BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cisse...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
salemi
 salemi - maandag 21 november 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 10:13 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Maar als ie nu in 1 keer mee gaat naar die Afrikacup, hem lekker daar laten. Rot op zeg, eerst een tijd lang geblesseerd met een vreemd iets. Hij kan beter kijken van die hij eet, en die tevreden houden.
Het zou inderdaad van de gekke zijn als hij nu met de Afrika Cup mee zou doen, we zijn el Ahmadi ook al kwijt. Ik hoop dat hij zelf zo veel respect voor Feyenoord zal hebben om af te zeggen. Maar formeel moet Feyenoord hem vrijgeven voor interlands, dus je kunt hoog of laag springen... Tot hoe lang duurt de Afrika Cup eigenlijk? Hangt natuurlijk af hoe ver je in het toernooi komt. Marokko schat ik niet zo hoog in (sorry Karim), maar Ivoorkust met Drogba en Kalou.....
craven
 craven - maandag 21 november 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 11:38 schreef Milo het volgende:

[..]

jij ziet het lekker? diego hater.......;)
hahaha i dont hate...maar als cisse na 1 wedstrijd al beter is dan schaken..
en diego, pfoehhh die viel weer vet tegen
Milo
 Milo - maandag 21 november 2011 - 12:20   quote  deeplink  
ja maar zet hem links neer en niet in de spits. cisse in de spits is ook drama, ook cabral en schaken zijn ook dramatisch in de spits.....
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 november 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 11:43 schreef salemi het volgende:

[..]

Het zou inderdaad van de gekke zijn als hij nu met de Afrika Cup mee zou doen, we zijn el Ahmadi ook al kwijt. Ik hoop dat hij zelf zo veel respect voor Feyenoord zal hebben om af te zeggen. Maar formeel moet Feyenoord hem vrijgeven voor interlands, dus je kunt hoog of laag springen... Tot hoe lang duurt de Afrika Cup eigenlijk? Hangt natuurlijk af hoe ver je in het toernooi komt. Marokko schat ik niet zo hoog in (sorry Karim), maar Ivoorkust met Drogba en Kalou.....
Laat hem zich lekker in de kijker spelen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 21 november 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Laat hem zich lekker in de kijker spelen.
:)
legrande
 legrande - maandag 21 november 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Was anders beregoed tegen vitesse
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 21 november 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 11:22 schreef craven het volgende:

[..]

Blij dat jij t zo goed ziet
Dank je wel.... Ben je het er niet mee eens dan? Of wou je gewoon even lekker sarcastisch zijn, haha...
craven
 craven - maandag 21 november 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:20 schreef Milo het volgende:
ja maar zet hem links neer en niet in de spits. cisse in de spits is ook drama, ook cabral en schaken zijn ook dramatisch in de spits.....
Biseswar was gewoon een drama, ballen vlogen van ze poten af. Hij kon gerust switchen met Cisse tog?
craven
 craven - maandag 21 november 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dank je wel.... Ben je het er niet mee eens dan? Of wou je gewoon even lekker sarcastisch zijn, haha...
denkie zellufff
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 21 november 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 11:15 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij was altijd al beter dan Schaken. Wie dat niet ziet, snapt het spelletje niet. En als hij zoals gisteren blijft voetballen, gaan we nog mooie dingen van hem zien... Geweldige pot gespeeld! (maar goed, een zwaluw maakt nog geen zomer!!)
kom je nu mee.... had dan eerder Koeman gebeld! Ik begrijp dat we die nederlagen volledig aan jou te danken hebben. pfffff geen woorden voor.
MMM
 MMM - maandag 21 november 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 11:15 schreef craven het volgende:

[..]

we kunnen overdrijven
Echt he..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 november 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 14:08 schreef craven het volgende:

[..]

Biseswar was gewoon een drama, ballen vlogen van ze poten af. Hij kon gerust switchen met Cisse tog?
Biseswar weigerde gewoon te rennen.
de flh
 de flh - maandag 21 november 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Speelde erg goed gisteren..volgens mij was dit zijn beste wedstrijd tot nu toe, toch?
JanM
 JanM - dinsdag 22 november 2011 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 18:14 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Biseswar weigerde gewoon te rennen.
Hij oogt sloom en een beetje te dik. Volgens mij traint die gozer niet voluit of zo.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 22 november 2011 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 01:21 schreef JanM het volgende:

[..]

Hij oogt sloom en een beetje te dik. Volgens mij traint die gozer niet voluit of zo.
Denk dat hij niets voluit doet....Ja cashen doet hij voluit. Als je MAG invallen moet je toch het gras opvreten of zie ik dat verkeerd? of zou ie denken dat hij ergens anders zo een contract krijgt?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 november 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Hij snapt t wel..

http://www.fr-fanatic.com/38176-cisse-pas-als-ik-de-oude-ben-over-ivoorkust-praten/

Is Sekou Cissé eindelijk van waarde voor Feyenoord, moet de club hem alweer bijna afstaan aan Ivoorkust. Dat is althans wat door sommige media werd gesuggereerd. De aanvaller zou contact hebben gehad met de bondscoach van zijn land en op de nominatie staan voor deelname aan de Africa Cup, volgende maand. Cissé zelf pas net weer wedstrijdfit na twee jaar tobben met een teenblessure beweert nu echter dat hij helemaal niet bezig is met de nationale ploeg.

Op dit moment is het mijn doel helemaal niet om naar de Africa Cup te gaan, laat hij Voetbal International weten. Natuurlijk, het is mooi om voor je land te voetballen. Tot twee jaar geleden zat ik vrijwel altijd bij de selectie van Ivoorkust. Door mijn blessure moest ik afhaken voor het WK in Zuid-Afrika en dat was één van mijn grootste frustraties.

Ik kijk er ook best naar uit om weer terug te keren, maar voor mij is dat nu nog niet aan de orde, vervolgt de aanvaller. Met de bondscoach heb ik een paar keer contact gehad. Hij kent mijn situatie bij Feyenoord. Ik ben pas net terug, speel nog niet elke week en dus is het voor mij nu niet makkelijk om terug te keren te keren in de nationale ploeg. De bondscoach denkt daar net zo over.

Cissé zegt dat het voor hem momenteel geen belangrijk thema is. Ik moet nu eerst maar eens wekelijks goed blijven trainen en spelen. Dat is wat telt, al het andere is even niet belangrijk. Pas als ik straks weer helemaal de oude ben, mag ik over Ivoorkust gaan praten. Dat is nu nog te vroeg. Ik ben blij dat ik eindelijk weer plezier heb op het veld. Dat gevoel heb ik door mijn blessure twee jaar lang bijna niet gehad.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 23 november 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:
Hij snapt t wel..

http://www.fr-fanatic.com/38176-cisse-pas-als-ik-de-oude-ben-over-ivoorkust-praten/

Is Sekou Cissé eindelijk van waarde voor Feyenoord, moet de club hem alweer bijna afstaan aan Ivoorkust. Dat is althans wat door sommige media werd gesuggereerd. De aanvaller zou contact hebben gehad met de bondscoach van zijn land en op de nominatie staan voor deelname aan de Africa Cup, volgende maand. Cissé zelf pas net weer wedstrijdfit na twee jaar tobben met een teenblessure beweert nu echter dat hij helemaal niet bezig is met de nationale ploeg.

Op dit moment is het mijn doel helemaal niet om naar de Africa Cup te gaan, laat hij Voetbal International weten. Natuurlijk, het is mooi om voor je land te voetballen. Tot twee jaar geleden zat ik vrijwel altijd bij de selectie van Ivoorkust. Door mijn blessure moest ik afhaken voor het WK in Zuid-Afrika en dat was één van mijn grootste frustraties.

Ik kijk er ook best naar uit om weer terug te keren, maar voor mij is dat nu nog niet aan de orde, vervolgt de aanvaller. Met de bondscoach heb ik een paar keer contact gehad. Hij kent mijn situatie bij Feyenoord. Ik ben pas net terug, speel nog niet elke week en dus is het voor mij nu niet makkelijk om terug te keren te keren in de nationale ploeg. De bondscoach denkt daar net zo over.

Cissé zegt dat het voor hem momenteel geen belangrijk thema is. Ik moet nu eerst maar eens wekelijks goed blijven trainen en spelen. Dat is wat telt, al het andere is even niet belangrijk. Pas als ik straks weer helemaal de oude ben, mag ik over Ivoorkust gaan praten. Dat is nu nog te vroeg. Ik ben blij dat ik eindelijk weer plezier heb op het veld. Dat gevoel heb ik door mijn blessure twee jaar lang bijna niet gehad.
hopen dat zijn bondscoach er ook zo over denkt..... wel grappig hoe snel de opinie kan omslaan.... 2 weken geleden hadden lang niet zoveel mensen het erg gevonden als hij gegaan was en nu denken volgens mij velen er anders over.
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 23 november 2011 - 09:51   quote  deeplink  
vond hem altijd al goed.. ben blij dat hij het weer kan bewijzen
piet de paler
 piet de paler - woensdag 23 november 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 12:09 schreef erik het volgende:
Fransen neem je toch niet serieus
Dat meen je toch niet deze uitspraak,ikzelf sta onder medische behandeling (door mijn ex werkgever)De Franse medische wereld is iets afwijkende van de Nederlandse.
De Fransen hebben veel ervaring opgedaan met oorlogen in afrika en indo china.
maar de mening van een arts over sekou kun je niet meteen zeggen dat het maar een franse dokter is
van geil
 van geil - donderdag 24 november 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 11:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet deze uitspraak,ikzelf sta onder medische behandeling (door mijn ex werkgever)De Franse medische wereld is iets afwijkende van de Nederlandse.
De Fransen hebben veel ervaring opgedaan met oorlogen in afrika en indo china.
maar de mening van een arts over sekou kun je niet meteen zeggen dat het maar een franse dokter is
n doorgesnoven medicijnman met n frans paspoort
piet de paler
 piet de paler - donderdag 24 november 2011 - 22:05   quote  deeplink  
van Geil ze hebben ook goede psychiaters misschien iets voor......jou
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 november 2011 - 23:46   quote  deeplink  
Kansloos, hulp heeft geen zin meer. Misschien is muilkorven de enigste optie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cisse...









0.0079131