BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liever B Dost dan E Gudjohnsen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
tommie77
 tommie77 - zaterdag 22 januari 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb toch veel liever Bas Dost naar AJAX dan Gudjohnsen.
Bas is nog maar 21 en daar zit nog heel veel potentie in terwijl Gudjohnsen aan het eind van zijn carriere is en mogelijkheden.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zaterdag 22 januari 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Mee eens, Gudjohnson vind ik echt over de top.
Misschien af en toe leuk maar dat is geen toekomst.
Bas Dost is een aanspeelpunt en kan makkelijk scoren.
Ik zeg doen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 22 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Wil ze allebei niet zien in ons shirt!
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 22 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik ook niet.

Maar welk alternatief heb je als Suarez toch nog weggaat volgende week ?

Van Wolfswinkel ??
Misschien die nieuwe wel, Adi heet ie toch ?
Sterke, lange koppende spits.

Een "gratis" vervanger voor Suarez misschien.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 22 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
wolfswinkel is een betere optie denk ik, die past denk beter bij ons en die zie ik ook goed fungeren in de spits bij ons.

Vergeet niet dat we el hamdaoui en cvitanich nog hebben!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zaterdag 22 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Van wolfswinkel ben ik niet van overtuigd.
Soms speelt ie echt heel goed en vaak ook onzichtbaar en slecht.
De meeste goals van hem zijn penalties. En heb m nog maar weinig echt een goede goal zien maken. En daarbij komt ook nog dat meneer van Seumeren een belachelijk hoge prijs zal gaan vragen voor ricky. Kan zijn dat hij bijj Ajax met goede splers om zich heen beter gaat functioneren, maar dat je weet je nooit.
Frank de Boer heeft wel een lijstje en heb er vertrouwen in dat hij een goede keuze zal maken!
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 22 januari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Ik ook niet... Utreg is er zelf ook niet kapot van maar ze hebben niks anders.
Wat heeft hij nu gepresteerd qua voetbal?
Paar pingels... dat kan hij wel.
cvita
 cvita - zaterdag 22 januari 2011 - 14:22   quote  deeplink  
In ieder geval niet Gudjohnson, die wil voor minimaal 1,5 jaar dus dan hadden we veel beter Marko Pantelic kunnen houden. Die leipe zigeuner scoorde wel 16x en had 9 assists.Dus dan een jongere spits halen met toekomstpersepctief, anders schiet het helemaal niet op.
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 22 januari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Dost halen. Is stuk sterker dan van Wolfswinkel
astra
 astra - zaterdag 22 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 14:29 schreef Oceanu het volgende:
Dost halen. Is stuk sterker dan van Wolfswinkel
en goed koper of niet??
3e ster
 3e ster - zaterdag 22 januari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
1.7 miljoen voor Emanuelson ontvangen ik zou zeggen haal B Dost nu maar meteen. Als Suarez weg gaat kun je Van Wolswinkel ook nog halen!
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 22 januari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:07 schreef 3e ster het volgende:
1.7 miljoen voor Emanuelson ontvangen ik zou zeggen haal B Dost nu maar meteen. Als Suarez weg gaat kun je Van Wolswinkel ook nog halen!
ik denk niet dat je Dost voor 1,7M kan halen ;-)
Bordeaux schijn el Hammie te willen hebben en willen 3,5M betalen

dan heb je ruim 5M bij elkaar en kan je idd Bas Dost overwegen, maar ik heb mijn twijfels. Te licht ! Zelfde geldt voor van Wolfswinkel.
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Laat Siem gewoon in de spits spelen en geef hem het volledige vertrouwen op die positie. Vanuit de Jeugd moet er weer een spits komen en tot die tijd moet je zoeken naar goedkope alternatieven. Gudjohnsen is een goed alternatief om erbij te hebben, mits het niet te duur is. Over 2/3 jaar moet er een spits gereed staan, maar dan moet de Jeugdopleiding aangestuurd worden door Johan Cruijff.
bird
 bird - zaterdag 22 januari 2011 - 20:23   quote  deeplink  
siem de jong moet op 10 en dost in de spits gewoon proberen of gewoon geem spits halen en el hamdoui in de spits en we hebbe davy klaasen nog
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 20:23 schreef bird het volgende:
siem de jong moet op 10 en dost in de spits gewoon proberen of gewoon geem spits halen en el hamdoui in de spits en we hebbe davy klaasen nog
Davy Klaassen is toch ook een 10? En inderdaad hebben we El Hamdaoui ook nog. Als hij zijn ego opzij zet, is ie altijd geschikt om in Ajax 1 te spelen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 22 januari 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Davy Klaassen is idd een nr. 10
PS25
 PS25 - zaterdag 22 januari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd wie de opvolger voor Suarez gaat worden, mocht hij inderdaad vertrekken.
Gudjohnsen is de oudste en meert ervaren, maar die heb ik de laatste tijd niet gevolgd. Ik heb dus geen idee in welke vorm hij verkeert. Dost is groot en volgens mij fysiek redelijk sterk, maar is hij nu al klaar voor een basisplaats? Van Wolswinkel is wel een spits met potentie. Maar is hij ook kopsterk? Kan hij fungeren als aanspeelspunt?

Stel dat Suarez vertrekt en 1 van deze spelers komt, dan kun je El Hamdaoui alleen nog maar aan de zijkant gebruiken en niet meer als cetrumspits.

ff off topic: ben benieuwd hoe die soap afloopt.
afcfan
 afcfan - zondag 23 januari 2011 - 00:08   quote  deeplink  
waarom zoeken we in de eredivisie neem een voorbeeld aan heereveen goedkopen topspellers uit het buitenland zijn er zat !! maarja het moet allemaal maar snel gedaan woorden ik vind het maar een raar gedoe met het transfer belijd van ajax
tommie77
 tommie77 - zondag 23 januari 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Dost is veel goedkoper en een groot sterk aanspeelpunt

ps gister weer gescoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2011 door tommie77 --
remco k
 remco k - zondag 23 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2011 - 00:08 schreef afcfan het volgende:
waarom zoeken we in de eredivisie neem een voorbeeld aan heereveen goedkopen topspellers uit het buitenland zijn er zat !! maarja het moet allemaal maar snel gedaan woorden ik vind het maar een raar gedoe met het transfer belijd van ajax
Ach wie weet komt Ajax ook wel met een talent van buiten de ED aanlopen.
Guyt
 Guyt - zondag 23 januari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 11:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Vooral die Dost niet.
dege
 dege - maandag 24 januari 2011 - 09:57   quote  deeplink  
mocht ajax die Dost willen hebben mogen ze opschieten, zoals op diverse plekken te lezen is heeft feyenoordt zich ook gemeld bij heereveen voor hem.
Laat ze maar opschieten met een vervanger zoeken want vandaag gaat ajax in gesprek met liverpool betreffende suarez, vrees toch echt dat we hem kwijt raken.
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - maandag 24 januari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 09:57 schreef dege het volgende:
mocht ajax die Dost willen hebben mogen ze opschieten, zoals op diverse plekken te lezen is heeft feyenoordt zich ook gemeld bij heereveen voor hem.
hahahahaha wel grappig dat je bang bent dat wij (feyenoord), dost eerder halen dan jullie
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 10:16   quote  deeplink  
waar mee willen jullie hem halen dan...met pepernoten?
en wie zegt dat ajax serieus met hem bezig is?
nora
 nora - maandag 24 januari 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 20:12 schreef alibabba het volgende:
Laat Siem gewoon in de spits spelen en geef hem het volledige vertrouwen op die positie. Vanuit de Jeugd moet er weer een spits komen en tot die tijd moet je zoeken naar goedkope alternatieven. Gudjohnsen is een goed alternatief om erbij te hebben, mits het niet te duur is. Over 2/3 jaar moet er een spits gereed staan, maar dan moet de Jeugdopleiding aangestuurd worden door Johan Cruijff.
Beste Alie,
Ik weet niet of jij wel door moet gaan met Ajax te kijken want als je nou nog niet inziet dat de Jong gewoon voor Ajax te kort komt met zijn trage handelings snelheid en zijn trage start snelheid dan kan je beter naar dammen gaan kijken.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:37 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Alie,
Ik weet niet of jij wel door moet gaan met Ajax te kijken want als je nou nog niet inziet dat de Jong gewoon voor Ajax te kort komt met zijn trage handelings snelheid en zijn trage start snelheid dan kan je beter naar dammen gaan kijken.
klopt hij is geen schim in vergelijking met vorig seizoen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 24 januari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Ik kijk te weinig wedstrijden buiten die van Ajax om te bepalen of Dost de juiste spits is voor Ajax. Waar ik gisteren wel verbaast over was is die Mertens. Hij liet Van der Wiel elke keer zijn hielen zien en heeft daarnaast ook nog eens een goede kijk op het spel. Wil niet zeggen dat Ajax hem moet halen, maar ik zou als scout deze speler toch wat extra in de gaten houden. Daarnaast vraag ik me af of Van Wolfswinkel (welke eerder in het topic werd genoemd) een geschikte kandidaat is om de spitspositie bij Ajax in te vullen. Het is een iel mannetje en heeft mij nog niet erg overtuigd. Daarnaast was hij in zijn jeugd vervent Feyenooit-supporter en had hij toen een hekel aan Ajax.
remco k
 remco k - maandag 24 januari 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Beste Alie,
Denk dat jij beter wat anders kan gaan kijken, als je Huntelaar en Suarez wegdenkt, noem dan even een spits op van de afgelopen 15 jaar die er ieder seizoen 30 inprikt.
de jong functioneerde tegen Feyenoord perfect en zoals een ajax spits hoort te spelen, hij zet 4 keer een speler voor de goal door goed te kaatsen, hij zou enkel zelf iets doelgerichter moeten worden, maar dat heeft gewoon tijd nodig, die jij hem en ajax dus blijkbaar weer niet wil geven.

Als jij dat soort dingen niet ziet, zou je eens moeten proberen naar de spelers zonder bal te kijken, en als je dat niet kan, moet je niet tegen een ander roepen dat ie4 moet gaan dammen ofzo, maar kun je beter zelf richting een handbalwedstrijd gaan, daar gaat het namelijk wel alleen maar om wat je met de bal doet.
nora
 nora - maandag 24 januari 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 11:50 schreef remco k het volgende:
Beste Remco,
Ik zie vaak goede commentaren van jou maar dit valt mij dan tegen ,tegen feyenoord kon hij een aantal keren goedkaatsen omdat hij bewust op 2 meter werd gedekt maar als jij een paar kaatsen voldoende vind om hem een Ajax speler te vinden valt mij dat tegen hij heeft 3 ballen de tweede ring ingeschoten hij is gewoon geen spits maar als jij het anders ziet vind ik dat jammer,maar misschien spreken wij elkaar aan het eind van het seizoen wie er gelijk hebt.Gr,Nora
[..]

Denk dat jij beter wat anders kan gaan kijken, als je Huntelaar en Suarez wegdenkt, noem dan even een spits op van de afgelopen 15 jaar die er ieder seizoen 30 inprikt.
de jong functioneerde tegen Feyenoord perfect en zoals een ajax spits hoort te spelen, hij zet 4 keer een speler voor de goal door goed te kaatsen, hij zou enkel zelf iets doelgerichter moeten worden, maar dat heeft gewoon tijd nodig, die jij hem en ajax dus blijkbaar weer niet wil geven.

Als jij dat soort dingen niet ziet, zou je eens moeten proberen naar de spelers zonder bal te kijken, en als je dat niet kan, moet je niet tegen een ander roepen dat ie4 moet gaan dammen ofzo, maar kun je beter zelf richting een handbalwedstrijd gaan, daar gaat het namelijk wel alleen maar om wat je met de bal doet.
Brandje
 Brandje - maandag 24 januari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 20:12 schreef alibabba het volgende:
Een spits moet scoren en dat doet Siem niet. jammer maar het is niet anders. Zeker in wedstrijden, zoals gisteren, als het erom gaat moet je een spits hebben die ze erin legt.
Brandje
 Brandje - maandag 24 januari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Een Ajaxspits hoort te scoren en voorbereiden voor anderen Siem scoort niet en zoals gisteren is hij weer totaal onzichtbaar. Dus er moet een echte spits gehaald worden als luis weg gaat,
remco k
 remco k - maandag 24 januari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een Ajaxspits hoort te scoren en voorbereiden voor anderen Siem scoort niet en zoals gisteren is hij weer totaal onzichtbaar. Dus er moet een echte spits gehaald worden als luis weg gaat,
Luis scoorde ook niet, moet hij dan ook maar weg?

Siem was gister onzichtbaar, maar dat was heel Ajax, hij heeft ook geen fatsoelijke bal gehad. Geef hem aub de tijd als spits, en hij zal laten zien, dat hij een neus heeft voor de goal, dat had ie vorig jaar ook, alleen vanaf een andere positie, en als hij zelf veel voorbereid zoals tegen feyenoord, dan is het toch prima.
nora
 nora - maandag 24 januari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Siem is echt geen spits en die Dost is pas 21 dus is meteen voor de toekomst.
remco k
 remco k - maandag 24 januari 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:37 schreef nora het volgende:
Siem is echt geen spits en die Dost is pas 21 dus is meteen voor de toekomst.
Dost is maar een matige voetballer, zonder enige flair en zonder actie, en dat ie 21 is mooi, dat is mijn neefje ook, moet die maar in de spits...

Doast kan alleen maar kaatsen en koppen, en dat kan Siem ook prima, Siem heeft trouwens in zijn jeugd veel in de spits gespeeld, en dat ging hem prima af, sterker nog, Ajax haalde hem in 2005 zelfs in eerste instantie als spits van de Graafschap.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Beste Alie,
Anders hou je ff lekker je klep!

Opkutte bij Alibabba!

Ali, tijger!!!!
nora
 nora - maandag 24 januari 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Opkutte bij Alibabba!

Ali, tijger!!!!
K/ geweldig taalgebruik ga zo door we zijn trots op je
Frank V.
 Frank V. - maandag 24 januari 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Geen van beide svp
Frank V.
 Frank V. - maandag 24 januari 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 10:13 schreef $-Smurf-$ het volgende:

[..]

hahahahaha wel grappig dat je bang bent dat wij (feyenoord), dost eerder halen dan jullie
Hey neem hem lekker....ach er is natuurlijk helemaal geen geld in 010, zelfs niet om Been eruit te knikkeren al wil iedereen dat......voor mij hoeft dost niet naar ajax maar naar feyenooit kan gewoon niet....sorry hoor effe lachen hahahahahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:51 schreef nora het volgende:

[..]

K/ geweldig taalgebruik ga zo door we zijn trots op je
Ik vraag je ook niet om trots op mij te zijn, jij komt hier eens in de 3 weken reageren en dan ga je Alibabba vertellen dat hij beter dammen ken gaan kijken....

Als er hier iemand is die wel verstand heeft van Ajax, dan is het Alibabba wel, dus gewoon je domme gelul voor je houden, dan reageer ik ook iets rustiger!

Voor de rest geen problemen hoor.
nora
 nora - maandag 24 januari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
O ,ik wist niet dat het verboden was om ix in de drie weken comm.te geven en zeker geen comm.op Alie geven die Siem een goede spits vind.Nou prima veel plezier op jullie forem.
Ride
 Ride - maandag 24 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:27 schreef nora het volgende:
O ,ik wist niet dat het verboden was om ix in de drie weken comm.te geven en zeker geen comm.op Alie geven die Siem een goede spits vind.Nou prima veel plezier op jullie forem.
No worries Nora, je mening wordt gewaardeerd en gedeeld.

Snap de heiza om Siem als spits niet. Of ze zijn in de war met Luuk, zijn broertje.

Siem is een kaatsende spits en ontvanger. Met Pantelic werkte het.
Nu niet
Ride
 Ride - maandag 24 januari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 13:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Opkutte bij Alibabba!

Ali, tijger!!!!
Doe eens normaal man. Ajacieden moeten gewoon commentaar kunnen leveren onder elkaar.
Dit slaat nergens op.
Ride
 Ride - maandag 24 januari 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:

[..]

Siem de Jong...

ik heb er afgelopen woensdagavond naar gekeken bij Ajax tegen die nerds maar zo goed was hij niet.
Zo goed was heel Ajax niet.
die Nerds waren zo slecht dat het goed gemaskeerd bleef.
Dit zag je duidelijk terug tegen Utreg.

Siem rendeerde prima met een Pantelic maar daarvoor en dus daarna niet.
We zijn inmiddels bijna in Februari. Als hij het nu nog niet kan kan hij het straks ook niet of mag hij een paar jaar schutteren van je.

Huntelaar is een heel ander type geweest en Drost komt daar in buurt van.
Al die kleine mannetjes bij ons heb je niet zoveel aan als je er geen mannetjesputters bij hebt.
Bikkels dus... die zelf vrijwillig een teelbal handmatig en zonder verdoving hebben verwijdert bij hun eigen.
Echte Bikkels dus.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:32 schreef Ride het volgende:

[..]

Doe eens normaal man. Ajacieden moeten gewoon commentaar kunnen leveren onder elkaar.
Dit slaat nergens op.
helemaal mee eens...
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 24 januari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:35 schreef Ride het volgende:

[..]

Siem de Jong...

ik heb er afgelopen woensdagavond naar gekeken bij Ajax tegen die nerds maar zo goed was hij niet.
Zo goed was heel Ajax niet.
die Nerds waren zo slecht dat het goed gemaskeerd bleef.
Dit zag je duidelijk terug tegen Utreg.

Siem rendeerde prima met een Pantelic maar daarvoor en dus daarna niet.
We zijn inmiddels bijna in Februari. Als hij het nu nog niet kan kan hij het straks ook niet of mag hij een paar jaar schutteren van je.

Huntelaar is een heel ander type geweest en Drost komt daar in buurt van.
Al die kleine mannetjes bij ons heb je niet zoveel aan als je er geen mannetjesputters bij hebt.
Bikkels dus... die zelf vrijwillig een teelbal handmatig en zonder verdoving hebben verwijdert bij hun eigen.
Echte Bikkels dus.
inderdaad hij kan me niet meer bekoren,hij speelde vorig seizoen echt een stuk beter
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:27 schreef nora het volgende:
Je hoeft van mij niet weg hoor, nu doe je net of ik je wegjaag van het forum, maar ik zei alleen dat je moest "opkutte" bij Ali, dat had ik iets anders kenne zeggen, dus laat Ali lekker met rust, ik vind het onzin als je hem gaat vertellen dat ie beter kan stoppen met Ajax te kijken.

You are welcome on every topic nora, but don't f*ck with our hero's! ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 14:32 schreef Ride het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op.
Als je mn text leest, dan snap je zeker wel dat er een lichte "funfactor" inzit?

Als ik typ "opkutte bij Ali" dan is dat dus grappig bedoeld....

Doe nou maar gewoon rustig, want ik leverde ook gewoon commentaar op nora, iets wat volgens jou gewoon moet kunnen toch?.....
Ride
 Ride - maandag 24 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Als je mn text leest, dan snap je zeker wel dat er een lichte "funfactor" inzit?

Als ik typ "opkutte bij Ali" dan is dat dus grappig bedoeld....

Doe nou maar gewoon rustig, want ik leverde ook gewoon commentaar op nora, iets wat volgens jou gewoon moet kunnen toch?.....
Yep... tuurlijk... maar je teksten zijn dus niet grappig als je typt zoals je praat.

Voordeel van een forum of internet is is dat je kan nadenken en aanpassen wat je schrijft.
In reallife heb je het voordeel van een gezicht waarbij 80% van je communicatie non-verbaal loopt.
Hier heb je jammer genoeg geen mogelijkheid om smileys te gebruiken dus is het gissen wat de intentie van het geschrevene is.

grijns.gif

cheers.gif

blowup.gif
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 januari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:44 schreef Ride het volgende:

[..]

Yep... tuurlijk... maar je teksten zijn dus niet grappig als je typt zoals je praat.

Voordeel van een forum of internet is is dat je kan nadenken en aanpassen wat je schrijft.
In reallife heb je het voordeel van een gezicht waarbij 80% van je communicatie non-verbaal loopt.
Hier heb je jammer genoeg geen mogelijkheid om smileys te gebruiken dus is het gissen wat de intentie van het geschrevene is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jij komt nu inderdaad over als een hoog begaafde!! Maar in werkelijkheid?? XD

Ik snap je hoor, het was ook niet echt grappig bedoeld, maar een beetje cynisch, om Ali te verdedigen!

Cheers man! beersmiley.gif
Ride
 Ride - maandag 24 januari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2011 - 15:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Jij komt nu inderdaad over als een hoog begaafde!! Maar in werkelijkheid?? XD

Ik snap je hoor, het was ook niet echt grappig bedoeld, maar een beetje cynisch, om Ali te verdedigen!

Cheers man! [ afbeelding ]
Hahahaha

blijf een crimineel.. althans... dat hoorde ik laatst op het vak.

Zit op de F-side, heb tattoos, ga om met motorrijdende gasten, en ben wel eens dronken in en om de Arena gesignaleerd...
Profiel slaat uit naar Crimineel..

hahahaha

rocker.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liever B Dost dan E Gudjohnsen

0.0055639