|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Weer stelt de mp3 mentaliteit ons teleur |
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
22-01-2011 20.45 Stadion Feyenoord de KUIP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopeijk zijn ze niet moe van woensdag.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Helaas kan ik vanavond niet pffffffffff word weer interneten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee ik had graag gegaan en Milo wou ook al niet eens meer mee hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
Een bloedbad om het goed te maken, ik zeg een hooge uitslag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zeg weer een nieuwe teleurstelling. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou dat zou beter te verwerken zijn als ik thuis zit .. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
blijf hopen op winst (en mooi voetbal?) |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote: Mooi voetbal zou ik ook graag weer eens zien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis toch vogelteldag vandaag, ik tel alvast 1 dooie mus, blij mee? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
miss heeft die niet voldoende kwaliteit, maar ik zie liever een buijs terug keren, wat overigens een droom voor hem is, die met zijn hart voor de club speelt, dan een wijnaldum e.d. die zo smerig lax voetballen alsof ze helden zijn
jori//held!!!(grapje) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kijk uit, niet te negatief worden anders word JanMulder boos.. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ik zeg (waarschijnlijk tegen beter weten in) 4-1
hoop doet leven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hahaha, hoe lang ken je me nu al op dit forum MMM. Heb je me ooit waarde zien hechten aan het oordeel van een ander over mijn mening? Een paar personen uitgezonderd dan. ;-) |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
buijs is eind van het seizoen transfervrij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 12:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Hahaha, hoe lang ken je me nu al op dit forum MMM. Heb je me ooit waarde zien hechten aan het oordeel van een ander over mijn mening? Een paar personen uitgezonderd dan. ;-) Bedankt voor de eer!
Hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: jij bent inderdaad wel 1 van de weinigen, de anderen weten ook wel wie ze zijn ';) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Datzelfde geldt bij mij voor jou! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat een vriendelijkheid... |
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
------------ mulder ------------ swerts--de vrij--vlaar-de cler-- ---------fer---el ahmadi-------- wijnaldum---------------simon--- ---------beuk--castaignos------- castaignos achter beetje achter beuk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik denk dat we vanavond,kunnen zien dat als feyenoord simpel speelt (2 flank spelers en een echte centrumspits) we gewoon winnen,alleen zo kunnen we niet altijd spelen.En vd de Beukering laat zien dat je een echte anti held bent en scoor er maar op los |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wanneer we vanavond net zo veel initiatief nemen als afgelopen woensdag dan wordt het een bloedeloze 0-0 wedstrijd. Gelukkig is onze BB (Bange Bahia) eruit en zal er vanachter uit beter opgebouwd worden. Eigenlijk moesten we zo'n sloper als Silberbauer van Utrecht huren, daar zou een heel team zich aan op kunnen trekken! En laten ze vanavond aub. Steve de Ridder in de gaten houden, anders verliezen ze de wedstijd ook nog |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
't Wordt vanavond gewoon 4-0, dankzij het Legioen. En volgende week zijn het weer dooie vogeltjes. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Stylzz ik wordt dood moe van dat negatieve gezeik van je, we pakken zeker een punt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En verliezen kan ook -achteraf- winst zijn... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker? nou een punt is wel veel hoor.. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: Als je dan de Kuip als vertrekpunt neemt en 84,4 km naar het NNO gaat..... Dan kan je mooi voetbal zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:30 schreef pauline het volgende:[..] Als je dan de Kuip als vertrekpunt neemt en 84,4 km naar het NNO gaat..... Dan kan je mooi voetbal zien. stop eens met ademen |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:30 schreef pauline het volgende:[..] Als je dan de Kuip als vertrekpunt neemt en 84,4 km naar het NNO gaat..... Dan kan je mooi voetbal zien. en als jij nou s vanaf de heilige "Kuip" 126,7 km NNO gaat....?!?! kom je volgens mij wel uit waar ik je zou willen zien
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag.
Belangrijkste is vandaag dat we eens vooruitgang in het spel zien.
Bij hoge uitzondering eens liever 1-0 met redelijk goed voetbal en een strijdbaar Feyenoord, dan 4-0 met zaadvoetbal en waarbij er toevallig een zootje corners invliegen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hohoho.. dan zit ze bij mij om de hoek. |
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
Vanavond in het stadion aanwezig: de Tovenaar van Tatabanya en Paultje. Allemaal even zwaaien naar hun stel ik voor.
Ontopic: Zie het vanavond helemaal niet zitten en dat heeft meerdere redenen 1) Als we winnen, is het waarschijnlijk met dramatisch voetbal en dus weer een incident 2) Als we verliezen, staan we er nog slechter voor (maar dan is het einde Been, eindelijk) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:30 schreef pauline het volgende:[..] Als je dan de Kuip als vertrekpunt neemt en 84,4 km naar het NNO gaat..... Dan kan je mooi voetbal zien. ah de jodenhoer heeft ook nog wat te melden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:41 schreef Oude Garde VAK T het volgende:Vanavond in het stadion aanwezig: de Tovenaar van Tatabanya en Paultje. Allemaal even zwaaien naar hun stel ik voor. Ontopic: Zie het vanavond helemaal niet zitten en dat heeft meerdere redenen 1) Als we winnen, is het waarschijnlijk met dramatisch voetbal en dus weer een incident 2) Als we verliezen, staan we er nog slechter voor (maar dan is het einde Been, eindelijk) ik even als bovenstaande meneer oude garde vak T,bij punt 2 wie dan als trainer |
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
quote: Mario zelf. Maar wat ik er mee bedoel is dat men niet eens teleurgesteld zal zijn bij verliespunten, omdat Mario dan moet vertrekken, best triest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nog 2 uur en 36 minuten,ik kan gewoon niet wachten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
jippie nog 2 uur en 34 minuten... |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Laten we hopen en bidden dat we winnen vanavond! Het is zo jammer dat men het nog steeds in sommige spelers zien! Terwijl deze het niveau van Feyenoord gewoon niet aan kunnen. En ze hebben tijd genoeg gehad om het tegendeel te bewijzen! Mario durft helaas niet het roer helemaal om te gooien. Het is nu toch al klote en veel verder kunnen we nite afzakken volgens mij |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dan zou je d'r natuurlijk wel gelijk eens stevig "onder handen kunnen nemen", of zo iets |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:30 schreef pauline het volgende:[..] Als je dan de Kuip als vertrekpunt neemt en 84,4 km naar het NNO gaat..... Dan kan je mooi voetbal zien. teef.... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Het stomme is dat ik na iedere teleurstelling toch weer gewoon veel zin heb in de wedstrijd en weer hoop heb op een goede wedstrijd. Het kan toch ook niet eeuwig kut blijven gaan? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 18:33 schreef Vnny het volgende:[..] Het stomme is dat ik na iedere teleurstelling toch weer gewoon veel zin heb in de wedstrijd en weer hoop heb op een goede wedstrijd. Het kan toch ook niet eeuwig kut blijven gaan? wel decennia |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: haha mafkees, ik mis de "oude" positieve obiku een beetje! (heel klein beetje maar hoor) |
|
|
|
|
GT5
|
|
|
Als het iig maar een kippenvelmoment wordt voor Coentje..
Coentje///HELD |
|
|
|
|
GT5
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 15:30 schreef pauline het volgende:[..] Als je dan de Kuip als vertrekpunt neemt en 84,4 km naar het NNO gaat..... Dan kan je mooi voetbal zien. Ga s dood btw..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door GT5 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: vnny, ik voel me een beetje klote. heel de week kut omtrent onze club. zit al een week met spit (gruwelijke rugpijn) gisteren buikgriep erbij gekregen, dus kak of kots ik me diclofenac gewoon weer uit. dus heb en blijf last houden. weet soms niet hoe ik moet zitten of leggen. gewoon kut allemaal. als ik straks beter ben dan komen de immer gruwelijk geweldige grappen vanzelf weer. ;-) |
|
|
|