|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik mag geen stadion meer in, wat ben ik dan??
dom.... :( |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nope,je bent een held altijd prijs man....in ieder geval voor mij dan he????? ;-)) en verbodje moet kunnen......hahahah ik ben te slim!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 10:37 schreef nora het volgende:[..] Beste Alie, Ik weet niet of jij wel door moet gaan met Ajax te kijken want als je nou nog niet inziet dat de Jong gewoon voor Ajax te kort komt met zijn trage handelings snelheid en zijn trage start snelheid dan kan je beter naar dammen gaan kijken. Beste nora:). Ik vind je antwoord een leuke, maar ik heb gewoon vertrouwen in de Jong. Wie had je gister dan in de spits gezet? Het lag niet zozeer aan de Jong gisteren dat ie een mindere wedstrijd speelde, maar aan het het geheel daarachter. Als de handelingssnelhied traag is, de passing niet goed, komt het hele elftal in de problemen. Wanneer het tegenovergestelde gespeeld word, weet ik zeker dat iedereen en ook jij de rol van de Jong nog gaat complimenteren! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 13:19 schreef Brandje het volgende:[..] Een spits moet scoren en dat doet Siem niet. jammer maar het is niet anders. Zeker in wedstrijden, zoals gisteren, als het erom gaat moet je een spits hebben die ze erin legt. Heb nou gewoon geduld met die jongen. Over een paar weken heeft ie er wellicht 6 inliggen, moet je dan de reacties eens bekijken Brandje... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
MATAVZ wordt de 2e Huntelaar, hebben jullie zijn goal gezien tegen Twente, een klein gaatje maar hij hangt! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Matavz is geen aanspeelpunt waar iedereen om zeurt.... Desondanks vind ik hem een hele goede speler! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ja leuk filmpje, kan men direct zien hoe slecht ooijer is op 1:25, omg. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 20:52 schreef joduh het volgende:nope,je bent een held altijd prijs man....in ieder geval voor mij dan he????? ;-)) en verbodje moet kunnen......hahahah ik ben te slim!!!!!!!!!!!! He kijk, dat bedoel ik nou!! Ik dacht al: waar zijn mn gappies??
2x verbodje = dom, nu ik ouder ben (29) kijk ik teleurgesteld maar voldaan terug op een "wilde" tijd..... :| |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 22:32 schreef ThomasAjacied het volgende:Matavz is geen aanspeelpunt waar iedereen om zeurt.... Desondanks vind ik hem een hele goede speler! Iedereen hier zeurt daarom, maar ik heb Frank dat nog helemaal niet horen zeggen hoor. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Hahah
Neil Young fan..? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: nee...hehehe!!
OOG VAN DE NAALD, dat bedoelde ik.... :P |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 22:06 schreef alibabba het volgende:[..] Beste nora:). Ik vind je antwoord een leuke, maar ik heb gewoon vertrouwen in de Jong. Wie had je gister dan in de spits gezet? Het lag niet zozeer aan de Jong gisteren dat ie een mindere wedstrijd speelde, maar aan het het geheel daarachter. Als de handelingssnelhied traag is, de passing niet goed, komt het hele elftal in de problemen. Wanneer het tegenovergestelde gespeeld word, weet ik zeker dat iedereen en ook jij de rol van de Jong nog gaat complimenteren! Beste Alie ,ik hoop dat als er geen spits komt ik totaal ongelijk heb en hij er genoeg intikt alleen en dat is mijn mening vrees ik dat hij dat niet kan maar we zullen het zien. Groet Nora. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ik ook niet, ik meende juist te herinderen dat hij liever een bewegelijke spits had ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|