of blijft hij plakken in Liverpool en blijft het dus bij een prachtige periode met Kuyt.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 22 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 22 januari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 22 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 16:52 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

Als ie 32 is is het al wat laat hoor. Dirk moet het van zn arbeid in het veld hebben, niet van zijn fluwelen techniek. Techniek behoud je wel door de jaren, maar fysieke arbeid wordt op latere leeftijd sterk minder. Daarom is 32 te oud. Spelers worden in engeland ook sneller oud dan in bijvoorbeeld italiƫ.
ik weet niet hoor. maar ik geloof niet dat de verdedigers in italie zo soft zijn. die schoppen ook je poten verrot als het tegenvald voor ze. dirk zoals hij was kunnen we vergeten. ik ben nu 33. en merk duidelijk dat ik veel meer herstel nodig heb na een wedstrijd. ik moest het vroeger hebben van me snelheid en fysiek sterk. echter komen er naarmate je ouder word steeds meer jonge gasssies die je gewoon eruit lopen. dirk was al niet de snelste. ik geloof niet dat hij nog terug komt in een staat waar we echt gelukkig van gaan worden. tuurlijk zal hij altijd een held blijven. maar kijk maar naar pierre. die was ook geen schim meer van wat hij ooit was toen hij terug kwam
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 22 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 22 januari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 17:04 schreef El Aanmeldi het volgende:
ja, dat bedoel ik dus. als hij nou een fantastische techniek had zoals beckham, dan zou hij veel sneller op latere leeftijd van waarde kunnen zijn.

En wat betreft de leeftijd: Kijk maar naar het aantal spelers die altijd in italie gespeeld hebben boven de 35 en nog op topniveau speelt de laatste 5 jaar. Kijk dan naar Engeland, en het zijn er lang niet zoveel.
Engelse spelers worden sneller afgemat, en na de wedstrijd zuipt de helft zich klem in de kroeg. Dat zie je in italiƫ ook niet, er heerst veel meer een topsportmentaliteit. gezonde leeftstijl.
moet je je toch maar is wat meer verdiepen in arsenal bijv. daar rekenen ze precies uit wat er gegeten moet worden hoeveel en hoelaat. voor bergkamp was er geen topsportklimaat. maar nu wel hoor. ze zijn op en top prof daar. vind je opmerking over lekker zuipen van die gasten kant nog wal raken.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 22 januari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Kuyt wil wel naar Rotterdam, maar zijn vrouw heeft een gat in haar hand, dus moet hij nu in Engeland blijven.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 22 januari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Kuyt heeft ook gezegd dat als hij terugkomt hij verwacht dat er een waardig elftal staat dat mee kan doen om de prijzen.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 22 januari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 17:41 schreef hotjumper het volgende:
Kuyt heeft ook gezegd dat als hij terugkomt hij verwacht dat er een waardig elftal staat dat mee kan doen om de prijzen.
nou, daar gaan we dus al. eerst het 5 jaren plan. staat er dan een goed team, is kuijt bejaard
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, als Gio zo had geredeneerd had ie ook bijgetekend bij Barca. Maar Gio kwam terug op een moment dat hij nog van waarde was voor Feyenoord. Ik wil graag geloven dat Kuyt uit hetzelfde hout is gesneden als Gio. Maar het is aan Dirk om te laten zien waar hij staat. Komt hij over anderhalf jaar terug en maakt hij zijn woorden bij zijn afscheid waar of blijft hij plakken in Liverpool en blijft het dus bij een prachtige periode met Kuyt.
+1
sevillana
 sevillana - zaterdag 22 januari 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, als Gio zo had geredeneerd had ie ook bijgetekend bij Barca. Maar Gio kwam terug op een moment dat hij nog van waarde was voor Feyenoord. Ik wil graag geloven dat Kuyt uit hetzelfde hout is gesneden als Gio. Maar het is aan Dirk om te laten zien waar hij staat. Komt hij over anderhalf jaar terug en maakt hij zijn woorden bij zijn afscheid waar of blijft hij plakken in Liverpool en blijft het dus bij een prachtige periode met Kuyt.
wil wel even aantekenen dat Gio een echte Feyenoorder is sinds z'n jeugd, Dirk is via Utrecht bij Feyenoord terecht gekomen en is idd toch meer een professionele (brood) voetballer, zo een van "waar m'n werk is, daar is m'n vaderland".
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 januari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 18:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

wil wel even aantekenen dat Gio een echte Feyenoorder is sinds z'n jeugd, Dirk is via Utrecht bij Feyenoord terecht gekomen en is idd toch meer een professionele (brood) voetballer, zo een van "waar m'n werk is, daar is m'n vaderland".
das ook weer zo idd..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 januari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 18:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

wil wel even aantekenen dat Gio een echte Feyenoorder is sinds z'n jeugd, Dirk is via Utrecht bij Feyenoord terecht gekomen en is idd toch meer een professionele (brood) voetballer, zo een van "waar m'n werk is, daar is m'n vaderland".
is ook wel weer waar. maar goed, we zullen vanzelf zien hoe Kuyt erin staat.
sevillana
 sevillana - zaterdag 22 januari 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

is ook wel weer waar. maar goed, we zullen vanzelf zien hoe Kuyt erin staat.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/155353/Kuyt_wil_nog_een_paar_jaar_bij_Liverpool_blijven.html
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 januari 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
jaja. maar een paar jaar kan met een beetje fantasie ook volgend jaar zomer zijn. ik leg me er pas bij neer wanneer hij zijn contract verlengd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt wil nog een paar jaar bij Liverpool blijven









0.0075931