BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub gaat vreemd, áls...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 26 januari 2008 - 16:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub gaat vreemd, áls...

"Hoelang ga je nu nog monogaam blijven?", vraagt Selène sarcastisch aan Huub. De twee zitten samen in de kapsalon. "Ik zeg niet dat ik monogaam blijf, en als ik iemand tegen zou komen die echt super leuk zou zijn dan zou ik misschien wel iets doen. Maar als je net iemand hebt leren kennen, dan heb je die aandacht van andere vrouwen niet nodig", verklaart de Oldenzaler zichzelf. "Ben je dan echt verliefd op háár aan het worden?", vraagt de gastspeelster vals. "Ja, daar lijkt het wel op!", beaamt Huub zwijmelend. Selène benadrukt nog maar eens dat ze het raar vindt en dat Claire haar teveel aan Lieke doet denken. Horen wij hier iets van jaloezie?

bron: tien.tv
jetje
 jetje - zondag 27 januari 2008 - 14:56   quote  deeplink  
het gaat hier niet om jaloezie...... aandacht.. ze krijgen dat allebei te weinig.. selene ziet niks in huub, maar kan er niet tegen dat die claire een streepje voor heeft bij huub.. maar huub is helemaal niet verliefd.. lieke is weg, en met wie kan hij nu nog sex hebben, hij moet toch een slachtoffer hebben.. en dat is claire.... hoop dat haar, en alle andere meiden hun ogen snel open gaan. dat ze binnen kort kotsen van huub... desnoods over hem heen.. hoop dat ik dat dan ook op tv kan zien.. dan kom ik niet meer bij... huub moet eruit... maakt niet uit hoe.. van eenzaamheid, of ongehoorzaamheid... agressief akelig mannetje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub gaat vreemd, áls...

0.0038650